sobota, 15 listopada 2014

COLD OUTSIDE, BUT WARM AND COZY INSIDE

Na zewnątrz szaro, zimno i od rana mży - bardzo niekorzystne warunki do przygotowania stylizacyjnego wpisu, aaale zdjęcia w domu to zupełnie inna bajka. Piątkowe popołudnie umilam sobie książką, gorącą kawą i korzennymi ciasteczkami, które pachną...świętami. :-)


Przytulną atmosferę stworzyłam przy pomocy kominka i wosków Yankee Candle. Nie wyobrażam sobie domu bez świec w okresie jesienno-zimowym. Tworzą magiczny nastrój oraz relaksują.
Dziś mój wybór padł na HONEY GLOW - jest to wosk z owocowej linii Yankee Candle. Mocno miodowy aromat został wzbogacony nutami wody kolońskiej, ale nie jest przytłaczający. Jest w sam raz na chłodne wieczory. :-) Ocena - 4/5
WILD FIG - jest świeży i owocowy. Przypomina mi zapach dżemu z czarnych porzeczek - słodki, ale odrobinę kwaśny jednocześnie. Ocena - 4/5
BLACK PLUM BLOSSOM - to kuszące połączenie wanilii i kwiatów czarnej śliwki. Zapach jest niezwykle ciepły - idealny na długie, jesienne wieczory. :-) Ocena - 5/5
LOVELY KIKU - kwiatowa i bardzo intensywna kompozycja, w której wyczuwalne są aromaty kwitnącej wiśni oraz wanilii. Niestety zapach jest przytłaczający, sprawdzi się wyłącznie w dużych pomieszczeniach. Ocena - 4/5
Zachęcam do wzięcia udziału w świątecznynm konkursie Goodies.pl
"List do Goodiesowego Mikołaja". Więcej szczegółów znajdziecie TUTAJ. :-)

P.S. Powoli zaczynam myśleć o zbliżającym się okresie przedświątecznym. Dajcie
znać w komentarzach jakie wpisy chciałybyście zobaczyć na blogu. :-)

73 komentarze:

  1. A ja myślałam, że piątkowe po południe umilasz sobie z chłopakiem... ;-)
    Tyle ciastek jesz, a wciąż masz rozmiar XS. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umilamy już sobie nawzajem 3 lata. :-)
      Dobra przemiana materii i...chyba stres robi swoje. ;-)

      Usuń
    2. Oj, szczęśliwej miłości to ja Ci zazdroszczę najbardziej.. Niczego mi w życiu nie brakuje, poza tą jedyną, ale jedną z najważniejszych, rzeczą.. Najgorsze jest to, że człowiek na dobrą sprawę jest bezsilny, bo nie da się nikogo zmusić do uczucia, ani na ]przymus sobie szukać chłopaka. Mogłabym Ci napisać, żebyś to doceniła, ale jestem przekonana, że już to robisz...:)

      Usuń
    3. Oj tak, potwierdzam, medycyna to najlepsza dieta ! ;-)

      Usuń
  2. Ależ z Ciebie szczęściara- również chciałabym posiadać taką kolekcję wosków "YC"! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły na prezenty świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie to odkrywcze, co rok to samo

      Usuń
  4. Troszkę zawiało nudą. Ja uwielbiam mixy, jakas pielęgnacja, może tagi? :) fakty, upodobania itp :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mix będzie pod koniec miesiąca. Jakie tagi? :-)

      Usuń
    2. Takie które blogerki robią na blogach ? Np związane z jesiennymi wieczorami - co lubisz wtedy robić, ukochane książki/ muzyka itp :))

      Usuń
    3. Tak się składa, że ja ostatnio brałam udział w tagu (Nie) Perfekcyjna Pani Domu: http://taita.blog.onet.pl/2014/11/07/nie-perfekcyjna-pani-domu/
      Może i Ty, Aniu, skusiłabyś się na niego? Ja osobiście lubię tego typu zabawy blogowe, bo przeważnie dowiaduję się z nich czegoś ciekawego o moich blogowych znajomych.

