środa, 8 stycznia 2014

ZESTAWY - STYLIZACJE

- wpis sponsorowany-

Trwające wyprzedaże to idealna okazja do skompletowania garderoby. Przeglądając portal shoppingowy Allani.pl, który ma za zadanie zainspirować do zakupów - przygotowałam trzy kolaże. Starałam się odtworzyć stylizacje przedstawione kiedyś na blogu, odnajdując najlepsze oferty przeróżnych marek. :-)
kamizelka - Halens, jeansy - Meltin Pot, sweter - Dept, kozaki - Nessi, zegarek - Anne Klein,
torebka - Vero Stilo, okulary - Zalando, perfumy - Calvin Klein

kamizelka - Esprit, jeansy - Levi's, sweterek - Bon Prix, koszula - van Laack
torebka - Tommy Hilfiger, kalosze - Hunter, zegarek -Nixon

kurtka - Monnari, legginsy - Only, golf - Bon Prix, apaszka - Kiomi, buty - U.S. Polo Assn.
torebka -Mango, rękawiczki - Vip Collection

Jestem ciekawa, który zestaw spodobał Wam się najbardziej? :-)

P.S. Jeżeli szukacie karnawałowej sukienki - przejrzyjcie
ofertę Allani, w kórej można znaleźć przecenione perełki! ;-) 

38 komentarzy:

  1. ostatni - dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. beznadziejny post, nie było ci szkoda czasu na jego realizacje????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sponsorowany, wiec czasu raczej nie szkoda;)

      Usuń
  3. Ale ślicznie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw nr 1 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczynasz kopiować blog Kasi Tusk. Nieładnie tak... ;-) Twój blog obecnie, a ten z przed dwóch lat to już nie to samo. Różnica diametralna, ale grunt, że się wyrobiłaś. ;-)

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog Kasi Tusk?!?!... Proszę cię dziewczyno o czym ty mówisz - o blogu dziewczyny, który stał się sławny po nazwisku?!
      Dobry blog to taki w który ktoś włożyć ciężką prace i potrafił z 'noname" stać się rozpoznawalnym! Lubię blog Ani i zaglądam tutaj. Jednak są polskie blogi osób, które uważam że należy podziwiać np.: Macademian Girl, Maffashion, blog Jessy Mercedes, blog Vanitas - i na pewno nie ma tutaj miejsca dla Kasi Tusk.

      Marta

      Usuń
    2. Ja nie widzę żadnego podobieństwa do bloga Kasi Tusk. Posty Ani mają zupełnie inny styl i treść.
      Najbardziej spodobały mi się zestawy 1 i 2. Trzeci nie odpowiada mi pewnie głównie ze względu na kolor, albowiem ubrana od stóp po szyję w czerń wyglądam jak chora kobieta zmęczona życiem.
      Aniu, z niecierpliwością czekam na Twoje nowe zdjęcia i przede wszystkim post o włosach.
      Pozdrawiam Cię serdecznie,
      Karola

      Usuń
  6. Pierwszy zestaw cudny.

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem co ten post miał na celu... Każdemu zdarza się nie wyrobić i wcale nie trzeba wyszukiwać sztucznych i zastępczych tematów, tylko dodać normalny post z nową stylizacją trochę później.
    Na fb narobiłaś mi ogromną ochotę i z niecierpliwością czekałam na nowy wpis- myślałam że będzie to może mix albo pokażesz 'modę na stoku', ale szczerze- trochę się rozczarowałam. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. tych pięknych gęstych włosów to tylko pozazdrościć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w drugim wyglądasz fajnie:)zapraszam do mnie na nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne jest to zdjęcie na schodach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się prosi żeby napisać "ale to już było.."
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne stylizacje :)
    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak odpisz u mnie :*
    tina-tinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Już widziałam te stylizację :( Ania, jak nie masz czasu, nie rób czegoś "na odwal". Czytelnicy poczekają, a będą mieli większą radość z czegoś nowego, a nie z odgrzewanych postów.
    Pozdrawiam,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... Poza tym często zarzekałaś się że nie przebierasz się specjalnie do zdjęć na bloga, tylko taki jest po prostu Twój styl więc co za problem zrobić sobie samej przed wyjściem zdjęcie w lustrze albo poprosić koleżankę żeby w przerwie między zajęciami uwieczniła Twój strój? Zawsze to jakieś urozmaicenie, na pewno lepsze niż takie sponsorowane "zapchajdziury" .

