piątek, 13 lutego 2015

GOOD MORNING

Dzień dobry, w walentynkowy poranek. W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam nowe pudełka beGLOSSY - dla niej i dla niego oraz odrobinę nowości. 

Walentynkową edycję pudełka beGLOSSY uważam za najlepszą do tej pory. Zostało przygotowane z najwyższą starannością, a wszystkie produkty w stu procentach odpowiadają moim potrzebom i z wielkim entuzjazmem je rekomenduję. :-)
1. Krem łagodzący PHYSIOGEL jest przeznaczony do skóry suchej, podrażnionej i nadwrażliwej. Zapewnia natychmiastową ulgę oraz przyjemnie nawilża. Myślę, że zadomowi się w mojej łazience na dłużej. ;-) 46,99/30ml
2. Hydrożelowe płatki pod oczy Hialu Lift  EFEKTIMA mają wysokie oceny na wizażu, więc zapowiadają się bardzo przyzwoicie. ;-) Mają za zadanie zmniejszyć opuchliznę i cienie pod oczami. 5,00/1szt.
3. Lakier do paznokci POSTQUAM to nic innego jak połączenie błyszczącego wykończenia z łatwą aplikacją. Jedna warstwa zapewnia idealne krycie. 20zł/10ml
4. It's Potent! Eye Cream BENEFIT COSMETICS to godny polecenia rozświetlający krem pod oczy, który jednocześnie likwiduje cienie pod oczami i nawilża - same plusy! :-) 129,00/14g
5. Revitalizing Face toner KUESHI NATURAL & PLEASANT COSMETICS to duża niespodzianka, ponieważ nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce. Dobrze oczyszcza oraz ma za zadanie zapobiegać błyszczeniu się cery w strefie T. Nie uczulił i nie podrażnił, więc jest OK. ;-) 43,00/200ml
6. Serum do włosów Feel&Shine ARTEGO jest receptą na suche końcowki. Włosy stają się miękkie i błyszczące. 38,90/100ml
7. Krem brązujący Ideal Bronzer DERMO PHARMA SKIN REPAIR EXPERT z przyjemnością wykorzystam wiosną, aby uzyskać efekt promiennej cery muśniętej słońcem. ;-) 10,90/15ml
czółenka - GUESS (paradopary.pl)
Od dawna szukałam szpilek idealnych i w końcu są! :-) Doskonale wyprofilowane, ponadczasowe, a przede wszystkim BARDZO wygodne. Będą przysłowiową wisienką na torcie w mojej walentynkowej stylizacji. ;-)
Natomiast beGLOSSY MEN to fantastyczny pomysł na prezent dla Waszego Mężczyzny. :-) Znajduje się w nim 5 produktów, które przydadzą się w codziennej pielęgnacji: żel nawilżający NUXE MEN, Clean Comfort żel pod prysznic Dove Men, szampon do włosów DX2, wielofunkcyjny krem pod oczy NUXE MEN oraz antyperspirant Clean Comfort Dove Men.  Boxy z kosmetykami można zamówić na stronie beglossy.pl : męskie 59,00 zł, damskie 49,00 zł. :-)
Kolejną nowością są klasyczne sztyblety Tommy Hilfiger, które pokażę w kolejnym stylizacyjnym wpisie. :-)

  TUTAJ znajdziecie je w super przecenie. :-)

P.S. Życzę wszystkim dnia pełnego niespodzianek oraz duuużo miłości na co dzień. :-*

60 komentarzy:

  1. Super wpis! Miło, że zmieniłaś tło dla zdjęć. Ledwo otworzyłam oczy, a tu niespodzianka :)

    Mam pytanie odnośnie marki GUESS, czy kupiłaś coś tam oprócz butów? Jeżeli tak to czy są dobre jakościowo rzeczy po dłuższym używaniu? Byłam w tym sklepie kilka razy, ale nic mi się nie spodobało oprócz pojedynczych par spodni i najzwyklejszych T-shirtów. Myślę, że to troszkę tandetny sklep, a szczególnie irytujące są sukienki i torebki. Wszystko wygląda trochę targowo. Naprawdę trzeba się naszukać żeby znaleźć coś odpowiedniego dla siebie poza tym myślę, że jest to już taka sama sieciówka jak Zara, H&M czy inne tego typu sklepy. No i te ceny...

