środa, 4 marca 2015

SPRING IS COMING

W weekend znalazłam chwilę na zapoznanie się z trendami na nadchodzący sezon. Przeglądając kolorowe magazyny oraz zdjęcia z pokazów mody doszłam do wniosku, że modne jest teraz niemal wszystko. Klasyczna czerń i biel w różnych kombinacjach, pastele, kwiatowe printy oraz beztroski styl hippie, motyw siatki, który lansuje wielu projektantów - od Alexandra Wanga dla Balenciagi, po Balmain, Versus i wielu innych. Wróciła również moda na zamszowe ubrania, styl militarny, frędzle w wersji XXL oraz szerokie jeansy, które podobno zdetronizują nasze ukochane od prawie dekady rurki. Jak widzicie wszystko już było, ale wraca w nowej, odświeżonej formie. ;-)




Trendy, które spodobały mi się najbardziej to takie, które odświeżą garderobę, ale nie zmienią jej. Proponuję proste kroje, które posłużą nam nie przez jeden sezon, a znacznie dłużej. ;-)


ramoneska - Warehouse, lordsy - no name, torba - Asos, spódnica - Mango, mokasyny - Gucci, ramoneska - Mango

Niekwestionowanym MUST HAVE wiosny jest zamsz. Królował na pokazach mody w różnych formach i kolorach. Dom mody Gucci lansował długie spódnice, Trussardi kombinezony, Fendi odważne, wycięte sukienki, a Saint Laurent Paris patchworkowe kurtki. Ja natomiast proponuję coś klasycznego - mokasyny, torba lub ramoneska. ;-)
szpilki - GUESS (paradopary.pl) , płaszcz - SheInside

W swoich kolekcjach na biel i czerń postawiły takie marki jak Givenchy, Marni oraz Blumarine, ale czy kiedykolwiek taki mix kolorów wyszedł z mody? NIGDY. :-) Jest niezwykle elegancki, więc łącząc płaszcz w pepitkę z białą koszulą, czarnymi cygaretkami i szpilkami uzyskam idealny zestaw na Święta Wielkanocne. ;-)
Trampki SLIP ON  to obowiązkowa pozycja na zakupowej liście każdej dziewczyny ceniącej sobie wygodę. Ich historia sięga 1979 roku - wprowadziła je znana wszystkim marka Vans, która w swojej ofercie posiada ten model do dziś, ale znajdziemy je dosłownie wszędzie, ponieważ najpopularniejsze sklepy sieciowe, a nawet wielkie domy mody tak jak Prada czy Givenchy prześcigają się w tworzeniu coraz ciekawszych wzorów. Ja zdecydowałam się na bardzo prosty model Tommy Hilfiger. Podobają mi się w  połączeniu z karmelowym shopperem, a Wam? :-)


sukienka - Vero Moda, sweter - TopShop, kolczyki - Tiffany, baletki - Rupert Sanderson, cygaretki - h&m

Pastele tej wiosny nosimy  w total looku - dlatego mają być niekrzykliwe i deliktane. Najmodniejsze są subtelne błękity oraz różne odcienie żółtego. Jeżeli szukacie inspiracji zerknijcie na kolekcję Hermes, Eudon Choi lub Fausto Puglisi. :-)
Sportowy look jest nadal na topie i chociaż zarzekałam się, że nigdy nie kupię Air Max'ów - zmieniłam zdanie. Co więcej zaczynają mi się podobać nawet sportowe modele na koturnie, szczególnie Nike Dunk Sky Hi - są niesamowicie wygodne! ;-)

Ciekawa jestem na co Wy postawicie tej wiosy? :-)
Pozdrawiam! :-*

56 komentarzy:

  1. mam taką zamszową kurtkę jak z pierwszego kolażu. Niemal identyczną. Kupiłam ją z 6 lat temu w sh z metką h&m za kilka złotych :D teraz na wiosnę będzie jak znalazł ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gdzie kupilas buty hilfigera? Piekne sa ! *.* . Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To model Tommy Hilfiger Kesha 7D. Kupiłam je przez internet. Są dostępne np. tutaj:
      http://www.eobuwie.com.pl/tenisowki-tommy-hilfiger-kesha-7d-fw56818768-white-100.html
      http://sarafis.pl/40815-trampki-tommy-hilfiger-kesha-7d.html
      http://www.mivo.pl/product-pol-14501-Kesha-7D-Biale-Canvasowe-Polbuty-Damskie-FW56818768-100.html

