niedziela, 26 stycznia 2014

FAVOURITE SWEATER

O tej porze roku najchętniej sięgam po ciepłe, grube swetry. Szczególnie teraz, gdy doczekałyśmy się zimy z prawdziwego zdarzenia. ;-) W związku z tym chciałabym pokazać Wam mój ulubiony - miękki, obszerny i wykończony ciekawym szalikiem z futrzanymi pomponami. Ze względu na swój uniwersalny kolor pasuje niemal do wszystkiego i z pewnością nie jest nijaki. Jestem ciekawa na jaki model postawiłyście tej zimy? :-)




sweter - SheInside, kurtka - Zara, jeansy - Levi's, okulary - Moodo, buty - U. S. Polo Assn.

92 komentarze:

  1. świetny sweter!
    ja zimą uwielbiam golfy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylówa:) sweter jest naprawdę mega:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sweter masz przepiękny . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze wyglądasz ślicznie. Sweter jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter, szkoda, że już wyprzedany bo chętnie bym go sobie zamówiła :( Bardzo dobrze wyglądasz w krótszych włosach, ja się właśnie wybieram do fryzjera i mam dylemat - obcinać mocno zniszczone włosy 5 cm czy poprzestać na 1 cm... Cieniowałaś czy obcinałaś na prosto?

    Trzymaj się ciepło w ten okropny mróz,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuj włosów - odrosną. :-) Ja skróciłam ponad 10 cm i wycieniowałam. ;-)

      Usuń
  6. Idealnie, nie przebrana, a ubrana:-) to się nazywa mieć styl a nie "zdzierać żywcem" ze sklepu całego manekina :) wygodnie i ciepło, a zarazem na pewno niezauważalnie ;-) !

    Ewelina:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygladasz świetnie, ale Twoje włosy są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweter! Szkoda, że już go nie ma. :(
    Aniu, co robisz ze swoimi włosami, że wyglądają jak tuż po wyjściu od fryzjera?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Układam je na grubą szczotkę. Poza tym są wycieniowane, a przez to dużo lżejsze. ;-)

      Usuń
  9. jak zwykle uroczo i te Twoje piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę Ci tych traperków, bo są przynajmniej oryginalne w porównaniu z innymi ;) Sama chciałam sobie kupic Timberlandy, ale właśnie przez to, że każdy teraz je posiada, zrezygnowałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o obuwie to wydaje mi się, że raczej wszystkie wszechobecne modele począwszy od U.S. Polo Assn., przechodząc przez Timberland, a kończąc na podobnych butach z ryneczku były wzorowane na butach firmy Caterpillar, która jest światowym producentem maszyn budowlanych- to tyle jeżeli chodzi o oryginalność pozostałych. Buty były produkowane dla pracowników, a po latach zagościły też na naszych stopach. Więc może zamiast iść do T.zamów coś z CAT'a :) Jeżeli narzekasz, że każdy posiada T., a podoba Ci się ten model są inne marki i zamienniki, które bywają ciekawsze i mniej popularne.

      A co do stylizacji Ani, jak zawsze super ! Wygodnie :)

      Usuń
  11. Ann a podesłałąbyś linki do stron do któych często zaglądasz?? Twoje ulubioone, niekoniecznie blogi o modzie. Różne, proszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - blogi np. mariannan.costume.fi, auroramohn.blogg.no, nissiax83.blogspot.com, bedacmlodalekarka.blogspot.com itp.
      - tvn24.pl, pulsmedycyny.pl
      - pudelek.pl, facebook.com ( ;-) )
      - kobieta.wp.pl, polki.pl
      To takie, które jako pierwsze przyszły mi na myśl. Ciekawa jestem jakie Ty często odwiedzasz? :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedz:) Ja bardzo lubię Twoją stronę. Prócz tego często zagladam: http://almaanies.blogspot.com/ , http://charlizemystery.com/ , http://najlepszekosmetyki.pinger.pl/ , http://www.alinarose.pl/ , http://atlantic-pacific.blogspot.com/ :) pudelek tez heh, szafa.pl :)

