środa, 22 października 2014

HAIRSTYLE : EASY BUN

Od dłuższego czasu dostaję mnóstwo pytań w jaki sposób robię mój ulubiony kok i prosiłyście, aby pojawił się osobny wpis na ten temat. W związku z tym postaram się dokładnie opisać jak włosowa 'kulka' powstaje na mojej głowie. ;-)


Przygotuj: gumkę do włosów (proponuję odrobinę grubszą), wsuwki, szczotkę oraz mocny lakier, który utrwali fryzurę (polecam Loreal Infinium Extra Strong).
Ostatnio zaprzyjaźniłam się ze szczotką TANGLE TEEZER, która skutecznie rozczesuje włosy bez szarpania, ciągnięcia i wyrywania. Dodatkowo bardzo przyjemnie masuje skórę głowy i świetnie radzi sobie z mokrymi włosami. W sklepie internetowym HairStore.pl kupicie ją w bardzo przyzwoitej cenie. :-)
Krok po kroku: rozczesz dokładnie włosy i zwiąż w wysoki kucyk. Następnie oddziel jedno pasmo (w sumie kitka będzie podzielona na 4 części), owiń nim gumkę i przypnij wsuwką. Kolejne pasmo dobierz z przeciwnej strony i owijaj w drugim kierunku (jeżeli I szło w lewo - drugie idzie w prawo). :-)
Pamiętaj, aby każde pasmo przypiąć wsuwką. Górna część kucyka jest już prawie gotowym kokiem. Z pozostałych włosów wydziel ostatnie dwa pasma i tak samo jak wcześniej - owiń w przeciwnych kierunkach. Wsuwki, lakier i...gotowe! :-)
Musicie mieć na uwadze fakt, iż kok nie zawsze wychodzi idealny, a na jego wielkość składają się dwa czynniki: gęstość i długość włosów. Mimo to mam nadzieję, że moje wskazówki okażą się przydatne. :-)

Jeżeli macie jakiekolwiek wątpliwości - piszcie w komentarzach, postaram się pomóc. :-)

77 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tego typu fryzurę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś stanowczo za ładna :/ najpiękniej wyglądasz w rozpuszczonych włosach, takie włosy trzeba eksponować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niestety w spiętych nie jest wygodnie, dlatego najczęściej związuję. ;-)

      Usuń
  3. Aniu, ja mam pytanie o lakier :) dotychczas używałam lakierów z Loreala, ale wszystkie ( z wyjątkiem żółtego) strasznie śmierdziały, jakby były dla jakiejś babci :( jak z zapachem tego lakieru? w sklepie tego nie sprawdze, jakościowo bardzo odpowiadają mi lakiery z tej firmy, ale ich zapach już nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałaś Loreal Infinium Lumiere ( ten różowy )?
      Moim zdaniem zapach mają bardzo podobny. Uważam, że jest przyjemny/neutralny. ;-)

      Usuń
    2. tylko Elnett z Loreala, możliwe, że tylko ta seria ma okropny zapach, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Sprawdziłam raz jeszcze. Jakby się uprzeć to jest odrobinę brzoskwiniowy. :-D

      Nie ma za co, pozdrawiam! :-)

      Usuń
  4. Fajna, zgrabna kuleczka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy, ja niestety obecnie mam trochę za krótkie jak na takiego koka :))
    Aniu, co myślisz o sprawie torebek Wittchen w Lidlu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to była bardzo fajna okazja! :-)

      Usuń
    2. hej, a o co dodkladnie chodzi z tymi torebkami? beda w ofercie?
      dzieki za wyjasnienie:) Ola

      Usuń
    3. juz byly, w bardzo atrakcyjnych cenach

      Usuń
    4. już były , proponuję na YT wpisać lidl torebki wittchen i wszystko będzie jasne :)

      Usuń
  6. fajna instrukcja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja, mam cienkie włosy, ale z pewnością wypróbuję twojej techniki czesania :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cudownie, dziękuję za ten post, super zdjęcia i świetna instrukcja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty jesteś piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hm, spróbuję się tak jutro uczesać. :-) Zobaczymy, co na to mój chłopak, bo akurat jemu ta ''kulka'' na głowie się nie podoba...

    weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kimś może się nie podoba, ale na Tobie spodoba się na pewno. :-)

      Usuń
  11. Jakie ty masz piękne gęste wlosy! :) ja na koki mam jeszcze ciut za krótkie; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wysuwają Ci się te pasma podpięte wsuwkami? Bo mam wrażenie, że u mnie tak właśnie by się działo... Fajnie, że pokazałaś wreszcie metodę robienia tego koczka, też robiłam taką kuleczkę, ale w zupełnie inny sposób, muszę spróbować Twojego ;)

    Mini

    OdpowiedzUsuń
  13. To ostatnie zdanie podsumowuje moją "włosową" przygodę. Z cienkimi włosami ciężko osiągnąć coś większego niż piłka do tenisa. Można kombinować z tapirowaniem, jednak nie jestem do tej metody przekonana :) Na mojej głowie - mini tiny bun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...małe jest piękne, nie przejmuj się! :-)

      Usuń
  14. z moich włosów tak duzej kulki się nie wyczaruje : p ale muszę sobie sprawić pączka : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, niesamowicie poprawiłaś mi humor tym postem. :-* Wreszcie poznałam tajemnicę Twojego perfekcyjnego koczka - jutro wypróbuję na swoich włosach. Dziękuję! :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie fryzury wygodne i super wygladaja!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu czemu tak rzadko dodajesz zdjęcia na instagramie? Chętnie je oglądam bo zawsze są takie estetyczne i miłe dla oka i inspirujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka jest nazwa instagrama Ani?

