niedziela, 25 maja 2014

SEKRETY PIĘKNA Z COLGATE - CZĘŚĆ II

Dziś zgodnie z obietnicą pora na kolejną część z cyklu "Sekrety piękna" z COLGATE. :-) Tym razem tematem przewodnim jest uroda. Mam nadzieję, że moje porady uzupełnicie swoimi. Opiszcie ulubione i sprawdzone sposoby na piękny wygląd, a na pewno skorzysta każda z nas. :-)

1. ZMIEŃ FRYZURĘ W MINUTĘ! :-)
Wybierasz się na wieczorne spotkanie i chcesz szybko zmienić fryzurę? Postaw na proste rozwiązania. Jeżeli zwykle nosisz włosy rozpuszczone - zwiąż je w kucyk lub upnij w koczek (mój faworyt :-) ). A jeśli nosisz związane - rozpuść. Dziewczyny o krótkich włosach również mogą postawić na małą zmianę, na przykład zebrać włosy ozdobną opaską. :-)

2. PIĘKNY UŚMIECH I USTA! :-)
Marzysz o miękkich ustach? To da się osiągnąć. Po prostu każdego dnia przed snem wykonuj prosty peeling. Przez kilka sekund delikatnie pocieraj wargi szczoteczką do zębów lub ręcznikiem. Kiedy skończysz, natychmiast nałóż na usta nawilżającą pomadkę lub krem. Twoje usta w krótkim czasie staną się miękkie, a jeśli do szczotkowania zębów użyjesz Colgate Max White One Optic, równie szybko uzyskasz piękny, biały uśmiech. :-)

3. NIE MASZ CZASU NA BALSAM? WYBIERZ OLIWKĘ! :-)
Domyślam się, że nie zawsze masz czas na staranną aplikację balsamu po kąpieli, a tym bardziej na czekanie aż wchłonie. :-) Ja w takich sytuacjach zazwyczaj sięgam po oliwkę dla dzieci w żelu. Wystarczy niewielka ilość (wielkość orzecha włoskiego), którą rozprowadzam na mokre ciało, a następnie wycieram ręcznikiem. Ten sposób polecam szczególnie po peelingu! :-)

4. OPALAJ SIĘ ROZSĄDNIE - PAMIĘTAJ O FILTRACH! :-)
Wiosna w pełni, lato za pasem i coraz częściej korzystamy z kąpieli słonecznych. Pamiętajmy jednak o UMIARZE oraz kremie z filtrem. Unikaj leżenia 'plackiem' w godzinach 11-16, a zamiast smażyć się na słońcu - odpocznij w cieniu, tam również docierają promienie. :-) Szczególną ostrożność powinny zachować osoby o bardzo jasnej skórze, jasnych włosach i oczach, kobiety w ciąży, a także Ci, którzy mają liczne znamiona! 

5. KREM BB/CC NA PORANNY POŚPIECH! :-)
Makijaż nie musi zajmować dużo czasu. Jeśli do wyjścia masz 5 minut i nie masz czasu na makijaż lub lubisz naturalny wygląd, postaw na krem BB lub CC, który od razu nawilży i rozświetli skórę. Do ślicznej cery dodaj piękny uśmich i gotowe! ;-)

6. PIJ WODĘ! :-)
Wszyscy dobrze wiemy jak ważne jest regularne picie wody, która jest niezbędna do funkcjonowania organizmu oraz znamy jej zalety, a mimo to często o niej zapominamy. Ciężko jest przestawić się ze słodkich i gazowanych napojów na bezsmakową, niegazowaną wodę. Jednak z biegiem czasu przełamiecie się do tego stopnia, że będziecie potrafiły ugasić pragnienie wyłącznie wodą. :-) Staraj się wypijać od 1,5 do 2 litrów dziennie. Pij często, ale małymi łyczkami oraz sięgaj po wodę nawet wtedy gdy nie czujesz pragnienia. :-)

42 komentarze:

  1. Anonimowymaja 25, 2014

    Aniu, czy w takie upalne dni jak były ostatnio również nakładasz krem CC? Nie masz problemu ze "spływającym" makijażem? I w ogóle jakie masz triki urodowe na takie upalne dni?

