wtorek, 10 czerwca 2014

CASUAL AS USUAL

W dzisiejszym wpisie chciałabym zwrócić szczególną uwagę na ortopedyczne klapki Birkenstock, które za sprawą takich domów mody jak Chloé, Givenchy, czy też Celine - stały się najgorętszym obuwniczym trendem zbliżającego się sezonu letniego. Ich zdrowotne właściwości zapewniające komfort i wygodę znane są na całym świecie, a do grona wielbicielek birkenstocków należą siostry Olsen oraz Kate Moss. Ciekawa jestem co Wy o nich myślicie? :-)










torba - SheInside, zegarek - Daniel Wellington, spodnie - Mango (answear.com),  okulary - Vans (answear.com)
tunika - Gatta (dostępna w 3 kolorach na answear.com), klapki - Birkenstock (answear.com)

Zachęcam do skorzystania z kodu rabatowego - 20%
na zakupy w ANSWEAR.com. Więcej szczegółów TUTAJ. :-)

77 komentarzy:

  1. a na ustach masz jaka szminke?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chanel Rouge Coco - Jersey Rose :-)

      Usuń
  2. Uwielbiam twój styl!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój styl jest fantastyczny, jednak czasami buty to totalny niewypał- tak jest również w tym przypadku... Nie zawsze to co podpatrzone u gwiazd jest ładne... Jedynym plusem jest funkcja ortopedyczna, ale słyszałam, że zdrowo chodzicćrównież w butach do biegania i air maxach, a te są nie tylko wygodne, ale i ładne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonała wygoda. Poza tym w upalne dni sięgam po klapki, a nie adidasy. ;-)

      Usuń
    2. Jeszcze rok temu powiedziałabyś o tych klapkach, że są "mało subtelne", a w tym roku, jak są modne, to Ci się podobają...

      Usuń
    3. Ale sie czepiasz.Nie wiesz ze tylko krowa nie zmienia poglądów.Aniu super.pozdrawiam.

      Usuń
    4. Ja też tak mam- mówię czasem: W życiu nie założyłabym tego czy owego. Po jakimś czasie mam ochotę jednak to kupić i co najdziwniejsze- bywa, że jestem zadowolona bardziej niż z innych rzeczy, które są np. ulubione od zawsze. Podobnie z kolorami, których nie noszę- minie pół roku i czuję, że np. chcę coś w kolorze szarym, który wcześniej omijałam szerokim łukiem.

      Usuń
    5. Dziewczyny, to nie jest istotne czy Ania zdecydowała się na te buty pod wpływem chwilowej mody czy z innych względów. Mnie cieszy inny fakt- że w końcu lansuje się buty, które są fizjonomiczne dla stopy człowieka. W ostatnim czasie na palcach u ręki można policzyć firmy obuwnicze, które zwracają uwagę na ten drobny, ale bardzo istotny aspekt. A na ulicach spotyka się masę dorosłych i dzieci z płaskostopiem czy koślawościami. Zwracam na to ogromną uwagę, ponieważ studiuję również na tym samym kierunku co Ania. But powinien być nie tylko ładny, ale przede wszystkim dobrze wyprofilowany i dopasowany do stopy.

      Usuń
    6. Dobrze, dobrze, no i musiałaś koniecznie się pochwalić, że studiujesz na tym samym kierunku co Ania;)

      Usuń
    7. Nie odebralabym tego jako chwalipięctwa, bo po pierwsze nie podpisalam sie pod swoim komentarzem, a po drugie chcialam jedynie nakreślić fakt, ze bardziej rzucają mi sie w oczy tego typu schorzenia. I jest naprawdę zatrważająco dużo takich przypadków.

      Usuń
    8. 100% prawda.

