sobota, 18 lipca 2015

KOS, PART II

Pora na kolejny i...chyba już ostatni MIX zdjęć z Grecji. :-)





Lodożercy. :-) :-)


Pogoda dopisała w stu procentach! :-)


sukienka - SheIn
Koty? Na KOS są dosłownie WSZĘDZIE. ;-)

sukienka - SheIn, torebka - Mango, zegarek - DKNY
 Czy istnieje coś piękniejszego od spaceru plażą przy blasku zachodzącego słońca? :-)





Uwielbiam takie klimatyczne knajpki, a Wy?

Fantastyczne BEACH PARTY i...nasze wykończone stopy w drodze powrotnej. ;-)
Wakacje na Kos zaliczone. Pora rozejrzeć się za innymi kierunkami. 
Kuszą greckie oferty Itaki...

73 komentarze:

  1. Ile jest lat różnicy międzu tobą a twoim facetem? pozdrawiam monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie dużo, jak widac?

      Usuń
    2. Anka jest starsza od Krzyska;)

      Usuń
    3. Ania jest dwa lata starsza od Krzyśka:-).

      Wspaniałe zdjęcia Aniu, też mnie kusi Grecja - już po raz 4:-). Buziak!

      Usuń
  2. Pięknie - aż się rozmarzyłam :)
    Kocio śliczny :) Jak byłam we Włoszech to też były tam całe "watahy" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu załóż konto na Inastagram :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad tym. :-)

      Usuń
    2. Tak, tak tak ! :-)

      Usuń
    3. Załóż :) Gwarantuję, że jest wiele osób, które chętnie oglądałyby zdjęcia Twoich codziennych przygód ;) ja do nich należę.

      Usuń
    4. Ja też :)

      Usuń
    5. albo mogłabyś częściej pisać na fb i dodawać jakieś zwykłe codzienne zdjęcia :)

      Usuń
  4. Przecudowne zdjęcia! Takie wakacyjne i inspirujące:)

    Pozdrawiam~!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia! Pełne słońca i radości :) Śliczną masz tę sukienkę z SheIn!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i jak tam pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Ja w tym roku odpuściłam wakacje :(

    Zapraszam do siebie- http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia świetne :) A tą sukienką z haftami kusisz, oj kusisz - a ja nie potrzebuję już więcej białych sukienek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna! :-) :-)

      Usuń
    2. No i kupiłam... To wszystko Twoja wina ;)

      Usuń
    3. Przepraszam...:-* Mimo wszystko wiem, że będziesz zachwycona! :-)

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia i świetne lekkie stylóweczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za niedługo ja się wybieram na moje wakacje i już nie umiem się doczekać <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta czesc zdjec jest duzo lepsza, bije z nich wakacyjny luz i radosc ;D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają. :-)

      Usuń
  12. Jakoś tak lepiej wyglądasz, Ania :) Tak bardziej kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zbiór zdjęć z wakacji! Ekstra, uwielbiam takie posty! :)
    Joasia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. moge prosic o model- numer okularów( wiem ,ze D&G ) ,wiem ze już to podawałas ale nie mogę znalesc,pozdrawima Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania kiedyś poratowała mnie, więc teraz ja poratuję Ciebie w myśl: "What goes around, comes around". Z karmą lepiej nie zadzierać ;)

      Model okularów: D&G 8080 501/8G

      Polecam. Drogie, ale piękne!

      Usuń
    2. Ania wygląda w nich pyzato na buzi

      Usuń
    3. bo Anka w ogóle przytyła

      Usuń
    4. jędząc frytki i lody nie trudno przytyć

      Usuń
    5. Oj Dziewczyny, Dziewczyny...:-)

      Usuń
    6. Ojoj faktycznie tragedia :P
      MM

      Usuń
  15. A czy mogłabyś podać nazwę hotelu i napisac czy warunki Wam odpowiadały?

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, czy zdarza Ci się zakwaszenie organizmu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ponieważ zakwaszenie organizmu NIE ISTNIEJE.

      Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
    2. Do Joanny, której komentarz się nie pojawi: zanim zaczniesz obrzucać kogoś błotem - zorientuj się proszę w temacie, ponieważ pojawiło się już parę dyskusji na blogu odnośnie zakwaszenia:
      http://annaaaanna.blogspot.com/2014/11/mix-november.html?m=1
      http://annaaaanna.blogspot.com/2014/08/hair-care.html?m=1

      Edit: Nie czerpię wiedzy od Anonimów. Również rozmawiałam na ten temat z lekarzami.