      Usuń
    2. Dziewczyny, radzę Wam już zaprzestać tych dyskusji, bo Anka jest już tak poirytowana, że zaraz zacznie gryźć. ;-)

      Aga

      Usuń
    3. Aga, skąd takie wnioski? :-)

      Usuń
    4. Ehh na takie prymitywne zaczepki to zawsze odpisujesz, na normalne pytania rzadko...

      Usuń
    5. Zobaczyłaś jak mało i ile jest niepochlebnych komentarzy od wiernych Czytelniczek, które są rozczarowane, więc ''ratując'' swój wizerunek napisałaś na facebooku zapowiedź wieczornego postu stylizacyjnego- o ile takowy się pojawi. ;-).
      Gdyby było mnóstwo komentarzy, pytań o dane rzeczy, słodzenie itp. nie pojawiłaby się taka informacja na fb... ;-)

      Aga

      Usuń
    6. Wydaje mi się, że często odpowiadam na pytania Czytelniczek - pod postami i mailowo.:-)

      Aga, zapowiedz na fb nie pojawiła się pierwszy raz. Jeżeli uważasz, że wczorajszy post sprawił, że mój wizerunek podupadł (wystawiając taką opinię po małej ilości komentarzy) - to bardzo mi przykro. Jest jeden plus - widzę, że jesteś zadowolona i bardzo mnie to cieszy. :-)

      Usuń
    7. Wiesz...nie tylko ja tak uważam. ;-) Zadowolona? Skąd takie wnioski? :-)
      Nienawidzę dopiekać ludziom, wyraziłam tylko swoją opinię, ale jeśli w taki sposób to odebrałaś, to bardzo mi przykro.
      Dzięki za zaakceptowanie moich komentarzy. :-)

      Aga

      Usuń
  14. Ania wracając po tak długiej przerwie, nie wporządku jest to, że nawet nie przywitałaś się z czytelnikami o noworocznych życzeniach już nie wspomne... Od razu wpis sponsorowany... Ukazujesz brak szacunku do ludzi, którzy napędzają Twój "biznes". Nie ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzenia były na facebooku, a kilka dni po nich powiadomiłam Czytelniczki, że jestem w górach oraz napisałam, że najbliższy wpis pojawi się we wtorek. Oficjalne życzenia na blogu składałam w święta - dotyczyły Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku.

      Usuń
    2. Magda SecondHandBlog BUAHAHAHAHAHAHAHAHA "nie w porządku", "brak szacunku", bo się Anka NIE przywitała z czytelniczkami noworocznymi życzeniami :D:D:D:D
      Ludziom to się normalnie już w ... głowach poprzewracało :D

      Anka, Ty się nie tłumacz, pisz co chcesz, kiedy chcesz, jak chcesz i o czym chcesz:) W końcu Twój blog!

      Usuń
    3. ale to fakt, że pierwszy wpis w Nowym Roku jest wpisem sponsorowanym, to pozostawia wiele do myslenia...

      Usuń
  15. W sumie dość niedawno trafiłam na tej portal i strasznie mi się spodobał. A Twoje zestawy są bardzo trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zawiedziona, że kolejny rok z rzędu pierwszym postem w nowym roku jest post sponsorowany przez Allani. Doceniam fakt, że zaczęłaś pisać, że post jest sponsorowany. Czekam na stylizację lub mix - coś bardziej od Ciebie, Aniu. Jak tam powrót na uczelnię po długiej przerwie?

    Pozdrawiam

    Pozdrawiam.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi osobiście najbardziej przypadł do gustu zestaw numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniałe te połączenia zestawienia!
    ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami Ola:*
    Z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda stylizacja jest wspaniała, najbardziej podoba mi się nr 1, później 3 i 2. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wy same tępe idiotki chętnie byście chciały opublikować post i dostac za to pieniądze czy coś. mega hipokryzja

    OdpowiedzUsuń
  22. Kazda Twoja stylizacja jest LEPSZA od tych pokazanych w zestawie :) Piekna z Ciebie dziewczyna i masz cudne wlosy, pozdrawiam, Veronica :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne stylizacje, każda mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)