czwartek, 19 lutego 2015

PURE MINIMALISM

"Zrozum siebie i noś mniej. Najlepszym sposobem, żeby się ubrać jest dążenie do eleganckiej prostoty". Autorem tych słów jest Giorgio Armani i z pewnością doskonale znacie ten cytat. Pozwoliłam go sobie przytoczyć, ponieważ wydaje mi się, że pasuje do dzisiejszej, minimalistycznej stylizacji. ;-)









płaszcz - SheInside, golf - SheInside, spodnie - Orsay, buty - Tommy Hilfiger (paradopary.pl), okulary - D&G

Co chciałybyście zobaczyć w kolejnym wpisie? :-)

57 komentarzy:

  1. Jak ja cenię sobie taką klasę i szyk, którą prezentujesz. A Giorgio Armani jak zawsze, miał rację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. :-)

      Usuń
  2. Świetny plaszczyk i buty- uwielbiam taki styl :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda :-)

    Mix byłby fajnym wpisem

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotorelację z opisem Twojego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł. :-)

      Usuń
    2. Jestem za :) A jako miłośniczka pięknych zapachów chętnie zobaczyłabym też Twoją aktualną kolekcję perfum. Jakieś nowości? Coś godnego polecenia?

      Usuń
    3. Super pomysł:) Ja też chętnie zobaczyłabym taki wpis :) Pozdrawiam
      Angelika

      Usuń
  5. Ja bym chciała w tym tygodniu MIX !!!! :)) Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie można kupic okulary przeciwsloneczne ray bany przez internet? Jakies sprawdzone strony masz Aniu bądz czytelniczki bloga? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz wielką stopę. wyglądasz jakbyś miała płetwy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam np wzrost 165 i rozmiar buta 39/40. I jakos się tym nie przejmuję. A sztyblety maja to do siebie, ze stwarzają złudzenie wiekszej stopy. Mimo to kocham ten fason buta:-)

      Usuń
  8. Świetna stylizacja! Znowu kusisz butami. :-P
    Nie będę oryginalna, ale w kolejnym wpisie chciałabym zobaczyć mix.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  9. te buty wyglądają strasznie, jakby były o kilka rozmiarów za duze i tak samo płaszcz - widać że jest za duży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę rozmiar 37, ale sztyblety zawsze optycznie wydłużają stopę. ;-)

      Usuń
    2. Ty w kazdych butach masz wielka stope. wiec juz sie nie bron.

      Usuń
    3. nie zgodzę się z tym, mam sztyblety a stopa nie wygląda w nich na 2x większą

      Usuń
    4. wlasnie o tym mowie. mam tak samo. klamiesz Anka

      Usuń
    5. Śmieszne jesteście dziewczyny. Pewnie że but moze powiększyć optycznie stopę, niektóre nawet bardziej( w tym sztyblety). To zalezy od innych cech budowy ciała. M.in.od grubości łydki, długości nóg, w ogóle od proporcji ciała. Ania ma szczupłe nóżki, a wiec kazdy masywniejszy but będzie sie wydawał dużo większy niż na wystawie sklepowej.

      Usuń
    6. Ludzie, co za obsesja

      Usuń
  10. Anuszka! Uśmiechu, uśmiechu więcej- tak pięknie wtedy wyglądasz! :-) Stylizacja idealna, taka właśnie w moim guście! :-))

    lena

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny, klasyczny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotorelacja z opisem Twojego dnia- SUPER POMYSŁ!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Może zrobisz post o swoich must-have na wiosnę 2015 ? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Minimalistycznie, lubię tak :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć Aniu :)
    Osobiście chciałabym dużo zobaczyć, więc napiszę krótko i w podpunktach:
    - garderoba (co warto mieć, jak sobie radzisz z dużą ilością ciuszków, butów, dodatków)
    - post kosmetyczny (kosmetyki, pielęgnacja twarzy itp.)
    - jakie będą trendy wiosna - lato 2015
    - książki jakie polecasz i są warte przeczytania :)

    pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam buty tego typu, piękny zestaw ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też jestem zainteresowana pielęgnacją twarzy i mixem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pielęgnacja twarzy już kiedyś pojawiła się na blogu, ale pomyślę o aktualizacji. :-)

      Usuń
  18. Super prosta stylizacja.
    Look idealny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też jestem za fotorelacją z Twojego dnia :) i oczywiście mix! Chętnie też poczytałabym o trendach na wiosnę i tym co koniecznie chcesz mieć w swojej szafie! Minimalizm zawsze wygrywa, fajna, codzienna stylizacja :) Masz już ferie czy jeszcze męczysz się z sesją?

    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym wpisie pojawi się MIX, a pomysł z listą MUST HAVE również zrealizuję. :-)

      Usuń
  20. Superrrrrr, takie proste stylizacje lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie zestawy, choć mnie odrobinę postarzają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym chciała jakis post z planem dnia i sposobem na transport fartucha na uczelnie bez zgniecen :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fartuch nie mam żadnej rady niestety, próbowałam składać na milion sposobów i każdy zawodzi. :-(

      Usuń
  23. Aniu i jak ten płaszcz? tez chcialam go kupic,ale bałam sie ze bedzie slaby jakościowo...

    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosto i z klasa, buty rewelka!

    http://vivid-room.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne włosy i sweter! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcę jutro mix! :-))) Twoje mixy są najlepsze, zresztą... cały blog jest najlepszy wśród innych pseudo-modowych blogów ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Czasem mniej znaczy więcej. Cenię taką prostotę.
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu a zakochalabys się w biednym chłopaku???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przywiązuję uwagi do pieniędzy i nie mam zwyczaju zaglądać komuś do portfela. :-)

      Usuń
    2. Ta..ale za byle kogoś gorzej ubranego byś się na pewno nie wzięła, wiec kasa jest jednym z czynników żeby Cię mieć. Pozdrawiam

      Usuń
  29. Będzie dzisiaj mix😊

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu uwielbiam Twój styl !!!! mam wielką prośbę do Ciebie...wypatrzyłam na kilku Twoich postach zegarek Asos, bardzo wpadł mi w oko.....czy to jest model Girlfriend? nie wiem tylko co to za firma asos.....czy to odmiana np Michael Kors?
    Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, kiedy będzie mix ? Ja już się nie mogę doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  32. Droga Aniu, chcę zamówić sobie sztyblety firmy Tommy Hilfiger tylko nie wiem jak wypada ich rozmiar. Kiedyś mierzyłam baleriny i rozmiar, który noszę zwykle był mi za duży, czy ze sztybletami jest tak samo? Bardzo proszę o odpowiedź ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)