    Twoje buty akurat mi się podobają, są klasyczne i ładnie wyprofilowane :) Te TH też trafiają w mój gust.

    Pozdrawiam i życzę udanego dnia!
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz trafić w swój gust,mają rzeczy genialne i tandete iscie amerykańska. Mam np.trzy ich zegarki z chroni i są przepiękne,ale mają też dużo zegarków typu panterka plus cyrkonie,złoto itp. To samo jest z innymi rzeczami. Sukienkę,golfy mam,buty i wszystko stonowane. Zalezy co kto lubi. Torebki faktycznie mają koszmarne,raz widziałam tylko ładna ich torebkę ze skóry. Myślę że część rzeczy jest typowo pod Amerykę robiona tam tak lubią,a część na rynek europejski. Ale rzeczy mają dobre gatunkowo. Te szpilki widać są z tych właśnie ładnych rzeczy.

      Usuń
    2. W Guess można czasem trafić na idealne dżinsy.

      Usuń
  2. Miło, że zwróciłaś na to uwagę. :-)
    Nie, mówiąc szczerze kupiłam parę lat temu zwykłe baletki i na tym się skończyło chociaż byłam z nich zadowolona - z jakości i wykonania. Torebki widziałam, ale mi również się nie podobają. :-) Natomiast szpilki z dzisiejszego wpisu są po prostu genialne - wygodniejszych w życiu nie miałam!

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile par szpilek w swoim życiu miałaś? już bez przesady

      Usuń
    2. Moze po prostu nie wszystkie pokazala na swoim blogu? Jesli ktos używa sformułowania, ze cos jest najwygodniejsze ze wszystkich rzeczy, które do tej pory mial, wcale nie oznacza, ze miał tych rzeczy setki, tylko ze nigdy jeszcze nie miał tak wygodnej rzeczy , jak ta. Po co szukac dziury w całym?

      Usuń
  3. A będzie stylizacja walentynkowa? W co się ubierasz? Doradź coś! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdążyłam doradzić, ale na pewno wyglądałaś fantastycznie! :-)

      Usuń
  4. świetna notka

    http://jestememi.tumblr.com/-zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu wszystko jest klasyczne :) moze zmien nazwe bloga na klasyczne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A obecna nazwa sugeruje, ze nie moze byc klasycznie? Skoro to styl Ani, a nie do konca Ci on odpowiada, to moze zmień po prostu blog? Ja tam lubię klasyczne rzeczy, chociaz Ania ostatnimi czasy troche od takiego stylu odeszła, ale nie mam jej tego za złe. Jej blog, jej wybór. Mimo to nadal zaglądam i będę zaglądać w nadzieii na to, ze znów zagości tu wiecej stylizacji:-)

      Usuń
    2. W kolejnym wpisie pojawi się prosta stylizacja, więc mam nadzieję, że Ci się spodoba. :-)

      Usuń
    3. A kiedy mizerna sie jej spodziewać?

      Usuń
    4. Wszystkie Twoje 'stylizacje' sa proste. Wiec sie nie wysilisz

      Usuń
    5. A co, ma sobie na głowę włożyć paprotkę? Mi jak najbardziej odpowiada styl Ani:-)

      Usuń
    6. Bo pewnie jestes totalnym bezgusciem.

      Usuń
    7. Za to Ty jesteś kompletnie niewychowana. Zresztą jak można oceniać ludzi, których się nie zna?

      Usuń
    8. no wlasnie, jak? nie znasz mnie a stwierdzasz ze jestem niewychowana. idz spac gimbo bo od komputera w glowce pusto

      Usuń
  6. Czy te zdjęcia są robione u Twojego chłopaka w domu? Bo pisałaś, że będziecie w Krakowie na Walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet jeśli, to nikogo nie powinno to interesować. Ania jest juz dorosłą kobieta i chyba ma prawo bywać u swojego chłopaka na mieszkaniu?

