niedziela, 5 kwietnia 2015

HAPPY EASTER


Kolorowe jajka, pachnące baby, słodkie mazurki, duuużo kwiatów, które są najpiękniejszą dekoracją domu, rodzinna atmosfera, radosny nastrój i wesołe zajączki - to wszystko kojarzy mi się z Wielkanocą. Nasz dom jest już gotowy na święta, więc z przyjemnością przygotowałam dla Was dzisiejszy MIX. :-)




Malowanie jajek to moja ulubiona wielkanocna tradycja i zawsze sprawia mi wiele radości. Niestety ten zwyczaj powoli zanika, coraz częściej kupuje się gotowe pisanki zrzucając winę na brak czasu lub wygodę. Tym bardziej mam nadzieję, że kiedyś mając swoje dzieci będę potrafiła stworzyć tak ciepłą atmosferę i wspomnienia jak moja Mama. :-)


Jeżeli są tutaj Czytelniczki pamiętające początki mojej blogowej przygody - możliwe, że pamiętają również ten czarno-biały portret, który znajdował się w szablonie bloga 5 (! czas pędzi jak szalony) lat temu. Mam duży sentyment do tego zdjęcia, ponieważ była to pierwsza (i ostatnia) profesjonalna sesja zdjęciowa, w której miałam przyjemność uczestniczyć zanim zaczęłam studiować. :-)
Prosiłyście ostatnio o propozycje w co się ubrać w te świąteczne dni. Nie będę kreatywna, ponieważ jak zwykle polecam klasykę i minimalizm. :-) Ja wybrałam granatową sukienkę w połączeniu z czarną, prostą marynarką oraz moje ulubione cygaretki i białą koszulę.
sukienka - Sukienkowo.com, marynarka - Nife, cygaretki - Choies, koszula - SheInside, szpilki - Guess
Dodatkowo przygotowałam dwa zestawy, które może kogoś zainspirują? :-) Czarna całość przełamana żółtą marynarką lub casualowe jeansy, klasyczna, biała koszula i mocny akcent w postaci jaskrawych szpilek. :-)

Zanim oddam się lekturze (w oczekiwaniu na suszące się bezy w piekarniku) chciałabym życzyć Wam zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższej rodziny i przyjaciół oraz smacznego jajka i mokrego Dyngusa! :-) :-)

WESOŁYCH ŚWIĄT!

64 komentarze:

  1. Obyś nigdy nie miała dzieci.

    Również życzę Wesołych Świąt! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Boże co to za komentarz, ludzie są okropni
      Wesołych Świąt Aniu!
      Pozdrawiam, Agata

      Usuń
    2. Anonimie nr 1 - Jak złym człowiekiem trzeba być by pisać takie rzeczy? Jak niską kulturę osobistą i brak sumienia by czuć się z tym dobrze? Nie mam pojęcia, ale życzę Ci by takie słowa nie obróciły się przeciwko Tobie, ponieważ podobno złe myśli i złorzeczenia niszczą tego, który je tworzy, a nie tego, któremu ta osoba życzy wszystkiego najgorszego. Szczerze współczuję Tobie, Twoim bliskim, przyjaciołom i znajomym. Pozdrawiam.

      Agata - Niestety. Pozdrawiam również i dziękuję za życzenia. :-)

      Usuń
    3. Ale ze mnie gapa...miało być: ''Obyś zawsze miała dzieci.''. Przepraszam za mój komentarz, który wywołał niemałe zamieszanie. Zaglądam na Twój blog Aniu już od bardzo dawna i doskonale pamiętam, że ten piękny portret można także ułożyć w całość z... rozsypanych puzzli. :-) <3

      Pozdrawiam!

      Usuń
    4. Nawet sobie nie wyobrażam jak można być tak żałosnym i pełnym kompleksów człowiekiem (o ile można nazwać tak takie stworzenia), żeby pisać takie rzeczy!
      Jak zwykle anonim, bo z własnego profilu wstyd napisać. Baaaardzo żałosne!

      Wesołych Świąt! :)

      Usuń
    5. Nawet sobie nie wyobrażam jak można być tak żałosnym i pełnym kompleksów człowiekiem (o ile można nazwać tak takie stworzenia), żeby pisać takie rzeczy!
      Jak zwykle anonim, bo z własnego profilu wstyd napisać. Baaaardzo żałosne!

      Wesołych Świąt! :)

      Usuń
    6. Zgorzkniałym osobom życzę odnalezienia w sobie i otoczeniu jakiś pozytywnych cech i przełożenia tego na słowa i czyny tak, aby ich życie stało się w jakiś sposób pozytywne, a przy okazji nie zniesmaczali udanego życia innych.
      Przykro się robi jak czyta się wypowiedzi przepełnione taką ilością jadu. Prowadź swoje życie tak, żeby to inni Ci zazdrościli...