      Usuń
    2. Mówiąc szczerze zupełnie o nim zapomniałam. :-)
      Nazwa: annaaaannaa

      Usuń
  18. Aniu Dziękuje Pięknie za instrukcje tej fryzury kuleczki :)
    udało mi się ją zrobic
    buziaki dla ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny koczek:)


    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fryzura w sam raz na jakieś "wygodne" wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie umiem robić koka, ale może Twoim sposobem mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję! Koczek wyszedł idealnie :D Pozdrawiam- Karolcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny o cieniutkich albo krotkich włosach mogą sobie czymś wypchac ten kok - grubą frotką albo wypełniaczem bez dziurki.

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze hmm...2 lata (?) i tez spróbuje takiego zrobić :-)
    dzięki za instrukcję :-*

    OdpowiedzUsuń
  25. Oo... moja Droga, możesz być pewna iż jeszcze dziś spróbuję wykonać na swojej głowie tego cudownego koczka! :D
    Uwielbiam takie uniwersalne i "szybkie" spięcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama już potrafi stworzyć mi na głowie tą "perełkę", ja jeszcze cały czas się uczę- myślę, że to już kwestia tygodnia i dojdę do wprawy :))

      Usuń
  26. A co z filmikiem - tutorialem o włosach? To filmik obiecujesz od lat, kiedy się doczekamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki filmik nie ma sensu. Wszystko jest dokładnie opisane. :-)

      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

      Usuń
  27. No i proszę,jak szybko i łatwo można zrobić super fryzurkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ani 'elegancki' KOK zawsze robil i bedzie robic furore. Uroda blogowiczki dodatkowo zwieksza jego popularnosc... ja dodakowo stosuje grubá gumké aby zwiekszyc jego objetosc. Kok jest najlepszym rozwiazaniem gdy nie mamy pomyslu na fryzuré, modnie, schludnie i wygodnie! w wolnych chwilach zapraszam mlode mamy na malarski blog http://chaberart.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. Gęste włosy piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakiego bronzera aktualnie uzywasz lub ktore moglabys polecic? - S.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona Twoimi włosami, są piękne i zadbane. Bardzo zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To tak to się robi! :D Super:) Co prawda z moich pocieniowanych włosów kucyk podzieliłam tylko na 2 pasma, ale efekt i tak mnie zadowala:P
    Dziękuję Aniu:)

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez robie na 2 pasma i wychodzi ok :)

      Usuń
    2. Dziewczyny, cieszę się, że wpis Wam się przydał. :-)

      Usuń
  33. Tyle włosów,tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię taka kulke na wlosach, zawsze sobie robie ale inaczej, musze wyprobowac twoj sposob. Dzieki za tego posta! :) Pozdrawiam Andzia

    OdpowiedzUsuń
  35. a będzie post o układaniu włosów na grubą szczotkę?

    OdpowiedzUsuń
  36. A może jakiś post stylizacyjny dzisiaj:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pojawi się wpis kosmetyczny. ;-)

      Usuń
    2. juz tak dawno nie bylo stylizacji... :(

      Usuń
  37. Wypróbowałam, ale niestety przy mojej objętości włosów (około 1/4 tego co u Ciebie), mimo grubej gumki, nie wyszło. Jednak post bardzo ciekawy i na pewno przyda się wielu osobom z grubszymi niż ja włosami. Obejrzałam z wielkim zainteresowaniem :) magda.

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu świetny wpis!! Bardzo się przyda i napewno wypróbuję w taki sposób zrobić swój koczek :) Mam do Ciebie pytanko :) Ty masz pieska rasy Maltańczyk , ja z kolei mam swojego z hodowli odebrać pod koniec listopada bo dopiero ma 3 tygodnie :) Wiem , że to cudowne pieski ale chciałam jeszcze Ciebie zapytać jak Ty sądzisz bo wiem że takiego słodziaka masz w domku :)
    Bardzo proszę o odpowiedź :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maltańczyki są cudowne. Kocham wszystkie psy, ale akurat ta rasa urzeka mnie najbardziej. Mają takie rozczulające spojrzenie, że...przechodzą wszystkie zmartwienia i złość, a w dodatku bardzo się przywiązują. Gdy jestem w domu Majka nie odstępuje mnie na krok. Nie ważne czy śpi, je, czy też się bawi - gdy ja wychodzę z pokoju ona pędzi za mną. Jeżeli będziesz potrzebowała jakiejś porady dotyczącej pielęgnacji, wychowania itp - pisz śmiało na maila: annaaaanna@wp.pl :-)

      Usuń
    2. Kocham wszystkie psy, ale...... kupuję tylko te rasowe, zamiast adoptować sierotkę ze schroniska.

      Usuń
  39. Ania, ty masz tangle teezer w wersji do salonów fryzjerskich. Też go miałam i nie polecam - w porównaniu z klasycznym TT strasznie szarpie i wyrywa włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba mam TT dla salonów, on wcale nie jest taki dobry. W dodatku otworzyłam go i w środku nie było napisu, który ma być, nic nie było, więc chyba mam chińszczyznę:/ Teraz się nie dziwię, że mi nie pasuje, skoro nie jest oryginalny:/

      Usuń
  40. Jak dbasz o swoje włosy że są tak piękne?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)