poniedziałek, 21 kwietnia 2014

START PREPARING FOR SUMMER

Święta, święta i po świętach. Jak zwykle minęły zdecydowanie za szybko. Pocieszający jest jednak fakt, że za chwilę maj, czerwiec i...wakacje! Nie zdążyłam przygotować wpisu ze stylizacją, ale chętnie podzielę się z Wami nowościami, które czekają na letnie dni. :-)


pasek - Tommy Hilfiger

Granatowy pasek będzie idealnie współgrać z marynarskimi wzorami i ich kolorystyką, a karmelowe koturny optycznie wydłużą i wysmuklą opalone nogi - szukałam takich od dawna! ;-) Dodatkowo muszę przyznać, że mam ogromną słabość do butów TH, a sandałki wspomnianej marki wprost uwielbiam i szczerze polecam. Noszą się fantastycznie! ;-)
koturny - Mango, płaskie - Tommy Hilfiger 

Co chciałybyście zobaczyć w kolejnym wpisie:
stylizację czy baardzo słodki wpis kulinarny? :-)

64 komentarze:

  1. jeej.. uwielbiam twój pokój *.*

    pozdrawiam Aga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizację! te wpisy kulinarne średnio do mnie przemawiają. najlepsze są stylizacje i mixy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka jest posiadaczką płaskich sandałów TH i z tego co zauważyłam, również jest bardzo zadowolona z zakupu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. i to i to!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koturny z Mango fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym są bardzo wygodne! :-)

      Usuń
  6. Piękne te sandałki Hilfigera, też się do nich przymierzam:) Ja z Hilfigera nie tylko szaleję za butami ale również swetrami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Okropne to wielkie logo na sandałach, strasznie snobistyczne....

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodyczy nigdy dość! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodki wpis!!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja bym chciała zobaczyć Twoj pokoj! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizację. :)

    Coś musi być w tych butach TH, bo też mam do nich ogromną słabość.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez ale z sandałków odstrasza mnie wielkie logo, wole mały znaczek tommiego :)

      Usuń
  12. Koturny super! :) tez na takie poluje od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacje stylizacje ! Jestes moja inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne buciki <3 stylizację lub MIX Aneczko!!! :*

    PS. Zdradzisz mi skąd te piękne filcowe podkładki do wnętrz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam takie filcowe podkładki w home & you :)
      karo

      Usuń
    2. Tych podkładek jest teraz wszędzie pełno.
      O ile dobrze pamiętam, moje są z pepco. ;-)

      Usuń
  15. Aniu, czy te koturny są w nowej kolekcji mango?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Znalazlam je w sklepie internetowym Mango Outlet. ;-)

      Usuń
  16. nie moge się doczekac, kiedy zaprezentujesz te koturny w jakiejś stylizacji, wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizację! ;-)
    Buty są świetne ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, a może mix w następnej notce? :-) Hm? :-)

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  19. Sandałki na koturnie Mango są idealne ! Kolor i prosty model zdecydowanie będzie pasował do większości wakacyjnych zestawów !

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo fajnego bloga, podobają mi się stylizacje ;)
    zapraszam również do mnie, jeżeli Cię się spodoba, można zaobserwować poprzez facebooka :)
    outfitbybenit.wordpress.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, co bardzie polecasz- kosmetologię czy farmację? Matura już zbliża się WIELKIMI krokami, a ja wciąż jestem w kropce przed wyborem tych dwóch kierunków. Co byś zrobiła na moim miejscu? Rodzina i znajomi ''pchają'' mnie na farmację, ale kosmetologia to też interesujący i fajny kierunek.

    Laura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie polecam kosmetologii - nie ma się po niej uprawnień lekarskich, więc nie można wykonywać poważniejszych zabiegów. Moja koleżanka była rok na kosmetologii i stwierdziła, że ten kierunek to taka "kosmetyczka z ambicjami". I, niestety, jest to dość powszechny pogląd. Znajoma zrezygnowała po drugim semestrze i teraz studiuje farmację, jest bardzo zadowolona.

      Usuń
    2. Po Wydziale Farmacji też nie ma się uprawnień lekarskich.
      Uważam, że wybór powinien być podyktowany zainteresowaniami - kosmetologia i farmacja to dość odległe dziedziny i specyfika pracy w obu zawodach jest zupełnie odmienna. Myślę, że po głębszym zastanowieniu sama podejmiesz najwłaściwszą decyzję wybierając kierunek,który po prostu Cię fascynuje i ciekawi.

      Usuń
    3. Niestety przyszłość farmaceutów w Polsce nie jest taka kolorowa jak się większości wydaje. Jeśli chce się coś osiągnąć to trzeba wyjechać za granicę, bo tam ta dziedzina bardzo szybko się rozwija. Mam takie samo zdanie jak osoba wyżej, wybierz kierunek, który Cię interesuje. W przeciwnym razie będziesz się męczyć zamiast poszerzać swoje zainteresowania.

