piątek, 5 grudnia 2014

CHRISTMAS SEASON

Jak mija Wam początek grudnia? Czy w Waszych domach/mieszkaniach pojawiają się już powoli świąteczne dekoracje? :-) Jeżeli nie - zachęcam. Wystarczy naprawdę niewiele aby wyczarować przytulną, bożonarodzeniową atmosferę - lampki rzucone na ramę łóżka, świąteczna świeca, poduchy z reniferem lub wieniec na oknie. Zajmie Wam to chwilę, a efekt iście bajkowy. :-)
miękka, futrzana kamizelka - Choies

Jakiś czas temu rozmawiałyśmy o grudniowych wpisach i zaproponowałyście ŚWIĄTECZNY TAG, w którym odpowiem na Wasze pytania dotyczące świąt, przygotowań itp. Pytania możecie zadawać w komentarzach. Wszystkie 'poukładam', odpowiem i opublikuję w jednym poście. :-)


Duży słój z zimowej kolekcji Yankee Candle stanowi nie tylko wspaniałą dekorację, ale przede wszystkim tworzy nastrój. Uwielbiam zapach SNOW IN LOVE, ponieważ różni się diametralnie od wszystkich korzennych aromatów. Ten jest bardzo subtelny, słodki i dyskretny, czyli idealnie pasuje do małych pomieszczeń. :-)

Na dziś to już wszystko. Do 'zobaczenia' w kolejnym wpisie! :-*

83 komentarze:

  1. Czemu tak mało zdjec ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem będzie więcej. :-)

      Usuń
    2. juz to pisalas w poprzednim poscie. nie klam

      Usuń
    3. haha - nie klam - mnie rozwalilo, ludzie troche taktu!

      Usuń
  2. Jaki klimat! <3

    Zdradzisz proszę, skąd te lampki-gwiazdki ? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są już bardzo stare, ale o ile dobrze pamiętam - Ikea. ;-)

      Podobne znajdziesz na allegro:
      http://allegro.pl/lampki-choinkowe-swieta-led-20l-gwiazdki-cw-20638-i4841911416.html

      Usuń
    2. w biedronce sa teraz podobne lampki

      Usuń
  3. jejku jak ładnie :) tak klimatycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kilka: ulubione filmy wprowadzające w świąteczny nastrój, ulubione potrawy świąteczne i zimowe słodycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wpisie COLD OUTSIDE, BUT WARM AND COZY INSIDE zadałyście już takie pytania:

      Którą bożonarodzeniową tradycję lubisz najbardziej?
      Kto u Ciebie w domu robi dekoracje a kto ubiera choinkę?
      Kiedy ubieracie choinkę?
      Jak wygląda u Ciebie wieczór wigilijny? Spędzacie go w dużym gronie czy kameralnie?

      ;-)

      Usuń
    2. o jeju, ale pytania, przecież wiemy jak odpiszesz... Którą? A no pewnie wszystkie, ale najbardziej to 24 grudnia, bo wtedy wigilia, dzielenie się opłatkiem, śpiewanie kolęd w rodzinnym gronie, bla bla, bla, następnie kto robi dekoracje a no ty lub twoja mama, kto ubiera choinkę ty razem z mamą, kiedy ubieracie choinkę pewnie 2-3 dni przed wigilią, jak wygląda wieczór wigilijny tak samo czyli wszyscy w gronie rodzinnym. dziękuję.

      Usuń
    3. Anonimku nie musisz wcale tu zagladac:P
      Moje pytania:
      Jaki jest twój przepis na pierniczki?
      Czy wysylasz kartki swiateczne z zyczeniami?
      Jak spedzesz czas po wigilii? (kolacja zjedzona, prezenty rozpakowane i...?)
      Najfajniejszy prezent w zyciu? :D
      Czy chodzisz na pasterke?

      Usuń
    4. -otwierasz prezenty w wigilie czy w siwateczny poranek?
      -jakie jest twoje ulubione danie na wigilijnej wieczerzy i czy probujesz wszystkich potraw i czy tradycyjnie jest 12?
      -ulubiony swiateczny kolor, zapach i koleda?

      Usuń
    5. a kogo to interesuje

      Usuń
    6. a tu moje:
      -spędzasz święta razem z chłopakiem?
      -jak wygląda Twój poranek po Wigilii?
      -jak zazwyczaj spędzasz sylwestra?

      Usuń
  5. Skąd koszyk?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie klimatyczne zdjecia:) Jestes genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpiszesz na pytania w poprzednim poście? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A Twój chłopak też dekoruje pokój na święta czy Ty mu dekorujesz? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee..? Kto dekoruje chłopakowi pokój...???

