czwartek, 22 stycznia 2015

BE GLOSSY

Subskrybujecie pudełka beGLOSSY? A może kupujecie jedynie wybrane egzemplarze? Jeżeli o mnie chodzi - styczniowy box jest moim drugim i na pewno nie ostatnim...;-)



W tym miesiącu zespół beGLOSSY przygotował 4 warianty pudełek. W każdym znajduje się 5 produktów i 1 prezent. Do mnie trafił wariant 'C', a jego zawartość wygląda tak:
1. ORGANIQUE Cukrowa pianka peelingująca do ciała jest moim ulubieńcem w tym pudełku. :-) Obłędny zapach zielonej herbaty i puszysta konsystencja stanowią idealne połączenie, a w dodatku gwarantują delikatne oczyszczenie. :-) 19,90/100ml
2. POSTQUAM Color Trend - Soft Touch Line to konturówka do ust, która zapewnia naturalne wykończenie. 30,00/4g
3. SUMITA BEAUTY Cień do powiek w kredce cechuje dziecinnie łatwa aplikacja i bardzo przyzwoita trwałość. Odcień, który trafił w moje ręce świetnie wygląda w załamaniu powieki. 54,00/2,4g
4. CZTERY PORY ROKU Przyspieszacz wysychania lakieru to preparat o szybkoschnącej formule, wzbogaconej o olej ze słodkich migdałów. Muszę przyznać, że do tej pory nie stosowałam tego typu kosmetyków, ale rzeczywiście skraca czas suszenia paznokci, więc zamieszka w mojej kosmetyczce na stałe. ;-) 9,90/15ml
5. PIERRE RENE PROFESSIONAL Lakier do paznokci o profesjonalnej żelowej formule, która zawiera akryl i poliester. Producent obiecuje perfekcyjny wygląd paznokci przez co najmniej tydzień! ;-) 11,99/11ml
6. D'OLIVE Mydło do ciała i włosów - 100% oliwa z oliwek polecam do mycia rąk - bardzo fajnie nawilża dłonie. :-) 10,00/150g
Warto wspomnieć, że pudełko beGLOSSY kosztuje 49 zł, a jak widzicie jego zawartość znacznie przekracza tę kwotę. ;-)
Na koniec mam dla Was kuszącą niespodziankę - unikatowy, walentynkowy kod. Jeżeli zdecydujecie się na zakup pakietu na 6 lub 12 miesięcy i wpiszecie podczas zakupów kod MENLOVE15 otrzymacie w gratisie pudełko beGLOSSY for MEN w ramach prezentu Walentynkowego dla Waszego Mężczyzny. :-) Pudełka zostaną wysłane jeszcze przed Świętem Zakochanych, a termin ważności kodu to 13 luty 2015. 
Do następnego! :-*

46 komentarzy:

  1. Aniu naprawde bylo fajnie czekac tyle czasu zeby zobaczyc reklame. Niestety coraz wiecej reklam i coraz mniej postow. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jak często wracasz do rodzinnego domu? :)
    Pozdrawiam! :) Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu
    Jaką średnicę ma ta podstawka na świece?
    Pzdr
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie chcę zacząć zamawiać te pudełka, bo wyglądają całkiem fajnie i kosmetyki, które się w nich znajdują też są całkiem, całkiem, więc czemu by nie spróbować? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta cukrowa pianka peelingujaca jest kusząca propozycja.

    zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com u mnie recenzja kosmetyków BaleA. Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. cały czas się zastanawiam nad subskrycją,
    czasami jednak kompletnie jestem zawiedziona jego zawartością :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Aniu!
    Raz zamówiłam pudełko i to był ostatni...Rozczarowałam się ;( Produkty takie sobie. OK, może komuś się przydają. Ale dla mnie to był niewypał... Nie dosyć, że nieodpowiednie dla mnie, to jeszcze używałam ich na siłę - bo szkoda wyrzucić ;(
    więc nie kupię już nigdy! Po prostu wolę iść do Rossmanna i wydać te 49 zł na coś, co naprawdę potrzebuję i wiem, że będę tego używać.
    Cieszę się, że Tobie pudełka odpowiadają ;)
    Pozdrawiam!
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy bym sie na cos takiego nie zdecydowala, bo zwyczajnie w świecie nie lubię kupowac kota w worku. Poza tym mam bzika na punkcie skladu kosmetyków i zawsze, zanim zdecyduje się na zakup, uwaznie czytam etykietki. Połowy z tych rzeczy nie nalżyłabym na swoja skórę, a wiec do mnie beGlossy nie przemawiają.

