piątek, 7 lutego 2014

BODY CARE

Pojawiły się wpisy dotyczące pielęgnacji włosów i twarzy, więc dziś pora na ciało. Co prawda niczym nowym Was nie zaskoczę, ponieważ moje zabiegi ograniczają się do regularnego peelingu oraz nawilżania, ale chciałabym podzielić się z Wami ulubionymi kosmetykami oraz polecić urządzenie z nasadką peelingującą. :-)

Peeling wykonuję raz w tygodniu przy pomocy Braun Silk-épil 7 SkinSpa z innowacyjną, soniczną szczoteczką. Producent zapewnia, że ponad 3000 mikro drgań na minutę zapewnia czterokrotnie większą dokładność złuszczania niż podczas zabiegu ręcznego. Efekty są bardzo zadowalające. :-)
Czasami jednak bywa tak, że się spieszę i nie mam czasu na użycie wspomnianego urządzenia. Wtedy sięgam po kremowy peeling Mary Kay Satin Body. :-) Moje ulubione żele pod prysznic to Yves Rocher Malaysian Coconut oraz Mary Kay Satin Body 2w1. Szczerze polecam  produkty MK, ponieważ są baaardzo wydajne.
Kolejnym krokiem jest nawilżanie i tutaj mam sporo ulubieńców. Pierwszym z nich jest ujędrniający balsam  Über body, który aplikuję wyłącznie na nogi. Poprawia elastyczność skóry i ma działanie antycellulitowe, a do tego nieziemsko pachnie.:-) Garnier Body Intensywna Pielęgnacja  jest ukojeniem dla suchej skóry oraz szybko się wchłania, a skóra pozostaje długo nawilżona. 
Kokosowy balsam do ciała Yves Rocher lubię używać w komplecie z żelem pod prysznic. Z pewnością domyślacie się, że pięknie pachnie, ale też przyzwoicie nawilża. :-) Avon Skin So Soft Mineral Gems to złocisty olejek  mineralny w sprayu z połyskującymi drobinkami. Podoba mi się subtelny efekt rozświetlenia. Używam go latem gdy skóra jest ładnie opalona lub przed wyjściem na imprezę. ;-)

Koniecznie podzielcie się w komentarzach
swoimi ulubionymi produktami! :-))

65 komentarzy:

  1. kosmetyki z Yves Rocher uwielbiam od lat, dlatego popieram Twoją fascynację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio dostałam w prezencie zestaw Chocolate & Pistachio i pachną obłędnie! :-)

      Usuń
  2. Brauna używasz tylko do peelingu czy również jako depilatora?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię czerwone mleczko Garniera ;) Nigdy nie próbowałam tych kokosów, ale jeśli rzeczywiście pachną jakby jadło sie kokosa to być może spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachną obłędnie! Polecam kokos i wanilię. :-)

      Usuń
  4. Świetne są te produkty Mary Key :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ceny pozostawiaja wiele do zyczenia...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się właśnie taka szczoteczka do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię kokosowych kosmetyków, z balsamów preferuję the body shop, garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling za 70 zł POWAŻNIE?
    pozostawie to bez komentarza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w tym takiego dziwnego.Idz do pracy i nie bedziesz sie dziwic.

      Usuń
    2. Lepiej jest mieć mniej a droższe (niestety wciąż jestem przekonania, że droższe są jakościowo lepsze. Jestem alergikiem i ciężko znaleźć mi odpowiedni kosmetyk). Peelingu nie używasz codziennie, więc to 70 złotych nie jest takie drogie znowu. Biorąc pod uwagę, że perfecta kosztuje 20 zł, a można jej używać codziennie, to szybciej się kończy.

      Usuń
    3. Jasne, kązdego kto pracuje stać na peeling za 70 zł.... Dorośnij dziewczynko.

      Usuń
    4. To nie zajmuj sie glupotami tylko zmień prace żeby cię było stać dziewczynko.

      Usuń
    5. żenada, myslisz ze prace znajdujesz ot tak na pstryknięcie palców?

      Usuń
    6. Tak właśnie myślę.że jak skończysz dobra szkole to nie musisz się tym martwić ze jej nie znajdziesz.

      Usuń
    7. Żenada są te głupoty które wypisujesz.bo jeśli masz dobra szkole to i perspektywy większe.

      Usuń
  9. Mogłabyś podać mi link do wpisu z kosmetykami do twarzy i ciała? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A używasz Brauna też jako maszynkę? Jak sie sprawdza?
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety mam uczulenie na wszelakie żele pod prysznic :( Musze używać mydła hipoalergicznego :( Ale balsam z yves rocher chyba wypróbuję :)


    Zapraszam na bloga moich koteczków perskich- Kitka i Filipa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że teraz każda większa firma wypuszcza takie szczoteczki do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do ciała używam peelingu (zazwyczaj z Perfecty cukrowego lub solnego) i kremu Vichy Nutriextra. Jestem dość leniwa jeżeli chodzi o aplikację kremów, a ten z Vichy wystarczy użyć raz w tygodniu i cieszyć się nawilżeniem przez kolejne 7 dni. Nie lubię balsamów z Yves Rocher, ale mgiełkę z Avonu zakupię i wypróbuję w lato :)

    P.S Masz już ferie Aniu?

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Yves Rocher jest super! Mówię to jako fanka kokosowych kosmetyków :D.
    Polecam też żel pod prysznic mus truskawkowy ze Starej Mydlarni. Pachnie jak świeża truskawka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy ta nakładka peelingująca służy Ci wyłącznie do złuszczania skóry nóg czy peelingujesz nią całe ciało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe ciało z wyjątkiem twarzy.

