czwartek, 10 kwietnia 2014

OVERSIZE LOOK

Styl OVERSIZE zna i lubi każda z nas. Dobrze jest raz na jakiś czas zapomnieć o odpowiednio dopasowanych ubraniach, podkreślających atuty i zastąpić je czymś luźnym, a jednocześnie niesamowicie wygodnym.  Zazwyczaj łączymy obszerną górę z dopasowanym dołem lub odwrotnie, a gdyby tak wybrać 3 rzeczy oversize w jednej stylizacji? :-) Postanowiłam zaryzykować i jestem ciekawa jak podoba Wam się efekt końcowy?






sweter - SheInside, koszula - SheInside, spodnie - Zara, torebka - Paulina Schaedel,
baletki - Aldo, zegarek - Daniel Wellington

:-) :-*

65 komentarzy:

  1. piękny look ;))

    pozdrawiam live-style20

    OdpowiedzUsuń
  2. można link do spodni poprosić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie kupiłam rok temu, więc obawiam się, że są już niedostępne. :-/

      Usuń
  3. Uważam, że taki cały oversize look dobrze prezentuje się jedynie na osobach bardzo szczupłych. Ty wyglądasz świetnie, ale osobiście nie zaryzykowałabym takiego eksperymentu ze względu na moją figurę. Nie przypadł mi do gustu tylko ten sweter. Aniu, planujesz juz powoli wakacyjne wyjazdy?

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei uważam, że ciuchy oversize świetne sprawdzają się u osób, które chcą ukryć mankamenty figury lub dodatkowe kilogramy. :-)

      Powoli planuję, ale póki co - brak konkretów. :-)

      Usuń
  4. Nie w moim stylu, ale do Ciebie jak najbardziej pasuje! Pięknie.
    http://zpasjadozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to wygląda. :) Moja mama tak chodziła ubrana za młodu.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zawsze skromnie ale olśniewająco:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne i śliczny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, nawet nie myślałam, że połączenie tylu luźnych rzeczy może wyglądać tak świetnie (chociaż szczerze powiedziawszy to na Tobie wszystko prezentuje się doskonale).
    Czy te śliczne fale to efekt lokówki, koczka, czy czysta natura?

    Pozdrawiam ciepło,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. :-)

      Loczki to efekt koczka i lokówki, która zakręciła te kosmyki, które zawinęły się byle jak lub wcale. ;-)

      Usuń
  9. cudownie, wyglądasz jak aniołek :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się bardzo podoba, zdjęcia skojarzyły mi się z moją Mamą, z czasów, gdy byłam bardzo mała...:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech zgadnę- mama robiła zdjęcia? :-) Cudownie wyglądasz! Tak...świeżo, delikatnie, ale też elegancko- pasuje Ci ten styl! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Mama. :-):-)

      Dziękuję i pozdrawiam. :-*

      Usuń
  12. śliczny elegancki styl! uroczy uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla Ciebie to ryzyko, dla mnie standard, bo przeżywam zgoła odwrotną historię, gdzie muszę się oduczyć chodzenia w oversize. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się dobrze czujesz w takich zestawieniach to dlaczego musisz się oduczać? :-)

      Usuń
  14. Aniu, dlaczego zasłaniasz na każdym zdjęciu brzuch? Przecież jesteś mega szczupła. Widać to było szczególnie na zdjęciach świątecznych, w tej szarej spódnicy z koła. A tak trudniej obejrzeć stylizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, robię to nieświadomie. Poza tym - nie na każdym, troszeczkę przesadziłaś. ;-)

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  15. fajna stylizacja, 3 duże' zdjęcie najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pomyślałabym, że oversizeowy look od góry do dołu może wyglądać tak dobrze :) Aniu, zdradź jak ułożyłaś włosy. To lokówka czy może masz inny patent?

