środa, 22 stycznia 2014

MIX - JANUARY

Do 'zobaczenia' w kolejnym wpisie! :-)

83 komentarze:

  1. urocza kokardka we włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękny profil twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Cudo ten mix!!! Też mam ten numer Glamour'. Wspaniałe zdjęcia:) Fajnie wygląda ta kokardka we włosach na zdjęciach końcowych, ja wpinam czasem taką kokardkę, ale spinkę, w kok;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix i piękne górskie widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tam derma? :-) Łączę się w bólu i pozdrawiam z Wrocławia !

    OdpowiedzUsuń
  6. O, już byłaś na nartach :) Ja dopiero wybieram się w lutym z rodzinką do Alp.
    Super mix!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcesz zostać Dermatologiem? :-)

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Można kupić przez internet albo na stoisku w centrach handlowych: http://www.karmello.pl/pl/czekoladki-karmello/

      Usuń
    2. Dziękuję! :-)
      malgosia

      Usuń
  9. Czy Ty tak pięknie malujesz Aniu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny mix :) dziekuje, od razu mam lepszy humor :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekoladki z Karmello? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, co to za młoda dama pisze w pamiętniczku z Barbie? :D
    Śliczny mix, przynajmniej widać zimę, której u mnie nie ma.
    Jak tam sesja?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie widzę sensu dodawania takich zdjęć, są za małe i tak nic nie widać .... :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, mam identyczną kurtkę na narty! :) uwielbiam góry, zwłaszcza zimą :) a Ty w jakiej miejscowości byłaś?
    Pozdrawiam,
    I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiej firmy kurtka? Jest świetna! :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ;-)

      Usuń
  16. współpraca z Pharmaceris?

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcie te z profilu!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna zima :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Co to za czekoladki w tym pudełku? :-)
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello tjere I am so delighted I found your weblog,
    I really found you byy mistake, while Iwas looking oon Yahoo
    for something else, Nonetheless I am here now and would just like to say thanks
    a lot for a marvelous post and a all round entertaining blog (I also
    love the theme/design), I don’t have time tto read
    through it all at the moment but I have bookmarked it and also added in your
    RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more,
    Please do keep up the great b.

    Here is my site ... minecraft

    OdpowiedzUsuń
  22. Czym robisz fotki na bloga? Do mixów pewnie telefonem, a moje pytanie dotyczy aktualnego aparatu :) pozdrawiam! Jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. A Krzyś gdzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z laseczkami

      Usuń
    2. Krzyś zazwyczaj robi zdjęcia. :-)

      Usuń
    3. Aaaa ale nastepnym razem daj chociaz jedn Wasze zdjecie, uwielbiam na Was patrzec ;))

      Usuń
  24. masz może instagrama? bardzo chętnie zaglądałabym na niego :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna jak zawsze:-)Pozdrawiam.Ania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ech!!! Co tu dużo gadać!!! Jesteś piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jak zwykle! Nie mogę się doczekać aż pokażesz obcięte włosy w pełnej okazałości ;) ja też byłam w górach na przełomie grudnia i stycznia i tak samo nie miałam śniegu :( Jaki to stok na zdjęciu? Jeździsz też na snowboardzie?

    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieżnica w Kasinie Wielkiej. :-)
      Na snowboardzie kiedyś się uczyłam, ale średnio mi się podobało. ;-)

      Również pozdrawiam. :-*

      Usuń
  28. Aniu, jesteś przepiękna! Uroczo wyglądasz w tym "niedbałym" koku. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, widzę że odwiedziłaś stok narciarski w mojej rodzinnej miejscowości:-) Ja też tu chętnie wracam na narty zimą i aktualnie właśnie jestem:-) Pozdrowienia z Kasiny Wielkiej;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo. :-) Pozdrawiam ciepło! ;-)

      Usuń
  30. Mam takie same czekoladki, dostałam od narzeczonego:)
    Aż żal jeść, jeszcze żadnej nie ruszyłam:P
    Fajny mix. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie - smakują jeszcze lepiej niż wyglądają. :-D

      Usuń
  31. Aniu na jakim filmie byliście w kinie?
    malgosia

    OdpowiedzUsuń
  32. to jest Twój naturalny kolor włosów??? Jeśli tak to zazdroszczę! bo jest bardzo 'świeży!' !!!