      Usuń
    2. Anka ;d

      Usuń
  9. Pięknie i nastrojowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny klimat :)
    Moje pytanie do tagu to: Czy nie myslalas o tym żeby poszerzyć swoja działalność w Internecie i zacząć nagrywać filmiki na YouTube ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, dziewczyny, doradzcie co z bizuterii Tous kupic siostrze? Cos delikatnego, zgrabnego.. Na Swieta tradycyjnie robimy zrzutke, a ze rodzinka spora, kwote na cos z Tous to 200-350 pln. Bede wdzieczna za pomoc :-) Aniu? Dziewczyny? :-) Dekoracje przepiekne, w weekend zajme siecswoim mieszkaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego akurat Tous? Nie jestem zachwycona TYM misiem, ale może: http://touspolska.pl/product/naszyjnik-tous-bear-pearl/?q=4446 ? :-)

      Usuń
    2. Ty Anka z pewnością nie. Trudno Ci dogodzić i czymkolwiek zadowolić. Wszyscy to wiedzą, ale może komuś TEN miś się podoba. Pomyśl o tym.

      Ewa

      Usuń
    3. ojeeej troche luzu Ewa....:)) ja nie rozumiem też fenomenu lilou. pozłacanego wisiorka za 350zł. wole odwiedzić apart i kupić prawdziwe złoto za 350zł;)
      może o to samo chodzi, o firme tous...

      Usuń
    4. Zgadzam się z autorką bloga, miś tous jest po prostu tendetny. To tandeta za grubą kasę. O wiele :praktyczniejszy" jest prezent, który nie bije marką po oczach.

      Usuń
    5. nie bije marka po oczach? i komu to mowisz. po oczach az bije TH tutaj na blogu ;)

      Usuń
    6. Te rzeczy TH to autorka sobie kupila sama, a dac komuś prezent z wywaloną na pierwszy plan marką to co innego. Ja bym się nie ucieszyła z takiego prezentu, czułabym się 'obrandowana' jak produkt w sklepie. W ogóle wolę no logo.

      Usuń
    7. Ja kompletnie nie rozumiem fenomenu Tous. Owszem, ich rzeczy są ładne, pasowałyby do uroczej nastolatki, obecny spot reklamowy jest bardzo dopracowany, ale te ceny to kompletna pomyłka. Też wolałabym coś bardziej klasycznego za taką sumę, z apartu albo od kruka. Ktoś zapytał Anię o zdanie, ja odpowiedziałabym podobnie...

      Karolina

      Usuń
    8. autorka? a co to, tomik poezji ze autorką ją nazywasz? i skąd wiesz ze sobie sama kupila? kółeczko wzajemnej adoracji. get a life

      Usuń
    9. O gustach podobno sie nie rozmawia. Jeśli komus podoba sie biżuteria Tous, to niech sobie kupuje, nic nam do tego. Raczej nie pytalabym o zdanie innych, tylko poszla do sklepu i wybrala cos, co wpadnie mi do oka;-) Proste:-)

      Usuń
    10. O Boże, dziewczyno, ty to chyba sama życia nie masz. A jak mam nazwać, jak nie autorką? Jeszcze jakieś zarzuty? Napisałam, jakie mam zdanie na ten temat. Miłego popołudnia.

      Usuń
    11. Ostatnio w "Twój Styl" ukazał się ciekawy felieton Agaty Passent, w którym była mowa o hejtowaniu w sieci. Pozwolę sobie zacytować fragment: "Hejting tak poprawia nam samopoczucie, że cudem jest nadal darmowy. Szampan czy lexapro wprawiają też w pastelowy nastrój, ale są drogie, nie zawsze pod ręką, a hejting zawsze świeży i można smakować go w biurze czy w tramwaju.". :-)

      Do Dziewczyn, które zostały okrzyknięte "kółeczkiem wzajemnej adoracji" - dzięki, że jesteście! :-)

      A wracając do tematu biżuterii - nie neguję tego, że komuś może się podobać to i owo - są gusta i guściki, ale Czytelniczka, która poprosiła o poradę nie napisała, że osoba dla której ma być prezent uwielbia Tous. Stąd zapytałam dlaczego akurat ta marka. Pozdrawiam i życzę radosnych Mikołajek. :-)

