sobota, 1 listopada 2014

GOOD EVENING

Jakie macie plany na dzisiejszy wieczór? :-) Mnie od kilku dni męczy przeziębienie, więc opatulona kocem, z kubkiem gorącej herbaty opisuję kolejne zapachy Yankee Candle. :-)


Under the palms to wosk z rześkiej linii zapachowej. Podoba mi się mocno wyczuwalny aromat trawy morskiej oraz kokosa. Intensywny, ale nie przytłacza. Ocena - 4/5
Orange splash - bardzo lubię owocową linię YC, a ten zapach jest wyjątkowo udany. Pachnie jak pomarańczowa Mamba - uwielbiam! :-) Ocena - 5/5
Pink hibiskus - ten zapach kojarzy mi się z moim Tatą, któremu zawsze zaparzam herbatę z hibiskusa. :-) Jeżeli lubicie kwiatowe aromaty - Wam również przypadnie do gustu. Ocena -5/5
Midnight oasis - również godny polecenia. Mocno cytrusowy z wyczuwalnym drzewem sandałowym i baaardzo intensywny. :-) Ocena - 5/5

Przypominam o KODZIE RABATOWYM "ANNAAAANNA" -10%
na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle na
stronie GOODIES.pl. (Ważny do 31.12.2014), a w
niedzielę zapraszam na post stylizacyjny. :-)

21 komentarzy:

  1. ty te woski dostałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w ramach współpracy z Goodies.pl :-)

      Usuń
  2. lubię takie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziś czuję się znacznie lepiej, dziękuję! :-)

      Usuń
  4. Ale Ty zawsze wszystko przedstawiasz tak idealnie. Choć tak naprawdę, nie jest tak ''idealnie'' w rzeczywistości... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie że opisujesz tu poszczególne zapachy :) ja też aktualnie testuję woski yankee i kilka innych firm, jestem ciekawa twoich opinii na temat zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. konkretna kolekcja tych wosków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...i cały czas się powiększa. ;-)

      Usuń
  7. Tyle pięknych wosków. Chyba muszę w końcu jakieś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Website fashion is very interesting, I like to photograph some of the work, this style is very interesting and nice to be a daily style;)

    cara mengobati kencing bernanah
    Obat testis bengkak sebelah

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne zapachy, zdrowia!

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Za oknem szaro, buro i ponuro, więc ja skuszę się na Under the palms. Mam nadzieję, że przeniesie mnie na jakąś tropikalną wyspę. :-)

    Zdrowiej szybko!
    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na momenty z filiżanką kawy, książką i podgrzewaczem z bozonarodzeniowymi zapachami yc :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się nad zakupem tych wosków ;) Szybkiego powrotu do zdrowia ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno wypróbuję któreś z zapachów, które opisałaś (przyznać trzeba, że opisy są konkretne i wiele mówią, za co Ci dziękuję), jestem fanką Vanilla satin i Fireside treats, ale nie zaszkodzi wypróbować coś innego:)

    V.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)