piątek, 17 lipca 2015

beGLOSSY


W dzisiejszym wpisie powienien pojawić się MIX zdjęć z Grecji, ale popołudniowa przesyłka kurierska sprawiła, że zmieniłam plany. Wszystko za sprawą niespodzianki od beGLOSSY...ale o tym za chwilę. :-)

Lipcowa edycja pudełka beGLOSSY została stworzona z myślą o podróżach, więc produkty w niej zawarte trafią do kosmetyczki, którą zabieram na wszelkie wojaże. :-)
Jesteście ciekawe co znalazłam w moim pudełku? :-) Spray intensywnie nawilżający RAIN DANCE marki ARTEGO, który zapobiega rozdwajaniu końcówek włosów, mineralny puder matujący ANNABELLE MINERALS oraz szampon regenerujący BEAVER PROFESSIONAL.
Ucieszyłam się na widok kremu VICHY AQUALIA THERMAL oraz płynu micelarnego VICHY PURETE THERMALE, ponieważ używam tych produktów na co dzień, a są w znacznie mniejszej wersji - w sam raz na wakacyjne wypady. :-)  Natomiast kosmetyk, o którym nie słyszałam, a który od razu polubiłam to olejek kokosowy w sprayu COCONUT MIRACLE marki EFEKTIMA - idealny do pielęgnacji skóry i włosów. :-)
Dodatkowo w pudełku znalazłam dwa produkty, które znalazły się w niektórych pudełkach z poprzednich miesięcy: QUICK TREAT - GLOV (mini rękawica do demakijażu tylko za pomocą wdy) oraz Colorluxe Powder Blush - NICKA K NEW YORK (róż do twarzy). Są to bestsellery w limitowanych ilościach i z nimi związana jest niespodzianka, o której wspomniałam na początku wpisu. :-) 
Specjalnie dla Was beGLOSSY przygotowało unikalny kod: GLOSSYAK2dzięki któremu każdy, kto wpisze go przy zamawianiu dowolnego pakietu lub subskrypcji, rozpoczynających się od lipca, otrzyma w prezencie TE DWA PRODUKTY! :-) Termin ważności kodu to 14.08.2015, ALE oferta jest limitowana, więc kto pierwszy ten lepszy, a moim zdaniem naprawdę warto! :-)
Pudełko beGLOSSY możecie zamówić TUTAJ. :-)
Miłego wieczoru! :-*

15 komentarzy:

  1. Świetna zawartość pudełka <3 Bardzo przytulną masz sypialnię Aniu :)

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu już nie publikujesz wpisów kulinarnych? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chciałybyście? :-)

      Usuń
    2. Bardzo :) zawsze to fajne urozmaicenie ;)

      Usuń
    3. Tak, tak! :-))))

      Usuń
    4. Aniu,miała też być organizacja Twojej szafy,wydaje mi się,że coś o tym wspominałaś:)

      Usuń
  3. pudełko wygląda fajnie , zawartość ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy puder mineralny to produkt pełnowymiarowy czy próbka ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ok ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie sprawić takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomnij wpisać unikalnego kodu! :-)

      Usuń
  7. Zastanawiam się nad zakupem tego pudełka,jest to świetna sprawa:) Zapraszam również do mnie,dopiero co zaczynam:) http://lalapatrycja.blogspot.com/ Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten olejek kokosowy widziałam już w drogerii, poważnie zastanawiałam się nad zakupem, rękawiczka Glov do demakijażu też bardzo mnie interesuje.
    i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)