      Pozdrawiam i mimo wszystko miłego dnia. :-)

      Usuń
    3. Jak dobrze, że to napisałaś :-) Ludzie, bierzcie trochę krytycznie wszystko co piszą w internecie...Gdybyśmy wszyscy byli 'zakwaszeni' to byśmy ledwo żyli ;-) Spożywanie pokarmów kwasowych może CHWILOWO zmienić pH moczu, ale sprawny organizm radzi sobie z gospodarką kwasowo-zasadową, żeby zachować równowagę...Także to jest kolejny, przepraszam za stwierdzenie, 'pic na wodę', żeby omamić ludzi cudownymi metodami i preparatami ;-)

      Pozdrawiam :-)
      M

      Usuń
    4. A tak swoją drogą...Wy naprawdę aż tak polegacie na zdaniu jakiś samozwańczych ekspertek od diety jak np. Chodakowska? Tak łatwo Wam uwierzyć w to, co piszą, bo jest ubrane w ładne słowa i opatrzone fajnymi obrazkami? Bawicie się swoim zdrowiem, róbcie to ostrożnie i pod okiem każdego, bo z tego co widzę, to dzisiaj każdy może być lekarzem albo quasi-lekarzem.

      Usuń
    5. dokładnie, te brednie co wypisuje Lewandowska to aż żal czytać ...badanie włosa, zakwaszenie organizmu no i oczywiscie dieta bezglutenowa dla wszystkich ....masakra za jedyne 30 zł

      aaa

      Usuń
  17. Piękne zdjęcia. Zrobiłaś mi wielką ochotę na taki wyjazd! Wszystko wygląda bajecznie :)

    http://donttalk-act.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mixy to zdecydowanie moja ulubiona seria wpisów na tym blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że to już ostatnia część zdjęć z wakacji w Grecji. Cudne fotki, Aniu. Jestem pewna, że ten urlop na długo zapisze się w Twojej pamięci. Jakże można by było zapomnieć o tych pięknych widokach? Uwielbiam nie tylko zagraniczne wyjazdy, lecz także te lokalne. Zawsze będę twierdzić, że podróże wzbogacają i poszerzają horyzonty.

    Jako że sama mam koty, a ich dobro mocno leży mi na sercu, to widok greckiego kociaka mocno mnie rozczulił. Słodki jest, tylko "bida" ma brudne uszka. Mam nadzieję, że nie jest bezpański.

    Ta knajpka zdecydowanie by mnie zachęciła do pozostania w niej. Bardzo lubię połączenie bieli i koloru chabrowego. W ogóle uwielbiam marinistyczne akcenty, więc już jakiś czas temu "przemyciłam" je do łazienki w postaci drewnianego statku, muszelek itd.

    Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że mogą być bezpanskie :( Wrocilam z Chorwacji i tam w wiekszych miastach koty są w ilości naszych gołębi. ..żebrzą pod stolikami w knajpach, siedzą pod sklepami...

      Usuń
    2. Wakacje były fantastyczne. :-) Bardzo miło wspominam.

      Kotek niestety bezpański. :-(

      Usuń
    3. Na wszystkich wyspach greckich jest bardzo dużo kotów ,które żerują w śmietnikach i chodzą do każdej knajpy na żebry,to na pewno są bezpańskie.Nie ma natomiast psów.

      Usuń
    4. Aniu , ja w ubiegłym roku byłam na Kos,ale bardziej podoba mi się Kreta i Cypr.Chociaż Kos to tez wspaniała wyspa.

      Usuń
  20. Aniu czy to już ostatnia prosta przed zostaniem Panią Doktor? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn. został Ci jeszcze rok? A potem zdajesz egzamin lekarski a po tym egzaminie wybiera się specjalizację? Jak to jest? :-) Masz już swoją wymarzoną? :-)

      Usuń
    2. Aniu czy po skończeniu studiów nadal zamierzasz prowadzić bloga? Wiem, ze będziesz miec wtedy dużo więcej obowiązków, czy mimo tego nie opuścisz jednak swoich wiernych czytelników?
      Pozdrawiam i życzę powodzenia :-)
      Ola

      Usuń
  21. Aniu, czy polecasz sandałki MK, te które masz na zdj? czy są wygodne?
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, uwielbiam je - wygodne i niezniszczalne. :-)

      Usuń
  22. Jak mają na imię Twoje psy? Tosia i... :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja i Miki. Tosi już nie ma. :-(

      Usuń
  23. morze a za nim widok gór....przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ania, kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-) Sony Alfa A58 - polecam. :-)

      Usuń
  26. Hej Aniu:) napisałam maila w sprawie tych kaloszy. Sprawdź proszę pocztę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne, sympatyczne zdjęcia. Pozdrawiam, Seba

    http://fashionseba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ania where are you??

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu,

    Czy mozesz podac w ktorej konkretnie miejscowosci bylas na Kosie ? :)

    Serdecznie pozdrawiam !

    Iwona Krk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedaleko Mastichari. :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje za odpowiedz :)

      Pozdrawaim !

      Iwona Krk

      Usuń
  30. Wczoraj wróciłam z Kos, było cudownie , widoki wspaniałe:) wybraliśmy wyjazd do Grecji jako podróż poślubną i jesteśmy mega zadowoleni:) Aniu w jakim hotelu się zatrzymałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :-) W sprawie hotelu napisz maila. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  31. Aniu, moglabys podac szerokosc pod pachami bialej sukienki z haftem?( pewnie masz S). Dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)