środa, 18 grudnia 2013

Czy myślałyście już o butach, w których przetańczycie sylwestrową noc? Jeżeli o mnie chodzi - będą to czarne, asymetryczne szpilki. Wiem, wiem...apogeum ich popularności przypada na rok 2012. Trochę się spóźniłam, aaale modne czy nie - nie można im odmówić uroku oraz tego, że optycznie wysmuklają nogi. :-) Nowością w mojej szafie są również tak zwane "biker boots". Może nie są nawet w połowie tak eleganckie i kobiece jak wcześniej wspomniane szpilki, ale w codziennych stylizacjach sprawdzą się idealnie. ;-)

Jestem ciekawa czy jesteście posiadaczkami
asymetrycznych szpilek lub biker boots
oraz co o nich myślicie? :-)

59 komentarzy:

  1. Botki mam i bardzo lubię, ale ostrzegam że moga obcierać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki są cudowne!!!! Ja mam zabudowane z lakierowanej skóry na Sylwestra, ale zdecydowanie wolałabym Twoje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie szpilki ze stradivariusa... bardzo wygodne i ślicznie wyglądaja na nodze, niestety trochę się rozeszły i mi spadają ze stóp... pozdrawiam, Florka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet jeśli asymetryczne szpilki nie są już jakoś super modne, nie można odmówić im uroku i elegancji. Wybrałaś świetny model ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, skoro "optycznie wysmuklają nogi" to TOBIE na pewno się przydadzą, grubasku :D :*

    PS - Świetne są :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedne i drugie są w mojej szafie i uważam, że moda na nie nie przemija:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gdzie wyniki z moodo miały być wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na potwierdzenie ze strony Moodo. Jeszcze troszkę cierpliwości. :-)

      Usuń
    2. Hej, kiedy doczekamy się wyników ostatniego konkursu?
      Pozdr

      Usuń
  8. Co znaczy że szpilki są asymetryczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stać Cię na lepsze zaczepki;)

      Usuń
    2. To takie buty na obcasie, które najczęściej są mocno zabudowane z jednej strony, z drugiej natomiast mają duże wycięcie. :-)

      Usuń
    3. taaa, faktycznie są tak zabudowane że ach

      Usuń
  9. czemu bez stylizacji post?

    OdpowiedzUsuń
  10. 1 mi sie mega podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe, zarówno szpileczki, jak i biker boots:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i jeden rodzaj i drugi i z obu jestem niesamowicie zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale piekne szpilki! O mamo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne szpilki i bikery też super.

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam takie buty i mega wydłużają nogi.
    To mój najlepszy zakup ostatnich miesięcy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupy, zakupy, zakupy... Masz jakieś zainteresowania???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Na blogu udostępniam jedynie mały skrawek mojego życia. :-)

      Usuń
    2. Ok: studiujesz, bo każdy musi zdobyć jakiś zawód, ale tak poza tym w tych Twoich mixach to tylko ciuchy, słodycze, notatki i chłopak. Nie widziałam nigdy żebyś się wybrała do teatru, na wystawę czy na wycieczkę w ciekawe miejsce albo żebyś miała pasję, której się oddajesz. No takie na mnie robisz wrażenie: uczysz się dzielnie na lekarskim, więc rodzice w nagrodę rozpieszczają Cię zakupami i nic w tym złego, tylko warto fajnie mieć szersze horyzonty :)

      Usuń
    3. Zazdroszczę. Ja mam tylko studia, na zainteresowania nie mam czasu.

      Usuń
    4. A, czy zakupy-moda nie mogą być zainteresowaniem???

      Usuń
    5. A, czy zakupy-moda nie mogą być zainteresowaniem?

      Usuń
    6. Zakupy nie mogą być zainteresowaniem, przykro mi. A czy Ania się interesuje modą? Bo mi się wydaje, że tylko robi zakupy. Pozdrawiam!

      Usuń
    7. Po co Aniu akceptujesz takie komentarze? Przecież nie maja nic wspólnego z treścią posta. Nie masz się co tłumaczyć. A osoba która pisze bzdury o Tobie jakoś słabo ogląda mocy, bo kina nie zauważyła ani zdjęć z Twoich wyjazdów. Serdecznie pozdrawiam i czekam na kolejne posty związane z moda, bo po to tu zaglądam :)

      Usuń
    8. Dlaczego bzdury? Przecież na tym blogu jest wyłącznie chwalnie się zakupami.

