czwartek, 26 czerwca 2014

WAKACYJNY KONKURS SHEINSIDE

Wakacyjny konkurs z SheInside.com! Opisz w kilku słowach idealne wakacje i wygraj wakacyjny zestaw. Wyłonię dwie laureatki, a każda z nich będzie miała do wyboru dwie rzeczy spośród: okularów, sukienek i kostiumów kąpielowych. :-) 


Zasady konkursu:
1. Rejestracja na stronie: SheInside.com
2. Polub na facebooku: SheInside i annaaaanna.
3. Nie zapomnij podpisać się adresem mailowym. :-)
Konkurs trwa do 9 lipca, do godziny 24.00 :-)

WYNIKI
Wybór dwóch laureatek był bardzo trudny, ale z pomocą innych osób wybrałam:
- zochazocha64@wp.pl
kasiaiharmonika@gmail.com
Gratuluję! :-)

55 komentarzy:

  1. Idealne wakacje to takie o których się nigdy nie zapomni. Przede wszystkim pełny wypoczynek, dobra zabawa ze znajomymi bądź rodziną i dużo uśmiechu w piękne słoneczne dni.! :)

    paulunia12@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealne wakacje powinny być pełne słońca, miłości, niezapomnianych przygód, spędzone w wyborowym towarzystwie! :)

    paulusia2g@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje idealne wakacje... Czyli wyjazd z pakietem all inclusive w najbardziej odległe zakątki, wycieczka z mnóstwem atrakcjami z pakietem full wypas a może... brak szczególnych planów, ochota na błogie nieróbstwo, chęć spożywania w nieprzyzwoitych ilościach i pragnienie ciągłego wystawiania swojego bladego ciałka do słońca? Poranki przy basenie, późne wieczory na plaży przy muzyce i dobry winie, popołudnia spędzane na starym rowerze, który był moim przewodnikiem i który pamiętał chyba czasy, gdy Włochy nie miały jeszcze dostępu do morza. Pędząc na nim czułam się jak prawdziwa Włoszka i nawet pogwizdywania i wołania zupełnie mi nie przeszkadzały, wręcz przeciwnie, dodawały mi pewności siebie, dlatego łamałam przepisy ruchu drogowego z włoską gracją ku uciesze Policji, która potrafiła jeszcze mrugnąć do mnie zachęcająco okiem.

    pozdrawiam

    jabolowa08@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo, że na co dzień jestem aktywną osobą, lubiącą towarzystwo innych ludzi oraz gdy dużo się dzieje to wakacje są dla mnie momentem kiedy wypoczywa i ciało i dusza. Idealnie spędzone wakacyjne dni to dni spędzone z dala od zgiełku miasta, najlepiej na złocistym piasku, z szumem morskich fal w tle. Ukochanej osoby zabraknąć również nie może ... ;) Ach .... już się rozmarzyłam i jestem tam jedną nogą ;)

    agnieha55@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje wymarzone wakacje zaczynają się w momencie zaliczenia w pierwszym terminie ostatniego egzaminu i dopięciu na ostatni guzik wszystkich uczelnianych spraw. Na UM nie jest to takie łatwe, ale mimo wszystko realnie! Dopiero wtedy wyczerpana po całym roku wracam do domu, by w pierwsze dni wakacji odespać ostatnie nieprzespane noce. Później nadrabianie zaległości: rodzinka, znajomi, wyjazdy, słońce, działka, zabawy, praca, książki, filmy, zakupy, spotkania to właśnie na tym ucieknie kolejne 3 miesiące, a wszystko po to by w dobrym gronie i miłej atmosferze naładować akumulatory na następne 9 miesięcy!
    Tak więc dla mnie wymarzone wakacje polegają na odpoczynku, relaksie i realizacji odstawionych na bok przyjemności oraz zainteresowań na które właśnie teraz będzie czas. Do tego będę łapać wszystkie promienie słońca, ładując się energią i chęcią do życia. Nic tak przecież nie uszczęśliwia jak słońce, spokój i odpoczynek w gronie najbliższych. W takich warunkach nawet miejsce nie gra szczególnej roli, bo wszędzie będzie idealnie! :)

    P.S. obecnie jestem na etapie odsypiania, wiec trzyma kciuki za resztę postawionych sobie celów i ich realizację. Wierzę że to będą IDEALNE WAKACJE !
    Udanych I wymarzonych wakacji życzę też wszystkim !
    Pozdrawiam
    ilona.morawska1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealne wakacje, to te spędzone z moją kochaną narzeczoną.. ubraną w piękne letnie ciuchy :)

