poniedziałek, 7 kwietnia 2014

BLACK, BEIGE & WHITE

W dzisiejszym wpisie po raz kolejny (i na pewno nie ostatni!) pojawiają się trampki. :-) Uwielbiamy je za to, że są wygodne i wbrew pozorom pasują niemal do wszystkiego. Świetnie wyglądają w połączeniu typowo sportowym, jak i bardziej ekstrawaganckim. Nie dziwi zatem fakt, że Converse to jedna z najpopularniejszych marek na facebooku, prawda? ;-)




płaszcz - Choies, spodnie -Orsay, trampki - Converse ( Eastend.pl - kod 'anna' -10%),
okulary - D&G, torba - Calvin Klein

Życzę Wam spokojnego tygodnia! :-)

69 komentarzy:

  1. Uwielbiam prostotę w Twoim wydaniu :) Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia. Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk słaby,ale ogólnie nie jest źle ;-) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Oklepany pomysł z tymi kwiatami.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale klasa ;) Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby tylko o Eastendzie nie krążyły już legendarne negatywne opinie... O tym jak odrzucają każdą reklamację...
    Szkoda, bo z tym rabatem cena za Conversy jest naprawdę niezła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem zachwycona! Wymieniono mi buty w 3 dni bez żadnych opłat dodatkowych.

      Usuń
    2. Widać, że to komentarz napisany w celach marketingu ;)

      Usuń
    3. No to Cię rozczaruje, wymieniono mi szybko buty wiec się tym faktem chciałam podzielić z innymi. Hm teraz taka mnie refleksja naszla że dziwnie się na Ani blogu komentuje...jakoś tak wszyscy tu się spiskow doszukuja ;) Ostatnio coś pozytywnego napisałam na Ani temat i zaraz autorka bloga została posadzona o to, że sama taki komentarz wstawia...Trochę się odechciewa komentować. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Aniu, super wyglądasz! :)

    Napisz mi, bardzo proszę jakiej długości jest ten płaszcz. Na stronie napisane jest, że 56cm, ale nie wiem czy to nie pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, super wyglądasz! :)

    Napisz mi, bardzo proszę jakiej długości jest ten płaszcz. Na stronie napisane jest, że 56cm, ale nie wiem czy to nie pomyłka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna torebka i płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk - rewelacja:) w ogóle cala stylizacja świetna. Do tego jeszcze żółte tulipany <3

    OdpowiedzUsuń
  11. białe niskie conversy to mój największy must have tej wiosny ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Cie Aniu! Oglądam Cie bardzo długo i zawsze swietnie wyglądasz!❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie! JAki masz rozmiar Conversów? Odnoszę wrażenie, że wyglądają na mnie jak kajaki czy to kwestia przyzwyczajenia?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udana stylizacja. Niech żyje prostota!

    OdpowiedzUsuń
  15. do kiedy ten kod promocyjny ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Prostota na 100%, ponadczasowy look. Bardzo mi się podoba :) Aniu, może zdziwi Cię moje pytanie, ale co sądzisz o aparacie na zębach u 23-letniej dziewczyny? Obcich czy droga do pięknego uśmiechu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja mam 30 lat i noszę aparat na zębach. Moim zdaniem nie ma jakiegoś ograniczenia wiekowego, ważne abyś miała ładny i zdrowy uśmiech :)
      Pozdrawiam Serdecznie
      Zocha :)

      Usuń
    2. Absolutnie żaden obciach! Mam 22 lata i pojutrze wybieram się (wreszcie!!) z pierwszą wizytą; będzie ciężko, ale wiem, że również warto:)

      Usuń
    3. Ja mam prawie 28 i aparat estetyczny (mniej widoczny) i szczerze... to go uwielbiam :)

      Milena

      Usuń
    4. To jest normalne, że dba się o zęby, zawsze można podjąć decyzję o tym, czy prostujemy itd.

