wtorek, 2 grudnia 2014

HELLO DECEMBER

Uwielbiam grudzień. Za piękne dekoracje, klimat, magię, oczekiwanie, przygotowania, sentyment, wspomnienia, spotkania z bliskimi, obdarowywanie...ach, mogłabym wymieniać bez końca. :-) Gorączkowe poszukiwania podarunków dla bliskich nam osób również mają swój urok pod warunkiem, że unikamy chaosu w centrach handlowych na rzecz zakupów w domowym zaciuszu. Z kubkiem gorącej herbaty, owinięci miękkim kocem i z laptopem na kolanach. :-) W związku z tym w dzisiejszym wpisie chciałabym podzielić się z Wami pomysłami  na świąteczne prezenty. Niemal wszystko wybrałam ze sklepu internetowego ANSWEAR.com (każda rzecz jest podpisana i podlinkowana), ponieważ po raz kolejny mam dla Was kod rabatowy -20% na hasło: ANNA3 (ważny do 8 grudnia). Myślę, że warto skorzystać. Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ. :-)

1. Happy Socks 2. Starbucks 3. Mango 4. Essie 

1. Mango 2. Pieces 3. Atlantic 4. Mango 5. Philips 6. Medicine


1. Tommy Hilfiger 2. Apart 3. Marc Jacobs 4. Fossil 5. Tommy Hilfiger 6. Gino Rossi

1. Jack&Jones 2. Empik 3. Atlantic 4. Medicine
1. Ene Watch 2. Jack&Jones 3. Philips 4. Converse 5. Happy Plugs 6. Lee

1. Napapijri 2. Tommy Hilfiger 3. Tommy Hilfiger 4. Atlantic 5. Calvin Klein 6. Tommy Hilfiger

Jeżeli nadal nie jesteście zdecydowane - koniecznie zajrzycie
do zakładki GIFT STORE na ANSWEAR.com. :-)

P.S. Czekam na Wasze pomysły w komentarzach. :-)

30 komentarzy:

  1. Świetne pomysły- jestem pewna, że niejednej osobie się przydadzą! :)) Ja mam to szczęście, że moją rodzinę znam bardzo dobrze, więc jeszcze nigdy nie miałam problemu z wyborem trafnego podarunku dla nich ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, ale tato co rok dostaje skarpety. :D

      Usuń
    2. Skarpetki to dobry prezent - zawsze się przyda. ;-)

      Usuń
  2. Nic tu nie ma ciekawego. Nie wyobrażam sobie kupować swojemu Chłopcu kapcie, szlafrok czy notes- powyżej 150 zł... To jakiś żart, mało śmieszny.

    Polecam prezenty ''praktyczne'', czyli np: dla naszych Kochanych Mam, bon na dzień w spa lub relaksujący masaż, to im zdecydowanie się należy! I oczywiście prezenty własnoręcznie robione, takie od serducha, tym bardziej jeśli ktoś jest szczególnie obdarzony jakimś talentem (np: tak jak moja Przyjaciółka maluje obrazy)... ;-)

    P.S I żeby nie było. Podoba mi się jeśli ktoś podaruje komuś piękną biżuterię lub drogi perfum, który sam obdarowany nie mógłby sobie na niego pozwolić, ale czasem warto zrobić coś samemu. :-)

    Pozdrawiam, Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie notes tylko portfel. Ja tam nie widzę nic dziwnego w zakupie męskiego szlafroka czy właśnie portfela za więcej niż 150 zł, tym bardziej swojemu Chłopcu czy Rodzicom.
      Wg mnie są to świetne pomysły na prezenty...uniwersalne i ponadczasowe. Dla każdego coś dobrego, bowiem mamy pokazane upominki do 50 zł ale również te droższe, za ponad 150 zł. :)
      Pozdrawiam
      Milena:)

      Usuń
    2. Perfumy, a nie "perfum"! Brrr... przeszły mnie dreszcze, gdy to przeczytałam.

      Usuń
    3. Portfel to najlepszy prezent dla chlopaka moim zdaniem :D

      Usuń
  3. super wpis :-)
    również uwielbiam grudzień i przygotowania do świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje prezentowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tamtym roku narzeczonemu kupilam podobny szlafrok w atlanticu i byl mega zadowolony. Fajne sa tez w h&m. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mojemu chlopakowi kupilam szlafrok z John'a Lewis'a za bodajże 80 Ł czyli 414 zł. A nie jakiś tam badziew
      Anka

      Usuń
  6. A kiedy jakies dekoracje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe propozycje, trochę mi pomogłaś tym wpisem, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam niecierpliwie na wpis z dekoracjami domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie tylko dekoracja z mojego pokoju. :-) Na dekoracje w całym domu jest trochę za wcześnie. ;-)

      Usuń
    2. to licze, ze to nie tylko jedna mala galazka ;)

      Usuń
  9. jakie plany jeżeli nie uda Ci się skończyć medycyny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi się udać! :-)

      Usuń
    2. Trudno jest sie tylko dostac. Zeby nie skonczyc to albo trzeba nie chciec albo baaaardzo sie postarac.

      Usuń
    3. wydział lekarsko-stomatologiczny chyba jeszcze trudniejszy... ;-p To nie takie proste borować komuś zęby. :D :D

      Usuń
    4. Ależ dziwne pytanie.

      Usuń
  10. a ja poprosiłam o białe conversy mojego chłopaka:D

    zapraszam na moje allegro (do kupna 2 polówki tommiego:))
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=26596297

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałaś o zmianach w rezydenturach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, a mogłabyś napisać jakieś słówko na temat studiów - czy od zawsze chciałaś być lekarzem, jak się przygotowywałaś, czy jesteś zadowolona z wyboru czy może wybrałabyś inny kierunek, jeśli tak to jaki? Z tego co pamiętam, studiowałaś przez chwilę ratownictwo med. - dlaczego zrezygnowałaś?
    Może te pytania są trochę osobiste, ale myślę, że niektórzy mogą być ciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja myślałam o skórzanych rękawiczkach dla mojego mężczyzny. Pomysł z książką jest cudowny, jeszcze tylko najpierw muszę zarazić go miłością do mody :D.

    Zapraszam do mnie:
    www.iamyourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Grudzień jest rzeczywiście miesiącem magicznym. Czuje się już atmosferę świąt. Ja osobiście uważam, że pomysły na prezenty są fajne, każdy moze znaleźć coś dla siebie. A naszych bliskich znamy przecież dobrze i wiemy co może ich ucieszyć..
    pozdrawiam,
    www.za-bardzo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. a ten portfel damski posiadasz go moze ?? chcialbym zobaczyc jak wyglada chociazby wwewnatrz oraaaz z tylu ;)) pomozesz ?;))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale zlewka :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)