    Pozdrawiam
    Dawid

    dawidklein@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealne wakacje...
    Każdy postrzega świat inaczej więc ciężko zdefiniować to wyrażenie. Nawet jedna osoba po jakimś czasie zmieni swój pogląd. Moje wymarzone wakacje nie są idealne - przecież nie ma takiego czegoś jak perfekcja. Może i jest w teorii, ale w praktyce? Nie wydaję mi się, przecież "perfekcja" jest dla każdego inna, więc nie istnieje.
    Moje wakacje może nie są idealne, ale na swój sposób najlepsze, a co ważniejsze - jedyne w swoim rodzaju. Widzę nieidealną siebie ze swoimi nieidealnymi przyjaciółmi. Widzę dużo wpadek i wstydliwych sytuacji, które mają bardzo daleko do perfekcji. Jednak kręcę głową i nie martwię się ponieważ będę miała co wspominać. Widzę też dużo robienia zdjęć, większość nieudanych, ale śmiesznych. Widzę radość, śmiech, ale złość, że głupi deszcz zepsuł wyjście na plażę. Widzę wyjazd na obóz, na pewno pełen wpadek, ale też spełnienia. Widzę wyjścia do kin, a także w inne miejsce, o których prawdopodobnie jeszcze nie wiem. Widzę spontaniczność. Wyobrażam sobie wiele nowych więzi, które zostaną zawarte w te wakacje. Widzę uśmiech i nadzieję, że będą to po prostu moje wakacje.


    kasiaiharmonika@gmail.com (pod innym adresem polubiłam strony :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfect vacation would be a nice little place like Santorini, beautiful blue sea, me and my dear resting by the beach, nice music from the near bar and couple of non alcoholic cocktails.

    Dosta Radnjanska
    radnjanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy czuję jak naczynia krwionośne w całym moim ciele rozszerzają się pod wpływem promieni słonecznych; kiedy sok z arbuza spływa mi z dłoni; kiedy słyszę głośne rozmowy w egzotycznych językach; kiedy wiem, że nic nie muszę; kiedy widzę znajome twarze opalone i wypoczęte; kiedy dobra książka towarzyszy orzeźwiającemu koktajlowi, podczas gdy miękki piasek formuje się pod kształt mojego ciała; kiedy tańczę, śpiewam, śmieję się z tymi najbliższymi sercu. Wtedy właśnie są wakacje. Idealne wakacje.

    raknatalia1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealne wakacje dla mnie to takie, które planuje 2-3 tygodnie przed z moim mężczyzną, pełne wrażeń, doświadczeń i poznawania nowych rzeczy.. a przede wszystkim, wrażenia których nie zapomniałabym do końca życia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealne wakacje to takie, które spędzam z ukochanym mężczyzną, a doświadczenia i wrażenia przebyte tam sprawiłyby, że wracałabym do tych dni z uśmiechem i łezką w oku ;-)

    kinia2408@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne wakacje (?) Moja mama, jej chłopak (Darek), siostra, Babci i Dziadek, ja i Rafał, jego rodzice, jego siostra z mężem i malutką Wiktorią; domki na Bora-Bora; poranne śniadania przy stolikach z zanurzonymi stopami w cieplutkiej wodzie, na śniadanie: owoce, koktajle, soki, gofry, bita śmietana; nagrywanie filmików na bloga i YT, robienie zdjęć wszędzie i wszystkiemu, rodzinie, krajobrazom, wodzie, rybką...; rejsy statkiem na inne plaże, wieczorne tańce na plaży, przy plaży, w mieście; nurkowanie na rafach, pływanie z rybkami, opalanie się, relaksowanie, zwiewne sukienki, piękne stroje kąpielowe, sandałki, kapelusze; pływanie w tej pięknej, czystej, przejrzystej, ciepłej wodzie, długie spacery po plaży, oglądanie zachodów słońca, ogniska, obiady w restauracjach, kolacje na plaży, a co najważniejsze chciałabym to wszystko im zafundować, bo wiem, że sami nigdy by nie pojechali i widziałabym wtedy ich uśmiechy na twarzach i szczęście, wiedziałabym, że są to ich wymarzone wakacje a dla mnie wtedy byłyby to idealne wakacje, tego szczęścia jakie mogłabym im dać nic nie zastąpi i mam nadzieję, że to się kiedyś spełni. :)
    Formularz kontaktowy jest na moim blogu.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. karolciuniuskaa@wp.pl
    Idealne wakacje z ekipą w ciekawym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne wakacje:
    - z miłym towarzystwem
    - z urokliwymi pejzażami
    - z 'lekką' głową bez myślenia o nauce, trudnej codzienności
    - z lekką opalenizną, która będzie nam o nich przypominać
    -z pysznym jedzonkiem
    - z książkami
    Nie mam jakiś niezwykłych marzeń dot. wakacji - chcę robić to, co przyniesie uśmiech, na co nie mam zazwyczaj czasu :)
    magda16318@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dom mój gdzie serce moje. Idealne miejsce/wakacje to takie w których poczujemy się jak w domu. Gdzie poczujemy się zupełnie wolni, gdzie wszystkie troski odejdą w zapomnienie. Po prostu. Wtedy nieważne jest miejsce. W dodatku gdy towarzyszy nam osoba z którą można podbijać świat,no cóż...Żyć nie umierać :) Każdemu życzę takich właśnie wakacji :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania
    anialeftak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. te konkursy u Ciebie tylko za pośrednictwem facebook..;/ szkoda