      P.S. Regularna cena to 269 zł, ale niektóre sklepy ją zawyżają np. tutaj:
      http://www.boozt.com/pl/pl/tommy-hilfiger-shoes/kesha-7d_10383582/10383590?navId=50821 , więc miejcie to na uwadze. ;-)

      Usuń
    2. Ale trafiłaś- kilka dni temu je oglądałam i zastanawiałam się czy nie kupić ;-)

      jesteś zadowolona z zakupu? wygodne?

      pozdrawiam Cię serdecznie:-)

      Pauli

      Usuń
    3. Jestem bardzo zadowolona. :-) Wygodne. :-)

      Usuń
    4. Bardzo dziękuję za odpowiedź :)!

      Usuń
  3. Ale się wstrzeliłaś Aniu z wpisem bo właśnie przeglądałam Twoje posty z marca zeszłego roku a tu patrzę na FB, że wstawiłaś coś nowego! :) Może ciężko w to uwierzyć, ale ja w tym roku kupiłam sobie mój pierwszy beżowy trencz! Obecnie mam też obsesję na punkcie połączenia białego, granatowego i czerwonego :) Czyli nudna klasyka.

    Pozdrawiam,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, a nudna klasyka to coś pięknego. ;-)

      Usuń
    2. Ja tez uwielbiam klasykę i styl marynarski. Jesli chodzi o zmieniające sie trendy, to przemycam tylko i wyłącznie w dodatkach lub, jesli będzie spójne z reszta garderoby, decyduje sie na zakup czegos nowego.

      Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za fajny post, który urozmaicił mi wieczór. W następnym poście fajnie byłoby zobaczyć Ciebie Aniu:-)

      Ola

      Usuń
  4. Ojej i zapomniałam napisać... Gdzie dostanę takie tenisówki Tommiego?

    Mini

    OdpowiedzUsuń
  5. hej :) co to za model airmaxów? gdzie je kupilaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Air Max 90 2007 (gs) Hyper Punch. :-)

      Usuń
  6. Nie mogę się doczekać wiosny - dzisiejsza pogoda (lekki śnieg) mnie przeraziła bo tak jak Ty stworzyłam już swoją listę zakupów na tą cieplejszą pore roku :) Oczywiście Trampki SLIP ON są na tej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooooow, płaszczyk w pepitkę cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd karmelowa torebka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać jak nic logo wittchen;-)

      Usuń
    2. Zgadza się - Wittchen. :-)

      Usuń
  9. Świetny post! Wprowadza miłą, wiosenną atmosferę ;) Proszę o więcej takich ;) Pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim must have są slip on i jakiś ładny płaszczyk, ale nie mogę znaleźć nic odpowiedniego dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. A te air maxy skąd zamiawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w sklepie stacjonarnym. :-)

      Usuń
  12. air maxy, styl gimbo opanowalas do perfekcji ;) klasycznie! ;) lol
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, zdarzają sie czasem w życiu każdej dorosłej kobiety sytuacje, że potrzebuje również sportowych butów, bo w innych wyglądałaby poprostu śmiesznie. Poza tym jest pewna zasada: W zyciu trzeba miec wygodny materac i wygodne buty. A te akurat są. Dlatego nie rozumiem oburzenia.

      Usuń
    2. a stąd, że Anka to typowy cebulak który nie ma swojego stylu tylko kopiuje Tuskową i inne podobne blogereczki. Wszystkie maja to samo. KLASYK. żenua tak bardzo
      Kaśka

      Usuń
    3. W dzisiejszych czasach trudno mieć swój styl. Nawet jesli będzie on spójny, i tak Cię oskarżą, ze kogoś kopiujesz. Kasia Tusk tez wielokrotnie skopiowała niemal dokładnie autfity zagranicznych blogerek, z księżna Kate na czele.

