sobota, 9 maja 2015

NEW IN

Dziś wpis z cyklu 'NEW IN'. Wiem, że lubicie tego typu posty, a że dłuższy czas się nie pojawiały - postanowiłam to zmienić. :-)



Zacznę od kwietniowego pudełka beGLOSSY, które jak zwykle było wypełnione po brzegi. Znalazłam w  nim kosmetykami do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów:
Krem nawilżająco-regenerujący AMADERM jest przeznaczony do skóry suchej i szorstkiej z tendencją do łuszczenia. W moim przypadku fantastycznie sprawdza się do pielęgnacji dłoni. (29,00 zł)
- Kredkę do oczu POSTQUAM dostałam w kolorze czarnym i rysuję nią kreskę na powiece. Jest miękka i łatwa w aplikacji, a do tego trwała - nie ściera się w ciągu dnia. :-) (29,90 zł)
- Mineralny podkład matujący ANNABELLE MINERALS  o  średnich właściwościach kryjących z miłą chęcią zużyję latem - teraz odcień jest zbyt ciemny. (59,90 zł/ / 10 g)
- Peelingiem do twarzy NAOBAY NATURAL&ORGANIC jestem zachwycona! :-) To zdecydowanie najlepszy peeling jaki kiedykolwiek używałam. Zawiera oliwę z oliwek, masło shea, olej ze słodkich migdałów i ekstrakt z Gotu Kola. Bardzo delikatny i wydajny. Uważam, że nawet wyłącznie dla tego kosmetyku warto zamówić kwietniowe pudełko. (92,00 zł)
- Idealia Skin Sleep VICHY - krem na noc, który ma za zadanie regenerować naszą skórę podczas snu. Nie zauważyłam spektakularnych efektów, ale przyjemnie nawilża cerę. Plus za lekką konsystencję. :-) (112,00 zł / 50 ml)

Pudełko beGLOSSY można zamówić na stronie:

Wybierając buty zawsze stawiam na wygodę - płaskie baletki 'peep toe' z wyciętą piętą oraz sandałki na grubej podeszwie będę doskonałym uzupełnieniem codziennych stylizacji. Natomiast czarne gladiatorki na stabilnym słupku to modna alternatywa dla klasycznych szpilek. :-)
gladiatorki - Tommy Hilfiger 
sweterek - SheInside, spodnie - SheInside, sandałki - Tommy Hilfiger

Biały sweterek w paski plus czarne rurki to nic innego jak klasyka i minimalizm w jednym. Takie połączenie nigdy nie wyjdzie z mody, a przede wszystkim zawsze wygląda dobrze. :-) 

W końcu znalazłam idealny zegarek w stylu 'boyfriend' - DKNY model STANHOPE. Elegancki, prosty i bez zbędnych dodatków. Jestem przekonana, że będzie mi służył przez baaaardzo długi czas. :-)
Powoli kończę czytać książkę "LUDZIE czy BOGOWIE", którą polecałam Wam w ostatnim wpisie, a w kolejce czeka już "Religa. Biografia najsłynniejszego polskiego kardiochirurga". :-)

Jeżeli rozglądacie się za okularami przeciwsłonecznymi - mam dla Was KOD RABATOWY -15% na cały asortyment (z wyłączeniem outletu) sklepu KODANO.pl. Hasło: ANNA15 - ważne do 31 maja 2015. :-)
Skorzystałyście z promocji, które były ostatnio w Rossmannie? :-) Ja niestety przegapiłam, ale podczas swoich zakupów pamiętała o mnie Mama mojego Chłopaka i w efekcie otrzymałam między innymi kultowy róż Bourjois w moim ulubionym odcieniu ROSE ECLAT. :-)
Koniecznie pochwalcie się swoimi nowościami w komentarzach. :-)
UDANEGO WEEKENDU! :-*

42 komentarze:

  1. Anonimowymaja 08, 2015

    Moją nowością jest może nie tak spektakularny jak Twój, (ale najważniejsze, że urodzinowy i od bliskich! :>) zegarek Timex T2P548. Klasyczny, mimimalnie ozdobny, pasuje do sukienek i do dżinsów, każdy zwraca na niego uwagę :-)

    Kosmetycznym odkryciem jest krem pod oczy ZIAJA z pietruszką - rewelacja ! Moje oczy nigdy nie były tak odprężone, a ich zmęczony wygląd zredukowany -i to za 5 zł ;-))

    Pozdrawiam M :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłaś mnie tym kremem pod oczy! :-)

