poniedziałek, 29 grudnia 2014

CHRISTMAS, CHRISTMAS...

Święta, święta i...po świętach. Mam nadzieję, że tak jak ja odpoczęliście, pękliście z przejedzenia, nadrobiliście zaległy czas z rodziną i przyjaciółmi, a przede wszystkim naładowaliście akumulatory na szaloną, sylwestrową noc? :-) Tak? W takim razie zapraszam na mix świątecznych chwil oraz stylizację, która idealnie sprawdziła się podczas piątkowego spaceru. :-)











Mam dla Was specjalny, świąteczny kod: HOLIDAYANNAAAANNA do wykorzystania na stronie DanielWellington.com, który obniża zamówienie o 15%. Ważny do 15.01.15. :-)





parka - SheInside, sweter - Choies, czapka - MEDICINE (Answear.com), spodnie - Moodo,
rękawiczki - Wittchen, Emu Australia - Answear.com

:-)

78 komentarzy:

  1. Zaskoczyłaś mnie takim postem! Świetny pomysł na taki mix z tego magicznego okresu ;) Świetne prezenty dostałaś! Iphone 6 większy czy mniejszy? A co kryło pudełko Apartu?

    Pozdrawiam,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniejszy. :-) Minimalistyczny, złoty naszyjnik. :-)

      Usuń
  2. Gdzie tyle śniegu ?! :) Czy to iPhone 6? :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle wyglądasz prześlicznie!
    gdzie w tym roku spędzasz Sylwestra? Masz już przygotowaną kreacje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny świąteczny mix:) U nas w górach też sypie śnieg.
    Pozdrawiam i życzę udanego SYLWESTRA i wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tobie również życzę szczęścia, pomyślności i samych sukcesów! :-)

      Usuń
  5. Aniu, a gdzie i z kim (jeśli to nie tajemnica) spędzasz Sylwester? :-)

    P.S Dostałaś jako prezent książkę COCO CHANEL? Zazdroszczęęęęę! Zrób kiedyś recenzję. :-))

    Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spędzałam z moim Chłopakiem i jeszcze jedną parą. Wybraliśmy Zakopane. :-)

      Usuń
  6. Cóż to za piękna prawa dłoń trzymająca kielich trunku? ;-) Śliczny manicure! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką samą piżamke;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką samą piżamkę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mix jak zawsze swietny:) stylizacja w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mix, ładna czapka-ślicznie Ci w niej.Bardzo mi się podobaja ozdoby na choince.Aniu czy każdego roku inaczej ubierasz choinkę? Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie i Szczesliwego Nowego Roku! Ali-:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze staramy się żeby była inna, ale za rok zmieniamy wszystkie ozdoby i ubierzemy całą na czerwono. ;-)

      Usuń
  11. super mix! piękne zdjęcia zimowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne zdjęcia, pierwsze mega :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  13. to okropne zdjecie ze stopami - o co chodzi??

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu masz konto na Instagramie?

    OdpowiedzUsuń
  15. IPhone 6 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne zdjęcia ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :) najbardziej podoba mi się to z tą stromą drogą :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się to bardzo spodobało ;)

      Usuń
  18. A kto robił zdjęcia ze spaceru? Bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Bardzo ładna choinka, uwielbiam takie z jednokolorowym motywem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Daj znać, jak się iPhone sprawuje. Sama mam ochotę go sobie sprawić, ale słyszałam dużo negatywnych opinii, że to przepłacanie za lans bez pokrycia w jakości. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona i szczerze polecam. :-)

      Usuń
  22. Chciałabym zobaczyć na tym blogu, jak tulisz starego, skrzywdzonego przez los kundelka, którego właśnie adoptowałaś ze schroniska. Stać Cię na taki gest? Bo na kupowanie rasowych, modnych piesków z hodowli niestety Cię stac....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się ktoś znajdzie kto doda 3 grosze niepotrzebne zresztą... Ma 2 psy, nie kupuje co miesiąc nowego....

      Usuń
    2. A ty ile masz kundelków ze schroniska? ;-)

      Usuń
    3. Kupowanie rasowych psów... ma 2 psy, piszesz conajmniej jakby byla Paris Hilton ktora ma tych piesków chyba 10 i faktycznie traktuje je jak zabawki

      Usuń
    4. A ja sie zgodzę, nie z zawisci ale raczej z prostego faktu,ze adoptujac zwierze dajemy mu szanse,a kochając zwierze wg.preferencji estetycznych.te szanse odbieramy. Naprawdę,kundelki gora!wiem coś o tym😉nina

      Usuń
    5. Brawo Nina, w końcu jakiś mądry głos.

      Usuń
    6. No, a jak Maję przejedzie auto (czego nie życzę), to rodzice kupią jej trzeciego maltańczyka... itp. itd. ;)

      Usuń
    7. Ja wychodzę z założenia, że kupuję to - na co mam ochotę, anie to co inni mówią, że mam kupić. o.O W czym za przeproszeniem kundelek jest lepszy niż pies rasowy?
      P.S. z góry anonimy, zanim zhejtujecie mnie, mam rasowego psa w domu, ale mój dom też jest domem tymczasowym dla zwierzaków porzuconych na drogach.
      MM

      Usuń
    8. Wszystkie psy są równie fajnie. Widać, że zupełnie nie zrozumiałaś o co chodzi.

