piątek, 6 czerwca 2014

SUMMER, I'M WAITING FOR YOU!

Wakacje coraz bliżej, a my coraz częściej rozglądamy się za strojem kąpielowym i plażowymi dodatkami. Dlatego mam nadzieję, że mój post Was zainspiruje. :-) Zacznę od bikini, ponieważ chciałabym Wam polecić markę TRIANGL, która podbiła serca kobiet na całym świecie i coraz większą popularnością cieszy się w Polsce.


Kostiumy kąpielowe TRIANGL wykonane są z neoprenu - materiału, z którego produkowane są również stroje surferów i skafandry nurków. Dzięki temu kostium jest rozciągliwy i z łatwością dopasowuje się do kształtu ciała, a przede wszystkim nie marszczy się. 
Odstraszać mogą ceny, ponieważ stroje kąpielowej tej marki zaczynają się od 80$ wzwyż, ale gwarantuję, że są bardzo ładnie wykończone, z dbałością o najmniejsze szczegóły. 
Kolejną nowością są plastikowe/gumowe sandałki. Uważam, że to praktyczne obuwie na plażę, ponieważ materiałowe/piankowe długo schną, a w dodatku szybko się brudzą. Zastanawiałam się na jaką markę i kolor postawić - wybór jest naprawdę ogroomny! Ostatecznie wybrałam czarne Michaela Korsa, ale mnóstwo dobrych opinii słyszałam również na temat sandałek Melissy i Gioseppo. :-)


Brakuje mi jeszcze dużej, plażowej torby. Słyszałam same pozytywne opinie na temat torebek Obag. Ciekawa jestem co Wy o nich myślicie? :-)
Te oraz inne modele znajdziecie TUTAJ.

To już wszystko co przygotowałam na dziś. 
Mam nadzieję, że wpis Wam się spodobał.
Pozdrawiam. :-* :-)

78 komentarzy:

  1. Na Tobie to wszystko będzie wygladalo ok, ale mnie chyba zbytnio te kolory nie ubieraja. Trochę smutne kolory jak na lato :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba czytamy sobie w myślach bo pod ostatnim postem pytałam o ten kostium a tu dziś wstawiasz o nim post ;) skąd zamawiałaś sandałki?

    PS dzisiejszy post był idealnym przerywnikiem nauki do sesji ;)

    Pozdrowienia,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam na Gomez.pl, powodzenia na egzaminach. :-)

      Usuń
  3. Ten stanik jest chyba tylko w stanie zakryć sutki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania ma małe piersi- stąd mały rozmiar stanika kąpielowego. ;-)

      Usuń
    2. Proponuję odwiedzić stronę triangl.com (zakładka LOOKBOOK) i zobaczyć jak powinien leżeć model, który wybrałam. :-)

      Usuń
    3. Stroj paskudny nawet na modelce. Gora moim zdaniem zle dopasowana. Natomiast sandalki widzialam na zywo w kolorze brazowym. Bardzo ladne, lepiej wygladaja na zywo niz na tym zdjęciu.

      Pozdrawiam,
      Nati

      Usuń
    4. Mi tez sie wydaje, ze strój na modelce jest zdecydowanie za maly. Co do reszty prezentowanych strojów Triangl: staniki bez ramiaczek wydaja sie mocno ściskać piersi, co nie jest ani wygodne, a juz na pewno zdrowe. Niestety jeśli chodzi o material, jakim jest neopren, to nie ma on dużych wlasciwosci rozciagajacych, dość sztywno przylega do ciala i na biuscie- odstaje, dlatego wszystkie modelki są takie " pościskane". Jeśli porownac ceny, to wydaje mi sie, ze kostiumy od Victoria' s Secret są dużo ładniejsze i wygodniejsze. Ale co kto lubi...

      Usuń
  4. Ja tylko czekam na wypłatę i kupuje obag :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne dodatki już przyszykowałaś. Obag są po prostu popularne teraz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kostium bardzo ładny ale mimo wszystko myślę że przesadnie drogi jak na zwykłe sznurowane bikini ;) Usztywniane kostiumy z fiszbinami w tej cenie rozumiem, ale tutaj widać że łapią klienta na popularności i trendzie ;) a buty rewelacja, obawiam sie tylko że mogą bardzo obcierac :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też bardzo podoba się obag....niestety mój wybrany kolor będzie dostępny dopiero pod koniec czerwca....
    sandały fajne nie wiem jakie znaczenie ma w tym momencie producent czy marka ale wyglądają jak takie bazarowe gumki...przynajmniej na zdjęciu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przymierzałam mnóstwo gumowych/plastikowych i muszę przyznać, że widzę różnicę w komforcie pomiędzy tymi bazarkowymi, a tymi które kupiłam. :-)

