niedziela, 31 sierpnia 2014

WHAT SHOULD YOU WEAR ON YOUR FIRST DAY BACK TO SCHOOL?

Studenci mają jeszcze miesiąc wakacji, ale gimnazjaliści i licealiści w poniedziałek rozpoczynają nowy rok szkolny. Dostałam od Was mnóstwo maili z powtarzającym się pytaniem "W co się ubrać?", więc postanowiłam przygotować wpis z trzema propozycjami. Mam nadzieję, że okażą się pomocne.


 ramoneska - Reserved, zegarek - Daniel Wellington, koszula i naszyjnik - Mango, 
spodnie - Mango, baletki- Jimmy Choo
spodnie - Zara, kopertówka -ShopBop.com, koszula - Tommy Hilfiger, baletki - mango
okulary - Dior

marynarka - Ralph Lauren, jeansy - Levi's, top - Reserved, zegarek - Timex,
torba - Saint Laurent, baletki - Chloe

Jestem ciekawa, który zestaw spodobał Wam się najbardziej?
Może podzielicie się swoimi pomysłami? :-)

48 komentarzy:

  1. Za miesiąc i nam studentom przyda sie taki post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula z pierwszego zestawu jest boska <3 Aniu, to jest aktualna kolekcja? Ubranie się elegancko, modnie i odpowiednio do sytuacji jest według mnie sporym wyzwaniem! Wiem to z doświadczenia, bo pracując w sądzie codziennie muszę się w ten sposób ubierać. Moim niezawodnym zestawem są czarne rurki, niebieska koszula, baletki i zegarek. I jeszcze jedno - gładko uczesane włosy, kucyk lub koczek.

    Pozdrawiam,
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, aktualna kolekcja: http://shop.mango.com/PL/p0/kobieta/odziez/bluzki-i-koszule/lejaca-bluzka-z-krepy/?id=31083545_OW&n=1&s=prendas&ident=0_color10_0_1409424124571&ts=1409424124571 :-))

      Usuń
  3. A czemu tytuł po angielsku? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest po angielsku :D

      Usuń
    2. Nie lapie po co kazda blogerka dodaje tytul po angielsku...

      Usuń
    3. Poza tytułami znajdują się również linki do wpisu w wersji anglojęzycznej z myślą o Czytelnikach, którzy nie rozumieją naszego języka.
      Właśnie przejrzałam statystyki bloga, w pierwszej piątce odbiorców są takie kraje jak:
      1. Polska 2. Niemcy 3. Wielka Brytania 4. Stany Zjednoczone 5. Francja

      Pozdrawiam! :-)

      Usuń
    4. Yyyy, a nie przyszło Ci do głowy, że to Polacy mieszkający za granicą? To nie jest blog na "światowym" poziomie.....

      Usuń
    5. Te statystyki dotyczą Polek mieszkających za granicą.

      Usuń
    6. Będę bronić Ani, bo te hejty zaczynają być irytujące ;-). To nie jest Wasz biznes, czy tytuły są po polsku, po angielsku czy po chińsku. To jest Ani blog i to ona decyduje o tym, jak ta strona wygląda. Może jest to kameralne miejsce, ale dzięki temu ma swoj urok. Jeżeli szukacie blogów na światowym poziomie - jest ich cale mnóstwo, szkoda tylko, że Autorki żyją z bycia znanym, a innych pomysłów na życie, niż podróżowanie i ubieranie się za kasę sponsorów im BRAK ;-). I nie - nie zazdroszczę ;-). Pozdrawiam i radzę wyładowywać swoje frustracje gdzie indziej, bo będąc anonimem można pisać wszystko, a to nieco żałosne;-).

      Usuń
    7. Oczywiście, że zagraniczne wejścia to wejścia Polek mieszkających w tych krajach... A tytuły po angielsku też mnie drażnią, bo niby najprostsze zdanie wydaje się niektórym od razu taakie super ;)

      Usuń
    8. Dokładnie, dobrze powiedziane:-) Niewiele jest blogerek, które poza swoja strona modową osiągnęły cos wiecej w życiu. A Ania kiedys moze zakończy blogowanie( chociaz chciałabym, aby blogowala jak najdłużej, bo bardzo lubię tu zaglądać) i zajmie sie wykonywaniem odpowiedzialnego zawodu. Nie wiem jaka przyszlosc czeka blogerki, które takiej alternatywy nie posiadają, z racji zaniedbania wlasnej edukacji, ale zakladam iż nikt nie będzie juz tak chętnie zaglądal na bloga 60-letniej kobiety. No cóż, przykra i bolesna prawda...