      Usuń
  5. Kupiłam swoje w CCC za 59, 99 zł, jest ogromny wybór (!!!) i niektóre wzory niczym się nie różnią od markowych, więc po co przepłacać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roznice widac na pierwszy rzut oka, niestety. Surowce, z ktorych zrobione sa klapki oraz jakosc wykonania bije po oczach. Poza tym te z CCC maja niezbyt dobrze wyprofilowana wkladke. Czy mialas kiedykolwiek na stopach oryginalne Birkenstocki?...Renata

      Usuń
  6. super uwielbiam birkenstocki własnie w tym samym czasie napisałam u siebie o nich post. Zapraszam
    www.alburnumbybiel.blogspot.com

    pozdrawim
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te okulary i jestem z nich bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. :-) Kuszą mnie te w kolorze brzoskwiniowym: http://answear.com/286502-vans-okulary-circle-lens-cat.html :-)

      Usuń
    2. odwaznie :)

      Usuń
  8. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza to ze zbliżeniem na twarz:-) Czy robił je ktoś inny niż dotychczas?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. :-) Zdjęcia do dzisiejszego wpisu robił mój Chłopak. :-)

      Usuń
    2. To zdjęcie - zbliżenie na twarz jest swietne, moj numer jeden:) i te usta....

      Usuń
  9. Mnie się te klapki nie podobają a poza tym nie przepadam za klapkami w mieście - wg mnie ta część garderoby zerezerwowana jest na plażę, nad jezioro itp. Ale podoba mi się Twój koczek, fajny taki niedbały ;) Lepszy niż idealnie ułożony. Zaczęłaś już wakacje czy jeszcze walczysz na uczelni? ;)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, naprawdę ślicznie wyglądasz! z roku na rok ładniejsza:-)
    nie mogę się doczekać Twoich letnich stylizacji!
    pozdrawiam Cię ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! ;)))
    http://fashion-styleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że są aseksualne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy każdy musi chcieć być seksownym? Ja np. nie chcę.

      Usuń
    2. A jak buty tworzą Twoim zdaniem tę seksualność ????

      Usuń
    3. Wszystko tworzy:)

      Usuń
  13. tadaaaaaa. tandeciara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe z której strony? po co piszecie takie komentarze?

      Usuń
    2. Tada a z tego kto to napisał to bezmózgie yeti.

      Usuń
  14. Popieram- wyglądasz na nim uroczo:) Ogólnie dzisiejszy post bardzo mi się podoba, jest w stylu tych z początku bloga. Ostatnio niestety nie było takich postów za wiele, moim zdaniem ubieranie takich ciemnych ubrań, niby modnych, ale kiepskich jakościowo wcale do Ciebie nie pasuje... nie wiem, nie umiem tego wytłumaczyć.. A dzisiejszy strój jest świetny, taki w stylu grzecznej dziewczyny (w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu) a klapki są super. Lepiej Ci w jasnych barwach i ubieraniu się "pod kolor"

    OdpowiedzUsuń
  15. a mi mimo ze te klapki sie nie podobaja na tobie wygladaja slicznie ;-) ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nic dodać, nic ująć,a te klapki są niesamowicie wygodne:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja - prosto i z klasą.
    Ja od dawna myślę nad zakupem klapek Birkenstock. Wyglądają na niesamowicie wygodne.
    Aniu, Twój post sprawił, że chyba w końcu się skuszę.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, skuś! :-) Będziesz zadowolona. :-)

      Usuń
  18. http://mariannan.costume.fi/2014/06/09/striped-black-white/ déjà vu ??????? hahahahaahahhahaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? :-)

      Jeżeli sugerujesz, że zgapiłam - dodałam post wcześniej. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Po pierwsze to nie jest żadne oryginalne zestawienie, bo jest stworzone z bazowych elementów, każdy może się tak ubrać. A po drugie Ania nie ma obowiązku, czasu i zapewne ochoty przeglądać wszystkich blogów jakie istnieją w sieci w obawie czy ktoś aby nie dodał stylizacji z podobnymi elementami garderoby po to tylko, aby złośliwe czytelniczki jak ta powyżej nie miały o co się przyczepić.

      Aniu, pomimo prostoty stylizacja bardzo udana, na Twojej drobnej filigranowej sylwetce wszystko dobrze się prezentuje ;)

      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
    3. Zupełnie inna stylizacja, inne klimaty, inne buty, inne paski, inne wszystko, mimo, że paski jak świat światem mogą się u kogoś powtórzyć, podobnie jak białe spodnie, ale moim zdaniem jedna stylizacja nie ma nic do drugiej. Każda fajna i każda w jakiś sposób oryginalna.