      Usuń
    3. To nie ja pytałam, ale muszę się wtrącić- uwielbiam Nissię i Aurorę<3 I wchodzę też na bloga jej kuzynki(?) Erici- l0ove.blogg.no <3

      Usuń
    4. Oj, ja też uwielbiam almaanies- http://almaanies.blogspot.com/. Przepiękna kobieta. Ten koczek, który robi wygląda rewelacyjnie, podobnie jak u Ani. :-)

      Usuń
  12. Przepięknie! ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się ten sweter nie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  14. idealny set

    try-and-know.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, słońce Cię razi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje "codzienne" stylizacje są świetne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy są zniewalajace. W jaki sposób uzyskuje sz taki efekt ????

    SECOND HAND BLOG + DIY www.MYNATURALOOK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba odrobinkę podcięłaś włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny outfit :)
    www.blog017.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle na tym blogu zalatuje tandetą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nudą...czerń i beż - cała gama kolorów :)

      Usuń
    2. No, jak się pojawiasz :)
      Super sweter i kurtka!
      Pozdrawiam
      Aneta

      Usuń
    3. Co za bzdura.jak mozna byc tak podlym I zarazem zawistnym.

      Usuń
    4. A jaka game proponujesz jesli ktos lubi takie kolory.Moze po prostu Ania nie lubi choinkowych kolorow.Ja tez preferuje takie a nie uwazam sie za nudziare.Pozdrawiam Aniu.Mnie sie bardzo podoba Ania.

      Usuń
    5. "podlym I zarazem zawistnym" bo napisala, ze czern i bez sa nudne?
      litosci, wygralas internety na ten tydzien :/

      Usuń
  21. Rozumiem Ewelinko, że gdyby dali ci za darmo ciuchy z manekina i kazali założyć, to z pewnością byś odmówiła, prawda?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szmaty z zary jakby dali - ja na pewno bym odmowila :D

      Usuń
  22. Aniu, piękne włosy. Układane na wałki czy na szczotce?? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny sweter! Ale i tak jestem pod zachwytem Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne buty ala Timberlandy, ale lżejsze, bardziej kobiece, super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, w jaki sposób unosisz włosy u nasady? Mam równie gęste i ich ciężar powoduje przyklap... Trochę mi pomaga wysoki koczek na noc ale efekt góra pół dnia, potem grawitacja robi swoje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też ostatnio były już przyklapnięte, ciężkie i zniszczone. Proponuję Ci podciąć i wycieniować - od razu będą lżejsze. Możesz też spróbować układać na grubą, okrągłą szczotkę. :-)

      Usuń
  26. Aniu, nie wiem jak to robisz, ale zawsze wyglądasz jak gwiazda! :)
    Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wyglądam normalnie, ale dziękuję za bardzo miły komentarz. :-)

      Usuń
    2. Nie udawaj skromniej....

      Usuń
  27. ale masz super włosy! z taką cudowną objętością! i wydają się bardzo zdrowe ;) ja planuje zainwestować z Timbalandy strasznie mi sie podobaja <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, te buty są ocieplane? Polecasz je wysokie mrozy?? Jeśli nie, to w jakich butach wytrzymujesz obecne temperatury? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na mrozy się nie nadają niestety. Nie są ocieplane.
      Na obecne mrozy proponuję Emu lub śniegowce. :-))

      Usuń
  29. Mi bardzo podoba się Twoje kurtka choć mało pokazana w tym poście :)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiła się w poście "BLACK AGAIN" 8 grudnia. :-)

      Usuń
  30. zauważyłam, że torebka na pierwszej fotce jest jakby zamazana, a na reszcie mało widoczna i nie podpisana skąd jest:)) dlaczego? kamal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebkę mam już od prawie dwóch lat i pojawiała się na blogu baaardzo często. :-)
      Jest z SheInside.