      Usuń
  8. Taka torba obag marzy mi się od dawna, może kiedyś sobie taką sprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne sandałki- miłego poparzenia stóp! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa... Myślisz, że Ci się ona przyzna, że miała odparzenia lub odciski przez te sandałki... :D To samo tyczyło się gumowych baletek Hunter.
      Ewidentnie były niewygodne i pozostawiały odciski dlatego sprzedała, a i przy okazji zarobiła. ;)

      Usuń
    2. Ania ślepo podąża za marką a nie za wygodą

      Usuń
    3. Dziewczyny, nie wiem jakie obuwie wybierzecie na plażę, ale najważniejsze, że WY będziecie zadowolone. :-) Tak samo jest w moim przypadku. Pozdrawiam, życzę miłego dnia i duuuużo radości. :-)

      P.S. W kolejnym wpisie przekonacie się, że jednak potrafię postawić na wygodę. :-)

      Usuń
    4. Ania, więcej dystansu do hejtu, nikomu nic tutaj nie musisz udowadniać. To Twój blog, Twoj gust, Twoje stylizacje - wielu się one niespodobają - trudno! Nie musisz wszystkich zadowolić :)

      Usuń
    5. A bazarkowym panienkom już podziękujemy! >:)

      Usuń
    6. Nie mam zamiaru się smucić dlatego, że ktoś sobie poparzył stopy... ;-)

      Również pozdrawiam! ;-)

      Usuń
  10. masz prześliczne sandałki:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. marzy mi się taki strój. ale cena skutecznie odstrasza :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, podaj proszę link do sandałków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je na gomez.pl, ale niestety już się wyprzedały. :-/

      Usuń
  13. Aniu, podaj proszę link do sandałków.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jakie piękne sandałki ! Ja mam Meliski i bardzo sobie je chwalę, też są idealne na plażę :) a kostium rzeczywiście trochę drogi.. Co nie zmienia faktu, że chętnie bym go przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne rzeczy,zwłaszcza sandały <3
    www.blog017.blogspot.com < nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko z miłą chęcią bym widziała u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sandały od MK na plażę? litości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie...na plaze kupuje sie najzwyklejsze klapki z 9.99 i jest dobrze! Nie rozumiem po co przeplacac, kto cie oglada na tej plazy? Bez przesadyzmu nie jestes gwiazda ze paparazzi ci na okraglo foty robia. Troszeczke umiaru zycze.

      Usuń
    2. ludzie, ja wam życzę umiaru. po cholerę wtrącać się w życie innych ludzi.. Tobie pasują klapki za 10zł, jej za 1000zł. i co? każdy jest inny, po co krytykować odmienność gustów (i nie tylko) ?
      razi was, że ją stać? powiem krótko: do roboty. chcecie mieć, to trzeba robić. a nawet jeśli się komuś udało i się nie narobił, to co wam do tego? wy róbcie tak, żeby to wam było dobrze. taka jest mentalność wielu ludzi niestety, że nie dostrzegają tego co same mogą zrobić dla siebie, tylko krytykują innych. autorka bloga chce mieć klapki od MK, jej sprawa, po co te zgryźliwe komentarze na temat gwiazdorzenia... naprawdę, czasem jak czytam komentarze to ręce opadają. ludzie, trochę więcej jakiejś empatii, otwarcia się na inne osoby, a mniej krytyki i zarozumialstwa... miłych wakacji wszystkim czytelnikom!

      Usuń
    3. te japonki obcierające MK kosztują ok. 450 zł, niedługo Ania wystawi na alegro

      Usuń
    4. Te sandałki są na zalando po 199 zł. Dużo hałasu o nic.

      Usuń
    5. Na Zalando 199 ;)

      Usuń
  18. szczerze mówiąc ten strój kąpielowy jest po prostu brzydki, stanik jest za mały, wątpie by się rozciągnął i dopasował,; kolor jesienny i smutny, zleje się z opalenizną

    OdpowiedzUsuń
  19. No to jest juz lekka przesada..stroj 300, sandaly pewnie drugie tyle, okulary dolce gabbana ponad 5 stow na pewno. Skad normalna studentka ma wziac na to wszystko pieniadze?? Przykro mi ze nie szanujesz mniej zamoznych czytelniczek! Wiecej tu nie wejde!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy studenci sa biedni... ma pokazywac ciuchy z bazarku?

