piątek, 10 kwietnia 2015

SPORTY CHIC

Sportowy szyk święci triumfy od kilku sezonów i nic nie zapowiada, by miało się to zmienić. Conversy, Air Max'y oraz adidasy New Balance to najpopularniejsze buty sportowe, które królują na ulicach w codziennych stylizacjach. Fantazyjne modele w soczystych kolorach potrafią nadać stylizacji charakteru lub rozweselić jednolitą całość - tak jak w moim zestawie. :-)





ramoneska - SheInside, spodnie - H&M, torba - Adidas, buty - Nike Air Max

A czy Wy chodzicie w butach sportowych na co dzień? :-)

60 komentarzy:

  1. Ja na co dzień wybieram conversy, ponieważ pasują do wszystkiego :) mogę je łączyć z eleganckimi dodatkami i nadal wszystko dobrze się prezentuje :)
    Piękna jak zwykle Twoja stylizacja :) podoba mi się, ze całość stroju jest w kolorze czarnym, dzieki temu buty grają pierwsze skrzypce i nie wyglądasz krzykliwie :) lubię Twój klasyczny styl :)
    AngelinaCosmetics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja conversy również uwielbiam - szczególnie białe. :-)

      Usuń
    2. Taaaak, białe są najlepsze :)

      Usuń
  2. doprawdy, co tu jest rozweselonego? może mi ktoś powiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest więc radze zacząć cieszyć się życiem a nie wynajdywać problemy.
      Chociaż..ty możesz nie rozumieć co to znaczy rozweselić ale tak, jest takie słowo!
      Stylizacja czarna, buty kolorowe, czyli rozweselają ''ponurą'' (dobrze znane Ci słowo) stylizacje!
      Trudno było się domyślić... Jak Ciebie tu nic nie rozwesela to może przeżuć się na inne blogi :)
      To jest bardzo denerwujące że pod każdym Anny postem są takie komentarze '' byle by coś napisać'' , zabłysnąć nie wiem czym..na jej miejscu chyba bym straciła cierpliwość.

      Usuń
    2. "co tu jest rozweselonego?"- jesteś pesymistką, w dodatku cyniczną;)

      Usuń
  3. Anula jaki to model tych najeczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a jaki to model torebuni z adidasika? :)

      Usuń
    2. Buty: Air Max 90 2007 (gs) Hyper Punch.
      Torba: Adidas Beach SH Python.

      Usuń
  4. Zamysł fajny, ale wieje tandetą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Twoich komentarzach zawsze wieje;)

      Usuń
  5. kiedy wynik konkursu? Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "jutro" już minęło, a wyników dalej nie ma :P

      Usuń
  6. o jejku jaka cudowna torba!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie :) ale ja bym ubrala biala bluzke, zeby troszke rozjasnic. Duzy plus za ramoneske :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja i pieknie wyglądasz- zresztą jak zawsze. Ja na codzień do pracy ubieram szpilki, natomiast po pracy noszę obuwie sportowe.Pozdrawiam Ali:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie z wysokości swoich szpilek nie zauważasz, że robisz błędy ortograficzne;)

      Usuń
    2. Błagam...nie piszcie 'ubieram szpilki, ubieram kurtke' itp...ubiera się dziecko, szpilki sie ZAKŁADA....taka mała językowa dygresja :)

      Usuń
    3. Jeśli już jesteśmy takimi purystami, to buty się wkłada. Zakładać można, że jutro będzie ładna pogoda. Ale wystarczy poczytać opinie językoznawców, wg których "ubierać coś" w sensie "wkładać" to regionalizm i jego stosowanie nie jest żadną zbrodnią. A nadużywanie wielokropka też do szczególnie eleganckich językowych nawyków nie należy. Nie bądźmy więc tacy czepliwi.

      Usuń
    4. Takie z Was znawczynie języka, że przyczepiłyście się do niewinnego czasownika, a żadna nie zauważyła, że w pierwszym wpisie jest poważny błąd ortograficzny - "na co dzień" piszemy rozdzielnie!

      A jeśli chodzi o czynność wkładania/zakładania/ubierania butów, to odsyłam do Poradni PWN, gdzie na ten temat wypowiedział się prof. Bańko: http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Buty-ubrac-wlozyc-czy-zalozyc;6822.html.