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  31. Oooo...!!! Sweter rzeczywiście jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekne wlosy:) Kiedy zobaczymy Twoja nowa fryzure?:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna stylizacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, zmieniłaś coś w pielęgnacji włosów? Są cudowne, jak cała Ty! Pozazdrościć ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były już bardzo zniszczone, więc podcięłam. Tyle. :-)

      Usuń
  35. A kiedy możemy spodziewać się pielęgnacji ciała?

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, jakiego podkładu obecnie używasz? Mam strasznie suchą skórę przy tych mrozach i Dermablend nawet po aplikacji kremu nawilżającego wygląda na mojej buzi okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu, polecisz jakieś ciekawe strony i książki które pomogą lib pomagały Ci w nauce do matury. I ciekawostki z medycyny? mogę napisać do ciebie wiadomość związaną z tym tematem? Podasz adres?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. annaaaanna@wp.pl - pisz śmiało. :-)

      Usuń
  38. Akryl i sztuczna skóra...

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie ;) śliczne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna kurtka :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. I've browѕed a couple of your bblogs now and I have to say I'm trսlү amazed wіth your posting foгm.
    This is the type of work I wwant tto pгoduce аnd ѡass hoping you
    will gіve me a feew ips fօr mmy web ρage?


    Here is my web page; male pattern baldness chart - -

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny sweter, wygląda na ciepły i baaardzo wygodny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. strasznie podoba mi się kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie Ty masz piękne bujne włosy! <3 ;) *.*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej :) mam pytanie - jaki to model jeansów Levi's? Czy jest to kolekcja curve id?
    Pozdrawiam, N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5703 Modern Demi Curve Skinny. :-)

      Usuń
  46. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Co tak tu cicho i pusto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio miałam dużo nauki i przez to zaniedbałam bloga. Jutro mogę obiecać nowy post. :-)

      Usuń
    2. a mozna poprosic żeby był rano, plisss:D Ania

      Usuń
  48. hej Anno! ;) chciałabym wiedzieć jaki lakier /-y do włosów polecasz? :)
    Próbuję realizować moje noworoczne postanowienia, i obiecałam sobie dbać o włosy. A Twoje włosy to mega motywacja dla mnie!
    jeśli dubluję pytanie, to przepraszam... Bardzo mi zależy na odpowiedzi
    pozdrawiam!
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze nie przywiązuję większej uwagi. :-) Aktualnie używam Loreal Infinium i mogę Ci go polecić. Lubię też Palmolive Naturals i Taft. ;-)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź :) warto było czekać!
      życzę miłej niedzieli! :D
      pozdrawiam serdecznie!
      K.

      Usuń
    3. O cholera! A ja naiwna pizda zawsze myślałam, że Ania tą swoją puszystość włosów ma z natury, aż zobaczyłam na mixie gdzie suszy włosy mając głowę spuszczoną w dół (dwa razy przetarłam oczy) plus lakier, to ja się nie dziwię skąd taka puszystość, dlatego spodobał mi się ten trik i jestem w szoku, bo moje włosy jeszcze nigdy w życiu nie były tak uniesione! Dzięki :-*

      Usuń
  49. Masz podróbkę Celine i jeszcze zamazujesz...

    OdpowiedzUsuń
  50. Poprawnie ale troszkę nudno;)

    OdpowiedzUsuń
  51. I'm really enjoying the design and layout of your website.

    It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me
    to come here and visit more often. Did you hire out a designer
    to create your theme? Exceptional work!

    Feel free to surf to my blog - Christmas Quotes ()

    OdpowiedzUsuń
  52. wszystkie stylizacje masz na jedno kopyto

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyglądasz, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. pięknie ! buty szałowe, taki nonszalancki, świeży look ;D

    OdpowiedzUsuń
  55. Sweter jako baza stylizacji okazał się idealny! bardzo fajnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)