    OdpowiedzUsuń
  17. Myśląc o swoich idealnych wakacjach, wyobrażam sobie takie spędzone z przyjaciółmi. Codzienne wypady na miasto i pełen spontan...:)
    g.kumorowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy z nas kocha wakacje,
    czas na relaks i wariacje.
    Aby idealne były,
    samą radość nam sprawiły,
    przepis wam tajemny zdradze,
    letniej nudzie w mig zaradzę.
    Lista potrzebnych składników:
    1.Ocean pełny kamyków.
    2.Zimne lody i owoce.
    3.Z ukochanym dnie i noce.
    4.Słońce, plaża, chłodne drinki.
    5.Słodkie ciastka i landrynki.
    6.Uśmiech, miłość, spontaniczność.
    7.Czułość, radość, energiczność.
    8.Piękne kąpielowe stroje.
    9.Zawsze wyborne nastroje.
    Składniki zmieszaj starannie,
    byle dokładnie i ładnie
    a otrzymasz połączenie,
    doskonałe, jak marzenie!
    Gdy ten sposób przetestujesz,
    na pewno nie pożałujesz.
    Szczery przepis (nie wariacje)
    na moje idealne wakacje.

    email: kamila11207@interia.pl
    lubię na fb jako: Kamila Pikor

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że wszystkim znana jest sytuacja kiedy siedzimy ciemną nocą przed książkami/rachunkami lub innymi rzeczami rodem z piekła, zamykamy oczy i usilnie myślimy ' jak otworzę oczy to będę na słonecznej plaży ( lub innym rajskim miejscu), będę miała mnóstwo czasu, niczym się nie będę przejmować i będę najszczęśliwsza na naszej galaktyce'. Niestety nasze oczy się otwierają, a przed nami nadal leżą w tonach bohaterzy naszych koszmarów. Idealne wakacje zaczynają się wtedy gdy otwieramy oczy i czujemy się najszczęśliwszymi osobami w naszej galaktyce i kilku sąsiednich. ;)

    olam-mala@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Idealne wakacje? Morze, plaża, gorące słońce, drinki z palemką i ... mój kochany Tomek!
    I nic więcej na wakacje mi nie potrzeba :)
    Pozdrawiam!

    panasiuk.elzbieta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealne wakacje są spędzone z rodziną, przyjaciółmi leżąc na plaży w upalne lato trzymając szklankę lemoniady w ręku. Można je spędzić wędrując po górach i podziwiać piękno natury. Zapominając przy tym o codziennych troskach, zatapiając się w przyjemnych myślach i żałując kiedy ten błogi czas tak szybko ucieka.


    paulina996@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne wakacje są wtedy gdy spędzisz je ze swoja rodziną, z którą prawie nigdy nie masz kontaktu. Są idealne gdy spędzimy je również ze znajomymi i bliskimi nam osobami...

    llaura10@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Sorki, że tak nie w temacie, aleeeeee Ania kiedy pojawi się w końcu stylizacja???? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj Ani spokojnie pozdawac egzaminy :P

      Usuń
    2. Mam już wakacje. :-)) Stylizacja dziś lub jutro. :-)

      Usuń
    3. To super! :) czekamy w takim razie :)

      Usuń
  24. Idealne wakacje? Wakacje pełne podróży, odwiedzania nowych miejsc, szukania nowych smaków. Jak to zrobić? Szukać tanich biletów lotniczych i równie tanich hoteli (ponieważ bym w nich jedynie spała). Co dwa lub trzy dni być w innym państwie. Nie skupiać się na zobaczeniu wszystkiego, zwiedzenia każdego muzeum na świecie czy zobaczenia wszystkich sławnych ludzi. Lecieć w nieznane i cieszyć się chwilą! (najlepiej z przyjaciółmi)
    jane.kinny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealne wakacje to morze z moim ukochanym. Uwielbiam szum morskich fal a z braku czasu nie odwiedziłam Bałtyku już 3 rok. Chciałabym po prostu w ciszy usiąść z narzeczonym, zamknąć oczy i poczuć jego zapach pomieszany z aromatem gorącego piasku i fal. Chodź przez chwilę nie myśleć o problemach i obowiązkach.. To nie musi być tydzień, miesiąc..to może być chwila. Chwila wytchnienia z najbliższą mi osobą w miejscu, które kocham najbardziej.
    asiulka.slazak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Idealne wakacje nie muszą wiązać się z 30 stopniowym upałem, plażą i chłodnymi drinkami. Ja marzę o wyjeździe do Irlandii- kraju poetów i legend, marzycieli i buntowników. Chcę zobaczyć kamienny krąg, gdzie śpi potęga, cichy pagórek na którym co wieczór tańczą wróżki, wysoki klif, gdzie kiedyś sprawował swą władzę wielki czarnoksiężnik. Moje idealne wakacje to widok brzegu rzeki porośnięty orlikami, pub, gdzie zawsze czeka jakaś historia, wąska ścieżka wzdłuż żywopłotu, w którym kwitną czerwone fuksje. Pragnę usłyszeć rytm fal celtyckiego morza, które jak serce bije dniem i nocą.

    gosia_grabowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Już wakacje się zaczęły,
    wielkie deszcze nam lunęły,
    z domu nie mam jak się ruszyć,
    wakacyjnych strojów kupić.
    Puk, puk! Kto tam? Konkurs mały!
    W mig paluszki wystukały,
    wierszyk krótki i wesoły,
    co by człowiek nie był goły.
    Dwie sukienki wygrać muszę,
    bo się z domu już nie ruszę!