      Usuń
  19. Anka, makijaż ci absolutnie nie wyszedł. Wyglądasz trochę jak trans...

    Buty są super, muszę jeszcze się zaopatrzyć w japonki brikenstock.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak TRANS? hahahaha. Matko kto takie koemntarze pisze?!
      Aniu makijaż jak zawsze poprawny, nieprzesadzony:)

      Usuń
  20. Te klapki kojarzą mi się z babcia 60+...

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! Uwielbiam Twój klasyczny styl i Twoje posty. Było by wspaniale gdybyś dodawała je częściej ;)

    P.S Jesteś przepiękna i fantastyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajną masz torebkę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. może takie outfity są banalne ale ja je uwielbiam. co do butów to raczej ta nowa moda mnie nie przekonuję. chociaż te twoje wyglądają nawet zgrabnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. prosto i wygodnie, to lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana wspaniale!! Super paski!! Uwielbiam to połączenie! Zawsze

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie bardzo podoba się to zestawienie, idealne na co dzień :-) Aniu, zaczęła Ci się już sesja? Jak sobie radzisz ze stresem i natłokiem obowiązków? Bardzo chętnie zobaczyłabym post dotyczący pielęgnacji włosów, bądź letnich fryzur ;-) Jak uzyskujesz tak niesamowitą objętość? Stosujesz jakieś suplementy czy wcierki? Wiem, pewnie ciągle dostajesz tego typu pytania, ale jestem bardzo ciekawa :-) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie dobrana stylizacja!
    jesteś prześliczna ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo prosta, ale ładna stylizacja :) podoba mi się ;) a co do klapek, to zależy z czym będą grały więc moja pozycja co do nich jest neutralna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej Aniu, zwykle się nie udzielam lecz zawsze przeglądam Twoje posty :) ! Po pierwsze jesteś zniewalająco piękną dziewczyną :) a po drugie chciałam zapytać jakich używasz kosmetyków do włosów <3 są genialne
    bardzo mi zależy na odpowiedzi :D
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam serii Vichy Dercos odżywczo - regenerującej. :-)

      Usuń
  31. Aniu powiedz jakiego uzywasz podkładu? Jaki konkretnie w tym poscie? Iv.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne zdjęcia :)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Super te okulary, ale co zrobić kiedy ma się taką małą głowę jak ja i 80% oprawek jest za dużych. Chociaż Ty też wydajesz się mieć drobną twarz. Ale w ciemno bym nie zamówiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam drobna twarz, jest to kwestia dopasowania,jest tyle ksztaltow ze na pewno cos doapsujesz :)

      Usuń
  34. Jejku, ale masz piękne, gęste włosy ! :) Stylizacja bardzo mi się podoba, i mimo że nie jestem do tych klapków przekonana :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu myślałaś nad założeniem Ask'a - po to aby nie bombardować Cię tyloma pytaniami w komentarzach? :)
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie wyglądasz :)

    chętnie odsprzedam brzoskwinowe NOWE, NIEUZYWANE, Z METKAMI Okulary Circle Lens Cat -Vans
    kontakt: b-lady@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy wcześniej nie byłam na Twoim blogu, ale chyba będę zaglądać wcześniej.
    Nie chyba, tylko na pewno! :)
    Piękne zdjęcia.
    opewnejpani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. This is my first time go to see at here and i am actually impressed to read everthing at one place.


    my blog exercise with friends

    OdpowiedzUsuń
  39. Drobiazgowe spojrzenie na kwestię, każdy winien rozczytać również zaznajomić się z tematem.


    Feel free to visit my blog - paintball gliwice

    OdpowiedzUsuń
  40. Kiedy bedzie kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi też podobają się się takie bluzki. Często kupuje z Diverse, też podobny krój i pasy. http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/bluzki.html#1

    OdpowiedzUsuń
  42. masz przepiękne włosy, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)