      Pozdrawiam serdecznie z Irlandii :)

      Usuń
    4. TAGów jest całe mnóstwo. Np: Tag ''O mnie'', albo świąteczny z tamtego roku Holly Jolly Holiday...Tag Doskonałe niedoskonałości to jest najlepsze hah :D

      Usuń
    5. Rzeczywiście całe mnóstwo. Mówiąc szczerze nie odwiedzam zbyt wielu blogów i nie miałam pojęcia, że takie wpisy są lubiane. Może przygotowałbym świąteczny tag? Ale nie chciałabym korzystać z gotowych pytań. Myślę, że byłoby fajniej jakbyście Wy zadały mi pytania odnośnie świąt (takie, które Was interesują), a ja poukładałabym je i odpowiedziała w jednym wpisie. Hm? :-)

      Usuń
    6. O, to jest świetny pomysł Aniu! Ja już mam jedno pytanie: Którą bożonarodzeniową tradycję lubisz najbardziej?

      Usuń
    7. A mnie strasznie ciekawi czy jesteś osobą spokojną czy raczej szaloną? Lubisz imprezy? Napić się piwa? :D Nigdy nie odpowiadasz na takie komentarze i zawsze zastanawia mnie powód. ;)

      Usuń
    8. Nie są to pytania związane ze świętami, więc odpowiem już teraz. Jestem raczej spokojną osobą, aaale bez przesady. :-) Lubię imprezy, nie lubię piwa. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    9. Super pomysł!:-)

      Usuń
    10. Ja z piwa robię płukankę do włosów, a tak ogólnie to nie ruszam, ale imprezy uwielbiam! :D

      Usuń
    11. Pokażesz nam w tym roku dekoracje świąteczne w twoim domu? Co roku są piękne i bardzo lubię oglądać takie zdjęcia. Może zrobisz osobny wpis na ten temat? Byłoby super! :)
      Pozdrawiam!
      aga

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że Ci się podobają. :-)

      Usuń
  6. bardzo klimatycznie :)

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizację świateczne! ;-) Piękne zdjęcia ;) Emilka

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełeczko jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje i więcej Ciebie, mniej wosków, świec i kuliariów ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko ja lubię się dopieszczać w te pochmurne, jesienne wieczory :) Ciasteczka uwielbiam i podobnie jak Ty zawsze muszę otaczać się zapachem jakiś kadzidełek, czy świeczek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te świece są dosłownie wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, ile mniej więcej wosku kruszysz do jednego palenia ? Ostatnio kupiłam Home Sweet Home, pokruszyłam, zapaliłam, a zapach ledwo było czuć po wejściu do mojego niewielkiego w sumie pokoju. Możliwe że pokruszyłam tego za mało i coś źle zrobiłam. Będę wdzięczna za odpowiedź :-)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Home Sweet Home, jest taki świąteczny. :-)
      Kruszę 1/3 wosku.

      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  13. wszystko jest takie piękne :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdj

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, podaj, proszę, tytuł książki:)

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wnętrza gwiazd" A. Mrowińska i A. Szarłat ;-)

      Usuń
  16. stylizacje świąteczne!!!:))

    zapraszam na moje allegro:
    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=26596297

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam świeczki w okresie jesienno/zimowym !
    Świetny wpis :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój ukochany zapach yc to cupcake vanillia :-)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Aniu:-) Bardzo czekam na jakiś świąteczny post, np o prezentach świątecznych:-) Czy mogłabyś poradzić co można byłoby podarować pod choinkę mamie (tak, z tym mam największy problem) niebanalnego i nieoklepanego? Praktycznie nie ma rzeczy, którą by jakoś specjalnie chciała mieć, nie lubi dostawać kosmetyków, perfum, biżuterii i ubrań ( sprawia sobie to wszystko sama), jest okropną estetką i raczej trudno ją zadowolić. Myślałam nad czymś, co miałoby osobisty charakter i przypominało jej o rodzinie, z racji tego, że z powodu charakteru jej zawodu często przebywa poza krajem. Czy może któraś z czytelniczek ma jakiś fajny pomysł? Bardzo proszę o radę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;-), ciężko jest niestety obdarować taką osobę. Ja gdy nie wiem co danej osobie kupić wcześniej podpytuje lub sama zauważam co by się jej przydało. A może jakiś mały album z Waszymi rodzinnymi zdjęciami, który mogłaby włożyć do walizki i w czasie wolnym powspominałaby Wasze miłe chwile? Mówiłaś, że nie lubi dostawać biżuterii a mi z kolei przychodzi na myśl jakaś bransoletka z Mollie z osobistym grawerunkiem ;-) Emilka

      Usuń
    2. Ja również pomyślałam o spersonalizowanej biżuterii. To fajna pamiątka. :-)

      Usuń
  20. Wspaniałe zdjęcia :) aż miło popatrzeć. Kuszą mnie korzenne ciasteczka, chyba skoczę do Lidla i kupię, widziałam je dzisiaj.
    Woski o tych zapachach znam tylko z blogów bo nie skusiłam się na żaden z nich. Również uwielbiam zapachy i świece w domu, wspaniałe są wieczory z nimi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu jaka bys wybrala suknie slubna? Beze czy skromna , romantyczna?w rekawani3/4 czy z odkrytymi ramionami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe pytanie, Aniu odpowiesz?