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem CC + BeneFit 'Dr. FeelGood' :-)

      Usuń
  2. Anonimowymaja 25, 2014

    nie jestem Anią, ale może pomogę...do zeszłego rok ratunkiem dla mnie był vichy dermablend puder sypki transparentny....dawał rade nawet w upalne dni....przy tłustej cerze musiałam się odcisnąć w ręcznik papierowy jeden raz dziennie...w tym roku odkryłam krem tonujący logona - z tego co wiem są dwa rodzaje ja mam z oczarem i miętą...w odcieniu beżowo złotym (jest jeszcze brązowo złoty) bardzo wydajny a dodatkowo bardzo pielęgnuje cere, przynajmniej moją kapryśną....sama natura i nawet przystępna cena ok 65 zł - wydajność nieziemska...nawet mąż powiedział, ostatnio tak promiennie wyglądasz...:) pozdrawiam Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym kremie same dobre rzeczy, a Ty jesteś kolejną osobą, która poleca. :-)

      Usuń
  3. Anonimowymaja 25, 2014

    Możesz zrobić post lub filmik, w którym pokażesz jak upinasz taki śliczny koczek jak na zdjęciu? :) Bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 25, 2014

      Post już był: http://annaaaanna.blogspot.com/2011/08/hair.html , natomiast jeśli chodzi o filmik to niestety się nie pojawił, nawet za gorącą namową dziewczyn się nie pojawi, więc nasuwa mi się takie pytanie- dlaczego? ;-) Może nie czułaby się komfortowo, nie wiem. ;-)

      Usuń
    2. Anonimowymaja 25, 2014

      moze koczek w środku jest wypchany gąbką? pare osob juz to sugerowałoo

      Usuń
    3. Anonimowymaja 25, 2014

      Nie, wydaje mi się, że nie, ale w co mogłabym uwierzyć, to na samym początku lekkie tapirowanie włosów. Poza tym robiąc takiego koczka należy pamiętać, ażeby pasma włosów były upinane ''luzem'', wtedy mają objętość, no i dobrze, gdy włosy są zawsze świeże, a na koniec lakier. ;)

      Usuń
    4. Anonimowymaja 25, 2014

      pewnie tak

      Usuń
    5. Anonimowymaja 26, 2014

      jasne, że jest wypchany wypełniaczem. dlatego nie było i nie będzie filmiku - prawda Aniu? :-)

      Usuń
    6. Nie jest niczym wypchany.

      Usuń
    7. Anonimowymaja 26, 2014

      nie jest niczym wypełniony, mam krótsze włosy niż Ania, ale gęste i kok wychodzi mi bardzo duży i wszyscy też są zdziwieni jak można uzyskac taki kok bez wypełniacza; to po prostu kwestia gęstości włosów i poniekąd długości

      Usuń
    8. Anonimowymaja 26, 2014

      A nie widzicie, ze Ania ma gęste i długie włosy i nie musi nic wypychać? Sama mam krótsze niż Ania ale jeszcze bardziej gęste i mój koczek jest jeszcze większy bez żadnego wypychania. Po prostu niektórzy mają dużo włosów i tyle.

      Usuń
    9. Anonimowymaja 26, 2014

      jak się rzuciły do obrony, że to nie wypełniacz, nagle wszystkie z takimi gęstymi :D wszyscy, którzy myślą i mają oczy, widzą jak jest naprawde :D

      Usuń
    10. Anonimowymaja 27, 2014

      nie jedna Ania na świecie anonimowy

      Usuń
    11. Po prostu Ty jesteś zaslepiona, nie wiem czym, nie będę spekulować. Przy takich gestych włosach po co jej wypelniacz? Widać, że kok jest naturalny, bez gabki :)

      Usuń
    12. Anonimowymaja 27, 2014

      Kok Ani jest naturalny, beż żadnych wypełniaczy.

      Usuń
    13. Anonimowymaja 27, 2014

      a skąd Ty to niby wiesz Anonimowy nade mną? w włosach jej grzebałeś? :-)

      Usuń
  4. polecam kremy BB :) ja obecnie posiadam BB z Dior jest rewelacyjny i idealny na okres wiosna lato :) jedyny krem po którym się nie świecę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowymaja 25, 2014

    czym się rózni krem CC od BB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy BB, te prawdziwe, to wielofunkcyjny kosmetyk z Azji (podobno wymyślony w Niemczech, ale najbardziej popularny i ulepszony na dalekim wschodzie), który oprócz bycia podkładem z bazą zawiera wysokie filtry, wybiela, nawilża, działa przeciwzmarszczkowo itp, zależy od kremu. Firmy zachodnie podchwyciły temat i chcąc wykorzystać ten szał stworzyły swoje 'BB', które w większości są zwykłymi podkładami, a według niektórych kremami tonującymi, ewentualnie z wyższym filtrem. Kremów CC nie próbowałam, ale to jest pójście za ciosem,czyli mniej więcej to samo, może wzbogacone jakimś składnikiem pielęgnującym. Na zasadzie 'skoro BB jest fajny, to CC jest w ogóle super'. Oczywiście nie mogłam przetestować każdego europejskiego kremu 'BB' czy 'CC', ale mówiąc w dużym skrócie są to podróbki azjatyckich kosmetyków 'do wszystkiego'. Polecam artykuły Azjatyckiego Cukru na ten temat.