      Usuń
    9. Ale to było tylko pytanie... Uspokój się, ochłoń.

      Usuń
    10. Oczywiście, że mój blog nie jest na światowym poziomie. Mimo to bez urazy Dziewczyny, ale znacie lepiej moje statystyki i wiecie czy to wchodzą WYŁĄCZNIE Polki czy nie? :-) Nie wydaje mi się.

      Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
    11. Otóż to, nie znamy, dlatego Aniu rób swoje, a smerfeta i inne tego typu dziewczęta niech się przeniosą i czytają te "światowej" jakości blogi o niczym i po sprawie.I niech tu nie wchodzą - po co się tak frustrowac jakimiś napisami po ang. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    12. Gdzie tu hejt?
      Zwyczajnie zapytałam, bo nie widzialam tu komentarzy w obcym jezyku.

      Alena

      Usuń
  4. Mam pytanie odnośnie zegarka TIMEX, który został tutaj pokazany. Znalazłam go na stronie, ale nie ma tam informacji o cenie... Jak w ogóle zamówić jakikolwiek zegarek z tej strony??? ( timex.pl) ?? Proszę o info :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na SWISS.com.pl są dostępne: http://www.swiss.com.pl/pl/produkty?attribshow=producer-24&gclid=Cj0KEQjw7IWgBRCjv8Cv4vfC3ckBEiQAE7nvR0F4rtZxhRpkgek63QNNE6EfBaidvls0WJOUVGNF9ksaAvYU8P8HAQ :-)

      Usuń
    2. Dziękuję! ;-)

      Usuń
  5. Jestem już po studiach, ale takie eleganckie zestawy się często przydają;) jak dla mnie stylizacja nr 1 najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy zestaw idealnie trafia w mój gust! Lecę do Mango po taką bluzkę i naszyjnik i przymierzyć ramoneskę w Reserved :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, Ty masz duzo doswiadczenia ze sklepem sheinside. Moglabys podzielic sie informacja jak dlugo srednio czeka sie na przesylke z tego sklepu? Wybieram sie na wesele w koncowych dniach wrzesnia i chce zamowic sukienke od nich, jednak boje sie ze moje zamowienie nie zostanie zrealizowane w terminie. Dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.

    PS. lubie Twojego bloga za to, ze tworzysz swoje stylizacje mieszajac "rozne polki cenowe"... stawiajac zawsze na wysokie jakosciowo dodatki .. zawsze z klasa ;)) /Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wybrać wysyłkę ekspresową - wtedy paczka idzie 3-8 dni. :-)
      Tutaj znajdziesz więcej informacji: http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html

      Miłego dnia. :-)

      Usuń
  8. Spodnie w kant z niskim stanem i baletki? Nie ma chyba lepszego sposobu na oszpecenie sobie sylwetki i skrócenie nóg. Anka, nie dawaj rad, okej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jedynie moje propozycja, inspiracja. Wkrótce pojawi się stylizacja: cygaretki + baletki. Moim zdaniem wygląda to świetnie, ALE ktoś inny może do takiego zestawu dobrać czarne szpilki.
      Nikogo nie zmuszam do czytania moich wpisów/porad.

      Pozdrawiam! ;-)

      Usuń
    2. Hehe, jedno z moich ulubionych połączeń - baletki i cygaretki, idealne i w różnych wariantach wygląda raz elegancko, raz na luzie :) Aniu, doradzaj, doradzaj !

      Usuń
    3. Okej, nikogo nie zmuszasz, ale miej czasem na uwadze, że możesz się mylić. Dopóki tego wpisu/porady nie przeczytam, nie mam pojęcia, co w nim jest i czy informacja jest wg mnie wartościowa.

