sobota, 7 lutego 2015

LET'S GO TO THE PARTY!



Karnawał to idealny czas na zimowe bale, zabawy i różnego rodzaju spotkania towarzyskie. W związku z tym po raz setny zadajemy sobie pytanie: W CO SIĘ UBRAĆ ?!?! Bardzo dobrze znacie tę zagwozdkę, prawda? ;-) Mam nadzieję, że moje propozycje okażą się pomocne i wyczarujecie piękne, a przede wszystkim wygodne kreacje, w których przetańczycie całą noc. :-)
Czerń, cekiny i brokat to hity karnawału odkąd pamiętam, a więc gdybym wybierała się na bal w takim klimacie z pewnością nie zabrakłoby żadnej z tych rzeczy. :-) Co myślicie o rozkloszowanej sukience i mieniącym się bolerku w tym samym odcieniu? 
sukienka - SheInside, bolerko - Dolce&Gabbana, kopertówka -YSL, biżuteria - Tiffany & Co. 

Muszę przyznać, że nie należę do grona imprezowiczek, które w każdy weekend bawią się w innym klubie, wolę domówki lub spotkania ze znajomymi w przyjemnej knajpie, ALE od czasu do czasu wychodzimy również potańczyć i wtedy sięgam po sukienki, w których nie chodzę na co dzień, a Wy? :-)


 sukienka - Mosquito, kopertówka - Mango, kozaki - Sam Edelman, zegarek - Marc Jacobs

Jeżeli wybieram się na domówkę zazwyczaj stawiam na wygodę i wybieram jeansy, ale żeby nie było jednak zbyt skromnie - podczas karnawału dobieram do nich cekinową bluzkę i złote baletki, a usta maluję czerwoną szminką. :-)
jeansy i kolczyki - River Island, top - Only, okulary - RayBan, sweter - Top Shop, zegarek - Daniel Wellington



Muszę przyznać, że babski wieczór w formie 'pidżama party' to mój zdecydowany faworyt. :-) Raz na jakiś czas spotykamy się z Przyjaciółkami u jednej z nas i w wygodnych strojach, opatulone miękkimi kocami nadrabiamy nasze zaległości (...czyli rozmawiamy aż do świtu). :-) Też tak macie?
spodenki - Abercombie&Fitch, koszulka - Mango, skarpetki -Oysho



Udanego weekendu! :-*

60 komentarzy:

  1. najlepszy ostatni zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A to gdzie dzisiaj imprezujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz po sesji?

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, świetne inspiracje! :)

      Usuń
  5. Spodnie z zestawu na domówkę bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy wyniki konkursu moodo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są - sprawdź wpis z konkursem, jest aktualizacja. ;-)

      Usuń
  7. Palisz papierosy i pijesz alkohol? :) Czy raczej ograniczasz się do ''łagodnego'' drinku? ;) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tez jestem ciekawa!

      Usuń
    2. Nie, nie palę. Alkohol okazyjnie, ale raczej nie przesadzam. Uważam, że kobiety nie powinny się upijać. ;-)

      Usuń
    3. Dziekuje za odp!:) mam podobne zdanie.

      Usuń
    4. Dlaczego tylko kobiety? Mężczyznom wolno?

      Usuń
  8. Aniu, gdzie można kupić kubek z ostatniego zestawienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj tutaj: http://niespodziewajka.com/garnuszki-c-4.html?sort=2d&page=1&show=full :-)

      Usuń
    2. Dziękuję!:)

      kinga

      Usuń
  9. Idealnie trafiłaś w mój gust :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zestawy!Założyłabym każdy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes zalosna. skoncz z tym juz bo sie osmieszasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym się ośmiesza przepraszam bardzo? Ja, jako stała czytelniczka od 3 lat jestem usatysfakcjonowana każdym postem i raczej żałosnym określiłabym twoje komentarze, ktore tu sie pojawiaja raz na czas.;/

      Ann, stylówka na domówkę jest do odgapienia. <33

      Usuń
    2. Te komentarze pt: "ośmieszasz się" same są... śmieszne ;] Dziewczyno, piszesz je co jakiś czas [bloga czytam od dwóch lat i zawsze przeglądam komentarze] z uporem godnym lepszej sprawy. Proponuję poszukać sobie innego hobby.
      A ciuszki fajne, choć w tym roku karnawałowe szaleństwa nie są mi bliskie. Ze wszystkich zestawów wybrałabym ten z wygodnymi dżinsami ;]
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Dzięki Dziewczyny! :-* To wspaniale mieć takie czytelniczki jak WY! :-)

      Usuń
  12. Zdarza Ci się podryw w knajpie? Chodzi mi o to oczywiście, czy ktoś Ciebie podrywa? ;-) Jak reagujesz na takie zaczepki?... Bo mój Chłopiec od razu w pysk ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale komu?