    Ah! I prawie zapomniałam!
    Przecież ja tu nie wspomniałam,
    jak wakacje idealne,
    wyczarować niebanalne.
    Wielki uśmiech w kieszeń spakuj
    i chłopaka lub przyjaciół.
    Trochę chęci i polotu
    Już gotowa do wylotu!
    Na wspaniałą wyspę wrażeń,
    by pospełniać kilka marzeń,
    bo to czas jest wyjątkowy
    więc i człowiek znów wesoły.
    Wszak od ciebie to zależy,
    czy to zrobisz jak należy.
    Już nie czekaj, ruszaj w drogę
    i swą własną stwórz przygodę
    Bez kłopotów, strachu, złości
    to przepiękny czas radości.
    Już nie zwlekaj,
    Ruszaj w tan
    I pamiętaj:
    IT'S YOUR LIFE!

    aleks185@wp.pl
    Lubię jako: Aleksandra Nowak

    Pozdrawiam i życzę wszystkim wymarzonych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. „Wakacje,znów będą wakacje.Na pewno mam rację wakacje będą znów.”
    Przez cały rok jesteśmy zabiegani,zapracowani i wiecznie spóźnieni.Z utęsknieniem czekamy na wakacje.W ten wyjątkowy czas wakacji każdy z nas wyrusza w inną stronę świata,na wschód,zachód,północ i południe.Usiądźcie wygodnie w fotelu,zapinamy pasy i startujemy.Zabieram Was w podróż do niezwykłego,magicznego świata.Nie będzie to wyspa Bali ani Rodos.Jest to moje małe królestwo w którym czas jakby się zatrzymał.Tu czas płynie inaczej.Parę km od chaosu miejskiej dżungli.Niepowtarzalne miejsce,którego nie można zapomnieć.Tam chce się po prostu wracać.Znam tutaj każdy zakątek,każdą uliczkę.Spacerując,mijam siebie,gdy byłam dzieckiem.Wspomnienia wracają i się uśmiecham.Odwiedzam miejsce w którym nadal stoi drzewo TO DRZEWO z czereśniami,które ogałacałam,bo uważałam,że kradzione smakują lepiej.Przez łąki dochodzę do leśnej ścieżki,którą obserwuję o każdej porze roku.Słychać szum liści i śpiew ptaków.Nie ma nic przyjemniejszego od słuchania koncertu ptasich melodii.Kolejnym przystankiem jest kwiecista łąka,gdzie plotłam wianki,które nie zawsze wychodziły idealne.Zamykam oczy i znowu jestem małą dziewczynką,która całymi dniami goniła motyle i która szukała czterolistnej koniczynki,która symbolizuje szczęście.Po dziś dzień to robię,bo z tego się nie wyrasta.Widzę blondyneczkę z głową w chmurach,która całymi dniami mogła leżeć na trawie i wpatrywać się w pogodne niebo.To moja spokojna przystań gdzie wszystko się zaczęło.Tam gdzie słychać ciszę.Jak ja kocham to miejsce.

    „Mój stały ląd,rodzinny dom,gdzie wszystko znajome
    Z najdalszych stron pod wiatr,pod prąd powrócę tu”
    (K.Giżowska)

    e-mail s_she@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie idealne wakacje, to takie które spędzam z moją malutką córeczką i mężem. Nieistotne gdzie je spędzimy, najważniejsze że razem <3

    paulina001@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. szum morza, cudowne słońce, książka i ukochany obok - to moja recepta na udane wakacje. Często jest tak, że finanse albo zła pogoda psują nasze wakacyjne plany ale na to, też jest recepta - kominek, wino, gry planszowe... idealne wakacje to te, które można spędzić z ukochaną osobą.. ;-)

    magdalena.manaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje wymarzone wakacje to wyjazd na misję do Afryki. Afryka zawsze mnie fascynowała, poza tym uważam że wakacyjny czas można o wiele lepiej spożytkować niż wylegiwanie się na błękitnym morzem, w cieniu palm, sącząc drinki (z doświadczenia mówię, że nie jest to wcale interesujące zajęcie, ile można leżeć plackiem? :D). Ja chciałabym moją skromną pracą pomóc innym, biednym ludziom w trudnej sytuacji. Czasami nie zdajemy sobie sprawy ile szczęścia mamy, że urodziliśmy się w miejscu gdzie mamy nieograniczony dostęp do wygód i nowości technologicznych. Poza tym taki wolontariat daje człowiekowi to co jest najcenniejsze: wspomnienia, doświadczenie, nowe przyjaźnie i poczucie spełniania. Człowiek czuje, że zrobił w swoim malutkim życiu coś wielkiego. Dlatego właśnie moim marzeniem jest wyjazd na misję do Afryki. Mam więc nadzieję, że w najbliższym czasie będę mogła te marzenie urzeczywistnić. :)
    Pozdrawiam