      Usuń
    4. Ja też uwielbiam takie połączenie i często się tak ubieram :-) i zdecydowanie bardziej mi się podoba takie połączenie niż ze szpilkami

      Usuń
  9. Ludzie, nie krytykujcie wszystkiego, bo czepiacie się każdej jednej rzeczy. Ten wpis powstał po to, aby się zainspirować, a nie po to, by ślepo kupować wszystkie proponowane produkty! Dziękujemy Aniu, ja jako studentka na pewno skorzystam za miesiąc :-) ! Propozycja nr 2 skradła moje serce - motyw panterki rządzi na wybiegach od kilku sezonów. To jest to! :-)

    Aniu, mam jeszcze pytanie. Pod poprzednim postem pytałam o rozświetlacze Benefit. Chciałabym się Ciebie poradzić, jako, że je masz i ich używasz - który z nich - Ohh la lift czy High beam lepiej spełni swoje zadanie ZARÓWNO przy podniesieniu brwi jak i zamaskowaniu cieni pod oczami? :-) Nie mam aż tyle pieniędzy, zeby kupic oba, stąd mój dylemat. :-)

    Gorąco pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-)

      Hm. Ohh la lift sprawdza się świetnie pod oczy, a High Beam pięknie rozświetla kości policzkowe i łuk brwiowy. Niestety ten pierwszy nie sprawdzi się przy podniesieniu brwi, a drugi nie zamaskuje cieni pod oczami. :-/

      Usuń
    2. Dzięki Aniu za szczerą odpowiedź ;-). Postaram się coś wykombinować :-D. Buziak!

      Usuń
    3. Ja mam High Beam i jestem bardzo zadowolona. Zgadzam się, że doskonale sprawdza się przy podniesieniu brwi i rozswietleniu kosci policzkowych. jeśli chodzi o cienie pod oczami to wg mnie niezastapiony jest korektor Magic Concealer HR. Pozdrawiam:)

      Milena

      Usuń
  10. Cześć!

    Świetny blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo tak, panterka jest MEGA! <3

    A czy panterkowe loafers, które były prezentowane również tutaj na blogu pasują jesienią do czarnych rajstop czy takie połączenie jest passe? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A kiedy bedzie mix zdjec z sierpnia?

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, może dzisiaj wieczorkiem pojawi się mix zdjęć? :-) Tak długo czekamy na ten mix...

    Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś niestety się nie wyrobię, ale mam nadzieję, że jutro się pojawi. :-)

      Usuń
  14. Dziewczyny, mam do was taką prośbę. Czy mogłybyście podać mi link do strony, gdzie można zamówić podkład VICHY AERA TEINT PURE FLUID MATUJĄCY Skóra normalna i mieszana odcień 12 Opal.

    P.S Jak dla mnie zestaw nr. 3 ! :-)
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że wpiszesz nazwę w google i wyskoczy Ci conajmniej kilkanaście aptek internetowych. Link pierwszy 'z brzegu' : http://www.aptekagemini.pl/vichy-aera-teint-pure-fluid-matujacy-cera-normalna-i-mieszana-nr-12-opal-30ml.html

      Pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  15. Aniu powiedz z jakiej stronki/programu korzystasz żeby zrobić takie propozycje stylizacji ?
    Pozdrawiam ::)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anno doradz, które wybrac. To bedzie moja 1 para:
    http://www.runcolors.pl/pl/product/wl373pbl
    http://www.runcolors.pl/pl/product/wr996dgr
    https://www.eastend.pl/buty-new-balance-wr996cw
    http://allegro.pl/damskie-buty-klasyczne-new-balance-wl373snp-r-38-i4547233992.html
    http://allegro.pl/buty-damskie-new-balance-wr996dox-rozmiar-38-i4526762258.html
    http://allegro.pl/buty-damskie-new-balance-wr996dpe-rozmiar-38-i4550886151.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się szare New Balance, ale tutaj są ze złotą literką i średnio podoba mi się takie połączenie kolorystyczne. Jeżeli miałabym wybrać jedną parę z tych, które wysłałaś - wybrałabym te: http://allegro.pl/damskie-buty-klasyczne-new-balance-wl373snp-r-38-i4547233992.html

    Pozdrawiam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. aniu, jest szansa na kolejną wyprzedaż szafy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)