sobota, 30 maja 2015

FINALLY WEEKEND

Wiem, wiem, wiem...ostatnio zaniedbałam bloga i nie dodawałam regularnie nowych wpisów. Jednak mam cichą nadzieję, że gorący okres na uczelni (sesja) lub zbliżający się koniec roku szkolnego sprawia, iż również nie macie na nic czasu i z takim samym utęsknieniem czekałyście na chwilę wytchnienia - weekend. :-)
Na weekend przyjechaliśmy do mojego rodzinnego domu, więc z pewnością odpoczniemy od codziennego zgiełku oraz zregenerujemy siły przed kolejnym, ciężkim tygodniem. Pocieszam się myślą, że jeszcze trochę i...wakacje. ;-)
W dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat majowego pudełka beGLOSSY w limitowanej edycji by hebe. :-)
BeGLOSSY jak zwykle wywiązało się z zadania w 100% i nowy box jest wypełniony po brzegi nie tylko produktami pielęgnacyjnymi, ale również znalazła się w nim pomadka w kilku wakacyjnych kolorach. Muszę przyznać, że w moje ręce wpadł odcień idealny, ale o tym za chwilę. :-)
Maska do włosów z olejkiem arganowym PROSALON łatwo się aplikuje, pięknie pachnie, a przede wszystkim fantastycznie nawilża suche włosy, ale o zbawiennym działaniu olejku arganowego chyba nie muszę nikogo przekonywać? :-) Drugim produktem do włosów, jaki znalazłam w pudełku jest ultra-regenerująca maska PHYTO Phytokeratine. Bardzo lubię odżywki bez spłukiwania, więc wydaje mi się, że się polubimy chociaż jeszcze nie zdążyłam jej przetestować. ;-)
Odżywcza pomadka do ust GOSH to mój ulubiony produkt z tego pudełka. W swoim składzie zawiera witaminę E, olejki roślinne i filtry przeciwsłoneczne, które dodatkowo chronią usta. Piękny, intensywny kolor utrzymuje się do 4 godzin, więc duży plus za trwałość. :-)
W boxie znalazły się również dwa produkty do pielęgnacji stóp - serum ultra regeneracyjne SHEFOOT i plastry na zniszczone pięty PUREDERM oraz nawilżający krem do twarzy o działaniu złuszczająco-biostymulującym marki BANDI, której kosmetyki baaardzo lubię, więc liczę, że i ten mnie nie zawiedzie. :-)
...jak to zwykle bywa z pudełkami beGLOSSY - poza kosmetykami otrzymujemy również garść bonusów, a to wszystko za jedyne 49 zł, więc jeżeli jeszcze nie zamówiłyście, a macie ochotę - odsyłam Was TUTAJ. :-)
Na dziś to już wszystko, zamykam laptopa i uciekam celebrować sobotę. :-) 

Dajcie znać co chciałybyście zobaczyć w kolejnym wpisie - 
MIX majowy czy stylizację? :-)

22 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia zwierząt:D narobiłaś mi ochoty na pierniki:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny widok z okna, mieszkasz gdzieś w leśniczówce?
    www.lavandee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowymaja 30, 2015

    Jak ja uwielbiam oglądać zdjęcia Twojego ogrodu...:-) aż sie rozmarzyłam. Ja do domu wracam dopiero za miesiąc:/ fajnie by bylo Aniu, gdybys prezentując pomadki, prezentowała je na ustach, wtedy mozna realnie ocenić ich kolor:-)
    Zycze powodzenia na sesji i " do zobaczenia" w kolejnym poście:-)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zachłanna, więc poproszę i mix majowy i stylizację ;)

    Lekkie zaniedbanie bloga oczywiście wybaczam, choćby dlatego, że sama mocno zaniedbałam mojego. Doskonale wiem, jak ciężko jest łączyć życie w realu z tym wirtualnym. Czytelnicy najchętniej chcieliby kilka nowych wpisów w tygodniu, ale przecież każdy wpis (+ towarzyszące mu zdjęcia) wymaga nie tylko nakładu pracy, lecz także czasu.

    Uwielbiam zieleń i rośliny. Nie wyobrażam sobie nie mieć koło domu choćby jednej doniczki z kwiatami, więc jestem przekonana, że Twój ogród zdecydowanie przypadłby mi do gustu. Fajnie, że macie takie swoje prywatne królestwo zieleni.

    A zawartość pudełka przypadła mi do gustu. Nie pogardziłabym :)

    U mnie długi weekend, więc humor mi dopisuje. Tym optymistycznym akcentem kończę mój długawy komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 30, 2015

    ale ładnie na tym Podlasiu... taki Kraków mu nie dorównuje, choć też pięęękne miasto! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos mnie nie zachwyciła zawartość pudełka. A co do kolejnego postu to chetnie zobacze Mix

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 30, 2015

      Mnie też niestety nie zachwyciła... jednak opinia Ani również nie jest obiektywna, bo przecież coś co otrzymała nie może skrytykować tylko musi zachęcić żeby inni kupili :(

      Usuń
  7. Och doskonale Cię rozumiem, gorący okres sesji odbija się również na moim blogu. Pudełeczko bardzo ciekawe :) a ja bym wolała w następnym wpisie mix majowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 30, 2015

    mix:)

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia. ja niestety mam codziennie weekend- po maturce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. chciałabym zobaczyć stylizację, a te pudełka z byGLOSSY mają ciekawą zawartość :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowymaja 31, 2015

    MIX :-)

    Ja po kupnie szminki z Maca już wiem że nigdy nie kupię żadnej innej - cena miażdży, ale trwałość i nawilżenie (zwłaszcza wersji matowych, które z reguły wysuszają usta na wiór) nieporównywalne do szminek żadnej innej marki - jeśli będziesz miała okazję wypróbować to bardzo polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nadal jestem przekonana, że JOY Box jest ciut większy i zawiera więcej kosmetyków :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny, doradźcie mi, czy wypada iść na wesele w długiej sukience? Nie chce żeby panna młoda pomyślała że chcę ją przyćmić, ale z drugiej strony znudziły mi się już krótkie koktajlowe sukienki. Proszę o pomoc, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można w długiej:) jedynie chyba należałoby pamiętać, że raczej nie w białej:)

      Usuń
  14. A Ty za to pudełko płacisz ze swojej kasy czy Ci za darmo wysyłają? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie ma za darmo, bo przecież go reklamuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te sklepy! Pudełko też fajnie im się udało, ale najlepsze jest ostatnie zdjęcie, zielone:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)