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo szczupła, więc wyglądasz dobrze. Nie każdy może sobie na to pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przejrzałam ok. 7 Twoich ostatnich propozycji outfitow i wyraźnie inspirujesz się chyba stylem panny Tusk...
    Pozdrawiam :)
    Mise

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak, ale oczywiście mozesz mieć swoje zdanie. :-)

      Usuń
    2. Bo panna Tusk ma tak unikalny styl... Dziewczyny, dajcie już spokój z tymi porównaniami. Po prostu wiele kobiet i dziewczyn się tak ubiera, trudno więc znaleźć coś, czego nie pokazał już ktoś inny wcześniej. No chyba że przebierzemy się (a nie ubierzemy) jak Macademian Girl.

      Usuń
  19. Fajnie wyglądasz taka otulona materiałem, jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  20. BARDZO, BARDZO SIĘ PODOBA! ;-)

    PS. Czy to są te spodnie: http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/spodnie/spodnie-z-lej%C4%85cego-materia%C5%82u-z-troczkami-c358005p1870503.html ? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie te. Ja kupiłam je rok temu, więc na stronie Zary ich nie znajdziesz. :-\

      Usuń
  21. Aniu, proszę zdradź sekret włosów :* podziwiam Cię za to, że łącząc ubrania uzyskujesz skromny ale powalający i estetyczny zestaw
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz. Niestety nie ma żadnego sekretu, są gęste, lekko pocieniowane i chyba dzięki temu dobrze się układają. :-)

      Usuń
  22. Według mnie wyszło bardzo dobrze! Najbardziej podoba mi się ten sweter. Chciałabym taki mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. sweter i spodnie są świetne :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze gdy tu wpadam podziwiam Twoje wlosy ;) cudnie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Barrrdzo mi się podoba ta stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądasz. mam ten sam sweter kupiony na WGO w poznaniu za 39 zł...szkoda że taka kiepska chińska czy turecka jakość, ale na kilka razy może byc...uwielbiam twój styl...jest normalny, nie wymuszony, nie skopiowany tak jak jednej z blogerek na mle...dzisiejszy art na zebece chyba uświadomi wielu że można dobrze wyglądać nie kopiując i robić to z sercem...brawo Anno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam ten artykuł na zeberce, ale wydaje mi się, że to tylko zbieg okoliczności. :-)

      Dziękuję i pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  27. Super blog i ciekawe wpisy :)

    Zapraszam do mnie:
    www,kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmuje się sprzedażą zegarków i biżuterii.
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Obserwujemy?;)
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDOWNE POŁĄCZENIE JESTEM ZACHWYCONA
    Pozdrawiam z Gdyni
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  29. Super połączenie gratuluje gustu

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam wrażenie, że ta fryzura cię postarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale bardzo dobrze się w niej czuję. :-)

      Usuń
    2. To najważniejsze ;)

      Usuń
  31. Na drugim zdjęciu od góry przypominasz mi Księżną Kate. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nie jest komplement, bo księżna Kate wygląda na conajmniej 10 lat więcej niż ma w rzeczywistości....

      Usuń
  32. Moze dzisiaj nowy post jakis?

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej, nie było wpisu typu mix zdjęć-marzec albo go przegapiłam! A to jest najlepsza seria wpisów. Więc czekam z niecierpliwością, bo zdjęcia zawsze są piękne. Jeśli się taki nie pojawi to niestety będę zmuszona czekać do końca kwietnia. Pozdrawiam ;) Obserwatorka M ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie co miesięczne mixy są spoko, ale mogłyby być ciut większe zdjęcia, bo na niektórych, małych, naprawdę nic nie widać. Ania ma baaardzo fajnie życie, myślę, że stąd ten zachwyt i popularność tych mixów... ;-)

      Usuń
  34. Aniu a mialas zastanowic sie nad instagramem i co?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ann podeslij mi linki do blogow ktore odwiedzasz:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepięknie wyglądasz, bardzo kobieco. Wygodny ale elegancki strój czyli tak jak lubię. ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie wyglądasz ! Doskonała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam ;-) /Asia J.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nawiązując do torebki, jest to mimi czy mimi large? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapomniałam dodać, że prześlicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)