niedziela, 2 listopada 2014

PATRICIA KAZADI for ANSWEAR.com

Ostatnio swoją premierę miała kolekcja Patricia Kazadi for Answear.com, którą opisałabym w 3 słowach: nowoczesna, wyrazista, a jednocześnie uniwersalna. Każda z nas znajdzie w niej coś dla siebie i swojego Mężczyzny. ;-) 
Oversize'owe płaszcze, sukienki, wygodne bluzy, rockowe ramoneski, spodnie i modne ostatnio fotonadruki są doskonałą propozycją na sezon jesień/zima. Przedsmak kolekcji zobaczycie poniżej, po więcej zapraszam na stronę ANSWEAR.com/PATRICIAKAZADI. :-)



Kolekcja jest dostępna na ANSWEAR.com oraz w salonach marki Medicine.
Niewątpliwie praca przy kolekcji sygnowanej własnym imieniem i nazwiskiem wymaga wiele poświęcenia oraz kreatywności. To była duża przyjemność, ale też ciężka praca, podczas której walczyłam do końca o każdy detal kolekcji – wspomina Patricia Kazadi. Uważam, że wyszło świetnie, a Wy? 

Moim faworytem jest płaszcz, który wybrałam do dzisiejszej, prostej stylizacji oraz biała bluza z wytłoczonym wzorem - idealnie wygląda również w nieco bardziej eleganckim wydaniu. ;-)







torba - Calvin Klein, okulary - D&G, trampki - Converse (Eastend.pl)

P.S. Mam dla Was zniżkę do sklepu Eastend.pl
-10% kod: ANNA (na cały asortyment). :-)

53 komentarze:

  1. Nie rozumiem tej mody na brak skarpetek - na górze płaszcz, cieplutko ubrana, a po nogach wieje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też od razu zimno się robi :) zastanawia mnie czy to tak na co dzień czy tylko do zdjęć :D

      Usuń
    2. Strzelam, że tylko do zdjęć. ;)

      Usuń
  2. Fajne ciuszki :D a Ty jak zwykle wygladzasz pieknie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ania! Wreszcie fajne zdjęcia! Pokazana jest zarówno całość jak i szczegóły, bo zazwyczaj było albo jedno, albo drugie:-P Tak trzumać, pozdrowienia dla fotografa:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że przypadły Ci do gustu. :-)

      Usuń
  4. Te loki powstały same czy od lokówki? :-) Zawsze masz tak fajnie ułożone włosy i uważam, że najładniej Ci w rozpuszczonych! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówki zakręciłam przy pomocy lokówki stożkowej. ;-) Dziękuję!

      Usuń
  5. Jak uzyskałaś tę fryzurę? Lokówką, prostownicą?
    Podoba mi się płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny płaszcz i piękne Twoje włosy! Kręciłaś lokówką stożkową? Wiem, że do grudnia i świąt jeszcze trochę czasu, ale czy dasz namówić się na cykl świątecznych wpisów? Te z zeszłego roku o prezentach, domowych dekoracjach i Twoich przygotowaniach do świąt bardzo mi się podobały i świątecznie nastrajały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, końcówki. :-)
      Ostatnio o tym myślałam. Na pewno się pojawią - kocham ten czas! :-) Może macie jakieś życzenia odnośnie świątecznych wpisów? :-)

      Usuń
    2. Taaaaak Andzia! To rewelacyjny pomysł!:-) Wpis co kupić na prezent dla NIEJ i dla NIEGO (najlepiej uniwersalne,żeby można było zadowolić zarówno Rodziców, jak i przyjaciół :-)), świąteczne dekoracje domu i coś kulinarnego :-)! CZEKAM JUŻ NA TEN MAGICZNY CZAS <3

      PS. Aniu, chciałabym kupić ten płaszczyk, jaki masz jego rozmiar? :-) (Czy rozmiarówka jest "typowa"?)

      :*

      Usuń
    3. Ja najbardziej czekam na śwąteczne dekoracje domu:-) Uwielbiam te w Twoim wydaniu Aniu.