      Usuń
    9. Moje Drogie, chwała Wam za to ze macie możliwość i serce adoptować psiaka ze schroniska :-) Ja uwielbiam wszystkie psy ale od dziecka mam alergię na siersc zarowno psow jak i kotow i jedyna mozliwoscia dla mnie zeby miec psa bylo kupno czworonoga z włosami, nie sierscia -dlatego mam shih tzu, rasowego. I nie jest mi z tym w zaden sposob zle. Wiec dajcie ludziom zyc po swojemu dopoki nie krzywdza zwierząt. ..
      Magdalena

      Usuń
  23. Hej Aniu,śliczny makijaż i włosy :-) czy mogłabyś napisać jak wykonałaś makijaż do tego postu i czy włosy były kręcone lokówką?:-)
    Serdecznie Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki zakręciłam lokówką stożkową, a makijaż taki jak zawsze - zmieniłam jedynie kreskę eyelinerem na grafitowy cień do powiek. ;-)

      Usuń
  24. Jak wspaniale!! Magiczne święta <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Uszanka świetna !

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia są urocze, ślicznie wyglądasz!;) A prezenty są fantastyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu przejrzałam Twoje posty dotyczące pielęgnacji włosów, jednak nie znalazłam odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, dlatego postanowiłam do Ciebie napisać. Powiedz mi czy stosujesz jakieś suplementy mające pozytywny wpływ na skórę i włosy? Az trudno mi uwierzyć, że można mieć takie włosy tylko i wyłącznie za sprawą genów. :)

    Swoją drogą ciekawa jestem czy przeglądasz blogi włosomaniaczek? Myślę, że niejedna pozazdrościła by Ci włosów i urody.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jej urody nie zazdroszczę, bo widziałam ładniejsze dziewczyny, co kto lubi, gusta guściki, ale faktycznie prawda jest taka, że jak masz mały, ładny, zgrabny nosek, a twarz kwadratową, brodę nierówną, itp. to i tak jest się pięknym. ;) :D

      Usuń
    2. polecam blog kosmetyczna-hedonistka

      Usuń
    3. a ja polecam ten blog: http://raspberryandred.net/ Fajną ma kieckę czarną. :D

      Usuń
    4. piękna ta weronika

      Usuń
  28. cudowne zdjecia, bardzo klimatyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia i śliczna stylizacja !:)
    U mnie na blogu propozycja na sylwestra, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia nad jeziorem <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, będzie stylizacja Sylwestrowa? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie wpisu aż do przyszłego tygodnia, ponieważ od wczoraj jestem w górach. :-)

      Usuń
    2. To w takim razie czekam na masę zdjęć z powrotu... ;-) Udanego Sylwestra Aniu! :-)

      Usuń
    3. Aż do przyszłego tygodnia przez cały tydzień? ;-( Trudno. Miłego wypoczynku. :)

      Usuń
  32. Jak słodko! :) Uwielbiam takie zdjęcia.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy nowy wpis Aniu? :)

    Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać coś dzisiaj. :-)

      Usuń
  34. Chyba kupie sobie ta czapke bo jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, a może wrzucisz jakieś zdjęcie z pięknych gór na fanpage? :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie Ci w ciemnym kolorze pomadki :)
    Pomimo, że do zaglądania na Twój blog "skusił" mnie Twój bardzo naturalny look to mocno podkreślone usta również prezentują się świetnie :)
    Cóż - ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ania kiedy wracasz z gór?

    OdpowiedzUsuń
  38. Anuszka, tęsknimy! W środę mam urodziny i miło by mi było gdybym zobaczyła u Ciebie nowy post. :-) Jesteś moją najulubieńszą blogerką! :-))

    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam jutro i postaram się dodać coś nowego. :-)

      Usuń
  39. Wspaniałe zdjęcia :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Weszłam na bloga przypadkiem,podoba mi się mimo iż skopiujesz po części Tusk,ale po większej Karine z bloga Karinainfashionland chwilowo zawieszonego. Nie da się nie zauważyć tych samych póz i gestów w tym zwłaszcza to widać. Jedna rzecz macie wspólną z Karina-cudowne włosy.
    Ps. Widzę że preferujesz w miarę dobre obuwie i super,postaraj się również o lepsze torebki. Nie muszą być firmowe,niech będą skórzane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coż za rady... :D

      Usuń
    2. Mówiąc szczerze o tym drugim blogu nawet nie słyszałam. :-)

      P.S. Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

      Usuń
  41. To b.dobra rada dobre buty i torebka to podstawa stylizacji,może skorzystać z rady,ale nie musi prawda?

    OdpowiedzUsuń
  42. Cześć!

    Masz może linka to tej czapki?

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)