środa, 27 sierpnia 2014

DENIM LOOK

Uwielbiam jeans za ponadczasowość oraz wygodę. Zazwyczaj wybieram denimowe spodnie lub koszule, ale ostatnio skusiłam się na sukienkę z tego materiału i muszę przyznać, że był to strzał w dziesiątkę. Jestem przekonana, że będzie mi służyła przez cały rok - jesienią w połączeniu z krytymi rajstopami, botkami w stylu 'biker boots' i ramoneską w czarnym kolorze, a wczesną wiosną z beżowym trenczem i cielistymi baletkami. :-)





sukienka - SheInside, sandałki i torebka - Tommy Hilfiger, zegarek - Daniel Wellington, bransoletka - Lilou, okulary - D&G

83 komentarze:

  1. Aniu jaki masz rozmiar tej sukienki? Ile cm ona ma w pasie? Z góry dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam S-kę, ale była dużo za duża - skracałam i zwężałam. Na stronie są podane dokładne wymiary. :-)

      Usuń
  2. Hej Aniu, jaki podkład masz na twarzy? :-) Ogólnie, to jakie podkłady możesz polecić dla osoby o jasnej karnacji? :-)

    Mam nadzieję, że wyjazd był bardzo udany! ;-)

    Nina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam Bourjois, 123 Perfect CC Cream. :-) Mój ulubiony podkład od bardzo dawna to Vichy Dermablend, ale postanowiłam skusić się na minerały (słyszałam o nich same pozytywne opinie) i czekam na próbki. :-)

      Usuń
    2. Z jakiej strony zamawiałaś próbki? Też bym chętnie spróbowała minerałów ;)

      Usuń
  3. Fajnie, dziewczęco :) Taką stylizacją przywołujesz wspomnienia ciepłych dni, które już tego lata chyba się skończyły :( Udał się wypad w góry? Bardzo jestem ciekawa Twoich jesiennych nowości, niecierpliwie czekam na post!

    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, udał się. :-) Zdjęcia z wyjazdu pojawią się w sierpniowym mixie. ;-)
      Mam nadzieję, że jeszcze trochę ciepła nas czeka, a post z nowościami na pewno się pojawi. ;-)

      Usuń
    2. Będzie więc mix sierpniowy, super!!!:)

      Usuń
  4. Za słodka jesteś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez smakosz sie znalazł... Naprawdę juz nie ma sie do czego doczepić, to szuka się czegoś na siłę?
      Jak dla mnie Ania wygląda bardzo dziewczęco i subtelnie. Oby wiecej takich dziewczyn:-)

      Usuń
  5. Ale wszystko do siebie pasuje, szczególnie torebka do sandałków. Jestem zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, przepiękne zdjęcia i jak zwykle cudnie wyglądasz:) Sukienka świetna:) Mam, ale spódniczkę, też z tak wszytymi guzikami i podobnego kroju ogólnie, w Stradivariusie kupiłam jakiś czas temu, lubię ją.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, jeśli noszę rozmiar XS/S i w pasie mam 66 cm, to ta sukienka, którą Ty masz na sobie będzie na mnie ok? :-)

    Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. S-ka ma w pasie 68 cm, więc powinna być OK. :-)

      Usuń
  8. Piękna sukienka! Wielbię wszystko co jeansowe ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sukienka - wyglądasz w niej prześlicznie. Twoje włosy... brak mi słów. Są naprawdę niesamowite.

    Pozdrawiam serdecznie :-*
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jak zawsze :) Aniu masz instagram?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka jest uroczam. Uwielbiam jeans. Jest prosty i funkcjonalny

    OdpowiedzUsuń
  12. czy używałaś tu jakichś kosmetyków do stylizacji włosów, chodzi mi dokładnie o uniesienie od nasady czy są naturalne "tak jak wstałaś"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układam na grubą, okrągłą szczotkę podczas suszenia + zmiana przedziałka. ;-)

      Usuń
  13. Aniu zauważyłam,że w tym poście masz sukienke z SheInside. Mam do Ciebie pytanie czy z tej strony ubrania są dobrej jakości? i jak wygląda wysyłka? płacisz za nią?