      Usuń
    5. Zgadzam się z poprzedniczkami. :-)

      Usuń
  17. jestes genialna <3 poprostu super, ten look jest tak prosty, a sam w sobie tak genialny :) no i piekna buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz:-) trampki idealnie komponują się z płaszczykiem i rurkami:-) muszę pomyśleć nad zakupem trampek, bo ostatnio bardzo podoba mi się taki styl:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zestaw :) Klasykla w "dziennej" wersji :) Tez sie mam zamiar zaopatrzyc w niskie bialeconversy - Aniu jaki to model ? Pozdrawaim :) Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :) Iwona

      Usuń
  20. mogłabyś wymyślić coś swojego a nie znowu te kwiaty jak u innych znanych blogerek, nie wiem o co w tym chodzi

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepięknie Kochana!!! Tak mnie zainspirowałaś, że zaraz zamawiam Conversy. Kiedyś pójdę przez Ciebie z torbami! ;) :D
    Pozdrawiam M.Ż. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. prosto, ale z klasą :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie. Płaszcz jest świetny.
    Pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepszy przykład na to że nie trzeba wymyślać aby wyglądać kobieco i z klasą , nawet w takim outficie na codzień :) bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyciągam z szafy swoje białe trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anno droga Anno, praktycznie 99% ubrań, które prezentujesz na swoim blogu są w moim stylu, nowa torba, klasyczna, elegancka-świetny wybór!
    bardzo doceniam, że dbasz o każdy detal i nic nie jest przypadkowe. Lubię Twoją urodę, miło jest popatrzeć na tak zadbaną i ładną dziewczynę jaką jesteś.
    Może jakaś elegancka stylizacja wkrótce? sukienka, buty na obcasie?
    pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkrótce pojawi sie stylizacja z elegancka sukienka. :-)
      Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  27. Białe Conversy są zaje *** i wbrew pozorom to bardzo wytrzymałe trampki :)

    Mój synek ma białe i były już prane kilka razy w pralce w wysokiej temp.i "żyją" ,a nawet mają się bardzo dobrze :P także buty warte swojej ceny :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Kwiaty może od chłopaka? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. kwiaty w torebce-u Kasi Tusk już były z miesiąc temu,wpadnij na jakiś pomysł sama!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia Tusk tez " zerznela" ten patent z kwiatami od innych blogerek. Chociazby Charlize Mystery zaprezentowala kwiaty juz rok temu. Swoja droga to nie mam nic do kwiatow- są piękne. Czemu ich nie wykorzystać jako " dodatek" do stylizacji?:-)

      Usuń
  30. Ładnemu we wszystkim ładnie, nawet w najprostszym zestawie będziesz błyszczeć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna stylizacja. Mi przypomina trochę ubiegłoroczną stylizację z "Beauty.Fashion.Shopping by Paula Jagodzińska"

    OdpowiedzUsuń
  32. gdzie kupilas chuste?

    OdpowiedzUsuń
  33. "płaszcz - Choies, spodnie -Orsay, trampki - Converse,
    okulary - D&G, torba - Calvin Klein", a szalik Burberry?:) Świetna stylizacja! Spokojny tydzień, taaak, ale chyba tylko w marzeniach;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, a skąd jest ten szalik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwiazdkowy prezent. ;-)

      Usuń
    2. Ania doskonale wie, że jest to szal z firmy Burberry, ale nie napisze tego wprost, bo oczywiście każdy musi znać tę informację, że jest to... ''gwiazdkowy prezent''. :-D

      Usuń
  35. to trzeba być zdolnym, żeby ciągle chodzić na palcach

    OdpowiedzUsuń
  36. KOCHANA!! SUPER, CUDOWNIE I WIOSENNIE!

    OdpowiedzUsuń
  37. Conversy są prześliczne. Kiedyś muszę sobie kupić takie. :) Póki co będę chodzić w moich czarnych! :)
    Bardzo mi się podoba płaszczyk! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)