      Usuń
    2. Obstawiam romantyczna klasykę, mam rację? Kaszmir

      Usuń
    3. Od zawsze marzy mi się skromna i klasyczna. Falbany, marszczenia, drapowania, kwiatki i gorsety odpadają. ;-)

      Usuń
  22. A ja jestem ciekawa czy może zrobisz "wietrzenie szafy" i jakies ubrania bedziesz sprzedawac:) ? Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli interesuje Cię coś konkretnego - napisz mi maila. ;-)

      Usuń
  23. Witaj Aniu,
    Ja bym bardzo prosiła o przygotowanie bloga na temat stylizacji sylwestrowej... Uwielbiam zaglądać na Twój profil, stylizację są skromne ale z klasą. Pozdrawiam Marcelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, przygotuję taki wpis. :-)

      Usuń
  24. Skoro święta to oczywiscie Twoje dekoracje dla domu albo pokoju! Twoje pomysly i inspiracje, to czego nigdy nie moze zabraknac u Ciebie w domu w tym okresie. I oczywiscie recenzje jakis zapachow od yc typowo swiatecznych. Pomysly na stylizacje, prezenty... jest mnostwo ciekawych rzeczy zwiazanych z tematyka swiat:) juz nie moge sie doczekac grudnia, wtedy juz to oczekiwanie na swieta jest najlepsze. Sam nastroj swiat jest taki magiczny. Jak spedzasz swieta w tym roku? Wigilia w domu, a reszta dni? I masz juz jakies plany na sylwestra? Czytam bloga prawie od samego poczatku, pamietam wiele starych wpisow, pamietam ze kiedys mialas nawet dluzsza przerwe w blogowaniu, przez ten okres nie zagladalam, ale ucieszylam sie kiedy zobaczylam nowe wpisy. Pozdrawiam goraco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. :-)
      I i II dzień świąt to spotkania z rodziną i przyjaciółmi - jak co roku. :-) Sylwester najprawdopodobniej w górach.

      Pozdrawiam serdecznie! :-*

      Usuń
  25. czasem taki spokojny wieczór to i ja sobie sprawiam, chociaz wszyscy myslą że tyylko9 gonię:)

    \pozdr

    OdpowiedzUsuń
  26. Yankee Candles are amazing. So delicious!!

    ps: Come join my OASAP Coat Giveaway because the rules are so simple and the prize is great!!
    http://fashion-spike.blogspot.ro/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-international.html

    - if you want to follow each other, just let me know

    OdpowiedzUsuń
  27. Pytania świąteczne:
    Kto u Ciebie w domu robi dekoracje a kto ubiera choinkę? Kiedy ubieracie choinkę?
    Jak wygląda u Ciebie wieczór wigilijny? Spędzacie go w dużym gronie czy kameralnie?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. A może zrobisz wpis w którym pokażesz swoje tegoroczne stylizacje: wigilijną oraz z 1 i 2 dnia świąt? Bardzo lubię Twoje grudniowe wpisy. Wszystkie! Wielokrotnie do nich zaglądam. Wprowadzają mnie powoli w świąteczną atmosferę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, nie chciałabyś sprzedać zipperala?

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, czy faktycznie tak ciężko jest na kierunku lekarskim? Z drugiej strony myślę o fizjoterapii lub ratownictwie medycznym. :)

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, a czy tak jak rok temu, w okresie Świąt Bożego Narodzenia, zagrasz nam jakąś kolędę na fortepianie? :-) Miło by nam było, gdybyś powiedziała do nas parę słów! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ania, pokaż nam w następnym poście tego bobasia, Twojego bratanka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dzieci na początku wyglądają podobnie, czym tu się podniecać? Swoje dziecko się kocha, ale po co oglądać cudze?

      Usuń
  33. A kiedy post stylizacyjny?

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię czytać Twojego bloga Aniu. Masz niebywałe wyczucie stylu :)
    Chciałam się zapytać, czy mogłabyś pokazać nam zdjęcia swojego pokoju ? Przewiduję remont w swoim mieszkaniu i szukam jakiś inspiracji :) Będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc :)

    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)