      Usuń
    2. * w mieszkaniu

      Chodziło mi o to, że chyba mają kominek (patrząc na zapasy drewna) i trochę zazdroszczę, bo sama chciałabym mieć. Nie wiem, dlaczego tak to odebrałaś, chyba się doszukałaś drugiego dna ;)

      Usuń
    3. po czym poznac studenta pochodzacego z innej miejscowości niz miasto, w ktorym studiuje? zawsze powie "na mieszkaniu" zamiast "w mieszkaniu" :D

      ps. kominek bardzo przyjemna rzecz, tez zazdroszcze ;)

      Usuń
    4. Tak, zdjęcia robiłam w domu rodzinnym mojego Chłopaka. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    5. Po czym poznać prawdziwego mieszczucha? Po tym, że zazdrości kominka i możliwości zjedzenia śniadania na tarasie...
      Po co się siliłaś z tą" inną miejscowością"? Trzeba było od razu napisać, ze chodzi Ci o wieś. Jesli dajmy na to pochodzę z Krakowa, a studiuję w Poznaniu, to też się zaliczam do tej grupy? Wyrośnij z tych stereotypów. Znam wiele osób z dużych miast, którzy nie władają poprawną polszczyzną.

      Usuń
    6. "na mieszkaniu" nie ma za wiele wspolnego z poprawna polszczyzna, jak to podniosle ujelas, wiec sie nie spinaj :D tak sie przyjelo i tak ludzie mowia, bo tak naprawde do żaden blad, tylko raczej pewien zwyczaj jezykowy uzywany przez wieksza grupe ludzi, czyli studentow

      piszac "inna miejscowosc" nie chodzilo mi o wies, wiec sie tym bardziej nie spinaj :D tylko wlasnie o inna miejscowosc pochodzenia i studiowania; niewazne czy wies czy miasto, kolonia, przysiolek, dzielnica czy osada lesna, specjalnie uzylam nazwy "miejscowosc", bo ma dosc szerokie znaczenie i wiele roznych "przestrzeni" tu mozna zaliczyc

      odpowiadajac na twoje pytanie, czy jesli pochodzisz z krakowa, a studiujesz w poznaniu - to tak, zaliczasz sie do tej grupy - no coz, pochodzisz z innej miejscowosci, studiujesz w innej i twoja sprawa czy mieszkasz "na" czy "w" - to pierwsze bedzie bardziej charakterystyczne, tyle

      zwrocilam uwage na jeden maly przyimek, a tu juz temat sie rozwija - zazdroszczenie kominkow, sniadania na tarasie i tak dalej, w mieszkaniach w miescie tez sa tarasy i kominki, ludzie, litosci ;)

      anonim od mieszczuchow, made my day :D

      Usuń
    7. Ej gimnazjalistki, gimnazjalistki... przestańcie już. Nie chce mi się wierzyć, że jesteście dorosłymi kobietami, patrząc na tę żenującą rozmowę. We ferie jest tyleeeee ciekawszych zajęć ;)

      Pozdrawiam

      Usuń
    8. w ferie*

      Usuń
  7. Aniu również dużo miłości i szczęścia i dalej tak świetnych postów przepełnionych miłością do czytelników :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie! :-*

      Usuń
  8. Bardzo przyjemny post. Ładne te szpilki Guess, mam podobne, ale Ryłko, lubię je.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :-)

      Usuń
  9. very nice blog you have !
    What do you think about the sequence on GFC / Bloglovin / Facebook? If you want to let me know :)

    http://mosaictrends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To Twoje okulary sa na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jakim celu one są na zdjęciach??

      Usuń
    2. No wlasnie....