    gabriela115@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealne wakacje to…
    Podróż w wymarzony zakątek,
    Gdzie szczęścia jest początek.
    Dni na szaleństwach stracone,
    Gdzie dobre zabawy nieuniknione.
    Miłość spotyka się na każdym kroku,
    Co dodaje wakacjom swego uroku.
    To jak rejs w głąb swych marzeń,
    Ciąg szczęśliwych, letnich zdarzeń.
    Gdzie możliwe jest naprawdę wszystko,
    A Ty pozostajesz zwykłą turystką :)

    anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. By wakacje były idealne muszą być spędzone w gronie najważniejszych dla nas osób.
    Pełne szalonych przygód i miło spędzonego czasu oraz wycieczek wszędzie gdzie tylko chcemy.
    Idealne wakacje powinny być radosne i pogodne ale nie męczące , powinniśmy wypocząć podczas ich trwania , na przykład leżąc w hamaku w cieniu i czytając ulubioną książkę lub siedząc na plaży ze znajomymi.

    Na fb lubię jako Agnieszka Kopacz , e-mail: necti@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzy mi się wyjazd z Ukochanym na Zakynthos... Wystarczyłby tydzień. Odciąć się od wielkomiejskości i tempa polskiego miasta biznesu, na rzecz klimatycznych zakątków, lazurowej wody i pięknych plaż. Wiem, że pokochałabym to miejsce bardziej niż romantyczny Paryż, czy urokliwą Toskanię. Mogę cały rok pracować na zdwojonych obrotach, ale chociaż kilka dni w roku spędzić w miejscu, które śmiało mogę nazwać rajem. Mam nadzieję, że tego roku, w moim raju, spełni się moje największe marzenie, a serdeczny palec ozdobi symbol naszej miłości.

    Madzia Cz
    czmadzia7@gmail.com
    na fb: Magdalena Cz.

    OdpowiedzUsuń
  35. Co roku postanawiam, że te wakacje będą idealne. Jakiś wypad na piaszczystą plażę ze znajomymi, pełno słońca każdego dnia, piękna opalenizna na cały rok, zero poprawek we wrześniu (bo to jednak skraca o wiele wakacje i komplikuje plany!), jak praca - to zbijanie kokosów, przeczytanie dawno odłożonych w kąt książek, zero telewizji (bo po co czas marnować na takie bzdety!), obejrzenie kilku sezonów ulubionego serialu, wycieczka w egzotyczne miejsce... I tak w kółko i w kółko... I chociaż marzeń zawsze jest pełno (bo kto nie lubi mieć tyyyle wolnego czasu ?!) i nigdy nie udało mi się jeszcze zrealizować moich wakacji z marzeń, to każde wakacje są idealne. Tak, każde!! Plaża niekoniecznie piaszczysta, ale z przyjaciółmi! Poprawki psują humor, ale pocieszeniem jest, że nauka nigdy nie idzie w las! :P Męcząca praca w wakacje chociaż nie daje wspomnianych kokosów, to jest wspaniałą okazją do poznania nowych ludzi i jaką daje satysfakcję, gdy możesz uniezależnić się w końcu od rodziców i zarabiać sam na siebie po części kupić za swoje co tylko chcesz (i chociaż potem i tak nie kupuje się tego, co chce, bo szkoda nieraz tych ciężko zarobionych pieniędzy, to daje ogrom radości)! I chociaz czasem brak szans na jakąkolwiek podróż zagraniczną, ze względów ekonomicznych i nie będę mogła się pochwalić znajomym na fb, gdzie to ja nie byłam, to jednak każde wakacje są idealne jak dla mnie. Mogę pobyć dłużej i bliżej z osobami, które kocham i cenię!! :)

    charllize@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Idealne wakacje - tydzień spędzony w Hiszpanii. Błękitne morze przed oczami, cieplutki piasek delikatnie łaskotający stopy i słomiane parasole nad głową. Wraz z najlepszą przyjaciółką leżę sobie na leżaku, sączę zimny koktajl i zachwycam się błogim spokojem, by później jak szalona biegać po plaży i pluskać się w morzu :) I tak codziennie!

    moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym wybrać się w siedmiodniową wycieczkę dookoła świata. Tak spędziłabym swoje idealne wakacje : )

    „Zapraszam na pokład – Madame – oto twój samolot
    Polecimy gdzie tylko pani zechce”
    Słysząc to oniemiałam, twarz bladą jak ściana miałam
    Niespodzianka mnie zaskoczyła, piękny samolot i jej załoga zauroczyła
    Ledwie coś wyszeptać zdążyłam, a już po schodkach na pokład wchodziłam
    Oczy miałam większe niż cytryny, nie pożegnałam nawet rodziny
    Pilot pokazał moje siedzenie, wszystko eleganckie, niezwykłe jak marzenie
    I zapytał mnie zza sterów nagle: „Gdzie droga madame chcesz zawitać?”
    Czy hen wysoko by chmury schwytać?
    Czy może zobaczyć kraniec świata?
    Tam gdzie jeszcze nikt nie latał
    W ciepłe miejsca gdzie lecą polskie bociany?
    Czy na bieguny, ocierając się o lodu ściany?
    Drogi pilocie, polećmy tam gdzie inni często podróżują
    Tam gdzie z pięknem i dziką przyrodą na co dzień obcują
    Najpierw kierunek FRANCJA!

