piątek, 25 kwietnia 2014

WEEKEND OUTFIT IDEA

Jeszcze tylko piątek dzieli nas od weekendu, który ze względu na piękną pogodę - najprawdopodobniej spędzimy na świeżym powietrzu. :-) Jaki zestaw wybrać? Moja propozycja jest prosta i wygodna: kraciasta koszula, luźne jeansy i szara bluza. Nic odkrywczego, ale zapewniam - sprawdzi się świetnie! :-)






koszula - Moodo, jeansy - H&M, bluza - Mosquito, torba - SheInsidemokasyny - Tommy Hilfiger,
 okulary - D&G, pasek - Tommy Hilfiger, bransoletka - Pandora

P.S. Napis na bluzie przyjmijcie proszę
z przymrużeniem oka. ;-)

106 komentarzy:

  1. bluza jest genialna ; ))
    uwielbiam proste zestawy ; )
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się, czy założysz tę bluzę. :-) Pokazałaś, że masz do siebie dystans, a to taka piękna cecha!
    Wyglądasz promiennie Aniu. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś przepiękna;)
    uwielbiam takie luźne stroje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i coś nieodkrywcze, ale pięknie i wygodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam tę bluzę na Twoim facebooku - świetna! Sama przekonałam się do takich, kwintesencja wygody zwłaszcza z trampkami ;)

    Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygladasz bardzo 'wygodnie' :) Bluza jest swietna!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania, wyglądasz pięknie! Uwielbiam takie proste stylizacje w Twoim wydaniu dlatego, że każda z nas ma w szafie takie ciuchy i z łatwością możemy je powtórzyć :) a przy okazji czuć się wyjątkowo. Jakie masz Aniu plany na majówkę?

    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają takie zestawy. :-)
      Plany na majówkę? Póki co nic konkretnego. ;-)

      Usuń
  10. pięknie :) a ta koszula z moodo jak wypada gatunkowo?ja kupiłam kraciastą koszulę w moodo i jej jakosc po praniu pozostawia wiele do życzenia...
    p.s. Aniu, czemu Ty na każdym zdjęciu stajesz na palcach? jest to troche irytujące...
    karoli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, nie musisz do każdego zdjęcia pozować i stawać na palcach, żeby wydawać się wyższą i smuklejszą, już i tak nie urośniesz

      Usuń
    2. Mam kilka koszul z Moodo i każda z nich trzyma się bardzo dobrze. :-)

      Usuń
  11. Fajna stylizacja:) na luzie ale tak powinno wyglądać się w weekend:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten sam odcień bluzy :) jeśli chodzi o napis, to jasna sprawa, że to raczej żartobliwe :) tak do tego podchodzę. Ale już sprawdziłam, ze zwraca uwagę osób, które mijają mnie na ulicy :)
    Pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się zestawienie szarej bluzy z kraciastą koszulą !

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz! Jaki masz rozmiar tej bluzy?

    OdpowiedzUsuń
  15. kontrolowany luz :)! tak lubię

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie jak zwykle... A napis na bluzie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsze zdjecie cudowne, slicznie na nim wygladasz:-) Aniu zrobisz post ze swoim koczkiem, jak go robisz ze jest tak starannie i estetycznie wykonany zasze? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat koczek z tego wpisu jest zrobiony byle jak. Robiąc kucyk nie przeciągaj wszystkim włosów przez gumkę ( wielkość koczka zależy od tego jaką część włosów 'wypuścisz'), a to co zostanie owiń dookoła. :-)

      Usuń
  18. Co ci się stało z podbródkiem, że się skrzywił? Na poprzednich zdjęciach masz śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrzywił się? Jest taki od zawsze. :-))

      Usuń
    2. Ania prawy profil twarzy ma tak jakby męski i ma wysuniętą do przody brodę, co najśmieszniejsze sama nigdy wcześniej tego nie zauważyłam, bo większość zdjęć ma z daleka od twarzy, również pieprzyka nigdy nie widziałam, ale ja uważam, że jest uroczy, dodaje piękności. :)

      Usuń
    3. jedną stronę podbródka masz większą od drugiej, chyba o to chodziło ,zwłaszcza widac na 3-im zdjęciu i przedostatnim

      Usuń
    4. Właśnie o ten brak symetrii w podbródku mi chodzi. Na wcześniejszych zdjęciach masz ładny, symetryczny podbródek. Myślałam, że to może kwestia usuwania zęba albo jakiegoś urazu. Jestem po prostu zdziwiona.

