piątek, 21 sierpnia 2015

FIRST DAY - OUTFIT IDEAS

We wrześniu wracacie do szkoły? W październiku rusza rok akademicki? A może po dłuuugim urlopie planujecie powrót do pracy? Nie ważne, która opcja Was dotyczy - każdą z nich łączy jeden dylemat - JAK SIĘ UBRAĆ PIERWSZEGO DNIA, a ja postaram się odrobinę pomóc moimi pomysłami. :-)

koszula - Vero Moda, okulary - Pieces, torebka - Guess, żakiet - Mango, zegarek - DKNY,
 spodnie - Mango, baletki - Melissa

torebka - Mango, pasek - Medicine, okulary - Pieces, koszula - Mango, zegarek - DKNY
jeansy - Mango, czółenka - Tamaris
koszula - Vero Moda, zegarek - DKNY, torebka - Roccobarocco, pasek- Medicine,
chusta - Mango, szpilki - Tommy Hilfiger, cygaretki - Mango

ramoneska - Mango, koszula - Mango, baletki - Karl Lagerfeld Melissa, jeansy - Vero Moda,
okulary -Madonna, torebka - Roccobarocco, zegarek - Fossil

sukienka - Mango, żakiet - Mango, baletki - Tommy Hilfiger, torebka - Mango
chusta - Mango, zegarek - Nixon

Wszystkie kolaże przygotowałam na podstawie asortymentu sklepu ANSWEAR.com, ponieważ ponownie mam dla Was kod rabatowy 'ANNA7', który obniża wartość zamówienia o 20%. Promocja obowiązuje do 30.08.2015 i dotyczy również rzeczy przecenionych! :-)
Więcej informacji na stronie: ANNA.ANSWEAR.COM :-)

26 komentarzy:

  1. Aaa czerwona torebka jest piękna! Chyba moje nowe 'must have' ;-).

    Ania, czekamy na odpowiedzi na komentarze pod poprzednim wpisem:*

    Ciao! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi! Kupię Emu i conversy po taniości. :D Dzieki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piekne stylizacje ;) Mam pytanie, czy Twoj rabat 20 % na stronie answear mozna polaczyc z innymi rabatami ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu blog i instagram się wykluczają?

    OdpowiedzUsuń
  5. W październiku zaczynam studia i rzeczywiście ostatnio zastanawiałam się co założyć pierwszego dnia :) W sumie w głowie już mam pomysł, ale ciuchów brak, więc rozpoczęłam poszukiwania na Vinted. Marzy mi się trapezowa czarna spódniczka z rzędem guzików z przodu i biała bluzka z fontaziem a do tego szpilki z noskami :)
    Świetne stylizacje!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa czy Ty, jako miłośniczka minimalizmu w modzie, byłabyś w stanie wprowadzić też minimalizm do swojego życia i np. przez chociaż jeden sezon nie kupić żadnego nowego ciucha? Nosić tylko to co już masz? Podejmiesz wyzwanie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co miałaby to robić? Bo 'czelendże' na topie?

      Usuń
    2. Styl minimalistyczny a minimalizm to nie to samo, choć mogą sie przenikać, ale wcale nie muszą.

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się ta czerwona torebka *.*
    Bardzo miło sie czyta posty
    Zapraszam do mnie ;)
    http://julexjula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Drugi zestaw z boyfriendami to mój zdecydowany faworyt
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zestawy zaprezentowałaś 2 fajny a bardziej elegancki 3 przypadł mi także do gustu!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie wygrywa czwarty zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może pytanie już padło, ale jak ze zwrotami na stronie answear.com? Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego problemu. Tutaj jest wszystko opisane: http://answear.com/zwroty-i-reklamacje-towaru-7-a.html :-)

      Usuń
  12. Dla mnie też 4 ale tak to fajne wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie połączone zestawy i świetnie, że od razu można kupić gotowy zestaw na answear.com:)
    z kodu z przyjemnością skorzystałam.
    I Aniu, działaj na blogu w miarę możliwości jak najwięcej, bo robisz to doskonale, a ja zaglądając tutaj zyskuję mnóstwo inspiracji, za co bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestawy ! Mnóstwo inspiracji ! <3
    Chciałabym polecić bloga pewnej dziewczyny pisze bardzo głęboko i każdy znajdzie coś dla siebie :D
    http://mevrox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. LOSOWANIE BEGLOSSY
    Jusstynka57@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. LOSOWANIE BEGLOSSY. dospaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. LOSOWANIE BEGLOSSY brandt.agnieszka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny ten Twój pokój :) Może roomtour? :)

    Zapraszam do mnie:
    http://magdalenaesz.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)