środa, 6 maja 2015

MIX - APRIL

Nie wiem jak Wam, ale mi kwiecień minął błyskawicznie i ani się obejrzałam jak maj zapukał do drzwi. W związku z tym z małym opóźnieniem zapraszam na kolejny MIX zdjęć z ostatniego miesiąca. :-)

ramoneska - SheInside, koszula - Choies, spodnie - Moodo, szpilki - Guess (ParaDoPary.pl), torba - Calvin Klein
#anestezjologia #niezbędnik podróżniczki (polecam książkę " LUDZIE czy BOGOWIE" jest świetna) #cięte kwiaty w pokoju to jest to! :-) #filiżanka gorącej herbaty to zawsze doskonały pomysł. ;-)
Moje najukochańsze miejsce na ZIEMI. :-)


:-D ;-)
Jeden z kwietniowych weekendów spędziliśmy nad jeziorem. Pogoda dopisała idealnie. :-)

Kto ma kwietniowe pudełko beGLOSSY? Jesteście zadowolone z zawartości? :-)
Kawałek mojej garderoby i nowe japonki 'wyhaczone' w promocji. ;-)

Na koniec kilka zdjęć z majówki - mój Ukochany zrobił mi niespodziankę i zabrał na wspaniały weekend do 
Wrocławia. :-)
Most Tumski. :-)


Na dziś to już wszystko -więcej zdjęć z Wrocławia zobaczycie w majowym MIXie. ;-)
Pozdrawiam! :-*

71 komentarzy:

  1. Anonimowymaja 05, 2015

    Jaki porządek w szafie ! Zmotywowałaś mnie do ogarnięcia swojego bałaganu :D

    Pierwszy raz zaśmiałam się na głos po trafieniu na zdjęcie Twojego krwiożerczego malucha :))

    Pozdrawiam!
    M

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowymaja 05, 2015

    Aniu, czy ta szyna ścienna w garderobie jest z Ikei?

    OdpowiedzUsuń
  3. Prządek w szafie inspirujący :) Najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 05, 2015

    Aniu, czy ta kurtka z sheinside jest dobra jakosciowo?

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 05, 2015

    Widac, ze fajnie spedzilas czas :) czuc wiosne na calego, uwielbiam ten okres, moja ulubiona pora roku :)

    Zeby Mikusia - bezcenne xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chociaż już nie mogę się doczekać wakacji. :-)

      Usuń
  6. Aniu, Twój pinczer jest maleńki, ale niejednemu napędziłby ogromnego stracha ;) Wygląda przerażająco na tym zdjęciu :) Nie chciałabym się obudzić i zobaczyć nad sobą jego "uśmiechniętego" pyszczka.

    Jeśli mnie pamięć nie myli, masz dzisiaj urodziny. Z tej okazji chciałabym Ci złożyć najserdeczniejsze życzenia: zdrowia, szczęścia, powodzenia na studiach, realizacji wszystkich Twoich marzeń, a także wielu wspaniałych i niezapomnianych chwil z Twoimi najbliższymi. Pamiętaj, że "wczoraj do Ciebie nie należy. Jutro niepewne... Tylko dziś jest Twoje". Korzystaj z każdej godziny życia, bo to jest coś, czego akurat nikt z nas nie może sobie dokupić.

    A poza tym to... trzymaj się ciepło :) Nie wiem, jak w Polsce, ale w Irlandii po pięknej pogodzie pozostało już tylko wspomnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pamięć i piękne życzenia! :-*
      Dziś pogoda się niestety pogorszyła. :-(

      Buziaki Kochana!

      Usuń
  7. evangelinemaja 05, 2015

    świetny mix, a miny psa - bezbłędne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 05, 2015

    Jak podoba Ci się Wrocław? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne i fajne miasto. :-)

      Usuń
  9. Aniu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin - duuużo zdrowia, szczęścia, miłości i spełnienia marzeń (nawet tych najskrytszych)! :-*

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowymaja 05, 2015

    Kocham miny Pinczerka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 05, 2015

      to jest Pinczer czy Ratlerek?

      Usuń
    2. Anonimowymaja 05, 2015

      Pinczer miniaturowy to nazwa rasy, a ratlerek to nazwa potoczna tejże rasy psiaka ;-)

      Usuń
  11. Anonimowymaja 05, 2015

    Świetne zdjęcia! Książkę 'Ludzie czy bogowie' mam i właśnie czytam :) Najlepsze życzenia z okazji urodzin Aniu! :)
    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 05, 2015

    Aneczka wszystkiego najlepszego, samych sukcesów, miłości i zdrowia! 😊😚

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam waszą kłódkę!!! Byłam w ten weekend we Wrocławiu i oglądałam kłódki i doskonale pamiętam waszą :) Co za zbieg okoliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NAPRAWDĘ?!?! :-) Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  14. cudowny, inspirujący mix zdjęć!
    rozpoznaję ostrów tumski we Wrocławiu czy to jakiś inny mostek z kłódkami?