    F … rancuskie specjały, francuska moda
    R … ozsławiona na świecie Wieży Eiffla uroda
    A … ch te widoki są pełne niebanalności i elegancji
    C … ieszę się, że mogę wpaść do Francji
    J … est piękna, zadbana jak prawdziwa dama
    A … jeszcze nieraz odwiedzę ją całkiem sama

    Teraz lecimy do EGIPTU

    E … gipt to naprawdę gorąca miejscówka, stąd poleci do rodziny pocztówka
    G …dyby biura podróży mi tego miejsca nie odradzały, moje nóżki już by się tutaj kąpały
    I … na szczyt piramidy bym się wgramoliła
    P … iaszczystą plaży z Egipcjanami chodziła
    T … eraz z góry podziwiam ten kraj, tu jest prawdziwie kolorowy raj!

    Uwaga, zmieniamy kierunek, przed nami długa droga, bo… zawitamy do Australii!

    A … ustralia to dzikość przyrody i piękno natury
    U … kradkiem zza jednej chmury
    T … rochę swój wzrok wytężyłam i…
    S … eledyn i lazur raf kolorowych zobaczyłam
    R … wące wodospady i dżungle – oczom nie wierzyłam
    A … pod koniec pobytu siedziałam karmiąc kangury
    L … eżąc w krzakach śledziłam zebr całe sznury
    I … fotki robiłam by inni mi potem uwierzyli
    A … trakcyjnej przyrodzie zdumienia nie kryli

    Panie pilocie – LONDYN czeka – lećmy tam, bo czas ucieka

    L … ondyn przywitał nas deszczem i wiatru podmuchami
    O … kazję łapiąc poszłam przywitać się z ze sklepami
    N … a kolację do Królowej Eli wpadliśmy przelotem
    D … zidziusia- Royal Baby-obdarowałam mini samolotem
    Y … es, wycieczka się udała, choć strugami deszczu nas przywitała
    N … ie zawiodłam się zabytkami, przejechałam się czerwonymi autobusami

    Lećmy teraz się jeszcze ogrzać – może BUENOS AIRES?

    B … uenos to magiczna mieszanka wybuchowa
    U … lica każda jest tu kolorowa
    E … nergią zarażają mnie mieszkańcy
    N … ade nieszczęścia każdy tu tańczy
    O … zdobnymi piórkami mnie odziali
    S … zalone, gorące rytmy mi pokazali

    A … że w tańcu o całym świecie zapomniałam
    I … ntuicyjnie na resztę dni tu zostać chciałam
    R … umbę i sambę do rana tańczyłam
    E … gzotykę tego miejsca bardzo polubiłam
    S … zybko się kończy co dobre, wracać nie chciałam

    Bagaż wspomnień ze sobą zabrałam
    Właśnie tak najcudowniejsze swoje wakacje spędzałam ;)


    zochazocha64@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne wakacje to truskawek smak
    i deszczu brak.
    Ludzie w morzu miłości tonący
    i miłość do ucha wykrzykujący.
    O piątej wschód słońca
    i spacery bez końca!

    whou@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Moje idealne wakacje ? To dobre pytanie,
    W tej chwili odpowiedź na nie podana zostanie.
    Idealne wakacje nie mogą obejść się bez zwariowania,
    Chwil spędzonych w szczęściu- ciągłego zawirowania.
    Nie przejmować się czasem, niech płynie tak jak lubi,
    Bo w każdym dniu wakacji, godzina za godziną się gubi.
    Spędzać czas z przyjaciółmi, w gronie gdzie chwile są najpiękniejsze,
    Każdego nowego dnia, gdzie noce są coraz cieplejsze.
    Idealne wakacje, to na pewno czas obfity w odpoczynek,
    A w chwilach relaksu, móc zrobić dobry uczynek.
    Bez wyrzutów sumienia, móc robić to co tylko chcemy,
    Zarywać noce, i tak przeżywać każdy dzień bez ściemy.
    Lecz, aby to wszystko można było nazwać „idealne”,
    Opowiem wam coś, choć może to wydać się dość banalne.
    Jak każdy wie, wakacje sprzyjają spełnianiu marzeń,
    Ciągłego poszukiwania, zdobywaniu nowych wrażeń.
    Więc aby moje wakacje były idealne, chciałabym spełnić swoje marzenia,
    Które do tej pory nie są do spełnienia.
    Wyjechać za granicę, może to być do Hiszpanii,
    Tak, takie mam marzenie moi kochani.
    Jest to marzenie do spełnienia, lecz nie w te wakacje,
    Na razie muszę się zadowolić, mając codziennie wariacje.
    Gdy jest ładna pogoda, opalać się jak najwięcej,
    I wciąż z każdego nowego dnia czerpać coraz więcej.
    A gdy dla odmiany, pogoda się zepsuje,
    Zabrać swoją ulubioną książkę- to nic nie kosztuje.
    Rozsiąść się wygonie w ulubionym fotelu,
    Czytać i czytać, aż dojdzie się do wyznaczonego celu.

