czwartek, 9 stycznia 2014

CAPPUCCINO

Krótkie, pikowane kurtki od dłuższego czasu utrzymują się na topie i nie powinno to nikogo dziwić - są praktyczne i uniwersalne. Można je nosić zarówno do spodni, jak i spódnicy, a przede wszystkim wyglądają tak samo dobrze w stylizacjach codziennych oraz wizytowych. Początkowo byłam nastawiona na czerń, jednak kolor ten tak zdominował moje okrycia wierzchnie, że ostatecznie wybrałam jasny odcień brązu...;-)







kurtka - GoodLookin, spodnie i czapka - h&m, kalosze - Tommy Hilfiger,
torebka - eTorba, rękawiczki - Wittchen

92 komentarze:

  1. bardzo fajna kurtka :) ślicznie Ci w tej czapie

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kalosze są takie okropne:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. co się stalo z twoimi włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ze znów tak pięknie wyglądają :-)

      Usuń
    2. raczej, że tak oklapły

      Usuń
    3. Jak czytam czasami te komentarze to nie wiem czy sie smiac czy plakac...Anonimko, nie trzba być niewiarygodnie inteligentnym zeby skojarzyc, ze wyprostowane wlosy pod czapką tak wygladaja. Czego sie spodziewalas, ze beda unosily czapke czy wydostawaly sie najmniejsza dziurką w czapce? :D

      Usuń
    4. Raczej ładne jak zwykle:)

      Usuń
    5. raczej zniszczone i przesuszone na koncach

      Usuń
  4. Aniu jaka Ty jesteś chudziutka. Może zrób jakiś post o Twoim odżywianiu?? Pozdrawiam Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta kurtka jest zdecydowanie w moim typie - piękna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą kurtkę, tyle że granatową. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam granatową, ale nie było rozmiaru. ;-))

      Usuń
  7. Kto robił zdjęcia? Cudowne! :-) Taka wesoła i rozpromieniona jesteś! Jak zawsze zresztą! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego Twój chłopak do Ciebie nie przyjeżdża i nie robi zdjęć??

      Usuń
    2. Ma na głowie inne Dziewczyny... ;-)

      Usuń
    3. podejrzewam że cały czas siedzi na tym pianinie

      Usuń
    4. hehe dobre z tym pianinem :D

      Usuń
  8. kiedy ogloszenie konkursu moodo?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki były jeszcze przed świętami - na blogu i fb. ;-)

      Usuń
  9. Fajna jest ta kurtka, ten pasek przy kapturze wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, uwielbiam Cię Kochana :-) dzięki za stylizacje, imponujesz mi bardzo swoim dobrym gustem :-)
    serdecznie pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się taki zestaw:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja! mam podobną kurteczkę ma pani rację sprawdza się idealnie na każdą okazję :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam Cie Aniu,
    Piękna kurtka, jaki masz rozmar?Jesteś taka drobna pewnie XS, ja nei wiem jaka mam zamóić, dziękuje za pomoc. Pozdrawiam serdecznie Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było XS, zamówiłam S. :-)

      Usuń
  14. Uwielbiam czapki z dużym pomponem! Wyglądają uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. PIĘKNIE wyglądasz Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę włosów! :( śliczna torba

    OdpowiedzUsuń
  17. Przejrzałam ofertę sklepu, z którego pochodzi kurtka i spodobało mi się kilka modeli ubrań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz! Masz prześliczną kurtkę <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze masz taki sam makijaż i zawsze musi on być. Nie dasz rady tak czasami na luzie wyjść na zakupy czy uczelnię bez?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaką ci to robi różnicę? ;]

      Usuń
  20. Nie mogę się zdecydować na tą kurtkę.
    Choć tak bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam w tym roku znaleźć żadnej kurtki, która by mi pod pasowała, Twoja jest świetna!

    http://sonia-pak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładna kurteczka i kolor też:)

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurtka jest świetna genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, czy do robienia zdjęć używasz jakiś lamp studyjnych albo doświetlasz je w jakiś sposób? Czy po prostu zdajesz się na swój aparat i obróbkę komputerową

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładna kurtka, mam podobną tylko w nieco jaśniejszym odcieniu. Bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bym chciala taka kurtke ale np fioletowa albo czerwona, ale nie ma, wszedzie tylko czern i bez :(

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kurtka lepsza niż te z Zary :)

    http://justifashion.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lepsza niż te z Zary" - a pod jakim względem? Jeśli chodzi o stylistykę, są one niemal identyczne (te same suwaki przy rękawach, futerko i pasek przy kołnierzu, zatrzaski...), przy czym te z Zary są dłuższe i dzięki temu z pewnością lepiej chronią przed chłodem. Istotną różnicą na pewno jest cena, ale z drugiej strony w Zarze płacimy za wypełnienie puchem naturalnym, a nie syntetycznym, więc osobiście wolę dopłacić te trzysta złotych.

