niedziela, 26 kwietnia 2015

WHAT TO WEAR - OUTFIT IDEAS

Przed nami długi, majowy weekend, który zazwyczaj spędzamy poza domem - pikniki, ogniska, garden party, wycieczki za miasto oraz liczne spotkania ze znajomymi. Jeżeli zastanawiacie się w co się ubrać na majówkę - ten wpis jest specjalnie dla Was. :-)


bluzka - Mango, spodenki - Tommy Hilfiger, ramoneska - Mango, sandały - Tamaris, okulary - Mango, kapelusz - Roxy, torebka - Gioseppo
baletki - Mango, sweterek - Mango, torebka - Calvin Klein, chusta - Guess Jeans, jeansy - Mango, zegarek - DKNY
trampki - Converse, sweterek - Mango, spodnie - Mango, pasek - Tommy Hilfiger, torebka - Mango, zegarek -Tommy Hilfiger
szalik - Medicine, bluzka - Tommy Hilfiger, adidasy - Nike, kurtka - Mango, okulary - Vans
zegarek - DKNY, jeansy - Mango
bluzka - Mango, naszyjnik - Mango, japonki - Tommy Hilfiger, pasek - Tommy Hilfiger
spodnie - Mango, torebka - Gioseppo

Wszystkie kolaże przygotowałam na podstawie asortymentu sklepu ANSWEAR.com, ponieważ ponownie mam dla Was kod rabatowy 'ANNA5', który obniża wartość zamówienia o 20%. Promocja obowiązuje do 3 maja.:-) 
Więcej szczegółów znajdziecie na stronie ANNA.ANSWEAR.COM.
...a na koniec życzę słonecznej niedzieli i udanych zakupów! ;-)

15 komentarzy:

  1. swietne zestawy, swietna kolorystyka, no po prostu wszystko fajnie ze sobą współgra! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się ktoś podzielić, jak jest z jakością ubrań z Mango? Chodzi mi głównie o bluzki i sweterki. Nigdy nie kupowałam w tym sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakość sieciówkowa - trzeba uyważac na rozmiary - hiszpańskie są inne niż nasz

      Usuń
    2. Moim zdaniem jakość jest w porządku. Mam sporo rzeczy Mango i jestem zadowolona z wykonania i trwałości. :-)

      Usuń
    3. Mango to jedna z lepszych firm, mam kilka ubrań stamtąd i jestem bardzo zadowolona, jakość produktów bardzo dobra

      Usuń
  3. Drugi zestaw zdecydowanie najbardziej w moim stylu :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    AngelinaCosmetics

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne, proste, dobre połączenia, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasyka zawsze się sprawdza ;) Czy na produkty przecenione też obowiązuje -20% ?

    OdpowiedzUsuń
  6. O super :) Świetne outfity skomponowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię okulary w tym kształcie co są na pierwszym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten zestaw z zegarkiem TH :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy, dla mnie najładniejszy jest ten czwarty
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)