    Mila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biorąc pod uwagę niską cenę - są dobre jakościowo. :-) Szczegółowe informacje odnośnie wysyłki znajdziesz tutaj: http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html

      Usuń
  14. Ta sukienka świetnie na Tobie leży! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne zdj. Fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy Twoi rodzice są lekarzami, Aniu? Ciekawi mnie czy inspirowałaś się właśnie najbliższą rodziną przy wyborze własnej ścieżki życiowej i co też właściwie na to wpłynęło, że wybrałaś taką a nie inną.
    Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z poprzedniczką. Zachwyciłam się krojem i kolorem tej sukienki. Uwielbiam jeans, sama niedawno kupowałam, ale bez rękawków http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/sukienki-i-spodnice.html#1, teraz planuję kupić coś podobnego jak Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknotka! :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny denim look, widze ze jeans chyba nigdy nie straci swojego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, masz może jakiś fajny pomysł na prezent na urodziny dla chłopaka? Jestem w rozsypce, bo nie mam zielonego pojęcia co kupić mojemu chłopcu... Tyle już posiada rzeczy. Może coś doradzisz jeszcze? :-)

    julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm...trudno doradzić - nie wiem jakie ma zainteresowania i co lubi. Napisz do mnie na: annaaaanna@wp.pl na pewno coś wymyślimy, ponieważ ja też rozglądam się za prezentem dla mojego. :-)

      Usuń
    2. Aniu, mam problem z zalogowaniem się na swoją pocztę, a nie będę zakładać drugiej. Ogólnie to piszę z telefonu, ponieważ jestem za granicą i nie mam ze soba laptopa, zasięg raz jest, a raz nie, myslę, że mnie zrozumiecie. ;) Dziewczyny w tym Aniu, napisze tutaj wasze pomysły, może coś wybiorę, coś czegoś jeszcze nie posiada.
      Byłabym wdzięczna. :)

      julia

      Usuń
  21. śliczna sukienka:)
    pozdrawiam serdecznie :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia i stylizacja! :*

    Aniu, nie myślałaś o powrocie do grzywki? :-) np. takiej jak tutaj: http://3.bp.blogspot.com/-uOtWkKPyDV4/UK-ydkOsqLI/AAAAAAAADQo/ye7KuW8D7xg/s1600/11+(640x422).jpg ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę bardzo często, ale tak długo czekałam na to aż mi całkowicie odrośnie...:-)

      Usuń
    2. Bez grzywki ładniej wygladasz :)

      Usuń
  23. REWELACYJNA ta sukienka ! a Ty jesteś przepiękna *.*

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze czuc lato na tych zdjeciach a teraz taka jesien za oknem :((

    OdpowiedzUsuń
  25. Anka, baaardzo ładnie wyglądasz! :-))

    Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest cudna :) Ty również wyglądasz ślicznie :) i również wyrażam zachwyt nad włosami :) pierwszy raz byłam na sklepie, z którego masz sukieneczkę Czy mogłabyś mi powiedzieć jak wygląda przesyłk z sheinside? chodzi mi tutaj o cenę i czas trwania ?:)

    miłego dnia, Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj się wszystkiego dowiesz: http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html :-)

      Usuń
  27. Aniu ile ta sukienka kosztuje na przeliczenie polskie

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie pasuje ten niebieski jeans do brazu

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu jesteś zadowolona z tego sweterka: http://www.sheinside.com/Black-Lapel-Long-Sleeve-Ouch-Cardigan-Sweater-p-102624-cat-1734.html ?

    Z góry dziękuję
    M

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu jaki masz naturalny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest naturalny...

      Usuń
  31. Co kupujesz i wybierasz na jesień? Już się zaopatrzyłaś w jesienne hity :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swetry, botki, baletki. :-) Powoli kupuję. Pojawi się wpis z nowościami. :-)

      Usuń
    2. Oo to podobnie, a jaki typ botków kupiłaś bądź zamierzasz kupić? Sztyblety, motocyklowe czy jeszcze inne?