      Usuń
    2. to masz bardzo kulturalnego chlopaka....

      Usuń
    3. Albo raczej myślowego..

      Usuń
    4. Mój Chłopak też jest bardzo zazdrosny, ale podryw w knajpie raczej mi się nie zdarza. ;-)

      Usuń
    5. Miało być "zmyślonego". Mam takie wrażenie, że na tym blogu jest wyjątkowo spora ilość dziewczyn, które piszą jakieś zmyślone historie w komentarzach...

      Usuń
  13. Kiedy wyniki konkursu z moodo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były wczoraj - sprawdź wpis z konkursem. :-)

      Usuń
  14. świetne zestawy!!:))) wiecej takich propozycji :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy zestaw mi wpadł w oko, zwłaszcza te niebieskie szpilki :) Ale wybieram pidżama party :D

    OdpowiedzUsuń
  16. zestawy piękne, szczególnie 2 pierwsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahahhahaha Aniu rozwaliłaś mnie tym ostatnim zestawem - najlepszy! :) Ja z moją przyjaciółką niestety nie mamy już czasu na rozmowy do rana (dom, dzieci, praca) ale na kawę zawsze zorganizujemy dwie godzinki w tygodniu. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    H

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Was serdecznie. :-)

      Usuń
  18. Wczoraj nie mialam juz czasu napisac, ale wybieralam sie z moim nowym facetem na domowke do jego znajomych i kompletnie nie mialam pomyslu w co sie ubrac. I tu nagle twoj post!!! :)))) zagladam do szafy: boyfriendy sa, bluzka czarna bawełniana nakrapiana tak jakby cekinami jest i reszta juz poszla gladko. :) Wielkie dzieki! Aaaa przy okazji polecilam jego kolezankom twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój faworyt to "impreza w klubie". Z kolei "babski wieczór" jest najbardziej uroczy ^ ^.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. naleciałości z blogu kasi tusk c.d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o lol. a myslalam ze tylko ja widze podobienstwo :)

      Usuń
    2. bez przesady - wpisy o ciuszkach na karnawal, przeciez tego wszedzie pelno jest

      Usuń
  21. Bardzo fajne propoozycje, ja chyba jednak wskocze w ostatni zestaw bo nie ma to jak odpoczynak.
    Zparaszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com , u mnie książkowo.

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka, którą masz na sobie na zdjęciu to ta z propozycji "impreza w klubie" czy inna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, to sukienka Mosquito. :-)

      Usuń
    2. pokażeż jak wygląda w całości:)?

      Usuń
  23. Masz zjawiskową twarz! Piękna, piękna, piękna Anuszka! <3

    p.s czekam na pełną stylizację. ;)
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Kochana! :-*

      P.S. Lena, dawno się nie odzywałaś w komentarzach - cieszę się, że nadal odwiedzasz bloga! :-)

      Usuń
  24. Ann jakie macie plany z Krzysztofem na walentynki? Szukam instalacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznij od sklepow budowalnych - moze znajdziesz :D
      instalacje :D

      Usuń
    2. Swoją drogą, to słowo "inspiracja" jest obecne mocno nadużywane i pojawia się w dosłownie co drugim artykule, wpisach na blogach itd.

      Usuń
    3. W budowlanym nie znalazłam,, instalacji,, ale znalazłam w drodze powrotnej inspiracje :-) swoją drogą Lubie to słowo ;-)

      Usuń
  25. Aneczko, mam prośbę. Czy możesz zrobić kiedyś posta o swojej kolekcji perfum? Pokazać wszystkie? Bez podziału na letnie i zimowe?

    OdpowiedzUsuń
  26. Karnawał jest idealnym czasem na zimowe bale, zabawy i różnego rodzaju spotkania towarzyskie. Wydaje mi się, że sukienka taka jak ta, byłaby idealna ma podboje parkietu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)