wtorek, 9 czerwca 2015

SUNNY DAY

Uważam, że idealny zestaw na ciepły, słoneczny dzień powinien być lekki i przewiewny. Długa spódnica z efektownymi rozcięciami w połączeniu z bluzką oversize to ostatnio moja ulubiona kombinacja...a jeżeli dodatki - wybieram jedynie: okulary, zegarek, duży shopper, który pomieści dosłownie wszystko i...płaskie sandały, bo przecież musi być wygodnie. :-)






spódnica - Moodo, bluzka - Choies, torba - Calvin Klein, sandały - Michael Kors, okulary - D&G,
zegarek - DKNY, naszyjnik - Apart

A jak wygląda Wasz ulubiony zestaw? :-)

53 komentarze:

  1. świetne tu u Ciebie . :)
    fajne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim wygoda na takie dni! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudowną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes piekna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak oceniasz jakość tej spódnicy Aniu?:-)
    Polaczenie bardzo efektowne, proste ale gustowne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, wykonana z cieniutkiej bawełny. :-)

      Usuń
    2. mozesz podac linka do spodnicy?

      Usuń
    3. To stara kolekcja. Kupiłam ją w tamtym roku. :-(

      Usuń
    4. uhuhu, faktycznie stara.. jak swiat

      Usuń
  6. Pięknie, uwielbiam spódnice maxi.
    http://trysza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione letnie kolory!;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Letnie, jesienne, zimowe i wiosenne. :-) :-)

      Usuń
  8. Brzydkie palce u stóp :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogratuluj sobie że znalazłaś coś, do czego się możesz przyczepić ;-) Owacje na stojąco (przed lustrem)

      Aniu, wyglądasz świetnie jak zawsze :-) Jaki to odcień/marka pomadki ? :-)
      Magda

      Usuń
    2. Znalazłam ją w ostatnim pudełku beGLOSSY - GOSH, kolor LADY LUCK. :-) Bardzo podoba mi się ten odcień, a i pomadka godna polecenia. :-)

      Usuń
    3. Dziewczyny, kupcie sobie masełko do ust z firmy bielenda, kolor - zmysłowa wiśnia! Świetne masełko na lato, piękny kolor, usta wyglądają naprawdę zmysłowo :D Super nawilża!

      Usuń
    4. Też lubię te masełka, fajnie, że to polska firma

      Usuń
  9. Opalasz się? :-) Co w ogóle sądzisz o opalaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opalam, ale w granicach rozsądku i ZAWSZE z wysokim filtrem. :-)

      Usuń
  10. Podobnie. :) Dziś będąc na mieście widziałam z 5 dziewczyn ubranych tak samo. Maxi skirt + bluzka + sandały + torebka + zegarek + okulary i mus to kolorowe usta! Fajnie, że tak wiele dziewczyn stawia na taki look. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam sobie taką maxi czarną, ale mój chłopak powiedział, że jest brzydka i jak ją założę, to się nigdzie ze mną nie pokaże. ;-/ Twój ma podobne odczucia? :-) Czy tylko mój jest taki ''wyjątkowy''? ....

    oliwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi...:-) Mój Chłopak też nie przepada za długimi spódnicami, ale w tej mu się chyba podobam, ponieważ nie protestował tak jak Twój. Może to kwestia doboru dodatków albo kroju? Ta jest fajna, bo ma rozcięcia i ładnie się układa w trakcie chodzenia. ;-)

      Usuń
    2. Czy tylko mój men w takim razie po założeniu długiej spódnicy był tak zachwycony tym pomysłem i pytał dlaczego nigdy wcześniej nie widział mnie w niej? :D
      Co facet to inny gust :D

      Usuń
  12. Jestem zachwycona, wyglądasz mega kobieco :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, minimalistyczna stylizacja! Pasuje do Ciebie zdecydowanie :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: szkolnie i mundurkowo - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, jesteś przepiękna! Masz w sobie coś takiego, że nie można od Ciebie oczu oderwać! ;) Można by powiedzieć, że masz na sobie zwykłe, proste rzeczy, a tworzą one tak efektowną całość. I te zdjęcia! Z posta na post coraz lepsze!
    Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, baaardzo miło czytać takie rzeczy. :-*

      Usuń
  15. moim zdaniem zaburzyłaś sobie proporcje ciała

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jaki masz roz/bronzer na policzkach?

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowna spódnica, wyglądasz w niej przepięknie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś podobna do Mariety Żukowskiej, tej aktorki. Właśnie oglądałam jej profil na Fb i stwierdziłam, że kogoś mi przypomina.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo pozytywny, piekny wraz twarzy. taki bardzo glamour. no i piekne ramiona, waskie i zgrabne. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie Ci w takim kolorze pomadki bardziej kobieca jesteś...tak mi sie wydaje...pozdrawiam sndra

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka szczupła dziewczyna jak Ty zawsze ładnie wygląda. Jednak dzisiejsza stylizacja nie pasuje mi na ciepły dzień, wygląda zbyt ciężko, smutno, ciemno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi właśnie podoba się, wygląda przewiewnie i komfortowo :) jestem na TAK!

      Usuń
  22. Wyglądasz pięknie jak zwykle. Bardzo Ci zazdroszczę umiejętności dobierania prostych ubrań w tak fajnie wyglądające zestawy:)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :-)

      Usuń
  23. prosto, kobieco i wygodnie, czyli super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zestaw :) Mimo to mi byłoby za gorąco w słoneczny, letni dzień w takim zestawieniu.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, ratunku! Proszę Cię podpowiedz mi coś, jaką sukienkę założyć na ślub przyjaciółki, który jest w przyszłym tygodniu, a ja wciąż nic nie mam :( ciężko teraz znaleźć jakąś elegancką sukienkę :(
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak niby Ania albo ktokolwiek ma ci pomoc, skoro nie wie jaka masz figure, jaka kolorystyka ci pasuje i w czym sie dobrze czujesz i jaki masz budzet? Bez sensu takie komentarze.

      Usuń
    2. Ja w takiej sytuacji wybrałabym klasykę - prostą, ołówkową sukienkę, a takich w sklepach jest mnóstwo. Powodzenia! :-)

      Usuń
  26. Bardzo pasuje ci ta bluzka <3



    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)