środa, 29 lipca 2015

WHAT TO PACK

Sezon urlopowy w pełni, pogoda nas rozpieszcza, więc z pewnością macie w planach mniejsze lub większe wojaże. Jeżeli Waszym odwiecznym problemem jest pakowanie walizki - przygotowałam kilka inspiracji z nadzieją, że może część z nich wykorzystacie. :-)



strój, szorty i szary T-shirt - H&M,  trampki - Converse, pasiak - J.Crew, parka - TopShop, jeansy - Adriano Goldschmied,
okulary - RayBan, sukienka - Miss Selfridge, kapelusz - J.Crew, klapki - Birkenstock, 
koszyk - Bop Basic, kalosze - Hunter, biały top - Oasis


softshell - Passport Adventure, t-shirty - H&M, spodenki - Aeropostale, okulary - RayBan, - czapka - Lacoste,
plecak - JanSport, termos - Eva Solo, trampki - Converse, zegarek - Nixon, jeansy- H&M, 
skarpetki - Oysho, bluza - The North Face, adidasy - Nike Air Max, top - H&M


bikini - Zimmermann, sukienka koszulowa - Zara, spódnica - SheIn, ramoneska - TopShop, okulary - YSL
sukienka maxi - Rory Beca Agave, kapelusz - H&M, zegarek - Marc Jacobs, top - Juvia, japonki - Abercrombie,
espadryle - Soludos Smoking Slippers, spodnie - Zara, czarna sukienka - Alexander Wang, torba - Sensi Studio

...a w kolejnym wpisie: stylizacja + konkurs! :-)

33 komentarze:

  1. bardzo ciekawy wpis na pewno porady się przydadzą ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótko i na temat! Niezbędnik na 5+

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy wpis a porady na pewno się przydadzą! :)

    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje propozycje sa nie tylko fajne, ale w przeciwieństwie co do niektórych znanych blogerek, adekwatne do okazji i warunków panujących we wspomnianych miejscach. To się chwali:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu jak Ci sie sprawdza walizka th? Masz komplet czy tylko jedna?gdzie zamawialas? ... :-) pozdrowienia
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedną walizkę. Nie zamawiałam, dostałam od Rodziców na Mikołajki 2 lub 3 lata temu. Sprawdza się doskonale - nie niszczy się, dobrze się czyści i jest lekka. :-)

      Usuń
    2. Ja po tylu przygodach z walizkami wiem, że materiałowe to najlepsze wyjście ;-) I tak każda walizka się niszczy i trzeba ją wymieniać po kilku latach,zwłaszcza jeśli lata się samolotem, a obecnie dobrze wykonany materiał sprawdza się o niebo lepiej niż plastik/poliwęglan, przede wszystkim jest lżejsza i bardziej pakowna :-)

      Usuń
    3. Zgadzam się w 100%. Wiadomo - nie ma nic wiecznego, ale uważam, że materiałowa walizka jest lepsza rownież z tego względu, że nie widać na niej zarysowań etc. :-)

      Usuń
    4. Dokładnie :-) Raz w życiu zainwestowałam w Samsonite z poliwęglanu, niestety kilka lotów z przesiadkami dało mi do zrozumienia że obsługa lotniska rzuca walizkami jak paczkami cukru, dlatego materiałowe to znacznie praktyczniejsza i tańsza inwestycja ;-)

      Usuń
  6. Aniu powiedz proszę gdzie kupiłaś kobaltową sukienkę, którą masz na zdjęciu? Prześliczna! A niezbędnik przydatny, szczególnie morski właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka była dostępna w tamtym roku na Choies.com :-)

      Usuń
  7. Inspirujący wpis :) Bardzo pomocny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, bardzo fajny przydatny post, ja wybieram sie nad morze i moze w góry. Pochłoneło mnie miasto i nie mam czasu na wypoczynek. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o wnętrzach w stylu Boho.

    OdpowiedzUsuń
  9. genialny pomysł a post, piękne ciuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. W zestawie na Mazury zdecydowanie brakuje mi dresu ;) Nie ma nic wygodniejszego na wieczornego grilla lub ognisko właśnie od niego! Czekam z niecierpliwością na stylizację :)

    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - są niezbędne. Ja pakuję dresy wszędzie, gdziekolwiek jadę. :-)

      Usuń
  11. ach ja kocham i morze i mazury wtym roku byłam już 4 razy;)

    OdpowiedzUsuń
  12. trafione w dziesiątkę!;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, czy Twoim zdaniem na ślub wypada przyjść w białej sukience? W sumie to mam dwie ''na oku''. Jedna to taka ''złamana'' biel, a druga ecru. Choć mam informacje, że Panna Młoda nie będzie w bialej sukni, no ale jednak, co o tym myślicie? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem to zależy od sukienki - od kroju, zdobień itd. Długie sukienki, rozkloszowane, koronkowe, zdobione kamieniami zdecydowanie odpadają. Jeżeli już biała to bardzo skromna, prosta i przełamana dodatkami w innym kolorze. :-)

      Usuń
    2. Zgadzam się z Anią. W dodatku jeśli postawisz na mocny makijaż przy białej sukience, to istnieje ryzyko że skupisz oczy zgromadzonych na sobie, a nie na Pannie Młodej.... ;-) Ja mimo wszystko polecam ecru/pudrowy róż/lila/ szarą biel, wtedy na pewno będzie 'bezpiecznie' ;-)

      Usuń
  14. Jakie plany na dalszą część wakacji Aniu ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post - na pewno skróci czas mojego pakowania.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  16. Najpiękniejsza Ania :* A może jutro z rana nowy post? :-) I będzie konkurs? Może odważę się wziąć udział, bo w sumie nigdy nic nie wygrałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy post, najbardziej przykuło moją uwagę zestaw ubrań "nad morze" :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym w góry dodała jeszcze jakieś porządne treki :D!!! Fajny wpis!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy powinien zobaczyć ten post by wiedzieć co ze sobą zabrać czy to w góry czy nad morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile masz cm wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)