      Usuń
  11. Aniu jakie biografie sławnych ludzi przeczytałaś? Walta Disneya jest genialna, miałaś racje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka książek biograficznych o Audrey Hepburn i Coco Chanel, Damy PRL-u, Grace Kelly, Katharine Hepburn, Joan Crawford, 'Życie jest piosenką' Jacka Cygana, Dziewczyny z powstania, Dymna, Dior i ja, `Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno.`, Kobiety dyktatorów, Beyonce Crazy in Love. Te wszystkie widzę na półce, ale dużo książek ściągam po prostu na tablet lub wymieniam się z koleżankami. ;-) Teraz zamierzam przeczytać `Religa. Człowiek z sercem w dłoni`.

      Usuń
    2. czytalam biografie Religi, wielki,wspaniały czlowiek przeczytaj koniecznie, Dior i ja dostalam na walentynki wiec to bedzie nastepna ksiazka ktora przeczytam

      Usuń
  12. Szkoda, że nie dostałam takiego misia jak Ty. Mój chłopiec, wysilił się jedynie na czerwone róże i upiekł tort w kształcie serca, no bez jaj... Wy pewnie byliście w restauracji? Fajnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. upiekł tort w kształcie serca, kupił roże ,,bez jaj". I w czym to niby jest gorsze od misia?;) Każdy się stara na swój sposób.

      Usuń
    2. kolejna zmyślona historia.. Dziewczyno, piszesz cały czas w ten sam sposób..

      Usuń
    3. Dziewczyno, a Ty weź zajmij się czymś pożyteczniejszym niż analizowanie dogłębnie czyichś komentarzy i to śledzenie, bo to jest chore. Dobrze zrobi Ci świeże powietrze, bo już wariujesz przed tym kompem :D

      Usuń
    4. Czytam bloga niemal od samego początku istnienia i jest jedynym, który regularnie komentuję. Być może ze względu na te same studia co Ania. Nawet nie musiałam niczego analizować, bo niektóre komentarze aż się rzucają w oczy, wystarczy spostrzegawczość;) Z resztą blog jest, powiedzmy, "kameralny" i tych komentarzy nie jest kilkaset. Świeżego powietrza akurat mi nie brakuje, mam ferie:)

      Usuń
  13. Kurczę, jak zobaczyłam misia (którego jak mniemam dostałaś na Walentynki od swojego chłopaka) to mnie zazdrość zżarła... Mój chłopak jest kochany, ale w kwestii niespodzianek i prezentów nigdy nie wymyślił czegoś spektakularnego. Więc kolejne Walentynki z rzędu jem Rafaello.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Twój chłopak ma na pewno inne zalety :-) Ale wiesz - z mężczyzną najlepiej jest prosto - powiedz że chciałabyś, żeby Cię czymś zaskoczył albo sama podaruj mu coś szalonego to ,,otworzą" mu się oczy:D :)

      Usuń
  14. Jak Ci nie szkoda kłaść na tej pięknej skórzanej sofie/wersalce, filiżankę herbaty...co byś zrobiła jakby się rozlało? Tylko uuupssss ;) Widać, że w życiu masz za dużo luksusów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są rzeczy do używania a nie patrzenia i chuchania na nie...

      Usuń
    2. To by wytarła ścierką? Widać, że nie masz większych problemów...

      Usuń
  15. Anno które dziedziny medycyny najbardziej Cię interesują ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, wiem że to może zbyt prywatna sprawa i niezwiązana z tematyką bloga, ale może dałabyś się namówić na sfotografowanie swojego pokoju? Albo przynajmniej jakas sesje w Twoim ogrodzie? Dawniej bylo tu tak bardzo klimatycznie i " inaczej" niż na innych blogach, właśnie dzieki temu ze za tło służyły Ci często ogród i dom:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, jeśli miałabyś wybierać buty na wiosnę, zdecydowałabyś się na trampki converse czy new balance;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałabym białe lub granatowe conversy. :-)

      Usuń
  18. Aniu, kiedy jakiś nowy post? Czekam, czekam i nie wiem czy warto czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tez jestem ciekawa nowego postu😊

    OdpowiedzUsuń
  20. To wydanie beGlossy im wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)