      M.

      Usuń
    7. Anonimie, to nie była pomyłka z Twojej strony. Zdanie jest tak ułożone, że nie może być mowy o pomyłce. Dodatkowo jesteś tchórzem bo nieudolnie próbujesz się tłumaczyć. Szkoda, że brak Ci cywilnej odwagi aby podpisać się swoim nazwiskiem. Jesteś małym człowiekiem i nie mam na myśli wzrostu..Basia.

      Usuń
    8. Obserwuję Waszą rozmowę od momentu gdy popełniam pomyłkę w zdaniu i jest mi po prostu przykro czytać, to co piszecie pod moim adresem, ale wiem też, że muszę sobie zdawać z tego sprawę, iż to moja wina. Ja naprawdę nie chciałam Ani urazić. Jestem gapą. Zawsze wszystko leci mi z rąk. Popełniam błędy. Taka jestem. Trudno, ale spokojnie, ludzie uwielbiają mi to wytykać. Jeszcze raz przepraszam.

      Nie brak mi odwagi się podpisać. Nie myślałam, że to aż takie ważne.
      Życzę Wam więcej wiary w ludzi, a tę Wielkanocną Niedzielę spędźcie w gronie najbliższych, a nie, tracąc swój czas na komentowanie takiej gapy jak ja. ;-)

      Pozdrawiam
      Lena

      Usuń
    9. Szczerze? Jak można pomylić słowa "nigdy" i "zawsze"? Pomijając już fakt, że "zawsze" tu nie pasuje, mówi się po prostu "Obyś miała swoje dzieci", ale to też trochę nietaktowne, bo zakłada raczej negatywne życzenie, w stylu "obyś obce dzieci uczył" ;). Niemniej jednak, ja tam Ani życzę dzieciaczków tyle, ile tam sobie wymarzy ;) Zdrówka dziewczyny, bo dziś leją wodą, a zima zamiast wiosny panuje!
      MM

      Usuń
    10. Ten pierwszy anonim po prostu bez sensu, przecież nie taki jest temat bloga.

      Usuń
  2. O dopiero na tych zdjęciach widać efekt refleksów na Twoich włosach - bardzo fajnie to wygląda! :) Jak oceniasz tą granatową sukienkę? Materiał, fason i rozmiarówkę? Bardzo mi się podoba, chętnie sobie taką zamówię :) Jak wygląda Twoja Niedziela Wielkanocna? Świętowanie z rodziną?


    Zdrowych i spokojnych Świąt Aniu!

    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sukienka jest świetna - ładny materiał, porządne wykonanie i idealnie leży. Rozmiarówka jest typowa, zamówiłam XS i nie musiałam zwężać w talii - jak nigdy. :-)
      Niedzielę Wielkanocną spędzamy u Dziadków. Jest cudowna atmosfera, ponieważ zjeżdża się caaała rodzina, a jest ogromna. :-)

      Usuń
    2. może przytyłaś, tyle słodyczy jeść

      Usuń
    3. A ja niestety musiałam zwężać w talii. ;-/ I oddać w ręce Krawcowej. ;-) Sukienka świetna! Polecam!

      Usuń
    4. Kochana, nie martw się, nie pisz jej, że gruba, bo jak się cała rodzinka jej zjedzie to będzie tam tylko słodko mega słodko pierdząco, będą Ani prawić komplementy, że taka szczuplutka NO BO NA ''MEDYCYNIE'', a wiadomo tam stresy, że tu blog prowadzi, a takie wredne borsuki jej dokuczają, no jak tak można? Nie wstyd im? :D :D :D itp. itd. żal, żal, żal.

      Usuń
    5. Takie wredne borsuki jak ty, które nawet w Święta potrafiią pluć jadem :-)

      Usuń
    6. Laska, hejtowac też trzeba umieć;) Ja na miejscu Ani, to bym się uśmiechnęła nad tym komentarzem i pomyślałabym sobie "nie dość, że mi ktoś zazdrości studiów, ciuchów i bloga, to jeszcze myśli, że mam idealną rodzinę, w której błyszczę jak gwiazda". Nie wyszło...

