wtorek, 11 sierpnia 2015

WHAT TO WEAR ON A HOT SUMMER DAY

Wszyscy narzekają na upały, ale ja nie mam zamiaru, ponieważ uwielbiam taką pogodę i cieszę się, że lato w tym roku nas rozpieszcza. :-) Pod ostatnim wpisem zapytałyście o moje stylizacje w takie dni, więc postanowiłam przygotować dwa warianty. :-)


sukienka - CHOIES, opaska - CHOIES, sandałki - Tommy Hilfiger, biżuteria - Apart

Wariant pierwszy jest w nieco romantycznym wydaniu, ponieważ białą, bawełnianą sukienkę zestawiłam z modnym ostatnio wiankiem, bardzo delikatną biżuterią i plecionymi sandałkami. Zrezygnowałam z makijażu - filtr 50 i krem BB wystarczy! :-)

bluzka - CHOIES, pasek - h&M, szorty - AxParis, koszyk - Palmolive, okulary - Mango, sandałki - Tommy Hilfiger, 
biżuteria - Apart,

Wariant numer dwa to zwiewna, biała bluzka, którą zestawiłam z luźnymi spodenkami w ceglastym odcieniu. Dodatki wykorzystałam z poprzedniej stylizacji, a jedynym urozmaiceniem jest pleciony pasek, pakowny koszyk oraz okulary. :-)

Dajcie znać w komentarzach jakie zestawy Wy wybieracie! :-)

58 komentarzy:

  1. fajny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka na upał najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja narzekam na upały bo juz za gorąco jest nie ma czym oddychać i ta susza!Fajne zestawy zaproponowałaś sukienka śliczna i biła bluzka!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że pomysł Wam się spodobał! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna bluzka i sandałki :-) w wianku tez fajnie wyglądasz. Ale z Ciebie kruszynka;-)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post Aniu! Ja również w upalne dni stawiam na lekkie, zwiewne, bawełniane sukienki jak ta z pierwszej propozycji, ale gorzej z makijażem - nie potrafię zrezygnować. ;-/ Zazdroszczę cery! :-) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na upały narzekają głównie ludzie Starsi, którzy mają np: nadciśnienie tętnicze, więc naprawdę, ciężko im znieść ten skwar, człowiek cały mokry oraz ludzie pracujący, natomiast Ty w wakacje nie pracujesz więc upałem się delektujesz... ;-)

    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mimo ze tez nie pracuję, to upal strasznie zle znoszę. Niektórzy po prostu lubią klimat gorący i świetnie sie w nim czują, inni wolą niższe temperatury.

      Usuń
    2. No nie pisz Ance, że nie pracuje, bo ją obrażasz, rodzina i bliscy będą załamywać ręce z takich komentarzy jak Twój, przecież odbywa praktyki, to ''CIĘŻKA PRACA'' !!!

      Usuń
    3. Nikt mnie nie obraża, a Twoje przypuszczenia pozostawię bez komentarza. :-)

      Usuń
  8. Śmieszna ta opaska. Serio w niej chodzisz czy to tak do zdjęcia tylko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę nic w tym śmiesznego. O niebo lepiej wyglada dziewczyna z taka romantyczna fryzura niż z podartymi spodenkami, które ledwo co zakrywają pośladki i w bluzce ponad pępek. A ostatnio widzialam takie dziewczyny w centrum miasta. Co najmniej niesmaczne to bylo.

      Usuń
    2. dobrze, że zakrywają...ja w centrum Warszawy widzę dziewczyny z połową pośladków na wierzchu ;) już nie szokuje, to już jest "trend"... a jak byłam nad morzem nawet 15 latki chodziły w takich szortach z rodzicami na spacerze ;(

      Usuń
    3. Dokładnie. To już chyba "trend". Gdzie nie spojrzysz to d..a na wierzchu :-) Dziewczyny! Wszystko z umiarem i klasą. Nie macie czym innym zwracać na siebie uwagi? Macie mózgi. Myślcie.

      Usuń
  9. Aniu ! ta piękna fryzura !! zakochałam się ! możesz zdradzić jak ją robisz bo nie mampomysłu na upięcie weselne a ono jest idealne ;) Pozdrawiam
    Jesteś piękną kobietą !
    M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...trudno opisać, robię to bardzo niedbale - przedziałek na bok, następnie wydzielam po jednym paśmie nad czołem (chwyć włosy od czoła do ucha), te pasma lekko skręcam i przypinam wsuwką, później zakładam opaskę i z reszty włosów robię niski koczek. :-)

      Usuń
  10. bardzo spodobała mi się ta sukienka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy pomysł na posta :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw drugi bardziej trafia w mój gust - najlepsza jest koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna! <3 Jak patrzę na Twoje nogi to mam taką myśl przejść na dietę, od jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz byc zdrowa i nie zostac z rozstępami, to lepiej weź się za ćwiczenia a nie przechodz na restrykcyjna dietę.