      Usuń
    2. Anonimowymaja 25, 2014

      Pozwolę sobie dodać linki do postów i filmików na temat azjatyckich kremów BB:

      -http://azjatyckicukier.blogspot.com/2012/03/o-mojej-antypatii-do-kremu-bee-bee.html

      -http://azjatyckicukier.blogspot.com/2013/03/jak-wybierac-krem-bb.html

      -http://www.youtube.com/watch?v=aEtVmVtWqtg

      -http://www.youtube.com/watch?v=fPcfnlH7SjM

      Usuń
    3. Anonimowymaja 25, 2014

      Tylko lepiej u niej tego nie kupujcie. Podwójna lichwiarska przebitka ;] PS nie każdy azjatycki krem bb, cc, dd daje genialne efekty, czasem to zwykły podkład o niskim kryciu.

      Usuń
  6. Anonimowymaja 25, 2014

    Dziewczyny! Zamiast kupować drogie pudry transparentne, wypróbujcie UWAGA! mąkę ziemniaczaną! Po nałożeniu jej na twarz, na podkład, który stosujecie, będziecie miały pewność, że makijaż nie spłynie wam z twarzy. W słoneczny dzień nie zobaczycie na niej tłustych śladów! Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 25, 2014

      albo puder bambusowy z biochemii urody...to samo działanie ale tak nie bieli najpierw puder pote podkład....nic a nic świecenia

      Usuń
    2. Anonimowymaja 25, 2014

      Okej, tylko że za taki puder trochę się zapłaci, a za 0,5 kg mąki zapłacisz ok. 3 zł ;)

      Usuń
    3. Anonimowymaja 26, 2014

      taaaaak polecam buder bambusowy z Biochemii urody! w koncu moje swiecenie ustalo :)))) Kala

      Usuń
    4. Anonimowymaja 26, 2014

      Naprawdę ten puder bambusowy jest dobry? Nie mam zbyt świecącej skóry, raczej mam mieszaną, ale chciałam kupić coś bardziej naturalnego, co nie zapycha porów i będzie dobre na lato. Ten puder podobno ma jeszcze pielęgnować skórę, działać antybakteryjnie itp. Warto kupić?

      Usuń
    5. Anonimowymaja 26, 2014

      Zależy od rodzaju cery. Znam dziewczynę, która używa pudru bambusowego (mieszając go z pudrem z pereł również z biochemia urody) i ma skórę jak alabaster. Ja po użyciu tej mieszanki wyglądam tragicznie, czuję się, jakbym miała z 5 lat więcej. Natomiast puder jedwabny sprawdza się u mnie idealnie.

      Usuń
  7. Super porady, koczek jest moim faworytem na gorącą pogodę. Zawsze modny, można go różnie zmieniać - elegancki, sportowy, do wszystkiego pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowymaja 26, 2014

    fakt jest taki, że Twój kok to jedynie efekt wypełniacza :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowymaja 26, 2014

    These are in fact fantastic ideas in regarding blogging.

    You have touched some pleasant points here. Any way keep up wrinting.



    my blog post: clash of clans hack tool (http://Hackreleases.com/iosandroid/clash-clans-hack-tool-v2-0-4-download)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowymaja 26, 2014

    Używałaś kiedyś szczotki Tangle Teezer?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowymaja 26, 2014

      nie jestem Anią,ale mam szczotke teezer,kupiłam ją córce(ma duuuzo długich włosów),jest swietna-dziecka nic nie ciągnie,ja kupiłam duza szczotke(ta mała jest raczej do torebki)Jola

      Usuń
  11. Anonimowymaja 26, 2014

    Aniu, kiedy będą wysyłane bony z moodo, wiesz już może? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowymaja 26, 2014

    Mam podobne włosy do Ani, koczek wychodzi identyczny. Nie potrzeba zadnych wypelniaczy....

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowymaja 26, 2014

    Świetny post i te cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowymaja 27, 2014

    Hi, its good post about media print, we all know media is a
    great source of data.

    Visit my webpage :: nba predictions

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowymaja 27, 2014

    Keеp on ԝorking, great job!

    mƴ site; Proactol Plus review

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny koczek :)

    Ja nie lubię masować ust szczoteczką do zębów bo bardzo nie lubię potem tego dziwnego uczucia na ustach ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)