      Jeśli natomiast chodzi o stylizację, bardzo mi się podoba - jest klasycznie, prosto i bez udziwnień.

      Usuń
    2. A wszystko i tak z tej samej fabryki w chonach ;D ludzcie sie nadal... :D

      Usuń
  28. bardzo ładnie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mysle, ze do Twojego stylu pasowalyby tez ciuchy z tego sklepu http://loveitshop.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ta kurtka, ja poluje na granatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem jak Ty to robisz ze wszystko tak swietnie na Tobie wyglada :) jest rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak nazywa sie model torebki? Swietna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak nazywa sie model torebki? Swietna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Rewelacyjne połączenie!!

    pozdrawiam, Ola
    Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw, kurtka zdecydowanie jest moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna stylizacja, a kurtka boska :)

    Z przyjemnością obserwuję i zapraszam na 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś absolutnie idealna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz, bardzo ładnie w tej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam Twoj naturalny, niewymuszony styl :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyznaj Anka, że jesteś narcyzem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam jakbym wyglądała jak Anka zdecydowanie byłabym narcyzem.

      Usuń
    2. Ale Anka nie ma odwagi się do tego przyznać! Ona narcyzem? Skąd, to taka skromna dziewczyna ;p

      Usuń
  42. Jakie polecasz Aniu książki przygotowujące do rozszerzonej matury z biologii i chemii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowywałam się do matury tak dawno temu, że moje wskazówki mogą okazać się nieaktualne. Z chemii polecam zbiór zadań Pazdro, a z biologii korzystałam z książek, które obowiązywały na lekcjach w szkole (Operon) do tego było Vademecum. Warto przerobić matury z ubiegłych lat. :-) Powodzenia. :-)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za odpowiedź:-)

      Usuń
    3. Obecna matura zmusza do myślenia. Staraj się nie rozwiązywać zadań rutynowo. Najlepiej oprócz wspomnianych przez Anię zestawów, rozwiązywać również zadania nietypowe, wymagające głębszego zastanowienia. To tak z moich doświadczeń z matury.

      Usuń
  43. pokaż nowa fryzurkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic szczególnego. Skróciłam tylko około 12 cm i lekko wycieniowałam przód. :-)

      Usuń
    2. a może zrobisz sobie zdjęcie i pokażesz na FB:D

      Usuń
    3. Zobaczycie na blogu. :-) W kolejnym poście będą jeszcze długie, ponieważ zdjęcia były robione zaraz po świętach. ;-)

      Usuń
  44. A może nowy post dzisiaj stylizacyjny:>

    OdpowiedzUsuń
  45. Aniu, kiedy będziesz odpisywała na e-maile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś wieczorem.:-)

      Usuń
    2. Aniu, odpisałaś na wszystkie mejle? Pisałam do Ciebie w sprawie torby, niestety nie dostałam odpowiedzi :(
      Może gdzieś przeoczyłaś?
      Pozdrawiam, Majka.

      Usuń
  46. Super zestaw ;)

    closertotheedgeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. najlepsza czapka, mi osobiście ten model kurtki się nie podoba..

    Zapraszam, sklep sportowo-turystyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna Ania <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękna jest ta kurtka! <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Może jakas zapowiedz nowego postu? Miałam nadzieje że dzisiaj się pojawi:(

    OdpowiedzUsuń
  51. Odpowiadałaś już Aniu na e- maile?

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczna kurtka;)
    Aniu, mam pytanie jakiego aparatu używasz do robienia zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
  53. Kiedy nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy moglabys zmierzyc swoja kurtke pod pachami, bo chce zmaowic ale nie wiem czy S czy M ;( z groy dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem tu pierwszy raz i przypadkiem,poprzez goodlookin,faktycznie mają fajne kurtki tylko szkoda,że większość tych fajnych modeli to tak duuże rozmiary...;(
    Co do Ciebie to masz śliczną twarz,te dołki w policzkach są mega ;)

    http://alankowosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Za każdym razem zachwycam się Twoimi włosami :) Piękna z Ciebie kobietka!

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)