    W- Wszyscy wiedzą, że jest to czas najpiękniejszy,
    A-A nawet jest to czas w miłe chwile piękniejszy,
    K- Które, sprawiają, że dzień staje się atrakcyjny,
    A – A nie taki zwykły, codzienny, tradycyjny,
    C- Co tylko zapragniesz, w chwili możesz wyczarować,
    J – Jeśli tylko chcesz, idealnie wakacje możesz sobie zgotować,
    E- Eee, więc do dzieła, pracuj nad nimi, tymi idealnymi – tymi wymarzonymi.

    Idealnie Wakacje ? Ja już mam plan na nie ułożony,
    Jeszcze kilka poprawek, i będzie on skończony.
    Lecz, aby doszły one do spełnienia,
    Będzie mi potrzebna chwila wytchnienia.
    W te wakacje spróbuję, dopiąć wszystko na ostatni guzik,
    Będę zarywać noce, nie martwiąc się, że rano obudzi mnie budzik.

    e-mail : xxxsylwusia26xxx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepis na idealne wakacje:

    Stopień trudności: Bardzo prosty, wystarczy trochę dobrych chęci i odrobina spontaniczności.

    Weź 1 km dowolnego morza (najlepiej takiego o temperaturze wody około 20 stopni), dodaj 2 m plaży, zmieszaj z dużą dawką słońca.
    Następnie dopraw szczyptą dobrego humoru i podgrzej do temperatury około 30 stopni.
    Do wykończenia użyj jednej tubki kremu do opalania i garści zebranych o zachodzie słońca muszelek.
    Najlepiej smakuje w towarzystwie przyjaciół!

    A do tego krótka rymowanka:

    Już od dawna mi się marzy,
    wylądować na dzikiej plaży.
    Z dala od miasta zgiełku,
    wygrzewać się w słońca ciepełku.
    Słodkiego lenistwa nareszcie zakosztować,
    i na czytanie czasu nie żałować.
    A wieczorem, gdy słońce zachodzi,
    w morzu się trochę ochłodzić.
    Do później nocy po plaży spacerować,
    i rozgwieżdżone niebo obserwować.
    To takie moje małe wakacyjne marzenie,
    liczę w tym roku na jego spełnienie


    panipieguska@interia.pl
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. W kilku słowach ?

    Idealne Wakacje to czas pełen emocji sięgających zenitu, czas refleksji i szalonych przygód. Pełne miłości, naturalności, ciepła . To pozwolenie sobie na rzeczy, doznania i fantazje o których zawsze można było pomarzyć, a które były jakby zamknięte pod kluczem "codzienności". Idealne wakacje spędzone w miejscach ze snu, siedzenie na księżycu z ukochanym mężczyzną, spacer po magicznej tęczy i ... zbieranie wspomnień jak z bajki, to czas w którym w każda sekunda będzie wiecznością a każde wspomnienie napełnione miłością, każda przygoda uwieńczona radością ! xxxxkicia5xxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje idealne wakacje? Spędzenie każdego tygodnia w innym miejscu na świecie, które wzbudzają zupełnie inne emocje. Możliwość przeżycia niesamowitych przygód i spełnianie marzeń. Nurkowanie w Australii przy największej rafie koralowej, surfing na tropikalnych Hawajach, wylegiwanie się na plażach w Miami, słoneczny tydzień na Sycylii, włoskie wino i specjały, wypatrywanie dzikich zwierząt na środku sawanny w Afryce, spacerowanie nocą po Manhattanie i poranny jogging w Central Park, romantyczne chwile w Paryżu i szalone noce w Las Vegas, aby na koniec rozkoszować się czasem, który mi pozostał, relaksując się na tarasie w ciszy i spokoju, czytając gazetę z kubkiem mrożonej kawy. Tak, to byłoby coś pięknego! Wymarzone, upragnione, cudowne wakacje. Jednak wiem, że te podróże będą mi jeszcze długo chodzić po głowie z nadzieją, że się ich kiedyś doczekam. Dlatego myśląc o idealnych wakacjach w realny sposób przychodzą mi jedynie dwa pomysły: idealna pogoda i idealne towarzystwo. Mając to jestem pewna, że mogę w stu procentach wykorzystać wolny czas i cieszyć się nim każdego dnia. Aby mieć idealne wakacje nie potrzeba wiele, bo tylko od nas zależy czy zrobimy wszystko, żeby były one idealne :) Pozdrawiam!