      Usuń
  7. płaszczyk przepiękny, zastanawiam się czy nie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. :-) Jest bardzo dobrze wykonany i sprawdzi się na chłodniejsze dni - ma podszewkę. ;-)

      Usuń
  8. Niby ladnie ale przy tej modelce wygladasz bardzo slabo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację. Modelka jest piękna! :-)

      Usuń
    2. Modelka owszem- jest piękna, ale moim zdaniem Ania jest piękniejsza.
      Ma takie...piękne, kobiece, delikatne i szlachetne rysy twarzy i co druga dziewczyna na ulicy, nie wygląda tak jak Ania, dlatego jest oryginalna, a do tego mój chłopak uważa, że masz ładne włosy. :)

      Nina

      Usuń
    3. Może i modelka jest piękna, ale w ogóle mi się nie podoba i nie chciałabym tak wyglądać. Doceniam to, że pani Kazadi nie występowała w roli modelki (mimo, że jest b. atrakcyjna), lecz postanowiła umieścić w zdjęciach kampanii kogoś innego. Co do ubrań, są świetne i pewnie coś kupię, ale muszę przemyśleć swój wybór co to dokładnie będzie. Aniu, pozdrawiam, cudownie wyglądasz na zdjęciach, a włosy- ideał:)

      V.

      Usuń
  9. Aniu, a te płaszczyk który masz na sobie to 36?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chudzinka :D ja wzięłam 36 to grubszy sweter powinien się zmieścić :)

      Usuń
    2. Będziesz zadowolona! :-)

      Usuń
  10. Włosy masz cudowne! I cała jestes wyjątkowo urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. TE PIĘKNE WŁOSY I USTA !! UWIELBIAM !! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :) i jak zwykle nie mogę się napatrzeć na te Twoje włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokażesz nam kiedyś swojego chłopaka w stylizacji? Albo oboje? Co Ty na to? :-) Kiedyś pamiętam pojawiło się coś takiego, ale było to tylko jedno zdjęcie, ale świetnie wyglądaliście! Pomyśl nad tym. :-)

    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie planuję takiego wpisu w najbliższej przyszłości. :-)

      Usuń
  14. Świetny płaszczyk, pasuje do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolekcja bardzo w moim stylu :)
    Zapraszam również do mnie
    http://trysza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Od jakiegoś czasu właśnie podobają mi się takie bluzy z tłoczonym wzorkiem. Bardzo fajne zdjęcia, powiedz proszę co za kolorek masz na ustach? taki ciekawy odcień na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isadora Twist-Up Gloss Stift, kolor Wine Red. :-)

      Usuń
  17. A mi taka szminka nie pasuje ;-( A poza tym nie jestem odważna na takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu jaki masz rozmiar tej bluzy?
    Fajnie wyglądają oversize, dlatego waham się pomiędzy XS a S.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy Twoj chlopak wybral cos dla siebie z tej kolekcji? Wydaje mi sie ze meska jakas taka mniej udana od damskiej. Plaszcz przeswietny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anka, Ty z nich wszystkich wyszłaś na zdjęciach najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta kolekcja wygląda całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny płaszcz! :)

    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja ! Bluzę już sobie zamówiłam. Uwielbiam połączenia conversów z bardziej eleganckimi ubraniami :)
    Aniu a ja znów czekam na Twoją odpowiedź na mojego maila :)

    Pozdrawiam
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie maltańczyków? Nie dostałam nic ostatnio?

      Usuń
  24. Kolekcja zapowiada się ciekawie :) płaszcz bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ania, a interesowałaś się analizą kolorystyczną? Dobierasz odpowiednie kolory do swojego typu urody?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny model na zdjęciach, chodziliśmy razem do szkoły :) kiedy mijaliśmy się na przerwach zawsze myślałam o tym że powinien zostać modelem. I tak się stało... Nie sądziłam jednak że zrobi aż taką karierę! :) Super chłopak, który ma również talent taneczny. Sorki ale nie mogłam się powstrzymać by tego nie napisać:)
    Bardzo fajna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakiego różu używasz na twarzy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, super zestaw i zdjęcia :) zastanawiam sie nad tym płaszczykiem, widze po zdjeciach produktu na answear, ze jest lekko ocieplany w środku, co z rękawami? nada się na lżejszą zimę? :)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)