      Usuń
    5. Jeny ludzie, a kto z was jest symetryczny?
      Ta dyskusja na temat Ani podbródka jest dziwna. I niegrzeczna. Dopatrzyłyście się w końcu jakiejś "niedoskonałości" w jej wyglądzie i analizujecie to jakbyście dokonały odkrycia roku.

      Usuń
  19. Wow, this paragraph is fastidious, my younger sister is analyzing these things, so I
    am going to let know her.

    Also visit my webpage; Laverne

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam wrażenie, że swoich czytelników masz za idiotów. "Jaki stój wybrać na weekend? Ja Wam proponuję dżinsy, koszulę i bluzę." No odkrywcze, nikt by na to nie wpadł sam...Trzeba nam to podpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam, że nie ma w tym nic odkrywczego. Po prostu uważam, że takie rozwiązania są najlepsze. Przykro mi, że odebrałaś to w taki sposób.

      Pozdrawiam serdecznie. :-)

      Usuń
    2. A co ma nam proponować na weekend ? Stylizacja jest dobra , taka swobodna i normalna , nie każdy musi dziwacznie się ubierać, żeby pokazywać stylizacje. Ona zawsze dodaję takie posty więc nie wiem co Cię zdziwiło , jak nie chcesz to nie czytaj i tyle .. Wy to czasem już chyba nie macie co robić i wszędzie problem widzicie..

      Usuń
    3. Masz rację- nie mam co robić i wszędzie widzę problem. Jeśli ktoś ma mi podpowiadać, że wygodnie jest założyć dżinsy i bluzę, to znaczy, że ma mnie za półgłówka. Jeśli Wam potrzebne są takie podpowiedzi, bo inaczej nie wiedziałybyście co założyć, to się nad sobą zastanówcie...

      Usuń
    4. Moze Ty zastanow sie lepiej nad sobą? Mnie osobiście szkoda byloby ślęczeć na blogu, który mnie nie interesuje i tylko czekac na mozliwosc umieszczania swoich marnych i nic nie wnoszacych do życia reszty czytelniczek wypocin. Nie podoba Ci sie, to nie zaglądaj i lepiej spożytkuj swój czas. Ja wchodze tu, bo przyjemnie oglada sie zdjecia Ani i zadne Twoje wywody mnie do tego nie zniecheca:-)

      Usuń
  21. Szara bluza ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. dlaczego zawsze stoisz na palcach?? śmiesznie to wygląda a wcale nie dodaje wzrostu. Po mieście tez chodzisz na palcach? stylizacja super tylko te pozy okropne zawsze takie same. Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy widzi co chce widzieć.
      Ja myślałam, że ten "zabieg" jest po to, żeby było jak wyglądają buty, które ma na sobie. Gdyby stała normalnie nie byłoby ich na zdjęciach widać, a są częścią stylizacji.

      Usuń
    2. Mi też się wdaje ze stając na palcach dodaje się swojej postawie lekkości i po prostu zgrabnie się wygląda, czym tu się tak ekscytowac :-) bardzo fajna propozycja Aniu:-)

      Usuń
  23. Widac ze jestes z prowincji ... Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz na myśli miasteczko, z którego pochodzę - trudno żeby wszyscy wychowywali się w dużych miastach. Mamy województwa, powiaty, gminy, miasta, wsie i w każdym z tych miejsc mieszkają ludzie. Normalni. Często uważa się, że osoby z prowincji (tak jak to określiłaś) są gorsze - nieobyte, nie potrafią się zachować w różnych sytuacjach, są zacofani itp. A ja uważam, że takie przypadki mogą występować w każdym miejscu, czy to na wsi, czy też w mieście. Poza tym to jak się człowiek zachowuje, traktuje innych, jakie ma poglądy zależy w dużej mierze od wychowania i charakteru.
      Nie ubliża mi w żadnym wypadku Twoje stwierdzenie, ale nie rozumiem na jakiej podstawie i w jakim celu napisałaś taki komentarz? ;-)

      Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)

      Usuń
    2. Ale się komuś to słowo "prowincja" spodobało ;] pod piętnastą stylizacją już widzę komentarz w identycznym stylu. Chyba najlepiej po prostu będzie już na niego nie odpowiadać. Niech osoba trolująca zrozumie, że nikogo w ten sposób nie jest w stanie ubliżyć. Szczególnie, kiedy warszawskie korzenie aktualnych mieszkańców stolicy sięgają najwyżej trzeciego pokolenia wstecz.

