sobota, 28 marca 2015

MIX - MARCH

Czas pędzi jak szalony, kolejny miesiąc za nami i...w końcu przyszła długo wyczekiwana wiosna! :-) Budzącą się do życia przyrodę najchętniej podziwiam w naszym ogrodzie - i jak tu nie kochać powrotów do rodzinnego domu? :-)
Pamiętacie jak w ostatnim miksie wspomniałam o bieganiu gdy tylko zrobi się cieplej? :-) 
...spodobało mi się do tego stopnia, że zaopatrzyłam się w nową wiatrówkę i dresy. ;-)
Symboliczna, urodzinowa babeczka. :-)
...całe życie z piłką. :-))))

1. Wiosenne porządki w garderobie zaczęłam od butów. Zimowe wyczyszczone i spakowane czekają na swój czas. ;-) 2. Sezon na lody uważam za otwarty. :-) 3. Zajęcia w szpitalu. 4. Uwielbiam podróżować autem. :-)
...uzupełniam braki po zimie. ;-)



Remont pokoju, obowiązkowa wizyta w Ikea i wszędobylski "pomocnik". ;-)
Musiałam uwiecznić ten poranny, kawowy uśmiech. :-)
Moja wymarzona toaletka już na swoim miejscu. :-)
Wiosna to idealny moment na odświeżenie fryzury. Ja zdecydowałam się skrócić i delikatnie rozjaśnić 'słonecznymi' refleksami. :-)
Udanego weekendu! :-)

84 komentarze:

  1. lubię posty tego typu :) miłego weekendu :) Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy masz piękne, delikatna, subtelna zmiana :) słoneczne refleksy są idealne na wiosnę :) toaletka także bardzo mi się podoba, sama bym sobie taką sprezentowała, gdyby tylko miejsce w kawalerce mi na to pozwoliło :) piesio cudny, pomocnik przy remoncie jak się patrzy :) sama musze zrobić porządki w szafie, wprawdzie moja kolekcja butów nie jest tak imponująca, ale i tak zajmie mi to trochę zanim wszystkie poukładam i posegreguję :) pozdrawiam
    A i pasuje Ci lekarskie "wdzianko" :)
    AngelinaCosmetics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.:-)
      Oj tak, na porządki trzeba poświęcić niestety dłuższą "chwilę". ;-)

      Usuń
  3. Zawsze marzyłam o takiej długości włosów jak masz Ty, a teraz po obcięciu mamy takie same :P bardzo Ci ładnie w nowej fryzurze, ale chyba sporo obcięłaś... Świetny mix, bardzo pozytywnie u Ciebie! Remontujesz pokój w swoim rodzinnym domu czy mieszkaniu, które wynajmujesz w mieście, w którym studiujesz?

    Pozdrawiam,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj były już za długie i za ciężkie. :-) Teraz układają się znacznie lepiej i są zdrowsze.
      W moim rodzinnym domu. :-) Pozdrawiam ciepło Mini! :-)

      Usuń
  4. Rewelacyjny mix ! Kusi mnie ta toaletka już od dłuższego czasu....Brakuje mi miejsca do uporządkowanego trzymania kosmetyków :-)
    Jakie zajęcia w szpitalu ?
    Pozdrawiam
    Z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toaletkę polecam - jest świetna.
      Anestezjologia. :-)

      Usuń
    2. Super! :-)

      Usuń
    3. i jak podoba Ci sie anestezjologia?

      a.

      Usuń
    4. Jest sennie;)))

      Usuń
  5. Super MIX :) nie moglam sie go doczekac :) Mnostwo inspiracji czyli to co lubie najbardziej :) mozemy liczyc na zdj po remoncie pokoju, ciekawe jestem i pewnie nie tylko ja efektu koncowego. Musze sie przyznac, ze zadroszcze Ci tylu par butów, ja moze mam 1/5 z tego co na tym zdj :D
    Pozdrawiam A. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że Twoja fryzura będzie WOW, jednak efekt fajny, ale raczej zapuszczaj włosy... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tym bardziej zapuszczaj;)

      Usuń
  7. W której Ikei robisz zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie zrobione włosy! Mocno pocieniowane?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty :) Padłam jak zobaczyłam tyyyyyle butów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdradzisz nam kierunek lekarski ktory wybralas ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko jeden kierunek studiów: lekarski. Wybrać można specjalizację. Ale to dopiero po 6 latach nauki.