    pau_lina@poczta.onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje wakacje które za idealne uważam, są tak fenomenalne że aż brakuje słów . Trwają tak długo jak Moda na Sukces, pachną lawendą i co ważne czuję po prostu do nich miętę . To czas, długi, pełen wszelkiego rodzaju szaleństw, głupot i pokonywania swojego strachu ! To czas w którym przenoszę się w bajkę, gdzie ja jestem Kocpiszkiem który znalazł księcia, a mój książe niczym Zorro przyjedzie po mnie na białym koniu, i do tego ze zwinnością SpiderMana wdrapie się na szczyt mego pokoju i skradnie mnie i moje serce ... ahh marzenia, xxxedytaxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Dla mnie idealne wakacje są co roku,
    Każdy kolejny dzień jest pełen uroku.
    Nie starczy słów, aby opisać jak wiele rzeczy mnie w nich fascynuje,
    Jednego jestem pewna… z żadnego dnia nie zrezygnuje !
    Dlaczego takie idealne ? Dlatego, że są moje,
    Dlatego, że odkrywać nowego dnia wcale się nie boje,
    Dlatego, że choć inni w każdym moim dniu widzą zwyczajne chwile,
    Ja z radością, pasją i oddaniem spędzam je mile.
    Dla mnie idealne wakacje to nie jest wyjazd w dalekie strony,
    Gdzie będę pozbawiona, zwykłej nieśmiałości- ochrony.
    Z pewnością radość by mi to sprawiło,
    Jednak po chwili już by się znudziło.
    Wolę swoją codzienność, kiedy korzystać mogę z rozpalonego słońca,
    Gdzie po zimny napój będę mogła wysłać swojego brata – indywidualnego gońca.
    Cieszyć się chwilą, gdy czas tak szybko przemija,
    I w tym czasie wszystkie zmartwienia i troski szerokim łukiem omija.
    Dla mnie te zwykłe czynniki sprawiają, że wakacje są idealne,
    Nie są niezwykłe, są po prostu banalne.
    Banalne dla innych, lecz nie widziane moimi oczami,
    Jak już wspomniałam, nie da się tego do końca wyrazić zwykłymi słowami.
    To moje odczucia i nikt mi ich nie zabierze,
    Mogę je wszystkie zapisać jedynie na papierze.

    szija26@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Droga Aniu,
    Pierwszy raz wierzę, tak na 200%, że tegoroczne wakacje będą idealne. Dlaczego? Piszę te słowa w ostatnim dniu konkursu, ponieważ na dziś miałam zaplanowany ostatni egzamin. Obiecałam sobie, że jeśli zdam, napiszę jak czekałam i jak bardzo zasłużyłam na odpoczynek.
    Mój pierwszy rok akademicki na ciężkich, ale wymarzonych studiach nie był "usłany różami", ale mogę z czystym sumieniem napisać, że dałam z siebie absolutnie wszystko. Gdy z miesiąca na miesiąc czułam się coraz gorzej i miałam poważne problemy nie tylko z nauką, ale także by wstać z łóżka, walczyłam. Chodziłam na zajęcia, starałam się uczyć. Trafiłam do szpitala i miałam to szczęście, że zaopiekowali się mną cudowni lekarze, którzy odkryli na co choruję.
    Wybacz przydługi wstęp, ale był niezbędny do podsumowania, jak wiele znaczą dla mnie tegoroczne wakacje. W lipcu mam operację. Dzięki chorobie zrozumiałam, że naprawdę liczy się każdy dzień. Zaczęłam cieszyć się chwilą. Zwyczajny spacer jest dla mnie nadzwyczajnym wydarzeniem Wiesz Aniu, co będę robiła wyjątkowego w te wakacje? Wyzdrowieję A poza tym nic szczególnego- nie marzę o wakacjach pod palmami, bo u mnie w domu będą dla mnie najlepsze Codziennie będę wstawała z uśmiechem na ustach, (ale po 9 rano ), robiła zdrowe soki i domowe lody, i myślę, że monopol na obiady będzie mój, (Mama też musi odpocząć). Jak najwięcej czasu poświęcę ukochanej Rodzinie, prawdziwym Przyjaciołom, najlepszemu Chłopakowi na świecie oraz mojemu słodkiemu maltanowi . Przeczytam inne książki niż prawnicze i nadrobię Twojego bloga.
    Żyć pełnią życia i robić tylko to co sprawia mi przyjemność- mój super plan, w którym nie ma miejsca na ból, cierpienie czy zwątpienie. Pozytywne myślenie, zapał i wiara = moje wakacje Myślę, że nie muszę powtarzać, że będą idealne? Dominika


    dominika_chrostowska@wp.pl

    na fb: Dominika Chrostowska

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy będą wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
  49. gdzie można odnaleźć wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny, wyniki będą dziś wieczorem. Dopiero wczoraj otrzymałam odpowiedź zwrotną od SheInside w sprawie konkursu. :-/

      Usuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)