czwartek, 21 maja 2015

DENIM JACKET - MUST HAVE

Przeglądając modowe magazyny oraz powstające co sezon tak zwane listy 'MUST HAVE', nie sposób nie zauważyć najgorętszego trendu tej wiosny jakim jest motyw jeansowy. Koszule, sukienki, a w szczególności kurtki tzw. katany są świetnym sposobem na odświeżenie garderoby. W związku z tym przygotowałam kilka najciekawszych propozycji, które z łatwością znajdziecie w popularnych sieciówkach. :-)



kurtka - Moodo, T-Shirt - Moodo, szal - Medicine, torba i lordsy - SheInside, spodnie - Moodo, zegarek - DKNY, bransoletka - Lilou, okulary - D&G
1. H&M 2.Mango 3. Mango 4. Zara 5. Vero Moda 6. Wrangler

sukienka - Mosquito, kurtka - Levi's, sandałki - Tommy Hilfiger, torba - Zara

Pamiętacie tę stylizację sprzed dwóch lat? Denimowa kurtka okazała się praktycznym uzupełnieniem letniej sukienki. :-) 

1. Mango 2. TOP SHOP 3. Mango 4. Zara 5. H&M 6. TOP SHOP
Lubicie jeansowe kurtki? Z czym je łączycie? :-)
Pozdrawiam! :-*

34 komentarze:

  1. Anonimowymaja 20, 2015

    Bluzka w paski + dżinsowa kurtka + ciemne rurki albo dżinsowa kurtka +letnia sukienka w paski/kwiaty - najprostsze, niezawodne połączenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 21, 2015

      O tak, niezawodne połączenie. Jeden tylko warunek:kurtka musi miec naprawde fajny odcień danego koloru, bez chamskich przetarć, mogą być delikatne przetarcia, no i fajny krój dopełniający całość.

      Usuń
    2. Ja lubię jeszcze zwykły, biały T-Shirt z jeansową kurtką i czarnymi rurkami. :-)

      Usuń
  2. Anonimowymaja 20, 2015

    Aniu, z pewnością to pytanie na Twoim blogu padało już niejednokrotnie, dlatego nie denerwuj się tym, że ja zadam je jeszcze raz :-)
    Jakim sprzętem wykonujesz zdjęcia na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sony Alpha A58, obiektyw Sigma 70-200. :-)

      Usuń
  3. uwielbiam takie kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 20, 2015

    Super jak zawsze ♡

    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię dżins, ale nie podoba mi się klasyczny fason katany i dopiero kurteczka z dzisiejszej stylizacji wpadła mi w oko :) Śliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowymaja 21, 2015

    kupujesz w innych sklepach niz sheinside moodoo i tommy Hilfiger?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. :) Dżinsowe kurtki są mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za mną chodziła już od dawana kurtka jeansowa, w końcu trafiłam na idealną i najchętniej bym jej nie ściągała pasuje mi do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 21, 2015

    hej Aniu:) zacznę od tego , ze jestem w klasie 1 lo o profilu biologiczno-chemicznym. Poszłam na niego, bo chciałam studiować medycynę. Jednak teraz nie jestem pewna... Może napisałabyś jakiś post o swoich przemyśleniach o tym kierunku i ogólnie jak to wygląda. Bardzo proszę. Może Twoje odczucia choć trochę pomogą mi w podjęciu decyzji ( wiem , ze jest jeszcze wczesnie , ale chciałabym juz wiedziec do czego i jak mam sie przygotować , no i jest jeszcze kwestia czy się wgl dostanę...).

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 23, 2015

      A o jakich innych kierunkach myslisz?

      Usuń
    2. Anonimowymaja 24, 2015

      witaj:) myślę również o biotechnologii oraz lekarsko-dentystycznym.

      Ewa

      Usuń
    3. Anonimowymaja 26, 2015

      Aniu , zatwierdziłaś komentarz , więc musiałaś go widzieć. Mogłabyś chociaż opowiedzieć tak albo nie?

      Ewa

      Usuń
    4. Mówiąc szczerze nie wiem co odpisać. Postu na temat studiów medycznych nie będzie, ale mnóstwo informacji znajdziesz na forach internetowych lub blogach, które prowadzą studenci medycyny. Nie będę też doradzać - wybierz to lub to, ponieważ to Twoje życie i Twój wybór.

      Pozdrawiam i życzę powodzenia. :-)

      Usuń
    5. Anonimowymaja 26, 2015

      Dzięki za odp. Również pozdrawiam:)

      Ewa

      Usuń
  10. Lubię kurteczki dżinsowe, więc wpis bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam taką w szafie od lat i nadal bardzo lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam cię w takich zwykłaczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam koszule i katanę, skusiłaś mnie na koszule i jutro ją ubiorę :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 21, 2015

    Właśńie weszłam na stronę..czy do Twojego "sklepu" trzeba teraz mieć dostęp?

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 21, 2015

    Tyle czasu czytam Twojego bloga i dopiero wpadłam na to,że nie wiem w jakim mieście mieszkasz ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie
    zapraszam http://martuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna ;) Też lubie takie kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 23, 2015

      Nie kojarza wam sie z disco polo? :D

      Usuń
  18. Śliczne kurtki :)
    Zapraszam do mnie http://nastriala.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowymaja 23, 2015

    Dziewczęca stylizacja, jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowymaja 24, 2015

    Aniu, a ja mam pytanie odnośnie szarej bawełnianej sukienki - może chciałabyś ją sprzedać? Pozdrawiam Karola K :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, to moja ulubiona sukienka MAXI. :-)

      Usuń
  21. Arbuzy najlepsze! Super torebka ta brązowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem od czego zacząć - wszystko podoba mi się w tych stylizacjach. Torba - fantastyczna. Sama szukam takiej "pojemnej". Ciekawy, skórzany model znalazłam na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/torby-i-plecaki.html#1 - Lea.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)