czwartek, 5 lutego 2015

MY DAILY MOMENT OF PLEASURE

Każda z nas ma swoje ulubione sposoby na odreagowanie długiego, pracowitego dnia poza domem. W moim przypadku takie codzienne, małe rytuały, które stanowią chwilę wytchnienia i odprężenia są moją małą chwilą przyjemności - wyciszam się, uspokajam i zapominam o całym świecie. Kubek gorącej kawy, odrobina słodkości, ciekawa książka oraz nastrojowa muzyka w tle to metoda stara jak świat, ale nadal niezawodna, prawda? ;-)



Uwielbiam czytać biografie, ponieważ bardziej interesują mnie opisy życia ludzi, którzy inspirują lub intrygują, aniżeli fikcja literacka. W związku z tym chciałabym polecić Wam książkę "COCO CHANEL. Życie intymne" Lisy Chaney, która opowiada nie tylko życiorys francuskiej projektantki, ale również fantastycznie opisuje epokę oraz środowisko, w którym żyła Chanel. 
Biografia jest wyważona, obiektywna, a przede wszystkim niezwykle ciekawa i napisana z wielką pasją. Wszyscy doskonale wiedzą, że Coco odniosła międzynarodowy sukces oraz zrewolucjonizowała damską modę, ale nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, iż Jej życie nie było usłane różami...
Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do lektury. :-)

52 komentarze:

  1. Takie chwile relaksu sa bezcenne! A ksiazka wydaje sie ciekawa:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby reklama czekoladek ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, trochę niezręczne pytanie, ale czy nie masz żadnych problemów skórnych po częstym jedzeniu słodyczy? Obawiam się, że gdybym częściej jadła słodkości to nie poradziłabym sobie z utrzymaniem dobrej cery.

      Usuń
  3. Coco czeka u mnie w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać czy Ci się spodobała. ;-)

      Usuń
  4. Dziwi mnie fakt, że wolisz być czasami taka samolubna i spędzasz czas z książką i z kawą, zamiast u boku Ukochanego, który też ma stresujące studia.

    Fajna książka.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jest samolubnego w czytaniu książki ? Bez przesady, trzeba inwestować w siebie i swoje zainteresowania

      Usuń
    2. A potem doszłaby do wniosku, że cierpią na przesyt siebie... Związek to nie więzienie, trzeba realizować swoje hobby. Może ona siedzi na kanapie i czyta książkę, a on przy biurku siedzi i gra na komputerze, bo np. to lubi. Tego nie wiesz. Nigdy nic w necie nie komentuję, ale powyższa wypowiedź to przegięcie.
      Aniu, niestety zgodzę się z kimś, kto pisał poniżej, że ten post to lekka zapchaj dziura. Książka może i ciekawa, ale myślę, że obfitsza recenzja by się przydała i byłoby po prostu ciekawiej. A tak to dowiedziałam się, że jest książka. No jest. Ale co dalej?
      Jeżeli lubisz biografie to czytałaś może "Walt Disney. Potęga marzeń"? Ma bardzo pozytywne opinie, ja co prawda dopiero zaczęłam czytać, ale zapowiada się interesująco. Nie czytam z reguły biografii, książka ma mnie przenieść w inny świat z dala od rzeczywistości, ale wydaje mi się, że Disney po prostu musi inspirować, jako człowiek, który zaczynał od zera. Ciekawa jestem co byś o tej pozycji powiedziała.

      Usuń
    3. 'Walt Disney. Potęga marzeń' to jedna z moich ulubionych biografii. :-) Udowadnia, że wytrwałe dążenie do celu, determinacja, odwaga w podejmowaniu ryzyka i wygórowane ambicje są gwarancją niebywałego sukcesu. Ta książka daje 'kopa' do działania i realizowania marzeń.

      Usuń
  5. Uwielbiam te pralinki, wybór jest ogromny i chyba nie natrafiłam jeszcze na taką, która by mi nie smakowała! Dobrze poznaję z wyglądu, że Twoje to te o smaku różnych popularnych drinków? Tych akurat jeszcze nie próbowałam, ale ostatnio rzuciły mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, wspominałaś kiedyś, że zaglądasz na blogi medyczne oraz modowo/urodowe. Mogłabyś mi wkleić linki do tych blogów? Baaardzo mnie to interesuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o tematykę medyczną to regularnie odwiedzam te strony:
      http://bedacmlodalekarka.blogspot.com/
      http://www.tourmedica.pl/artykuly-medyczne/
      http://ostry-dyzur.pl/
      http://pulsmedycyny.pl/
      http://mlodylekarz.pl/
      http://www.przypadkimedyczne.pl/
      http://www.medyczneprawo.pl/