      Usuń
    9. Jak to po co akceptuje? ;-) Ano po to, żeby i ona i jej chłopak i jej rodzina i jej bliscy znajomi załamywali ręce jakie to Ania komentarze dostaje. Poza tym jak na początku wspomniałam przede wszystkim Anka ma z tego po prostu polewkę. Śmieszą ją/ich takie komentarze- ot, cała teoria. ;-)

      Usuń
    10. dwa zdjecia butów to niby zainteresowanie, pasja czy raczej snobizm

      Usuń
    11. No tak, no przecież po to prowadzi tego bloga, żeby pokazywać zakupy, stylizacje.. Tak jest na innych blogach modowych. Dlatego są to bzdury, bo z założenia blog modowy moda się zajmuje. Nie znasz Ani, to jej nie oceniaj pisząc bzdury. Jak można się wypowiadać na temat kogoś przes pryzmat 5 wpisów na miesiąc ?? Uspokujcie się dziewczyny trochę :)

      Usuń
    12. To niech się "chwali" jak najwięcej, bo mnie inspiruje :) ja tam się cieszę :)

      Usuń
    13. a co, boli Cię, że do Ciebie producenci z sieciówek nie wysyłają BEZPŁATNYCH produktów do reklamowania na blogu? Ania jakoś wpadła na pomysł jak można odnieść korzyść z pokazywania ciuchów, i odcina teraz kupony. Przy okazji śmiejąc się z takich komentarzy jak Twój:)

      Usuń
    14. Idź na medycynę i "poucz się dzielnie" zobaczymy po ilu tygodniach odpadniesz, ciężki kawałek chleba, nie wspominając o wykonywaniu zawodu w przyszłości. A Ty...siedzisz na kasie w biedronce, że takie frustracje tu z siebie wyrzucasz?

      Usuń
    15. Oboje jesteście siebie warci. A to złośliwe, jakże typowe wyjeżdżanie z "pracą na kasie w Biedronce" to już dno dna. Idźcie na jakiś spacer może, czy coś?

      Usuń
  17. Aniu a kiedy post stylizacyjny?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy jakiś post stylizacyjny będzie? :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam małą stopę, szpilki muszę koniecznie mierzyć, nie mogę kupować przez internet, fatalnie jest mieć stopę z numer 35, nie? :P A te szpilki Twoje są cudne, latam po sklepach, żeby coś w tym stylu upolować, ale gdzie z moją stopą? na dziale dziecięcym, hahahhaha:) Śliczne szpilki Aniu. Jakoś moja stopa to przeboleje :P
    Jola :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu powiedz mi najlepiej w jaki sposób pielęgnować te brązowe buty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam bezbarwnej pasty do butów. :-)

      Usuń
  21. Co z wynikami moodo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są, wygrały:e.amaire@gmail.com, karoolcia15@interia.pl, skadia83@wp.pl, kasia_raczek@o2.pl :-)

      Usuń
  22. Ooo, szpilki cudowne, ale ja totalnie nie potrafię chodzić w butach na obcasach i pewnie szybko skręciłabym sobie kostkę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. pokażesz nam co planujesz założyć na wigilię?

    OdpowiedzUsuń
  24. Może dzisiaj namówimy Cię na post, co Ty na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za chwilę się pojawi. :-) Pozdrawiam. :-*

      Usuń
  25. Witam, ja trochę spóźniona ;P ale 'biker boots', które posiadasz są suuuuper!! pamiętam jak dwa albo cztery lata temu modne były botki ale tzw. bardziej przylegające do nogi bez tzw. rantu dookoła buta, mnie wtedy marzyło się aby w sklepach były wersje tzw. bardziej męskie - z rantem, takie bardziej zadziorne i oto proszę marzenia sie spełniły!!! jestem posiadaczką czarnej wersji takich botków i w 100% oddają mój właśnie zadziorny charakter!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, zastanawiałaś się może nad sprzedażą brązowych biker boots? Nie mogę już nigdzie znaleźć swojego rozmiaru, a przyznam, że właśnie z Twojej winy [ ;) ] jestem w nich bez pamięci zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)