      Usuń
    12. Aniu, dzieki za odpowiedz i podpowiedz :) Dziewczyny, spokojnie, siostra chciałaby dostać prezent z Tous, bo niektóre rzeczy jej się podobają. Nie zeby epatować tym misiem, chodzi o coś dyskretniejszego, bardziej subtelnego..Ania ma dobry gust, dlatego byłam ciekawa co z oferty tous by ja zainteresowało..a jeśli Aniu Tobie podoba się inna biżuteria jak najbardziej to szanuje :) Oczywiście, ze sama wybiorę prezent w salonie, chodziło mi tylko o wskazówkę z Waszej strony :) pozdrawiam Was dziewczyny :)

      Usuń
    13. A mnie zadziwia jak bardzo Ania nie ma do siebie dystansu. Byle krytyka i już jest obraza majestatu, ironiczne odpowiedzi, komentarze: "ciągle te same osoby hejtują", ale to, że słodzą jej pewnie też ciągle te same osoby to już nie zostało odnotowane. Szkoda, że dorosła osoba nie ma za grosz samokrytyki...

      Usuń
    14. Bez przesady, ile można czytać te gorzkie żale? Dziewczyna, która tutaj hejtuję jest charakterystyczna. Na tego bloga zaglądam od ok. 1,5 roku i nieraz widziałam jej nudne komentarze: "kółko wzajemnej adoracji", "get a life", "co, dziewczyny rzucacie się do obrony?". Więc to chyba nie kwestia braku dystansu, a tego, że nie warto się kopać z koniem. Poza tym krytyka musi być konstruktywna, żeby się dało na nią odpowiedzieć, w innym wypadku nie ma to sensu.

      Usuń
    15. Nie wiem w którym miejscu Anonim widzi brak dystansu do siebie u Ani.. Ja wręcz przeciwnie, grzecznie odpowiada, z sensem dopytuje czy może doradzić inna biżuterię, normalnie odpowiedziała mi ze ta z tous jej nie do końca odpowiada.. Przestańcie z tym czepianiem się - do niektórych wiecznie marudzacych :)

      Usuń
  12. cudownie, nie potrzeba śniegu, święta już są

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam w planach kupić takie lampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. lampki robią klimat! ja mogę o takich tylko pomarzyć...
    mój kot by miał nową zabawę... niszczenie lampek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty są świetne:) ale faktycznie, lampki to dla kota po prostu kolejna "zdobycz";)

      Usuń
  15. Wow, ależ piękne zdjęcia, cudne po prostu, jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przecudowny klimat !

    Zapraszam do siebie na stylizację ze swetrem Zary z sh.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy to jest najwiekszy sloik YC?

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam inne pytanie. Co robisz teraz i jakie plany na weekend? :-) Nauka, impreza? Czy może wracasz do rodzinnego domu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie wróciłam do domu na weekend. Teraz odpowiadam na Wasze komentarze, a za chwilę ma wpaść koleżanka na kawę. :-) Jutro nauka. Pozdrawiam! :-)

      Usuń
    2. To ta koleżanka ze studiów? Ania?

      Usuń
  19. Hej Aniu! Moje pytania to
    1. Jakie sa Twoje ulubione kolendy, świąteczne piosenki?
    2. Jakie polecasz książki ze Świętami w tle? :-)
    3. Czy lepsza jest choinka żywa czy sztuczna dla Ciebie? Może głupie pytanie bo każdy ma swoje upodobania...
    4. Możesz pokazać kilka stylizacji świątecznych?jakie ciuszki sa must have na święta oprócz sweterka z reniferem, barankiem itp :-)
    5. Jaką uwielbiasz najbardziej potrawę świąteczna?
    6. Jaki jest Twój sposób na piękne spędzenie świat? Książka, film, rodzinne spotkanie itp?
    7. Jakie prezenty sprawiają Ci największą radość?

    Pozdrawiam!
    Kaja

    OdpowiedzUsuń
  20. A kiedy post stylizacyjny:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kto malował nagłówek bloga, Ty? :-) A jeśli nie Ty, to kto? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka dziewczyna, która kiedyś prowadziła bloga z grafikami, ale z tego co widzę nie ma Jej już w sieci. :-/

      Usuń
  22. Tą kamizelkę kupiłaś sama czy dostałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam w ramach współpracy z Choies.

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam, że za to futrzane gówno nie zapłaciłaś ani grosza. Chciałam się tylko upewnić. ;)

      Usuń
    3. Nigdy nie przestanie mnie zadzwiać złośliwość Anonimów. Mam nadzieję, że poprawiło Ci to humor na resztę dnia. Pozdrawiam ciepło. :-)

      Usuń
    4. Jesteś w ogromnym błędzie. Nie, nie sprawiło mi to radości. Wyraziłam tylko swoje zdanie na temat kamizelki.