      Urodowe:
      http://www.anwen.pl/
      http://katosu.blogspot.com/

      :-)

      Usuń
    2. O, i dorzuć sobie jeszcze ten blog medyczny: http://gattaca2054.blogspot.com/
      Znasz, czytałaś ? Możesz się wieeele nauczyć i podszkolić od takiego Mistrza. ;)

      Usuń
    3. Niby tak, ale przecież ten blog już jakiś czas temu został zamknięty... :(

      Usuń
    4. To jest dobre, przeczytajcie :D http://zaobserwowane.blog.pl/2015/02/04/skierowanie-na-badanie/

      Usuń
  7. Kochana jesli mozesz, polec mi ksiazki ktore sa warte uwagi Twoim zdaniem. Ja pochlaniam kazdy rodzaj literatury ale brak mi pomyslu co moge przeczytac. Licze na Twoja pomoc, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...akurat w tej chwili odpowiednią propozycją wydaje mi się książka "Kobiety Dyktatorów" Diane Ducret. Czytałaś? Moim zdaniem jest GENIALNA! :-)

      Usuń
    2. Bardzo chętnie przeczytam! Dziękuję za propozycję ;-)

      Usuń
  8. chyba się skuszę na przeczytanie:) pozdrawiam http://obiektywniepozakadrem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty już w maju będziesz mieć 25 lat?? Alee ten czas szybko leci. Ty już taka dojrzała dziewczyna jesteś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakiej muzyki słuchasz?

    OdpowiedzUsuń
  11. widać, że kończą Ci się pomysły na prowadzenie bloga mam wrażenie, że jest takie odklepane aby było. jest wpis, jest git. ale nie jest git.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu ksiązki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, fajny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo tej jeszcze nie czytałam, a także uwielbiam biografie :)
    szczególnie te związane z modą

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, miałaś kiedyś taką przezroczystą dość dużą podstawkę pod świeczki, od dawna takiej poszukuję. Gdzie można taką kupić? Jest wykonana ze szkła czy plastiku?

    O jakiej tematyce książki czytasz poza biografiami? ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szklana i o ile dobrze pamiętam była kupiona w Ikei. ;-)

      Medyczne. :-)

      Pozdrawiam,
      Ania

      Usuń
  16. Posty nuda. Nie to co kiedyś. Teraz jesteś inna, zupełnie. Na komentarze nie odpisujesz. Przestaje zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że tak myślisz, ale może jeszcze kiedyś tu wrócisz - zapraszam. :-)

      Usuń
  17. Ksiazka faktycznie jest ciekawa :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli lubisz biografie, to polecam Ci Aniu książkę 'Dziewczyny z powstania' - niezwykle inspirująca i wzruszająca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przeczytam, dziękuję! :-)

      Usuń
  19. Dziewczyny komentujące, ja która bardzo lubię styl i blog Ani, też zauważyłam spadek jakości i częstotliwości postów ALE! zdaję sobie sprawę, że Ania ma ostatnio gorący okres - wyjazd, sesja, nauka... Ludzie Wy też podczas sesji albo fascynującego wyjazdu nie macie czasu na nic innego tylko bycie tu i teraz. Jestem pewna, że posty wiosenne/wakacyjne będą świetne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrozumiałość. :-)

      Usuń
    2. Moim, zdaniem wyjazd nie jest wymówką, bo wpis można zaplanować, a tak szczerze mówiąc to nie zwróciłam większej uwagi na to, że wpisy są rzadziej. Wiadomo przecież, że poza prowadzeniem bloga Ania ma inne sprawy na głowie i nie jest on źródłem jej utrzymania tak jak niektórych blogerek wrzucających kilka postów dziennie. :)

      Usuń
  20. relaks i czekoladki to jest to, chociaż ciażko o czas na taką małą rozpuustę :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wystarczy dosłownie pół godzinki. :-)

      Usuń
  21. Kiedy wyniki konkursu moodo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też gustuję w biografiach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Relaks jest bardzo ważny :) U mnie często również kończy się na lekturze...krwawego kryminału :) Może coś jest ze mną nie tak? ;) Interesuję się już jednak od jakiegoś czasu biografią CC oraz Audrey Hepburn :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawi mnie bardzo ta książka! czekoladki pysznie wyglądają :D

    Pozdrawiam :* fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze lepiej smakują. :-)

      Usuń
  25. lubie czytać ksiązki a twoja mnie bardzo zaciekawiła myśle że zabiore sie za nią w najbliższym czasie!


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)