      Usuń
    2. Przykro mi, że z powodu jednego wpisu przestaniesz odwiedzać mojego bloga. Tym bardziej, że na blogu zazwyczaj pokazuję bardzo przystępne cenowo ciuchy np. Moodo, SheInside itp. W dodatku nikogo nie zmuszam by kupował to samo, blog ma być jedynie inspiracją. Wspomniałam również, że dobre opinie słyszałam na temat butów Melissa lub Gioseppo, które są znacznie tańsze. Szanuję Twoje zdanie, ale mam nadzieję, że jeszcze tu wrócisz.
      Pozdrawiam serdecznie! :-)

      Usuń
    3. Melissa tańsze? No tak niekoniecznie. Buty melissy zazwyczaj zaczynają się od 200zł w górę. Chyba, że chodziło Ci Aniu o mel by melissa :) To jest wersja dla młodszych klientek i rzeczywiście jest sporo tańsza.

      Usuń
  20. Czemu tak smutno? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze zaszaleję z kolorem. ;-)

      Usuń
  21. Anka zaprezentuj się nam ;) a nie. zapomnialam , ze tego nie zrobisz bo masz male cycki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że jak?? :/ poziom podstawówki :D

      Usuń
    2. Haha, no i dobrze, bo małe jest piękne :-)

      Usuń
  22. Właśnie dzisiaj idziemy z mamą kupić sobie strój kąpielowy na lato.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, zamierzam kupić tam strój, mam juz jeden wybrany, ile placiłaś za przesyłkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strój dostałam w prezencie od firmy Triangl, ale koleżanka zamawiała i płaciła 20$. :-)

      Usuń
  24. Bardzo podoba mi się ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekny print ma ten strój!

    OdpowiedzUsuń
  26. Beda Mazury w tym roku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, będą? A może w tym roku uraczysz nas również zdjęciami z jakiejś bardziej egzotycznej podróży? ;)

      Usuń
  27. Zestaw świetny! Za to właśnie lubię Twój blog, bo nawet na plaży pozostajesz wierna swojemu stylowi, klasa i elegancja nie tylko na zdjęciach na bloga, ale i w czasie wolnym podczas wylegiwania się z przyjaciółmi na plaży - tak trzymaj! :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu jakie rejoy polecasz a mazurach?

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne, dobrze ze sobą skoordynowane kolorystycznie rzeczy. Nie stać mnie na żadną z nich ;), ale u kogoś obejrzę z przyjemnością - inspiracja zawsze się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  30. W jakim rozmiarze jest ten strój bo chce zamówić ale nie wiem jaki rozmiar wybrac XS czy S.
    Obag sa super ja zamawiam biała z czarnymi raczkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne rzeczy, najbardziej podobają mi się okulary przeciwsłoneczne oraz sandałki! *_*

    OdpowiedzUsuń
  32. Obag to mega praktyczna wakacyjna torba. Na blogach królowała już w zeszłym roku - więcej info znajdziecie u mnie na blogu http://www.tojestmodne.com/musthave-obag/

    --
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  33. Obag <3 duzy wybor kolorow ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. czarna guma na nogach w lecie - mmm... a jak cudownie musi być je założyć, gdy poleżą chwilę na słońcu, miodzio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wpadnie troszkę ziarenek piasku...mrrr

      Usuń
    2. może ania po prostu pływa w gumowych japonkach bo nie przemakają, co z tego że odparzają

      Usuń
  35. I lоved as mucɦ as you will receive carried out
    riǥht here. The sketch iѕ attractivе, your authoгed subject matter stylish.
    nonetheless, ƴouu command get got аn shаkіness oveг that
    yoս wish be delivering the follߋwing. unwell unquestionably come more formerly again sіnce exactly the same nearly a lοt often inside casе ƴou shield this hike.


    Also visit my webpagе ... oemdd.com

    OdpowiedzUsuń
  36. I could not resist commenting. Very well written!

    My web page carcasas para iphone 5 originales

    OdpowiedzUsuń
  37. Ania, kiedy stylizacja?? :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Wоw, this artiϲle is pleasant, my sister is analyzing these kinds of things,
    so I am going to tell her.

    Look at my blog post - forklift fleet management

    OdpowiedzUsuń
  39. Niϲe post. I leаrn something totally new and
    challenging on blogs I stumbleupon every daʏ.
    It's alwaƴs interesting to read content from otɦer writers and
    use a little sometɦing from their ѕites.

    Feel free to visit my web-site :: oem data delivery

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)