      Usuń
    2. no dobra okay ... to specjalizacje !!! :D

      Usuń
    3. Ania konsekwentnie nie udziela odpowiedzi na to pytanie, zeby nie zapeszać. Zreszta sie nie dziwie, ja tez jeszcze nikomu nie zdradzilam, jakie mam marzenia, jesli chodzi o specjalizację.

      Usuń
  11. Wreszcie się doczekałam, jest MIX:) Piękne włosy z refleksami, bardzo ładnie wyglądasz:) Z bieganiem to świetny pomysł, też byłam pobiegać dziś, ale po dłuuugiej przerwie..

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, u fryzjera byłaś w rodzinnym mieście czy gdzieś poza? Jeśli u siebie mogłabyś polecić dobry salon? nie wiem do kogo mam się udać na odświeżenie fryzury, a ostatnie wizyty były dużym rozczarowaniem...
    (jeśli tak będzie lepiej, mogę napisać do Ciebie emaila)
    dziękuję i pozdrawiam :) - S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chętnie bym się dowiedziała kto i gdzie zrobiłby mi taką piękną fryzurę!

      Usuń
    2. Aniu...cuuuuudowne masz te włosy! Zdecydowanie na plus!
      MM

      Usuń
    3. Tak, w rodzinnym mieście, napisz maila. :-)

      Usuń
    4. Wiadomość jest już na mailu;) - S.

      Usuń
  13. piekne wlosy, sliczny kolor bardzo naturalny :) Ludzie rozjasniaja na wiosne, a ja chce przyciemnić (u mnie z kolei są tak jasne ze wyglada to tragicznie :(

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam Twoje mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, kawowy uśmiech jest uroczy! Nigdy nie widziałam tak bardzo zadowolonej kawy:) Dzięki za poprawienie humoru! Pozdrawiam! Dominika

    OdpowiedzUsuń
  16. Odświeżenie fryzury zdecydowanie na duży plus. Sama do tej pory stałam przed decyzją czy zmieniać coś czy nie. Teraz odpowiedź jest prosta ZDECYDOWANIE TAK.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, przesyłam wiosenne pozdrowienia!

    P.S. Twoje włosy wyglądają świetnie w każdej długości i uczesaniu, z refleksami czy też bez;-)

    Pauli

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny mix, pozytywny :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia z pieskiem jest cudowne, zakochałam się ostatnio w tej rasie i przymierzam się do zakupu maltańczyka w najbliższym czasie. Możesz mi powiedzieć ile waży twój piesek i czy ma charakterek czy to typowa przylepa?
    Pozdrawiam :)
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  20. Hahaha :-D Aniu, uśmiech na kawie wyszedł mi raz w życiu, choć pijam ją prawie codziennie. Ale ten jedyny raz też uwieczniłam na zdjęciu :-)

    Ania Ra...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne refleksy! Aniu, jaki to kolor farby?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, robiłam je u fryzjera.

      Usuń
  22. cudowne włosy wyglądają bardzo naturalnie :)
    świetny mix !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdzie kupiłaś toaletkę, IKEA???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dasz sie skusić na post o dekoracjach i przygotowaniach wielkanocnych?:-) no i na zdjęcia Twojego ogrodu, kiedy rozkwitną kwiaty?:-)

      Usuń
  24. Stosowanie filtrów jest ważne? Nadają się pod makijaż? Ja nigdy nie stosuję takich kremów, a właśnie będąc ostatnio zbyt długo na słońcu policzki mi się spiekły i mój chłopiec się ze mnie śmiał, że wyglądam na twarzy jak pulpetos...choć chyba miał rację :D Hmm, nie wiem czy kupić, bo z tego co widziałam ceny tych kremów są wysokie.

    laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO WAŻNE. Jak najbardziej nadają się pod makijaż. Moje ulubione to Vichy Capital Soleil 50 i La Roche Posay Anthelios Xl. Pod filtr proponuję dodatkowo serum z witaminą C. Planuję osobny wpis na ten temat. :-)

      Usuń
  25. Do you have instagram? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, I haven't. :-)

      Usuń
    2. Anka nie zna angielskiego :P

      Usuń
    3. chyba Ty nie znasz ;p

      Usuń
    4. Hej Aniu, nie chce trolowac, tylko wrzucic taki maly "friendly reminder" z angielskiego. Jesli pytanie zaczyna sie od "Do you..." to odpowiada sie "Yes, I do/ No, I don't" ... a jesli zdanie zaczyna sie od "Have you...?" to wtedy odpowiedz jest "Yes, I have/ No, I haven't" .... itp itd.... dopasuj odpowiedz do poczatku pytania...
      P.S. robisz fajne fotki i wpisy

      Tez Ania, tez na medycynie ;-)

      Usuń
    5. Powinno byc: No, I don't. Nie robcie dramatu dziewczyny, kazdy moze sie pomylic..

      Usuń
    6. Pomyliłam się, wybaczcie. :-)

      Usuń
    7. a jak się lekarz pomyli to też powie pacjentowi wybacz?

      Usuń
    8. Anonimowy, nie badz smieszny :D

      Usuń
    9. Zawsze jest tak: lekarz może się mylić, bo przecież w końcu jest tylko człowiekiem, ale pacjent już nie :D :D

      Usuń
    10. Nie, anonimie, lekarz się nie pomyli, bo studiował medycynę. Natomiast język obcy dla lekarza to np. pomoc w komunikacji lub w zdobywaniu wiedzy. Priorytetem dla lekarza jest rozpoznanie choroby i leczenie, angielskiego zawsze można "się douczyć".

      Usuń
    11. Ania dobrze odpowiedziała bo poprawną wersją pytania powinno być "Have you got instagram?"

      Usuń
  26. Aniu, jaka marka przeważa jeśli chodzi o Twoje buty? Pytam z ciekawości bo mam podobna ilość butów i w zasadzie rządzą u mnie cztery firmy, a u Ciebie widzę przewagę jednej sadząc po ciemnych kartonikach :)
    Pozdrawiam
    Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tommy Hilfiger - moja ulubiona marka jeżeli chodzi o buty. :-)

      Usuń
  27. Aneczko, pięknie Ci w tej nowej fryzurze - wyglądasz świeżo i promiennie! :-) Kocham Twoje posty, a MIXy to jedne z tych naj 'najulubieńszych'! buziak!

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha, ale się uśmiałam z tej kawowej buźki :) Jakiś czas temu sfotografowałam podobną - podnoszę wieczko lodów Daim, a tam taki duży uśmiech. Tylko bez oczu, ale to akurat żaden problem, bo szybko je dorobiłam. Uwielbiam takie niespodzianki. Mała rzecz a cieszy.

    Śliczna wiewióra i bardzo ładna ta Twoja nowa fryzura. Widzę, że dużo "ciachnęłaś", ale nie ma powodów do rozpaczy. Nadal masz długie włosy i - niespodzianka! niespodzianka! - nadal są zachwycające :)

    Nie cierpię remontów, czasami jednak jest to takie zło konieczne. Efekt na pewno wynagrodzi Wam wszystkie uciążliwości.