      Usuń
    4. Szczerze mówiąc, to żaden z pomysłów nie wydaje mi się dobry. Niestety kosmetologów jest bardzo dużo i czasem ciężko jest się przebić i jeśli chciałabyś pracować na swoim, to trzeba mieć spory kapitał na początek. Chyba, że bardzo Cię to interesuje, to może warto walczyć o swoje marzenie. Farmacji nie polecam absolutnie, chyba, że Twoja rodzina posiada aptekę, którą odziedziczysz. Bo w innym przypadku, będziesz przez 5 lat męczyć się na meega ciężkich studiach, żeby pracować u kogoś w aptece, obok kogoś po technikum farmaceutycznym.. niestety w Polsce przemysł farmaceutyczny nie jest jeszcze rozwinięty na tyle, aby liczyć na coś lepszego... Ja studiuję lekarski (powoli kończę) i gdybym miała wybierać drugi raz, to poszlabym na weterynarię lub biologię (+doktorat). Albo chociaż stomę. Jak zaczynam czytać o braku miejsc na specjalizację albo o tym, jak ciągle wszpitalach brakuje na wszystko pieniędzy i ciągle szuka się oszczędności, to się wszystkiego odechciewa.
      Pozdrawiam, Ala

      Usuń
    5. Wybór kierunku studiów to moim zdaniem jedna z najważniejszych decyzji, które podejmujemy. Głównie dlatego nie chcialabym doradzać - wybierz to czy tamto, ponieważ nie znam Twoich zainteresowań, marzeń, a przede wszystkim nie znam Ciebie. Nie sugeruj się sugestiami otoczenia. Zastanów się czym chciałabyś się zajmować w przyszłości. Kieruj się własnymi odczuciami, pasją, marzeniami. Mówi się: Znajdź pracę, którą lubisz, a do końca życia nie będziesz musiał pracować.' Pamiętaj o tym! :-) Trzymam kciuki i życzę powodzenia. :-)

      Usuń
    6. Masz całkowitą rację, nie powinnam się sugerować opiniami otoczenia tylko słuchać siebie i sama podjąć decyzję, ażebym w przyszłości nie żałowała, że posłuchałam kogoś, a nie siebie. Zainteresowań mam wiele, a jednym z nich to właśnie kosmetologia, ale moje marzenie to farmacja... Jeśli się spełni na pewno się z Wami podzielę. :-)))

      Dzięki Dziewczyny, a przede wszystkim Tobie Aniu za słowa otuchy i motywację. Mam nadzieję, że na maturze stres mnie nie zje. ;-) Tak, trzymajcie mocno kciuki! :-)

      Laura

      Usuń
    7. Anonimowykwietnia 23, 2014, kończysz lekarski i dopiero teraz dowiedziałaś się, w jaki sposób w Polsce regulowana jest liczba specjalistów?

      Usuń
    8. Nie, wiedziałam o tym wcześniej, ale zmieniły się moje plany. Szłam na studia z myślą o innej specjalizacji, na którą akurat teraz wszędzie jest się bardzo łatwo dostać, ale podobnie jak u większości studentów studia zweryfikowały moje wyobrażenia nt. pracy i wolałabym coś innego. I tu zaczynają się schody, bo okazuje się, że specjalistów w tej dziedzinie brakuje, są kolejki itp., ale miejsc na rezydenturę też za bardzo nie ma (w moim województwie- całe 1 miejsce...). Z resztą, to akurat mniej ważne przyczyny, przez które żałuję swojego wyboru.

      Usuń
  22. A ja tu czegoś nie rozumiem. Kiedyś pisałaś, że jesteś uczulona na psią sierść, to co w takim razie robi u Ciebie ten mały piesek ratlerek?

    OdpowiedzUsuń
  23. te pierwsze buty byłyby fajne gdyby były na szpilce:) takiego obcasa nie lubię ale chętnie Cb w nich zobaczę:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  24. w jakiej cenie te boskie koturny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 179zł
      http://www.mangooutlet.com/PL/p0/outlet/kobieta/sanda%C5%82y-na-skorzanym-koturnie/?id=86622658_1T&n=1&s=mujer.calzado&ident=0__0_1398229588979&ts=1398229588979

      Usuń
  25. czy te sandały są wygodne, bo wyglądają, że są b.wysokie

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się sandałki na koturnie. Wybieram stylizację :) słodkości mam dość bynajmniej na dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba "przynajmniej"....

      Usuń
  27. wpiiiis ze słodkościami :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje kuchenne wyczyny przemilczę

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu gdzie kupiłaś koturny? wyglądają na wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu gdzie kupiłaś koturny? wyglądają na wygodne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne te buty:) Chciałabym zobaczyć w następnym wpisie stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Stylizacje poprosze:-) a później kulinarnego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja! Czas na dietę po świętach! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Pretty! This has been a really wonderful post. Thanks for supplying this information.


    my web blog; Latrisha

    OdpowiedzUsuń
  35. Czytałam wpis pod ostatnim postem i przyznam że miałam nadzieję że na dniach zdecydujesz się na instagrama i będzimy mogły oglądać Twoje codzienne stylizacje na bieżąco jak chodzisz na uczelnie ubrana:) Może jednak skusisz się na instagrama już teraz:>

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy można liczyć na odpowiedź wiadomości (dot. kierunku studiów)? ;-)
    Paulina J.

    OdpowiedzUsuń
  37. Koturny świetne, sama chętnie bym je ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Its such as you read my mind! You seem to understand so much about that, like
    the book was written by you in it or some thing.

    Feel free to surf to my site; cut weight fast

    OdpowiedzUsuń
  39. Wczoraj mierzyłam baletki Hilfiger i myślę ,że są warte swojej ceny -są takie miękkie i wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  40. obydwie pary świetne, a te th bomba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)