piątek, 4 lipca 2014

SUMMER MAKEUP

W komentarzach pod ostatnim wpisem pytałyście o wakacyjny makijaż i chociaż w upalne dni ograniczam go do minimum - postanowiłam napisać parę słów. :-) Uważam, że warto odstawić ciężkie podkłady, cienie do powiek i zapychające pudry, ponieważ gorąco niestety nie sprzyja takim makijażom. Dajmy odpocząć swojej skórze. :-)


Ja swoje ulubione podkłady Vichy (Dermablend i Aera Teint Pure) zastępuję ostatnio kremem CC Bourjois 123 Perfect. Muszę przyznać, że spełnia wszystkie moje wymogi: jest lekki, maskuje małe niedoskonałości, ładnie ujednolica kolor skóry i pięknie rozświetla. Jedynym minusem jest niski filtr - zaledwie 15, ale wcześniej wklepuję w twarz krem z dużym SPF (nie zapominajcie o ochronie przeciwsłonecznej!). :-) Kolejnym produktem godnym polecenia jest Benefit Fine One One. Są to trzy kolory (różowego szampana, melona i koralu) zamknięte w jednym sztyfcie o kremowej konsystencji. Wystarczy jedno pociągnięcie, a na twarzy pojawiają się trzy smugi, które po roztarciu dadzą naturalny efektu rozświetlenia oraz subtelnie podkreślą policzki. :-)
Nie potrafiłabym zrezygnować z podkreślenia oczu i ust. W tym celu używam zestawu od Lancome (tusz do rzęs Hypnose Drama i miękka kredka do oczu) oraz błyszczyka Chanel Brillant Extreme Glossimer
Do poprawek w ciągu dnia nie stosuję pudru - idealną alternatywą okazały się bibułki matujące, które zbierają nadmiar sebum, nie naruszając makijażu. Dostępne we wszystkich drogeriach. :-) 

Jestem ciekawa jak wygląda Wasz makijaż latem? :-)

32 komentarze:

  1. To ja dodam od siebie kilka słów, bo wiem jak Twoje posty działają na dziewczyny :-)
    Krem Bourjois CC niestety nie nadaje się do skóry typowo mieszanej, a tym bardziej tłustej. W przypadku mieszanej można oczywiście użyć pudru matującego, ale z tłustej po prostu spłynie.

    Za to na lato polecam minerały (ale te prawdziwe). Cudowne krycie, niewyczuwalne na twarzy i przede wszystkim nie zapychają.

    A tusz Lancome to mój ulubiony! ;-) Też zawsze kupuje w zestawie z kredką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ann a jakie minerały konkretnie polecasz? :) jakaś sprawdzona firma?

      Usuń
    2. O to samo chciałam zapytać. :-)

      Usuń
    3. Ja używam Lily Lolo, o całkowicie naturalnym składzie i szerokiej gamie kolorystycznej, ale jakbym mieszkała w Polsce, przyjrzałabym się z bliska Annabelle Minerals (chyba tak się pisze), bo skład też mają dobry, a są dużo tańsze. :)

      Usuń
    4. Potwierdzam, ja używam minerałów z Annabelle Minerals i jestem bardzo zadowolona! Polecam, bo cena nie jest wysoka, a w dodatku są wydajne i dają naturalny efekt. Na lato w sam raz. :)
      Aniu, jakiego filtra używasz? Ja wciąż poszukuję tego idealnego...

      Usuń
    5. La Roche Posay Anthelios XL Ultra-light SPF 50 :-)