      Usuń
  2. Oo, ale super, że masz książkę o Relidze. Mam obie - jedną podpisaną przez prof. Zembalę. Świetna jest. Jestem w tym temacie blisko, a nawet bardzo związana z tą tematyką. I mój chłopak jest pod opieką Grzegorza Religi w Aninie.;)

    Nie pamiętam czy pisałaś ale czy zdecydowałaś się na tanglee teezer? Ja byłam z tych odradzających bo mam podobne włosy do Twoich... :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie! Życzę Wam powodzenia. :-)

      Zdecydowałam się i jestem zadowolona. :-)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Sandały czarne Tommy'ego Hilfigera to takie wyszczuplacze stóp i nóg- już widzę, że idealnie wymyślony wzór:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są idealne i bardzo wygodne. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 13, 2015

      a gdzie mozna kupic te czarne gladiatorki, niestety nie moge ich znalezc... bylyby idealne!

      Usuń
  4. Anonimowymaja 08, 2015

    Moim faworytem kwietniowego pudełka BeGlossy jest peeling! Produkt naturalny i rewelacyjnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki uroczy psiak! :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zegarek, od dawna poluję na podobny :)
    www.lavandee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowymaja 09, 2015

    W ubiegłym tygodniu zamówiłam identyczną czapkę z Answear :-) Jest świetna! :-)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne te buty na obcasie!
    Ja gdy była promocja w rosmanie zakupiłam maskarę i jest bardzo fajna!


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudownosci! zegarek dkny najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. już jakiś czas kuszą mnie te pudełka Be Glossy, chyba się w końcu zdecyduję :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 09, 2015

    Aniu a jak wygląda rozmiarówka tych czerwonych butów? Chodzi mi o długość wkładki w cm? Ja mam stope 23,5 i nie wiem czy zamówić 36 czy 37?
    Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 10, 2015

      Nie ucieka Ci stopa do przodu w tych czerwonych butach bo duże wycięcie maja😔?

      Usuń
  12. Swietne buty! A gladiatorki skradly moje serce

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne gladiatorki *-* zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Do moich nowości w tym miesiącu należą tylko dwie odżywki z Aussi i tusz do rzęs. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 09, 2015

    Bardzo mi sie spodobały te klasyczne granatowe płaskie buty, zastanawiam sie jaki rozmiar zamówić, nosze 38 ogólnie, czy rozmiarówka jest standardowa? Zadowolona z nich jestes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona. Rozmiarówka standardowa. Polecam. :-)

      Usuń
  16. Anonimowymaja 09, 2015

    Zapomniałam jeszcze zapytać czy to wycięcie z przodu nie jest za duże? Nie leci stopa bardzo do przodu?

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowymaja 10, 2015

    Czy te czerwone sandaly sa takie same jak mialas kiedys granatowe? Nie sa przypadkiem nieco nizsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarne są bardzo wysokie. Te mają jedynie grubszą podeszwę. ;-)

      Usuń
  18. Anonimowymaja 10, 2015

    Aniu, mogłabyś wrzucić link z czerwonymi butami? Z góry dzieki 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę: http://sarafis.pl/41000-sandaly-tommy-hilfiger-sue-11d.html ;-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 10, 2015

      Dziękuję! 😉

      Usuń
  19. gladiatorki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 10, 2015

    Czy firmy z ktorymi wspolpracujesz wiedza ze sprzedajesz otrzymane od nich za darmo ubrania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie ma nic za darmo - na wszystko trzeba sobie zasłużyć, zapracować. Nie widzę nic złego w 'wyprzedażach' wsród blogerek. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 14, 2015

      Nie odpowiedzialas na pytanie...

      Usuń
  21. Anonimowymaja 11, 2015

    Aniu, nie ucieka Ci stopa do przodu w tych czerwonych butach bo duże wycięcie maja��? Wygodne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne. Nie ucieka. Przecież są zapinane...:-)

      Usuń
  22. Anonimowymaja 11, 2015

    Aniu bardzo chciałabym zobaczyć zegarek na twojej łapce :) Pokażesz go np. w mixie majowym? :) Pozdrawiam :)

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczysz w następnym, stylizacyjnym wpisie. :-)

      Usuń
  23. Anonimowymaja 11, 2015

    A kiedy stylizacja będzie?

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne zdjęcia zrobiłaś...bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, powiedz proszę, te gladiatorki TH jaki to model? M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)