      Usuń
    4. Ja jakoś nie dostrzegam żadnych analogii z Kasia Tusk, a odwiedzam blogi obu dziewczyn. Poza tym Kasia Tusk nie jest zadna wyrocznia w tym względzie i tej jej sie zdarzylo parokrotnie skopiowac styl innych blogerek. Tak ze nie rzucaj sie aż tak bardzo. Wg mnie Ania jak kazda mloda dziewczyna i studentka, ubiera sie w różny sposob zależnie od okazji. Dla mnie ważne jest to, ze jest ubrana, nie przebrana i ze nosi się adekwatnie do warunków pogodowych, czego o Kasi Tusk powiedziec nie można, a przynajmniej nie zawsze.

      Usuń
    5. Ciekawe anonimie jaki Ty masz "styl" .... hłe hłe hłe

      Usuń
    6. Nigdy nie przestanie mnie zadziwiać po co ktoś śledzi bloga osoby, której nie lubi. Jest tyle ciekawszych rzeczy do robienia. :-)

      Usuń
    7. a tak sie sklada, ze Cie znam. i wchodze tu tylko po to, zeby sie z Ciebie posmiac. ot co.

      Usuń
    8. W takim razie współczuję braku odwagi i źródła rozrywki - hejtowanie w sieci uważam za mega słabe. Może porozmawiamy prywatnie? :-)

      Usuń
    9. W ogóle hejtowanie w sieci jest karalne, a osoba, która pisze: "tak się składa, że cię znam", powinna dodać: "znam i zazdroszczę", byłoby to przynajmniej szczere.

      Usuń
    10. hejtowanie w sieci jest karalne? hahaha Anka nie pisz juz takich glupot. wszyscy wiemy ze sama dodajesz sobie anonimowe komentarze

      Usuń
    11. Wybacz, ale aż się zaśmiałam. :-) Nie wiem czy jest karalne czy też nie, ponieważ nie jestem autorką tego komentarza i nie posiadam wiedzy na ten temat, ale pamiętaj że nie jesteś anonimowa w sieci. Ja rozumiem, że hejting to darmowa rozrywka w zaciszu domowym, ale żeby aż w takim natężeniu? Kochana, szkoda czasu. Z całym szacunkiem do Twojej osoby - ja i tak się takim komentarzem nie przejmę, a Ty minuty na zostawienie komentarza i później śledzenie czy ktoś odpisał mogłabyś wykorzystać z większym pożytkiem dla samej siebie. :-) Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
  13. A co znalazłaś ładnego z fredzlami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, ponieważ nie szukałam. Mam jedną torebkę z frędzlami. ;-)

      Usuń
  14. pastele najlepsze na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post ! :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ❤
    Zdrowy styl życia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też zaczęły podobać się adidasy do codziennych stylizacji, ale jak widzę dziewczyny w zimowych kurtkach, adidasach i gołych kostkach to zgroza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja tez nigdy nie rozumiem panny Tusk;-)

      Usuń
    2. Dla mnie takie przykrótkie spodnie, botki i gołe kostki są seksowne ;)

      Usuń
    3. Po pierwsze: moze i są, ale na wysokich dziewczynach, o długich i zgrabnych nogach
      Po drugie: nie uwierzę, ze komuś, kto ubiera się w taki sposób, nie jest zimno. Za jakiś czas z pewnością odbije sie to tez na jego zdrowiu, o ile od razu się nie przeziębi.

      Usuń
  17. Excellent way of explaining, and pleasant article to get facts concerning my
    presentation focus, which i am going to deliver in academy.


    Feel free to visit my web-site: Going Here

    OdpowiedzUsuń
  18. to prawda moda zatoczyła koło i właściwie dziś każdy w trendach znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne inspiracje, juz nie moge doczekac sie stylizacji z Air Maxami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zrobi się cieplej. :-)

      Usuń
  20. Dp tych trampek to chyba sie nie przekonam, dziewczyny w takich butach tak nie zgrabnie wygladaja...

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej:) skąd są te buty slip on różowe i błękitne ? właśnie poluje na podobne :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)