      Usuń
    6. Mi akurat Anabelle nie podchodziły. Ja używam minerałów MEOW i polecam (są lżejsze od Anabelle według mnie)! Są robione własnoręcznie przez kilka Pań z Usa. Niestety minusem jest, że trzeba je zamawiać stamtąd, ale często na Wizażu są zamówienia zbiorcze.
      Ale przede wszystkim można wybrać spośród trzech formuł według krycia - ja używam tej z najsilniejszym kryciem. Mają ponad 70 odcieni! Każda gama kolorystyczna nazywana jest rasą kota :) Są niesamowicie lekkie, nie czuć nić na twarzy. Mam jeszcze róż, tzw. ,,skinny dipper" i rozświetlacz. Nigdy w życiu nie wrócę do płynnych podkładow, czuję się teraz w nich jak w masce - najwet w tych najlżejszych. Jak ktoś nie ma większych problemów z cerą wystarczy że delikatnie oprószy twarz.
      Anabelle mają większe krycie (to akuat na plus), są bardziej ,,cięższe" i ,,kremowe", ale mi się ważyły na twarzy. To tak dla porównania jakby ktoś się zastanawiał. Meow o wiele bardziej mi odpowiadają.
      Naprawdę, polecam minerały, za ich skład, naturalność - w wyglądzie i odczuciu.
      Próbki MEOW można zamówić na Allegro. Ja większe opakowania zamiast zbiorczo na Wizażu, trzeba trochę poczekać, ale nie płaci się za wysyłkę z USA, bo od 45$ jest darmowa. Jeśli ktoś ma większą ilość chętnych w swoim otoczeniu to zawsze można się zmówić.
      Strasznie się nachwaliłam i chaotycznie napisałam, ale naprawdę polecam wypróbować :) Przez 5 lat zmieniałam ciągle podkłady, MEOW nie zamierzam opuszczać :)
      Kasia

      Usuń
    7. Dokładnie, Annabelle Minerals są cudowne! Przede wszystkim możemy sobie wybrać wersję matującą/kryjącą/rozświetlającą. Według mnie matująca jest najlepsza (kryjąca potrafi zrobić biszkopt na twarzy). Próbka kosztuje 7,50zł, więc nie trzeba od razu zamawiać całego opakowania ;-)

      I kilka słów o filtrach...

      Do cery tłustej:
      - Vichy Capital Soleil Matujący krem do twarzy (spf 30 lub 50)
      - La Roche Posay Żel-krem do twarzy suchy w dotyku (spf 30 lub 50)

      Skóra normalna/mieszana:
      - La Roche Posay Anthelios XL ultra lekki fluid do twarzy SPF 50+ (wersja normalna lub barwiąca - od razu mówię, że barwiąca nie zastąpi podkładu)

      Do skóry suchej analogiczne produkty z tym, że dedykowane skórze suchej.

      A latem najlepiej pod filtr serum z witaminą C ;-)

      Usuń
    8. Ann. czy Ty może z wykształcenia jesteś Dermatologiem bądź Magistrem Farmacji? :-)
      Już któryś raz z rzędu natykam się na Twoje komentarze- m.in. na blogu u Ziemoliny, które są mega profesjonalnie napakowane informacjami na temat pielęgnacji. :-)

      Dziękuję za polecane filtry. Już jeden sobie upatrzyłam. ;-)

      Pozdrawiam, Ola

      Usuń
    9. Olu,

      Dziękuję za miłe słowa ;-) Nie jestem, ale interesuje się tymi tematami i dużo o tym czytam ;-) Gdybyś miała jakieś pytania to wal śmiało (chociażby na maila). W miare możliwości postaram się pomóc ;-)

      PS. Wszystkie filtry, które podałam przetestowałam na sobie. Naprawdę polecam - szczególnie matujący Vichy i Ultra Lekki LRP ;-)

      Usuń
    10. Ojej, dzięki. :-) Gdybym potrzebowała porady, to z przyjemnością do Ciebie napiszę! :-)
      Ja raczej byłabym skłonna ku LRP. ;-)

      Jeszcze raz dzięki za poświęcony mi czas. :-)
      Pozdrawiam. :-) Ola

      Usuń
    11. Jak się używa tych minerałów? One zastępują puder czy podkład? Czym nakładamy je na twarz?

      Usuń
    12. Minerały zastępują podkład. Nakłada się je na twarz pędzlem, najlepiej ,,płaskim" typu flat top. Z tańszych, a bardzo dobrych można znaleźć w ofercie marki Hakuro (sama mam), ale jest masę przeróżnych. Tu jest instrukcja ze strony Annabelle:
      http://www.annabelleminerals.pl/porady.html
      Kasia

      Usuń
  2. Wow, superb weblog format! How lengthy have you been blogging for?

    you make blogging look easy. The overall look of your web site is excellent, as smartly as the content material!