      Usuń
    5. Anonimku, to zauważyłam, ale ja się nie czepiam czyichś błędów ortograficznych, bo to nie podstawówka ;) Opinię prof. Bańko znam, ale każdy, kto zajmuje się językiem wie, że różni językoznawcy mają różne językowe preferencje. Mnie się forma "ubierać buty/sweter itp." nie podoba, ale śmieszy mnie to napinanie się z jej powodu. I widać, że nie przeczytałaś dokładnie mojego komentarza oraz chyba źle zrozumiałaś jego wydźwięk. Tym bardziej, że artykuł pana Bańko znam doskonale i m.in. na nim (ale także na opinii swojego wydziałowego guru ;) ) się opierałam. Już nie wspomnę o tym, iż w niejednej książce występuje forma "ubierać coś", nie dziwi mnie więc, że forma ta jest dla Polaków tak naturalna. Tak czy inaczej, życzę miłego dnia wszystkim ubierającym, zakładającym i wkładającym buty :D

      Usuń
    6. A teraz ja się wypowiem, bo rozpoczęłam tę batalię, pisząc: "To w takim razie z wysokości swoich szpilek nie zauważasz, że robisz błędy ortograficzne;)", bo miałam na myśli właśnie "na co dzień"

      Usuń
  9. torba jest wspaniała, muszę ją mieć :D koniecznie! uwielbiam takie pojemne torby :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja, prosta, sportowa, a zarazem elegancka. Buty idealnie pasują. Ja zazwyczaj nie chodzę w butach sportowych - jestem niska (156 cm) i raczej krępa i nie czuję się dobrze w tego typu obuwiu, ale na kimś sportowe butki bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego nie ma linku do torby? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz ją np. na answear.com : http://answear.com/415865-adidas-originals-torba.html

      Usuń
    2. bo nie sponsorowana;))

      Usuń
  12. nie rozumiem sensu kupowania spodni, które źle leżą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są obcisłe, więc źle leżą? :-)

      Usuń
    2. Myślę, ze Anonimowi chodzilo o podwinięcie nogawek, które o ile w przypadku jeansów ujdzie, to przy tym modelu spodni wyglada niezbyt estetycznie. Poza tym fajnie, chociaz jak ktos wczesniej napisal, bialy T-shirt byłby chyba lepszy.
      Pozdrawiam, Ola

      Usuń
    3. Dla mnie wlasnie w dzinsach nie przechodzi takie podwijanie. Te spodnie wygladaja znacznie lepsze niz podwiniete dzinsy...
      Mm

      Usuń
    4. Albo masz strasznie spaczony gust, albo jestes złośliwa, skoro uważasz, ze to wyglada ładnie. Nogawki nie u każdych spodni mozna wywijać na druga stronę. A juz na pewno nie takie, które maja ostro wykończone szwy. Wyglada to strasznie. Lepiej w ogóle nie wywijać.

      Usuń
    5. Spaczony gust? O gustach się nie dyskutuje, nie obrażaj proszę mojej Czytelniczki. :-) Myślę, że wywynięte nogawki to nie przestępstwo - czy mają ostro wykończone szwy, czy też nie. :-) Pozdrawiam i życzę słonecznej soboty!

      Usuń
    6. Spaczony gust? To, ze Tobie to nie odpowiada nie znaczy, ze jest fe ;) ja lubie elegancje. Uwazam, ze tego typu spodnie wygladaja ladnie, nawet podwiniete. Co w tym zlego? Zapewne gdybym miala takie ladne kostki jak Ania (a niestety mam lydki jak pilkarka, treningi robia swoje ;)) pewnie czesciej nosilabym podwiniete ;)
      MM

      Usuń
  13. Nie podobaja mi sie te buty, ale w tej stylizacji sie bronia. Jedynie torba mi nie pasuje, za duzo sportu chcialas przemycic do stylizacji;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great all black ensemble...and the sneakers are just the right touch of cool.

    Hugs
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że nie lubię tego modelu Nike to wyglądasz świetnie. Piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ramoneska świetna, mam taką samą, tylko moja jakaś strasznie ciasna :/
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie Ci w czerni :-) Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog ! Teksty które czyta się z taką lekkością co jest coraz większą rzadkością i ten uśmiech po którym widać ile przyjemności sprawia Ci to wszystko..! Super! Z przyjemnością obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wyglądasz super :) Fajnie że wybralas 'niecukierkowe' kolory butów :)
    Czy planujesz post dotyczący pielegnacji cery? :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, taki wpis planuję dodać jeszcze w kwietniu. :-)

      Usuń
  20. Najpiękniejsza Anuszka. ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Conversy uwielbiam, Nike w zasadzie tylko do biegania mi służą a na granatowymi NB się właśnie zastanawiam :) www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne luźne zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia:) Lubię buty sportowe w takich stylizacjach

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Błagam, zdradź gdzie kupiłaś taki model i taki kolor butów? To moje wymarzone ale nigdzie nie mogę ich znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie tak! adidasy <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)