      Ja też Cię baaardzo ciepło pozdrawiam! :)

      Usuń
    5. W niebywale kulturalny sposób. :-) Dzięki!

      Usuń
    6. Pewnie to jakiś zgred, który nie ma co robić w Mikołajki ;-) Pozdrawiam Aniu

      Usuń
    7. Aniu, Twoja kultura osobista jest na najwyższym poziomie :) Tak trzymaj :) Nie wiem czemu ludzie są tak wulgarni. Na szczęście są takie kulturalne osoby jak Ty czy wiele dziewczyn czytających tego bloga :)

      Usuń
  23. O Boże... Święta idą, wydawać by się mogło, że w tym przedświątecznym okresie jest w ludziach więcej człowieczeństwa, a tu tyle hejtu, zawiści, nienawiści i kto wie czego jeszcze. Smutne.

    Ślę pozdrowienia, Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Co myślicie o takich sukniach ślubnych? :-) Fajne? :-) P.S Za niedługo będę musiała sama podjąć decyzję, ale tak ogólnie pytam Was, w tym Ciebie Aniu.

    Tu linki:

    http://lovemydress.pl/w-obiektywie-6-rzymskie-wakacje/57-inbal-dror-2012/
    http://twojasuknia.pl/slubny-blog/inbal-dror-2012/inbal-dror-2012-suknie-slubne-56/
    http://twojasuknia.pl/slubny-blog/inbal-dror-2012/inbal-dror-2012-suknie-slubne-23/

    Izabela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza masz ciezki orzech do zgryzienia. Wszystkie sa piekne! Gratulacje i powodzenia na nowej drodze zycia :)

      Usuń
    2. Mówiąc szczerze mi się nie podobają. Są za bardzo halkowate, bieliźniane i wydaje mi się, że odkrywają za dużo. Poza tym - zdjęcia nie są zrobione w ruchu. Suknie są ładnie ułożone i wyeksponowane do zdjęcia. Na żywo mogą prezentować się jeszcze gorzej, ale to tylko moje skromne zdanie. :-) To ma być TWOJA suknia marzeń. :-)

      Usuń
    3. Ja ostatnio przeglądając różne strony natknęłam się na annakara.com - zachwycające :-)
      I tak jak Ania mówi, ważne, żebyś TY dobrze się czuła w swojej sukni :-)

      Magda

      Usuń
    4. Znalazłam przez przypadek takie małe pudełeczko, otworzyłam, a tam pierścionek... Tak mi serce wali. Coś tak czuję, że mój Ukochany chce mi się w Wigilię oświadczyć, ale jak na razie cicho, cicho, ja nic nie wiem i nie zapeszajmy ;) I ja taka rozmarzona zaczęłam przeglądać te suknie ślubne... Dziękuję bardzo, bardzo, macie rację, lepiej zrezygnować z sukni, która ma odkryte plecy.

      Iza

      Usuń
    5. ale dlaczego chcesz zrezygnowac ? bo wyrocznia mody za 2 grosze sie wypowiedziala ze jej sie nie podobaja? pamietaj, ze pierwsza mysl jest najlepsza. to Tobie musi sie podobac a nie. Przemysl to. Powodzenia Iza! :)

      Usuń
    6. mi sie też nie podobają, halkowate i dół jest za bardzo cięzki w porównaniu do góry...

      Usuń
  25. A i jeszcze zastanawiałam się nad tymi dwoma: https://entermycloset.files.wordpress.com/2013/01/weddingcollage2.jpg
    https://tabloudenunta.files.wordpress.com/2012/04/yaki-ravid-wedding.jpg

    Nie chodzi mi o te same, ale ogólnie o kroje i wzory. Piszcie szczerze, jeśli wam się nie podobają.:)

    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pierwsza jest genialna!!! Przepiękna ;-) Jeżeli masz figurę i wzrost ( bo gust masz ;-) ) kupuj śmiało ;-) Pozdrawiam cieplutko :-) M.

      Usuń
    2. ja bym postawiła bardziej na klasyke

      a.

      Usuń
    3. znalazłam to video: https://www.youtube.com/watch?v=wVjruS2stz0 obejrzyjcie suknię od 2:30 minuty- taka suknia mi się podoba. Wiem, że każda kobieta jest inna i w wyborze sukni ma zupełnie inne zdanie. Mi tez podoba się prosta, klasyczna, choć z drugiej strony taka ciut inna, ciut awangardowa też jest piękna!

      Usuń
  26. Który dzień świąt spędzasz z ukochanym?

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę śniegu za oknem!:) Ja kocham EMU i też planuję kupić drugą parę - szarą.

    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)