      Usuń
    3. ha, zapraszam Anonima od "prowincji" do Warszawy. Tutaj to dopiero można spotkać prowincjuszy i to w negatywnym tego słowa znaczeniu. Jakby co, to jestem z Warszawy (nie przyjezdna do stolicy) i nie piszę tego, ponieważ nienawidzę tego miasta. Po prostu takie są fakty i to co Ania powiedziała to sama prawda, pod którą mogę napisać "amen".

      Usuń
    4. Ja pochodzę ze wsi, obecnie studiuję w Krakowie i uwierzcie mi na początku to była tragedia żeby się przestawić na ten huk, zgiełk i ogromną liczbę ludzi. Dlatego też postanowiłam, że kiedyś jak już skończę studia i będę mieć rodzinę to chcę mieszkać poza miastem, z dala od tego wszystkiego. Uważam, że nie należy oceniać ludzi po miejscu, w którym mieszkają czy też się wychowywali. Śmiem nawet twierdzić, że ludzie z mniejszych miejscowości są serdeczniejsi niż Ci z dużych miast i blokowisk. Po prostu kocham Wieś !!!

      Usuń
    5. No niestety ludzie z miast często uważają się za kogoś lepszego tylko na tej podstawie, że mieszkają w mieście. Sama mam niestety kilku tego typu znajomych. I to nic, że mieszkają w betonowych blokowiskach otoczonych betonowymi parkingami, nie mają żadnych ambicji i żyją z dnia na dzień. Są z miasta - wow! :D
      Podejrzewam, że to właśnie ze względu na brak innych "zalet" padają z ich ust tego typu komentarze.
      Ja mieszkam na wsi w wygodnym domu z ogrodem, cisza, spokój, ptaszki śpiewają, a w nocy jest noc i można wypocząć. Za nic nie zamieniłabym tego na miasto. W mieście można pracować, studiować, ale nie żyć. :D

      Usuń
    6. Aga - po tobie widać to bardziej ( że jesteś prowincujszką)- mimo, że nie możemy Cię zobaczyć i najprawdopodobniej mieszkasz w mieście. :D
      Ludzie z tzw prowincji mają zdecydowanie lepsze maniery. :)

      Usuń
    7. Ago, Ty na pewno nie jesteś z "prowincji", a Twój komentarz udowadnia, że być może człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy. Życzę więcej dystansu do świata miastowa koleżanko ;)

      Usuń
    8. Słoiki się oburzyły :D
      Ja mieszkam w wygodnym domu z ogrodem, cisza, spokój, ptaszki śpiewają, a w nocy jest noc i można wypocząć. Za nic nie zamieniłabym tego na wieś. W mieście można pracować, studiować i żyć- pozdrawiam Anonima nr.3.

      Usuń
    9. Twoj styl jest prowincjonalny ... nikt nie mowil ze ty

      Usuń
    10. Styl czy gust to pojecie względne. Jeśli Twój nie jest zbieżny z poczuciem stylu Ani, to po co marnujesz czas, zeby tu zaglądać? No chyba, ze szukasz okazji, zeby komus wbić szpile.

      Usuń
  24. Bardzo fajna i pewnie wygodna stylizacja. Bluza jest świetna.
    Aniu, jakiego podkładu teraz używasz? Twoja cera wygląda na nieskazitelną. <3

    Miłego weekendu!
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vichy Aera Teint Pure. :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. :*
      Pozdrawiam,
      Karola

      Usuń
  25. Wygodne mokasyny to podstawa na weekend, najlepsze są właśnie takie jak Twoje - skórzane i dopasowane jak kapciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej Aniu, urzekla mnie Twoja bluza i mimo ze rzadko publikuje komentarze to bardzo by mi zalezalo zebys mi pomogla z rozmiarem, gdyz strasznie mi sie spodobala i chcialabym sobie taka sprawic ^_^

    pozdrawiam cieplutko !! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj noszę XS/S, a bluza jest w rozmiarze M. :-)

      Pozdrawiam również. :-*

      Usuń
  27. Aniu wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. koszula swietna, super miejsce na zdjecia ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, piękna Ty!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, bardzo ale to bardzo sporadycznie decyduje sie na to by gdziekolwiek dodawac komentarze, ale tak mnie strasznie zauroczylas ta bluza, ze postanowilam sobie ja sprawic ^_^

    czy moglabym poprosic Cie o pomoc, tzn jaki na sobie masz rozmiar ?

    Bede bardzo wdzieczna :*

    pozdrowionka ciepluchne :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak nosisz L a Ania napisze że ma XS to kupisz XS? Co Ci po tym, że Ania poda Ci rozmiar swojej bluzy?

