sobota, 22 lutego 2014

CLASSIC WATCH

Zegarek to nie tylko urządzenie, które odmierza czas, ale również istotny dodatek, biżuteria. Mówi się, że jest doskonałym sposobem na wyrażanie siebie oraz świadczy o guście właściciela. Jako miłośniczka prostoty zainteresowałam się zegarkami Daniel Wellington. Okrągła koperta w złotym kolorze oraz jasna tarcza z delikatnymi wskazówkami na czarnym (lub brązowym), skórzanym pasku to ponadczasowa elegancja, która urzeka swoim minimalizmem. 
zegarek - Daniel Wellington

Jeżeli Wam również spodobały się zegarki DW - mam coś dla Was! :-)
Do 7 marca możecie korzystać ze zniżki -15% w sklepie internetowym 
Daniel Wellington na hasło: annaanna

Udanego weekendu! :-*

38 komentarzy:

  1. Nieee, Michael Kors złoty to jest teraz obiekt pożądania! Ten wygląda jak jakiegoś dziadka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zloty zegarek był modny 2 lata temu

      Usuń
  2. Jak długo trwała dostawa z USA ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny *_*
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, klasyczny, psujący do każdej stylizacji. Nic dodać nic ująć :)

    Ps. zapraszam do mnie n małe co nieco o cieniach KOBO PROFESSIONAL

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny! Chyba sie skusze.

    N

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczny, mam identyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. choruję na ten zegarek od jakiegoś czasu :) mam tylko jeden problem :) jaki kolor paska wybrać...
    zapraszam na notkę o street art w Londynie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, jeśli to nie tajemnica to jak spędzałaś Walentynki? :-) Dostałaś prezent od Ukochanego? :-) Hm, zawsze z okazji tego święta, święta zakochanych przygotowywałaś post, teraz już nie... ;-/ A szkoda...

    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu muszę Ci podziękować; a to dlatego że od dawna szukałam tego zegarka, tylko na niebiesko białym pasku. Kiedyś przez przypadek zobaczyłam ten model na stronie.soup.io i od razu się w nim zakochałam. Nie przepadam za zegarkami, nawet nie mam ani jednego, ale powiedziałam mężowi ze jak zegarek to tylko taki!!!! Nie miałam pojęcia gdzie go szukać, a Twój powyższy wpis pomógł mi go "namierzyć". Czy jest polski odnośnik do tej strony czy tylko powyżej podana strona www? nigdy nie kupowałam rzeczy z zagranicy, wiec trochę się obawiam i jaka jest forma płatności?
    pozdrawiam, stała "anonimowa"czytelniczka Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki, stylowy zegarek. Jestem na tak! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancki, klasyczny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny, coś takiego nigdy nie wychodzi z mody, więc warto się zdecydować

    OdpowiedzUsuń
  13. i zegareczek dostałas za free.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam zegarek w ramach współpracy. Masz z tym problem? :-)
      Każdy może założyć bloga i czerpać korzyści.

      Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli. :-))

      Usuń
    2. "Czerpanie korzyści" a posiadanie klasy i wyczucia smaku to dwie różne rzeczy. Tego drugiego nie znalazłam na Twoim blogu, dlatego "odlajkowałam" Twojego bloga na fb. To też moja ostatnia wizyta na tej str.

      Żegnam i miłej niedzieli!

      Usuń
    3. OOooo, widzę, że Ania pierwszy raz się poirytowała.

      Usuń
    4. Hahahaha, no Anonimowy weź nawet nie żartuj. :D Anka poirytowana? Przecież ona zawsze zachowuje ''zimną krew'' i jest taka pewna siebie. Ja ciekawa jestem co by zrobiła gdyby nie daj Bóg jej rodzice zginęli w wypadku lub gdyby ona sama w nim ucierpiała będąc na całe życie przykuta do wózka inwalidzkiego wtedy z taką pewnością siebie i beztrosko śmieszną minką by nie odpisywała i może wtedy doceniłaby to co ma, a czego inni nie mają, ale złego życzyć nikomu nie będę, bo to w końcu jej blog i niech sobie robi z nim co jej się podoba.

      Magda

      Usuń
    5. Madziu, doceniam to co mam. Wydarzeń, które wymieniłaś w komentarzu nikomu nie życzę.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    6. Komentarze niektórych czytelników są na tak niskim poziomie, już nie wspomnę o słownictwie i składni zdania, że aż przejmuje człowieka trwoga, gdy się je czyta. Chyba należałoby przeprowadzić reformę nauczania, ponieważ coraz częściej spotyka się ludzi, którzy nie potrafią się wypowiedzieć. Nie wiem powyższy Anonimie, co miałeś na myśli pisząc takie bzdury, ale radzę Ci zastanowić się parę razy, zanim coś napiszesz( śmierci rodziców czy wypadku nie życzy się nawet wrogowi) i nad sposobem, w jaki to zrobisz.

      Ola

      Usuń
    7. Aniu, nie wiem czy powinnas publikowac takie komentarze jak ten "anonimowego" - stek bzdur

      Usuń
    8. Droga Madziu, Twoja zazdrość nie zna granic. polecam zająć się swoim życiem, i nie życzyć nikomu takich rzeczy, jakie Ty napisałaś w swoim komentarzu. Trochę przesadziłaś :/
      karola

      Usuń
    9. Dziewczyna pokazała klasę...Brawo!

      Usuń
    10. Droga Magdo,
      Gratuluje Ci calkowitego braku klasy i taktu. Mozna nie lubic Anny, ale nalezaloby zachowac tez pewne granice przyzwoitosci. Takich rzeczy sie zwyczajnie nie zyczy. Nikomu i bez wgledu na okolicznosci.
      Bez pozdrowien,
      Natalia

      Usuń
    11. Magda - co ty w ogóle dziewczyno bredzisz? To jakiś totalny absurd co napisałaś i do tego NICZYM nie uzasadniony.

      Usuń
  14. A kiedy jakiś post stylizacyjny?

    OdpowiedzUsuń
  15. Dlaczego nie zamieściłaś mojego komentarza? Wybierasz tylko te, które w danym momencie Tobie odpowiadają?
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. I te które ''przynoszą popularność'' blogowi plus gorące afery, takie jak w przypadku komentarza magdy, wtedy to się czyta, wtedy to się komentuje i w rezultacie czego ma więcej ''nabitych'' komentarzy. ;)

      Usuń
  16. Super zegarek- ja tam też wolę na pasku niż na bransolecie :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny. Uwielbiam zegarki DW - prostota, klasa, szyk.

    OdpowiedzUsuń
  18. Highly energetic blog, I enjoyed that bit.
    Will there be a part 2?

    Feel free to surf to my web-site :: find a dentist near me

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)