    SECOND HAND BLOG + DIY
    mynaturalook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fany mix, przyjemnie się ogląda takie zdjęcia :)
    Uwielbiam góry!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu czyje to takie malutkie rączki z tymi flamastrami?
    Super mix, czekam na aktualizację pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń

  35. Witam mam pytanie o post z kurtką beżową. Jaki pani ma rozmiar sa sobie bo są dostępne tylko xl xxl niestety będa na mnie za duże ja noszę rozmiar S. Ale ta kurtka która ma Pani wyglada na małą.Proszę o odpowiedz .Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. :-) Moja kurtka jest w rozmiarze S. Niestety baardzo szybko się wyprzedały...

      Usuń
  36. Aniu gdzie kupiłaś te szklanki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz tanich szklanek do latte to podobne są teraz w Biedrze na przecenie ;)

      pozdrawiam, Kaśka, łowczyni wyprzedaży i promocji

      Usuń
    2. Widziałam te w Biedrze :-) ale mnie bardziej podobają się szklanki, które ma Ania :-)

      Usuń
    3. Te szklanki są już baardzo stare. Wydaje mi się, że moja Mama zamawiała je na stronie internetowej Nescafe Dolce Gusto. Niestety teraz ich nie widzę. :-/

      Usuń
  37. Kurtka z Campusa a nie z Roxy, Kasina Wielka a nie NYC, czekoladki karmello a nie Leonidasa... Zawiodłam się.
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zuza a nie Susanne, zawiodłam się;)

      Usuń
  38. bardzo fajny mix fotek, dużo się u ciebie dzieje kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, jakie są w Twoim życiu 3-4 największe wartości? Rodzina, religia, praca, sukces, przyjaciele, a może popularność, uroda, pieniądze? Jestem bardzo ciekawa, jakie są Twoje priorytety. Wydajesz się bardzo ułożoną i pracowitą osobą. Pozory są w tym przypadku prawdziwe?

    Pozdrawiam,
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam oglądac Twoje zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zdj bokiem:) Ann a podesłałąbyś linki do stron do któych często zaglądasz?? Twoje ulubioone, niekoniecznie blogi o modzie. Różne, proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia, szczególnie te z wypadu na narty ;)
    Jak tam sesja? Z jakich przedmiotów masz egzaminy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo dobry tusz i kredka :) a praliny wygladaja oblednie

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Poradź mi proszę. Myślisz, że sukienka, którą posiadasz (rozkloszowana, biskupio-różowa z Choies) będzie odpowiednia na uroczystość Komunii Św. w maju? Jak się sprawuje ta sukienka? Jesteś z niej zadowolona? A może miałabyś do mnie jakieś inne propozycje?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm...krój jest świetny, ale wybrałabym mniej krzykliwy kolor. :-)
      Proponuję się wstrzymać - w sklepach dopiero zaczynają pojawiać się wiosenne kolekcje. Do maja na pewno znajdziesz coś fajnego. :-)

      Usuń
  45. Greetings! Very useful advice within this post! It is the little
    changes that produce the biggest changes. Many thanks for sharing!


    Here is my blog; 1 mr Fruit Punch

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo interesujący blog ;)
    obs = obs ?
    http://labbrarosse03.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdjęcia z profilu są absolutnie boskie! :) Aniu, mogłabyś polecić jakiś eyeliner? I przy okazji, jak się sprawuje ten róż z Bourjois?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony to Yves Saint Laurent Eyeliner Noir, ale jeżeli szukasz czegoś tańszego - polecam Ci Sephorę - Long Lasting Eyeliner lub Inglot Soft Precision. :-)

      Z różu jestem bardzo zadowolona - bardzo ładny odcień, pięęękny zapach, wydajny i nie uczula. :-)

      Usuń
  48. It iѕ not my fіrst time to pay a visit this site, і am visiting this site dailly
    аnd get pleasant infoгmation fгom herе everyday.

    Also visit mʏ webpage ... buy garcinia cambogia

    OdpowiedzUsuń
  49. No to widzę, że bomba w miesiącu.:D
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudny ten Mix :) widać, że miło spedzalas czas.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zawsze czekam na Twoje mixy :) z kim masz zdjęcie obok Pharmaceris-ów ? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z koleżanką, z którą chodzę na basen. :-)

      Usuń
  52. Aniu czy regularnie chodzisz na basen czy tylko tak spontanicznie? a jakie ciastko robiłaś na ostatnim zdjęciu? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)