      Usuń
  14. Mam takie wrażenie, że masz lekko podkreślone brwi plus lekko nałożony rozświetlacz tuż pod brwiami :D
    Ja tak się maluję no i jeszcze krem BB azjatycki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozświetlacz nie, ale mam zrobioną hennę. ;-)

      Usuń
  15. Aniu, ta biała bluzka na zdjęciach na stronie sklepu wydaje się bardzo szeroka. Jak jest w rzeczywistości?
    Pzdr
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S i jest taka jak widać na zdjęciu. :-)

      Usuń
  16. Miło się czyta twojego bloga. Świetny pomysł na stylizacji w upał.

    Zapraszam do mnie;) nowy post
    http://julexjula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jak tam praktyki? :) Zdradz coś! Jestes zadowolona? :)

    karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam takie pytanie, kiedyś pokazywałaś tu taką dziewczynę Edytę chyba i ona też studiuje medycynę razem z Tobą? :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna Ania! Ale masz super figurę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. :-*

      Usuń
  20. Jak to dobrze Aniu, że pokazałaś nam, co na siebie włożyć podczas upałów...nie wpadłabym na te propozycje, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie rozumiesz sensu istnienia blogów modowych.

      Usuń
  21. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Ale ja tęsknię za zimą :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie...Pani Zima niech jeszcze poczeka. ;-)

      Usuń
  22. Sukienka jest idealna na upały! :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, zakochałam się w Twojej sukience. :-)
    Czy mogłabyś zdradzić, jakiego kremu BB obecnie używasz? Ja cały czas szukam odpowiedniego dla siebie.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CC Bourjois 123 Perfect. :-)
      Wspominałam o nim w ubiegłe wakacje: http://annaaaanna.blogspot.com/2014/07/summer-makeup.html

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! :-*

      Karola

      Usuń
  24. Rany, oba są świetne!!! Nie jestem w stanie wybrać!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. co wam sie podoba w tej sukience? bezkształtny worek z wygryzionymi dziurami..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modna sukienka, tzw. cut out dress

      Usuń
  26. Aniu, pamietasz mialas podzielic swoje wpisy na blogu na tagi, zeby latwiej sie odszukiwalo dany wpis np, mix, stylizacje, kuchnia, pielegnacja itp. zrobisz to?

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie zauroczyły te szorty. Są naprawdę piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupujesz czasem w COS ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie lubię takich upałow, mimo że jestem młoda, po prostu strasznie mi dokucza taka pogoda, cieszę się że już dobiegają końca. Dla mnie minimalna temperatura to 10 stopni(zmarzluch ze mnie ;D), maksymalna ok. 25, szkoda że nie ma takiego klimatu gdzie tak by było cały rok! Dlatego najbardzidej lubię polską wiosnę i jesień, za umiarkowane temperatury, szkoda że trwają najkrócej, a ostatnio już w ogole robi się albo bardzo gorąco, albo zimno i nie ma takich łagodniejszych stanów ;(

    OdpowiedzUsuń
  30. No i minusem jest, ze w takie upały cięzko komibnować ze strojem, ja zawsze lubię coś zarzucić, jakiś dodatek itp, a tu tylko sandały i coś przewiewnego na górę ;) No i makijaż , nawet jak mam ochotę się pomalować to stwierdzam, że to bez sensu. A przez ten czas zdazyłam się stęsknić za makijazem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu,gdzie można kupić sandałki TH,które pokazujesz w poście? Nie są podlinkowane,przejrzałam już wszystkie znane mi internetowe sklepy obuwnicze i nie mogę ich namierzyć. Będę wdzięczna za pomoc,bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  32. Możesz mi powiedzieć czy w CHOIES rozmiary są standardowe, tzn, czy rozmiar S jest typowy czy może np. mniejszy?
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znakomite zdjęcia! Pomysł z opaską kwiatową bardzo fajny, uwielbiam takie szalone dodatki latem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam Twój styl! : ) zapraszam na mojego bloga http://paarisienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)