    Serdeczne pozdrowienia przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej Aniu! Moglabys napisać jak czyścisz emu? Mam nowe uggi i też chcialam je spakować na zimę jednak wymagają delikatnej renowacji;) (są jasne) szukałam w necie,ale zależy mi na profesjonalnej poradzie;p koneserki takich butów! Z góry dzięki za odpowiedź! Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, ja cały czas liczę na to, że dasz się namówic na parę zdjęc Twojego pokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, ze ktos jeszcze oprócz mnie lubi posty wnętrzarsko -ogrodowe. Ja wciąż jestem pod wrażeniem Ani ogrodu. Tez uwielbiam rośliny i kiedys sama chciałabym założyć obok swojego domu ogród, choć raczej nie będę miała możliwości posiadać aż tak dużego prywatnego kawałka przestrzeni.
      A tak a 'propos postu, bardzo ładnie jest Ci Aniu w nowej fryzurze. Fajna długość i odcień, wyglądają bardzo naturalnie.
      Serdecznie pozdrawiam:-)

      Usuń
  31. Jak często biegasz i jakie dystanse? I czego lubisz słuchać podczas treningów?

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie MIXy! ;-)
    PS. Szara koszulka z ostatnich zdjęć- MUSZĘ wiedzieć skąd jest!:P Szukam chyba od pół roku, zwykłej a a zarazem nie zwykłej :P szarej koszulki... Z marnym skutkiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowa kolekcja Moodo BASIC. Podaję link: http://moodo.pl/pol_m_KOLEKCJA_BASIC-208.html :-)

      Usuń
  33. Po co umieszczasz zdjecie jak pijesz? Nie lepiej było poprostu dać portret bez kubka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mi się spodobało, miałam nadzieję, że Wam również. :-)

      Usuń
    2. spodobało:)

      Usuń
  34. Czemu nie masz tej toaletki w miejscu w ktorym jestes przez caly tydzien tylko w domu do ktorego przyjezdzasz raz na jakis czas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu jestem znacznie częściej niż raz na jakiś czas, do tego dochodzą wakacje, święta etc, ale jeżeli o toaletce mowa to w moim studenckim gniazdku mam inną. :-)

      Usuń
    2. Chciałabym zobaczyć to Twoje studenckie gniazdko :)

      Usuń
    3. Ja mam pokój w domu bardzo dopieszczony, a ten w akademiku olewam;))

      Usuń
  35. Jeeeeeju jak ja Cie podziwiam! Zawsze jak mam gorszy czas z nauka, to tu zaglądam i nie moge się nadziwić jak ty to wszystko godzisz ze sobą.. Studia lekarskie, blog, życie towarzyskie, teraz jeszcze bieganie, plus jakies dodatkowe rozrywki, a najlepsze że zawsze wyglądasz na wypoczętą.. Jak to w ogóle możliwe?! :( Zazdroszczę ogromnie! i nie moge wyjść z podziwu.
    uściski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Tez studiuje ten sam kierunek co Ania i jak mam dola, to sie motywuje do pracy właśnie Ania:-) Moze to dla niektórych być śmieszne (zwl dla Ani hejterow), w każdym razie działasz Aniu bardzo motywująco. Tez podziwiam za to, ze potrafisz godzić tak wiele rzeczy i ze Ci to wychodzi. Chętnie przeczytalabym post o Twojej organizacji dnia w ciagu tygodnia, czy Twoich strategiach, które pozwalają Ci sie dobrze zorganizować:-)
      Pozdrawiam serdecznie, stała czytelniczka.

      Usuń
    2. Oj już bez przesady dziewczyny, ja jestem na 6 roku i mam mnóstwo wolnego czasu.. Zajęcia powoli się kończą, do sesji jeszcze trochę.. praktycznie cale popołudnia mam dla siebie;) 1 i 2 rok to co innego, ale 5 czy 6? Spokojnie ma się czas na wszystko:)

      Usuń
    3. Dokładnie ! Na ostatnich latach jest co raz więcej popołudni bez zajęć, trzeba korzystać ;-))

      Pozdrawiam, studentka 4. roku WUM.

      Usuń
  36. Aniu, niech następny wpis będzie o kosmetykach do buzi. Pisałaś coś o filtrach i witaminie C, a ja za bardzo nie wiem o co chodzi, chętnie się dowiem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam taki mix zdjęć szkoda, że tak krótko. Nawet były moje ulubione szklaneczki z ikea :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu, jestes na 5 czy na 6 roku?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)