wtorek, 22 września 2015

beGLOSSY/SEPTEMBER


Cześć Dziewczy! Jak mija Wam wrzesień? Jesteście gotowe na jesień? :-) Dnia powoli ubywa, ale ma to swoje plusy - gorąca herbata i miękki koc to połączenie idealne, gdy na zewnątrz robi się chłodniej, prawda? :-)
Kilka dni temu dostałam nową porcję kosmetyków - wrześniowa edycja beGLOSSY 'The Beautiful One', którą z przyjemnością testuję w domowym zaciszu... 
Uwielbiam relaksujące kąpiele, więc z przyjemnością używam Naturalnej Soli z Morza Martwego marki SEE SEE. Polubiłam również Olej Lniany MOKOSH, który nazywany jest "polskim złotem" - przyspiesza regenerację skóry oraz poprawia kondycję włosów. Pozostałe kosmetyki to krem do ciała CLARENA Boracay Body Cream, odżywka regenerująca do włosów Beaver Professional, krem Ciciplast Baume B5 La Roche-Posay  i lakier do paznokci Sally Hansen w pięknym, nieco jesiennym kolorze. Wydaje mi się, że taki zestaw kosmetyków spodoba i przyda się każdej z nas, więc jeżeli jesteście zainteresowane kupnem - odsyłam TUTAJ. ;-)
Nie wyobrażam sobie szafy bez bluzek typu 'BASIC' stanowiących doskonałą bazę każdej stylizacji. Mój ulubiony model z długim rękawem znajdziecie w Moodo (95% bawełna, 5% elastan). :-)
Słyszałyście o biżuterii Mocca Loca? To niezwykle delikatna, prosta, a przede wszystkim uniwersalna biżuteria, ponieważ pasuje niemal do wszystkiego. Ja skusiłam się na minimalistyczne kolczyki: serduszkakółka oraz subtelny naszyjnik. Wkrótce w stylizacji! :-)

Kosmetyki Kiko przywiozła mi Przyjaciółka ze Szwajcarii, ale słyszałam, że są dostępne również w Polsce. ;-) Biały cień aplikuję na całą powiekę oraz pod łuk brwiowy, brąz w załamaniu powieki, a kremowy róż nakładam na policzki i usta - tak ostatnio wygląda mój codzienny makijaż. ;-) 
Ciepły, miękki szalik to obowiązkowa pozycja w jesiennej/zimowej garderobie. Macie swój ulubiony? :-)

Miłego wieczoru! :-)

37 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień! Wieczory z gorącą herbatą, ale dni przepełnione dosyć ciepłym słońcem. Nie ma nic lepszego :) Przepiękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, co lepsze - medycyna, fizjoterapia czy ratownik medyczny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czego? :-) Marzy mi się medycyna ale nie wiem czy dam radę. Rzeczywiście to trudny kierunek? Choć z drugiej strony fizjoterapia też mnie ''kręci'' choć pewnie nauki mniej. Nie wiem... ;-(

      Usuń
  3. Czy tylko mnie juz nudzą te mini recenzje Shiny boxa? Zwyczajnie to nie jest interesujace co znalazlo sie w pudelku, litości, co miesiac to samo :/ niechby jakas stylizacja czy coś, a nie w kolko te pudełka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo, nuda.... !

      Usuń
    2. Mnie też to w ogóle nie ciekawi... No, ale Ania pewnie musi się wywiązać z umowy stąd musi się to pojawiać na blogu jak sobie tego reklamodawca życzy. Czekam na stylizację albo jakiś post lifestyle

      Usuń
    3. Musze sie zgodzic, pudelka atakuja ze wszystkich blogow. A takie posty sa juz nachalne i (przynajmniej dla mnie) nudne. Szkoda, bo lubie ten blog i autorke, ale posty pudelkowe nie niosa dla mnie zadnej wartosci dodanej...

      Usuń
  4. Ostatnio stwierdziłam, że jednak lubię jesień: te nieczęste słoneczne i ciepłe dni, które można spędzić całą rodziną po za miastem :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie - skąd te piękne szale?
      Aga

      Usuń
    2. tez chciałabym wiedzieć ;)

      Usuń
    3. Od dołu: Vila, Choies, Choies, Mango. :-)

      Usuń
  6. Chętnie zobaczyłabym Twój nowy codzienny makijaż, bo od długiego czasu była nim kreska czarnym linerem, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. :-) Pomyślę nad makijażowym wpisem. :-)

      Usuń
  7. Uwielbiam taką estetykę zdjęć. U mnie wakacje trwają w najlepsze.. Co prawda, już tylko we mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej czy ta biżuteria nie ściera się? chodzi o to, że jak kupujemy tę zwykłą z sieciówki szybko traci ładny kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie wiem, ponieważ noszę ją stosunkowo krótko, ale słyszałam, że jest dobrej jakości. :-)

      Usuń
  9. Zainteresowałaś mnie biżuterią. Mieszkam za granicą, więc bardzo tęsknię za Polską. Używanie produktów Polskich marek, trochę mi tą stratę rekompensuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie jakoś cienie na powieki się nie sprawdzają, podoba mi się to u kogoś ale nie u siebke ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, widzę że na półce dermatologia, rozważasz taką specjalizację? Przydałby nam się jakiś dobry dermatolog, bo takich w PL niestety niewielu.
    Pozdrawiam serdecznie jako koleżanka po fachu (no, już za niedługo ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę obrażać Ani ale jakoś wydaje mi się, że byłaby przeciętnym, normalnym dermatologiem zresztą - jak cała reszta. Pacjentom z długoletnim trądzikiem Izotek lub Tabletki Anty, a tym którzy mają średnio nasilony trądzik antybiotyki na receptę typu: Duac, Klindacin T, Davercin itp. itd. - Ehhh, to nic nie daje... ;) A na końcu Ci taki dermatolog powie, że jak z wyżej wymienionych preparatów nic nie pomoże - taka Pani uroda... :D I parę stów za wizyty prywatne wyrzucone w błoto :D

      Usuń
  12. Serio? Półtora tygodnia bez wpisu i... pudełko ? :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że są dostępne w polsce, ja kupowałam kosmetyki Kiko w moim rossmannie i widziałam też parę produktów w biedronce to nie jest jakaś ekskluzywna marka jak dior, chanel czy mac i ogólnie polecam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mówię, że są ekskluzywne, ale są OK. :-)

      Usuń
  14. 10 tysiecy zdjec, zadne nic nie mowi :P troche malo tresciwie

    Napisał: kerg

    OdpowiedzUsuń
  15. szale jesienią są niezastąpione i są wspaniałym dodatkiem każdej stylizacji , swój ulubiony mam - wielki w kolorze ciemnego karmelu ,włoskiej firmy z bawełny i lnu, uwielbiam się nim opatulać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna zawartosc pudelka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrezygnowałam z Glossy Box i te 50 zł wpłacam co miesiąc na schronisko dla bezdomnych zwierząt. Polecam wszystkim wspierać szczytne cele zamiast wydawać na bzdety!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu polecasz tę książkę do dermatologii? :-) Czy korzystasz z jakiejś innej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w porządku, ale mam też inne. :-)

      Usuń
    2. Można wiedzieć jakie polecasz? :)

      Usuń
  19. W Moodo też kupuję bo warto!Lubię jesień słoneczną a wczoraj zbierałam z córcią kasztany i liście do kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy wpis, ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)