    Feel free to visit my webpage: dasdsad

    OdpowiedzUsuń
  3. ziaja krem na dzień bardzo wysoka ochrona(50)-w kolore naturalnego podkłady,tusz do rzęs,błyszczyk na usta ,Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam okazji używać;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu doradzisz, które wybrać. Właściwie to szukam baletek ale nie ma moijego rozmariu dotsepnego.
    http://lamoda.pl/offer/tommy-hilfiger-sandaly-2390940d-36-i618063.html#
    http://lamoda.pl/offer/tommy-hilfiger-sandaly-2390941d-36-i618064.html
    http://zebra-buty.pl/model/4685-sandaly-tosca-blu-1403s043-grey-2041-017
    Dzięki!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki ja w lecie preferuję 100% naturalizm + henna na rzęsy. :P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, przeczytałam z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny post - akurat poszukuję jakiegoś zamiennika podkładu na okres wakacyjny. Może wypróbuję ten krem CC. :)
    Aniu, specjalnie ze względu na Ciebie założyłam konto na Instagramie. Czy mogłabym dołączyć do grona Twoich obserwatorów? Byłabym przeszczęśliwa.

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Karola (na Instagramie carrielotte)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ggood-yearr.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Aniu, ponad rok temu pisałaś nam o tym, że testujesz urządzenie Philips Lumea. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdziło, czy obiecywane przez producenta efekty sprawdziły się w Twoim przypadku? Czy po dłuższym użytkowaniu włoski zostały rzeczywiście TRWALE usunięte? Przyznam szczerze, że - o ile działa- jest to coś dla mnie, głównie ze względu na to, że użytkowanie jest bezbolesne (właśnie dlatego odstraszają mnie wszystkie inne rodzaje depilacji i używam zwykłej maszynki jednorazowej...). W tym roku jadę do pracy nad morze na 2 miesiące i liczę, że uzbieram sumę, za którą będę mogła zakupić Lumeę. Jednak jeżeli urządzenie nie jest tak skuteczne, jak obiecuje Philips, to nie wydam na nie pieniędzy zarabianych przez całe lato... Proszę więc o subiektywną odpowiedź, jak z efektami w Twoim przypadku. Pozdrawiam i życzę udanych wakacji, Kamila :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam sie pod pytanie tez jestem ciekawa :>

      Usuń
  11. Dajmy odpocząć skórze i użyjmy tylko 5 kosmetyków.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much.

    I hope to give something back and help others like you aided me.


    Also visit my site: site ()

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful pics! You got some great cosmetics right there..I specially love the packaging of the One One.

    hugs
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię kosmetyki bourjois, ale ten krem niestety się u mnie nie sprawdził. Ciężko mi to opisać, ale jest cały czas "mokry" na twarzy, nie wysycha, łatwy go zetrzeć i rozmazać. Ma zbyt ciężką konsystencję, jak na krem cc na lato i ciężko się go zmywało.. Mam jeszcze z pół tubki i chyba go wyrzucę.. pewnie jest to kwestia rodzaju cery.. Natomiast bardzo chciałabym w końcu sobie kupić ten tusz do rzęs, bo podobno to kultowy kosmetyk. Latem lepiej zrezygnować z podkładu (jeśli jest się uczniem/studentem i się nie pracuje i nie trzeba na codzień wyglądać perfekcyjnie),twarz, gdy jest leciutko opalona i wypoczęta wygląda dobrze bez tej dodatkowej warstwy. Ja używam filtru vichy, który mocno matuje( polecała go nissiax83 na blogu i yt)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you for sharing your info. I truly appreciate your efforts and I am
    waiting for your next post thank you once again.

    Feel free to visit my webpage ... web page - ,

    OdpowiedzUsuń
  16. Moze jakis dzisiaj post stylizacyjny?

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda, ze nie dodalas zdjec (swojej twarzy), ja rowniez czekam na post stylizacyjny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)