      Usuń
  16. Aniu, gdzie kupujesz balsam do ciała Uber Body?

    OdpowiedzUsuń
  17. Też, lubię żele z Yevs Rocher :))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. urządzenie mi się spodobało

    zapraszam do mnie u umnie recenzja lejka dla kobies do psipsi na stojąco
    http://iamemilia.blogspot.com/2014/02/lejek-go-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie zapachy!!
    pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta szczoteczka jest interesująca, może taką nabędę.

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten sam olejek z avonu, jednak jakoś mi nie podchodzi.... lezy w kącie :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis! Ja mam obecnie żel pod prysznic Lirene Wanilia, masło The Body Shop orzech brazylijski i mleczko wanilia TBS, oprócz tego balsam waniliowy z Yves Rocher i jestem zadowolona, chociaż żel Lirene trochę mnie zawiódł. Szczerze mówiąc, nie znałam tego balsamu Uber Body, może kiedyś wypróbuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. poproszę link o pielęgnacji Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TUTAJ , ale w mojej pielęgnacji troszeczkę się zmieniło. Wkrótce pojawi się aktualizacja. :-)

      Usuń
    2. ooo to czekamy z niecierpliwością ;D

      Usuń
  24. Oo właśnie zastanawiałam się nad tym braunem lecz nie byłam do końca przekonana...ale widzę właśnie ostatnio bardzo dużo recenzji,że daje radę ;) więc chyba się skuszę.

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie kosmetyki ; >

    OdpowiedzUsuń
  26. Braun Silk-épil 7 SkinSpa ? Ciekawe ! Pierwszy raz o tym słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zainteresować. :-)

      Usuń
  27. Aniu można wiedzieć dlaczego sprzedajesz tą pikowaną kurtkę z goodlookin? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzedaję NOWĄ kurtkę. Moja wisi w szafie i wkrótce pojawi się ponownie na blogu. ;-)

      Usuń
    2. A po co kupiłas dwie

      Usuń
    3. Bo miała za dużo pieniędzy i pomyślała ze co dwie to nie jedna.

      Usuń
    4. Być może zamówiła po postu w dwóch rozmiarach, żeby wybrać sobie odpowiedni, a drugą kurtkę odesłać/sprzedać :)

      Usuń
  28. Aniu,mam pytanie dot. pielęgnacji twarzy. Poleciłabyś coś na świeże blizny potrądzikowe, żeby szybciej się goiły i znikały?

    OdpowiedzUsuń
  29. Żeby sprzedawać ubrania które się dostało za darmo to trzeba mieć tupet:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, a ja Ci polecam kosmetyki TOPIALYSE, są swietne, szczerze polecam, tu m.in. są http://www.svr.pl/. Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. to urządzenie z baruna mnie bardzo kusi!

    OdpowiedzUsuń
  32. Płyn do kąpieli z YR kokosowy wszystkim polecam, zawsze do niego wracam, intensywny zapach i wydajność jak najbardziej na plus :) ale szczególnie wszystkim zainteresowanym polecam z tej firmy płyn do kąpieli migdały z Kalifornii ! wyjątkowy zapach jakiego jeszcze nigdzie nie spotkałam ! super ! wiele dobrego słyszałam też o produktach do kąpieli z the body shop, mają świetnie zapachy każdy coś dla siebie dobierze i są super gęste przez co też wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja nie przepadam za takim zapachami jak kokos czy wanilia są dla mnie zbyt mdle... Za to uwielbiam owocowe, zwłaszcza cytrusowe, są bardzo orzeźwiające i pachna latem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Right here is the perfect blog for anybody who wishes to
    understand this topic. You understand so much its
    almost hard to argue with you (not that I personally will need to…HaHa).

    You definitely put a fresh spin on a subject
    which has been discussed for many years. Excellent stuff,
    just excellent!

    Feel free to visit my web blog: Website design

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam depilator brauna silk epil 7, ktory przegrzewa sie i dodatkowo zamiast pracowac 40 min po naładowaniu, pracuje 20 - a na kablu nie idzie go uzywac ;/ A mam go troszeczke ponad 2 lata (akurat koniec gwarancji) Nie polecam :(

    OdpowiedzUsuń
  36. a gdzie ten wpis o włosach? nie widzę :( ciekawi mnie to, bo włoski masz cuuuudowne! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w odpowiedzi do jakiegoś komentarzu anna umieściła, nawet go widzę, jest z 07.02. jeśli nie chce Ci się szukać, to wystarczy jak klikniesz ctrl+f i wpiszesz tam 'włos" czy co tam chcesz.

      Usuń
  37. Pięknie się prezentuje ta Twoja półka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. super bloga :D
    ja już obserwuje, zapraszam do siebie jeżeli ci się spodoba również zaobserwuje proszę.
    http://goodaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. O rany, kokos musi być świetny, uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu a ja mam pytanie z nieco innego tematu. Czy lubisz robić porządki w garderobie (składać, prasować ubrania) czy raczej tak jak u mnie panuje tam misz - masz ? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepraszam nie podpisałam się : Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  42. Też ubóstwiam kokos, więc Twoja kolekcja kosmetyków może być dla mnie inspiracją podczas zakupów :D zapach pycha!

    OdpowiedzUsuń
  43. What's up everyone, it's my first pay a visit at this web page, and post is genuinely fruitful designed for me,
    keep up posting these articles or reviews.

    Feel free to visit my webpage - auto transport rail

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)