    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia, nawet mamy takie same ramoneski :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowymaja 05, 2015

    Aniu ja mam pytanie odnośnie tych białych trampek tommiego. Nie obcieraja Cię z tyłu? Kupując swój rozmiar 37 byłam trochę zaskoczona ze są małe jak na 37 a już oderwałam metke; ( mam nadzieje ze się rozbija...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcierały, ale kupiłam takie wkładki pod pięty i jest idealnie. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 08, 2015

      Skorzystalam z Twojej rady i zakupilam wkladki jest ciut lepiej ale i tak obcieraja... Moze zapietki zalatwia sprawe :(

      Usuń
    3. Anonimowymaja 08, 2015

      A jakiej firmy masz podpietki? :)

      Usuń
  17. Anonimowymaja 05, 2015

    Sto lat Aniu! Bardzo fajny mix, tylko za krótki, chciałoby się więcej :) Planujesz już wakacje? Wybieracie się w tym roku na jakąś wycieczkę zagraniczną?

    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. :-) Mix krótki, ponieważ mnóstwo zdjęć przepadło razem z laptopem, który musiałam oddać do naprawy. Powoli planujemy. Zastanawiamy się nad Grecją lub Hiszpanią. :-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 06, 2015

      Ania bierzcie Hiszpanię bez dwóch zdań! Najlepiej Costa Brava z Barceloną :-))

      Usuń
    3. Anonimowymaja 09, 2015

      Aniu, rok temu mój chłopak kazał mi zamknąć oczy i wskazać palcem na globusie miejsce w które chciałabym pojechać i... padło na Grecję! Nie wahajcie się! Nigdy nie zapomnę bajecznego zachodu słońca na Santorini ! <3

      zuza

      Usuń
  18. Piękne inspirujące zdjęcia! Również i mi kwiecień minął szybko. Genialne ostatnie zdjęcie oraz zdjęcie czarnego psiaka :D
    Zapraszam do mnie, mellpay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 05, 2015

    Wszystkiego wspaniałego Aniu:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 05, 2015

    może dasz się namówić na pokazanie całej garderoby? Motywujące zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 06, 2015

      Mix jak zwykle świetny,ale ja przyłączam się do powyższej prośby-coś więcej o Twojej garderobie:)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 08, 2015

      ja tez! bardzo lubie tego typu posty gdyz sama mam hopla na punkcie organizacji przestrzeni w szafie. szczegolnie przydaje sie to gdy ma sie sporo ubran ;)

      Usuń
  21. Anonimowymaja 05, 2015

    czy Twoja torebka to mimi bag czy mimi large bag? z góry dziękuję za odp:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowymaja 06, 2015

    Ostatnie zdjęcie jest piękne:) Jak kadr z filmu :)

    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowymaja 06, 2015

    Perfekcyjnie w każdym calu.
    Pozdrawiam,
    Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowymaja 06, 2015

    Aniu, jestem pełna podziwu i pozytywnie zaskoczona bo na zdjęciach nie stajesz na palcach! Wreszcie wiarygodne foty:D oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowymaja 06, 2015

    ZANIEMOWILAM NA WIDOK GARDEROBY😯 PIĘKNIE☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowymaja 06, 2015

    Garderoba - SUPER!
    mal_gosia

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowymaja 06, 2015

    Aniu a skracałaś te spodnie z dziurami?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem ciekawa jak Ci sie podoba Wroclaw :) jestem mieszkanka tego miasta od urodzenia ale jakos nie widzi mi sie mieszkac tu do konca zycia ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam się bardzo podobało i na pewno wrócimy w wakacje na kilka dni. :-)

      Usuń
  29. Anonimowymaja 06, 2015

    Już po zajęciach? :-) A takie pytanie mam, hm, po co są te kluczyki koło kłódki?

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowymaja 06, 2015

    Mam do Ciebie Aniu pytanie czy torebka Paulina Schaedel Barocco ma zamek? bo się zastanawia nad jej kupnem,a nie jestem w stanie tego zweryfikować. Dziękuję za informację. Pozdrawiam, Klaudia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowymaja 06, 2015

    widzę Puro :). Łazienka wymiata

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowymaja 07, 2015

    Witaj Aniu, a mnie ciekawi w jaki sposób lubisz spędzać czas wolny od uczelni i nauki, czy lżąc się w łóżku i oglądają jakieś filmy ,czy może sprzątając, gotując (bo kiedyś wspominałaś że to lubisz) itp. pozdrawiam i jak większość podziwiam porządek w garderobie (zdradź nam jak udaje Ci się go utrzymać):) pozdrawiam serdecznie Justyna

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć
    Nazywam się Klaudia i z chęcią stworze dla Ciebie ślicznego bloga.
    Jeśli, więc jesteś zainteresowany czymś takim, proszę napisz do mnie.
    O to mój FB https://www.facebook.com/wystrojbloga
    Zapewniamy szybką i dobrą prace, okraszoną stałym kontaktem.
    Zapraszam serdecznie i przepraszam za SPAM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 08, 2015

      "jesteś zainteresowany" fajny kopiuj/wklej

      Usuń
  34. Swietna organizacja szafy

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowymaja 08, 2015

    Super MIX ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne zdjęcia:) Bardzo lubię Wrocław za ciekawe miejsca i fajnych ludzi:D
    Mix bardzo się udał, czekałam jak zawsze i jak zwykle warto było zerknąć na Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowymaja 18, 2015

    Ostatnie zdjęcie czy to wnętrze domowe czy hotelowe? Pytam ponieważ podobają mi się firany i chciałam zapytać czy to woal?

    OdpowiedzUsuń
  38. I like your style!

    the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)