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, to też mnie fascynuje :D Czy na blogach, czy na instagramie, dziewczyny pytają o rozmiar ciuchów i butów blogerki i zawsze się zastanawiam- po co? ;) Kupujecie sobie ten sam rozmiar, żeby było dokładnie jak na blogu?

      Usuń
    3. Myslę że chodzi raczej o to czy rozmiar jest standardowy

      Usuń
    4. to wystarczy zadac prawidłowe pytanie a nie prosić o rozmiar rzeczy, którą ma na sobie blogerka

      Usuń
    5. LOL

      wydaje mi sie ze sekretem za moim pytaniem bylo to iz jestem podobnej figury :) i chcialabym uniknac kupowania czegos w nieodpowiednim rozmiarze..

      pozatym drogie Anonimki, podobalo mi sie jak na Ani dany rozmiar bluzy lezal ^_^

      Usuń
  31. Slicznie Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. OMG, cudownie!!!! Taki miałam ciężki tydzień i dziś wieczorem odpoczywam, włączam kompa, przeglądam ulubione blogi i widzę u Ciebie takie świetne zdjęcia, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baardzo mi miło. Również dziękuję! :-)

      Usuń
    2. Ja mam tak samo:-) wystarczy, ze na Anie popatrze, od razu mam lepszy dzien:-) dzieki

      Usuń
  33. A kiedy mix Aniu? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym tygodniu mi się uda? :-)

      Usuń
  34. Bardzo lubie Twoj styl. Koszula jest super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam Ani mininalizm :-) Drogie Czytelniczki czy znacie może jeszcze z 1 bloga gdzie blogerka tak normalnie się ubiera ?- bo tu każda stylizacja jest jakby stworzona dla mnie;-) nie moge znaleźć podobnego "źródła" inspiracji.. Mozecie polecić jakiegoś jeszcze bloga?

      Usuń
    2. Proszę: http://almaanies.blogspot.com/

      Zuza

      Usuń
    3. almaanies, wpis raz na 3 miesiace...(bloguje jeszcze?) zdjęcia w lustrze, i baaaaaardzo "normalne" ciuchy, torba prada, chusta gucci srucci.... nuda nuda nuda

      Usuń
    4. Dziękuję :-)

      Usuń
    5. Moim zdaniem blog Almaanies nie jest nudny i również lubię tam zaglądać. :-)

      Usuń
    6. to może ma jakiś nowy adres? bo ja juz dawno nie widziałam nowego wpisu u niej

      Usuń
  35. iście weekendowo! podoba mi się bardzo!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. These are actually wonderful ideas in concerning blogging.
    You have touched some fastidious points here.
    Any way keep up wrinting.

    My blog post - moviestarplanet cheat ()

    OdpowiedzUsuń
  37. Ania, czy ta koszula z Modo jest z nowej kolekcji? Nie mogę jej znaleźć na ich stronie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jesiennej kolekcji. :-/ Możesz poszukać w zakładce OUTLET. ;-)

      Usuń
  38. Dzisiaj moze tez jakas stylizacja:-> Albo mozeinstagrama zalozysz? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz śliczną bluzię i włosy :) Fajna ta bluza, zabawna. Nie każdy by ją założył :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj tam napis przyjąć z przymrużeniem oka... Sama prawda :D Uwielbiam Twoje włosy Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pretty! This has been an extremely wonderful article. Thank you for supplying this information.


    Feel free to visit my page; bongs

    OdpowiedzUsuń
  42. Ile masz lat i z jakiej miejscowosci jestes?:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty jak z starszej pani ... wyszlo slabo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 22 lata i chętnie bym je przygarnela, a nie czuje sie staro. Mokasyny są cudowne, pod warunkiem, ze ma sie maly rozmiar stopy. Z moja 40 to dopiero wyszloby slabo...

      Usuń
  44. Czy będzie mix zdjęć z kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
  45. A moze dzisiaj jakis post nowy?

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny post. zdjecia sa dobrej jakosci. rzadko odwiedzam tak dobre blogi, gratuluje ♥
    mam małą prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod ubraniami, chętnie się odwdzięczę :)
    obserwuje i zapraszam do siebie :*

    maymiodek.blogspot.com

    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz, fajna bluza i mokasyny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmm it appears like your site ate my first comment (it was super
    long) so I guess I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thoroughly enjoying your blog.
    I as well am an aspiring blog blogger but I'm still new to the whole thing.
    Do you have any suggestions for newbie blog writers?
    I'd really appreciate it.

    Here is my web blog - tenminutegardener.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zawsze wyglądasz świetnie!;) Kocham takie spodnie, a połączenie ich z koszulą w kratę jest wspaniałe!;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)