      Usuń
  8. bajkowe masz życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz nie przesadzaj, na zdjęciach to każdy może mieć 'bajkowe'

      Usuń
    2. dokladnie - nie przesadzaj, zrob sobie herbate, poloz sie na lozku, zawolaj psa czy kota (jak nie masz - to trudno, ale lozko i kubek na herbate pewnie masz ;) - gdzie tu bajka? ze te kosmetyki? litosci! :D

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia..szczególnie to pierwsze :)
    Zapraszam do mnie looyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis i super zdjęcia:) Kosmetyki wyglądają na skuteczne, więc może warto się zainteresować:) Mam pewien problem i chciałabym aby ktoś udzielił mi rady. Chodzi o to, że kiedy jestem z moim chłopakiem na mieście, uporczywie ogląda się za innymi dziewczynami. Bardzo mnie to denerwuje, brzydka nie jestem, nic mi nie brakuje szczerze mówiąc, a tu takie akcje. Nie wiem czy z nim zerwać, bo jestem już nim dosyć długo, on chce się ze mną ożenić i mieć dzieci, tymczasem mnie on denerwuje coraz bardziej. Mówiłam mu o tym, że to jego oglądanie się za kimś mnie bardzo wkurza. Bez efektów. Dziewczyny, pomóżcie! Wiem, że czytają tego bloga inteligentne osoby, stąd moja prośba o opinię co mam z moim problemem zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze porozmawiaj. Powiedz mu wszystko co Cię dręczy w tej kwestii, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja i postaw twarde warunki. Jak mu zależy i faktycznie traktuje Cię poważnie, to się dostosuje i będzie próbował zmienić.

      Usuń
    2. To powinno być dla Ciebie ostrzeżeniem. Jak teraz się ogląda, to po ślubie też tak będzie. Nic się nie zmieni. Moja rada - daj sobie z nim spokój. Szkoda nerwów i czasu na takiego chłopaka...
      Oczywiście decyzja należy do Ciebie.
      Basia

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję:)

      Usuń
    4. ja też nie traciłabym czasu na takiego. Dla mnie to okazywanie braku szacunku dla Ciebie i robienie z Ciebie łosia.

      Usuń
    5. dziewczynko ile masz lat?

      Usuń
    6. Kiedy facet ogląda się za innymi. Post malviny-pe
      http://malvina-pe.pl/post/319-kiedy-facet-oglada-sie-za-innymi

      Przeczytaj. Polecam

      Pzdr
      malgosia

      Usuń
    7. A może w Wasz związek wkradła się monotonia? Zwróć jakoś na siebie jego uwagę (fryzura, makijaż, czy atrakcyjny strój), niech przypomni sobie, że ma przy sobie swój ideał ;)
      Druga opcja - sama zacznij rozglądać się za innymi facetami, odpowiadaj uśmiechem na ich uśmiech. Kiedy postawisz go w podobnej sytuacji szybko się zorientuje jak przykre i irytujące są takie zachowania.
      Trzymaj się! :*
      J.

      Usuń
    8. Skoro mówiłaś mu że nie podoba Ci się ze ogląda się się za innymi a on dalej to robi to daj sobie z nim spokój

      Usuń
    9. Dziękuję raz jeszcze:) Przeczytałam wszystko, polecany artykuł również, łącznie z tamtymi komentarzami. Nie chce mi się być z tym moim chłopakiem, mimo że wiele nas łączyło, nie piszę do niego maili od 20.01, do tamtego dnia otrzymałam ich ponad 5000, to chyba rzeczywiście czas na zakończenie związku;) Były fajne chwile, wiem, ale to jego oglądanie się zaczęło mnie nudzić. Wczoraj dzwonił do mnie, nie odebrałam telefonu, jakoś miałam już dosyć. Pozdrawiam Was wszystkie, Ciebie Aniu też, dzięki za udostępnienie mojego tekstu, który niektórym wydawał się głupi, ale dla mnie to było ważne pytanie. Naprawdę ważne.

      Usuń
  11. Aniu czy to Twój pokój w rodzinnym domu?
    Ciekawa jestem strasznie jak wygląda Twoja garderoba, może kiedyś uchylisz rąbka tajemnicy?;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta konturówka by mi sie przydała :)


    annbabe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawartość pudełeczka naprawdę jest zachwycająca, a cena jeszcze bardziej :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. A cóż to za herbatę pijesz? z takim kwiatkiem ? :D

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest chyba herbata biała, w paczce jest w pączku, po zalaniu wodą rozkwita

      Usuń
    2. To jest tak zwana herbatka rozkwitająca. :-)

      Usuń
  15. Hej Aniu, czy można wiedzieć skąd są poduszki w prążki/paski? szukam takich już od dawna i znok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że z PEPCO. ;-)

      Usuń
  16. Hej, jakiego aparatu używasz? :) Zdjęcia są sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam, że w tym poście, tak jak w poprzednim, pojawi się ten przystojny Pan z zegarkiem...
    Dodawaj częściej Wasze zdjęcia! Jesteście fajną, naturalną Parą! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Przecież Pisanie Z Wielkiej Litery Jest Takie Fajne....

      Usuń
  18. Wolisz uczyć się sama czy w towarzystwie kogoś lub...słodyczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie. :-) To zależy od ilości materiału i przedmiotu. ;-)

      P.S. Ale bez słodyczy byłoby ciężko. :-D

      Usuń
  19. Excellent post. I'm dealing with some of these issues as well..


    My web blog bathroom renovation ideas - -

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post. I was checking continuously this blog and I am impressed!

    Very useful information specially the last part :)
    I care for such information a lot. I was looking for this particular information for a very
    long time. Thank you and best of luck.

    Here is my web page; london gives

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)