      Usuń
  32. Aniu, a ja mam pytanie odnośnie zegarka. Podobają mi się duże zegarki DW, ale mam bardzo, bardzo drobne nadgarstki (niewiele ponad 12cm) i obawiam się, że taki model mógłby być zbyt przytłaczający i nie wyglądałby dobrze. Ty też jesteś drobna, dlatego jestem ciekawa co myślisz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obwód mojego nadgarstka ma prawie 13 cm, więc myślę, że będzie wyglądał OK. :-)

      Usuń
  33. Aniu, ja mam pytanie z innej beczki: czym jesienią-zimą różni się Twój make up od wiosennego? :))) (tego prezentowanego niegdyś na blogu)? :))

    I ile mniej więcej kosztują te rozświetlacze Benefit? :))) Na Allegro zazwyczaj cena oscyluje wokół 100 zł, nie wiem, czy ktoś sobie tyle liczy, czy te kosmetyki w oryginale faktycznie tyle kosztują. :)

    Będę bardzo wdzięczna za Twoją odpowiedź. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimą używam cięższego podkładu - Vichy Dermablend. Zrezygnuję też z różu w płynie na rzecz tradycyjnego. ;-)

      Kosmetyki Benefit dostępne są w SEPHORZE: http://www.sephora.pl/Benefit-Cosmetics/BBENEF :-)

      Usuń
  34. kiedy można się spodziewać kolejnej notki dot. dbania o włosy? najbardziej ciekawi mnie ta o odpowiedniej diecie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się dodać we wrześniu. :-)

      Usuń
  35. Aniu, jestes zadowolona z lakierow maybelline colorama, chodzi mi dokladnie o nr 165? będzie pasował na nowy sezon?

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękna jeansowa sukienka, i Twoje włosy <3

    http://my-own-carte-blanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale urocza ta sukienka, świetny krój.

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu, wiem, że używałaś podkładu Vichy Aera Teint Pure. I tak, Ty wybrałaś do cery mieszanej/normalnej odcień 12 opal? Czy on może uczula, albo ciemnieje na twarzy? Czy faktycznie nadaje się dla bladzioszków? I czy szybko wysycha?
    Waham się pomiędzy tym dwoma... Doradź, proszę. :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do cery mieszanej, najjaśniejszy odcień. Nie uczula, nie ciemnieje, ale trzeba dokładnie aplikować, ponieważ czasami zostawia smugi. ;-)

      Usuń
  39. Aniu, czytam Twojego bloga od bardzo dawno, od dłuższego czasu czytając nowe notki i oglądając zdjęcia przyglądam się wystrojowi Twojego pokoju. Tak może wpis na ten temat?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pieknie! Gdzie zostały zrobione te zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, zatrzymaliśmy się w drodze do Krakowa wracając z gór. ;-)

      Usuń
  41. Aniu, co myslisz o tej kurtce; http://wearmedicine.com/kurtki-i-plaszcze,medicine-kurtka-cambridge-19-k-50224-332387-p.html ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczna. :-) Widziałam te kurtki na answear.com i zastanawiałam się nad czarną. :-)

      Usuń
  42. chciałabym jeszcze poznać Twoją opinie na temat tego płaszcza ;) http://www.topsecret.pl/plaszcz-damski---plaszcz-luzny-na-podszewce-pikowany-zapinany-na-skos-ze-stojka-do-pracy-elegancki-na-co-dzien-spz0260-top-secret,30989,187,pl-PL.html#color=KOLOR_122

    oraz czy te buty ; http://badura.pl/products,botki,44283,7143-69-054-s pasowałyby do tej zielonej kurtki ? :)

    P,S kiedy post z nowościami ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki piękne. :-) Będą Ci pasowały do wszystkiego. :-)
      Płaszcz jest ładny, ale na zdjęciu rękawy się dziwnie układają. Mierzyłaś go?

      Usuń
    2. Tak, mierzyłam. Rękawy są ok :)

      Usuń
    3. To wstrzymaj się jeszcze kilka dni. We wrześniowym HOT są zniżki na zakupy. Do TOP SECRET jest -25% do wykorzystania 6-8 września. ;-)

      Usuń
    4. Dziękuje Ci Aniu za info :)

      Usuń
  43. Wybacz, że tak męczę, ale mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie :) bo nie mogę się zdecydować...

    http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/płaszcze/bawełniana-parka-c269183p1983334.html bardzo spodobała mi się ta parka, ale mam obiekcje co do ceny... jest ona cienka i zapewne posłużyłaby mi tylko na wrzesień/październik. Uważasz, że jest warta swojej ceny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mierzyam ją ostatnio, ale brzydko w niej wyglądałam. Rzeczywiście do najcieplejszych nie należy i myślę, że w tej cenie znajdziesz coś ciekawszego. :-)

      Usuń
  44. Studiujesz w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  45. wygoda to podstawa! :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)