      Usuń
    7. A to coś dziwnego, że rodzina komplementuje? :o Ja w święta też ciągle słyszałam, że taka szczupła, piękna i mądra, myślałam, że to norma :D

      W takim razie współczuję tym, którzy tak nie mają ;)

      Usuń
  3. Jaki róż masz na policzkach?Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesłoych swiat, skad miseczka na truskawki? szukam od dawna takiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mama mówi, że są tak stare, że nawet nie pamięta. :-(

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź (będę dalej poszukiwać na internecie) :-)

      Usuń
    3. Ania, wpis jest super i właśnie w takim stylu z początków bloga, ale te truskawki to niezbyt dobrze wyglądają ;)) Chyba jeszcze troszkę za wcześnie, chociaż kuszą nas nimi w marketach;) Pozdrawiam i miłych Świąt:)

      Usuń
  5. A ta sukienka z dekoltem w szpic jest skąd ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna i ta sama sukienka. Sukienkowo.com :-)

      Usuń
  6. Wesołych Świąt Wielkanocnych, wszystkiego dobrego, powodzenia na studiach oraz w życiu prywatnym i spełnienia marzeń tych małych jak i tych większych.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych Swiat Aniu ! :)
    p.s.
    zdjecia sa robione w Twoim "nowym" pokoju?

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twoje posty ZAWSZE!
    Gdy widzę na facebooku wiadomość o nowym poście to nie mogę się doczekać żeby zobaczyć go w całości na Twoim blogu :-)
    Wszystkiego dobrego Aniu!

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej nowej fryzurze wyglądasz naprawdę niesamowicie - nie mogę się napatrzeć.

    Wesołych Świąt Aniu! ;-*

    Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, kiedy mogę się spodziewać Twojej odpowiedzi przez maila na temat fryzjera?
    pozdrawiam i życzę pięknych i rodzinnych świąt :) - S.

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, skad sa te przesłodkie kapcie?!

    Pozdrawiam i milych swiat, skibi

    OdpowiedzUsuń
  12. A skąd są te kapcie króliczki? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100% Pepco:)

      Anula, wesołego Alleluja! :*

      Usuń
  13. Wesołych Świąt Aniu :-) Uwielbiam czytać Twoje wpisy, bo odzwierciedlasz mój sposób przeżywania Świąt, stosunek do spędzania ich w gronie najbliższych i cieszenia się małymi chwilami :-) Wesołego Alleluja dla Ciebie i Twojej rodziny,

    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny wpis :)

    Wesołych Świąt, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego Aniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie masz urządzone mieszkanie, dbałość o każdy detal widoczna na każdym zdjęciu ;) zakochałam się !
    Ślicznie wyszły Ci pisanki, ja co roku farbuję..tego się nie zapomina i te 15 minut można znaleźć na malowanie/farbowanie jajek ;) to miła tradycyjna.

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyglądasz w tej sukience, urocze kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochan bardzo dziękuję i wzajemnie;)

    bardzo ciepły i sympatyczny wpis;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Co robisz, że nie masz pryszczy? Specjalna dieta? Co wcinasz na śniadanie? :) Mi już ręce opadają nad moją cerą... Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miewam jak każdy. Moja cera wcale nie jest idealna, ale na zdjęciach pod podkładem nie widać niedoskonałości. ;-) Co robię? Staram się o nią dbać, stosując odpowiednie do mojej skóry kosmetyki, nie jestem na diecie. :-)

      Usuń
    2. Herbata z czystka jest dobra na cerę, słyszałam;)

      Usuń
  20. świetny post!
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale tu pięknie i świątecznie! śliczna sukienka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog,super zdjęcia! Bardzo mi się podoba twój blog.
    Zapraszam Cię do siebie,dopiero zaczynam i milo mi będzie jeżeli zajrzysz do mnie i ewentualnie zostawisz jakiś komentarz ;) http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka cudowna, zamówiłam sobie taką czerwona :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Aniu, Czytając Twój blog stwierdzam, że niektóre osoby są bardzo zazdrosne o to jaką wspanialą, piekną i mądrą jesteś. Spokojnych Świąt Ci życzę i głowa do góry! Pozdrawiam Ali

    OdpowiedzUsuń
  25. Minimalistycznie, a jak pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak nazywa się ta sukienka ? Dziękuję za odpowiedź. Wesołych Świąt! N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest podlinkowana. Chciałam sprawdzić, ale w tej chwili mają jakąś przerwę techniczną na sukienkowo.com. :-/

      Usuń
  27. Kto malował pokój i składał toaletkę? :-) Efekt końcowy- świetny! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie kolejne wpisy planujesz?

    OdpowiedzUsuń
  29. Atmosfera u Ciebie bardzo świąteczna :) pisanki są przepiękne, ja poszłam na łatwiznę i kupiłam gotowe. Jakoś ta tradycja świąt wielkanocnych zanika niestety :(
    AngelinaCosmetics!

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Święta Wielkanocne, a w obiektywie Twojego aparatu wszystkie dekoracje wyglądają cudnie. Ale najbardziej podoba mi się Twoja stylizacja- przepiękna rozkloszowana sukienka, której Ci bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam takie urocze króliczki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)