niedziela, 24 listopada 2013

MODA NA DUŻĄ ZIELONĄ

Za oknem coraz zimniej, coraz częściej pada deszcz i niestety coraz szybciej się ściemnia. Jesień nie jest już tak barwna i słoneczna, a przez to zaczyna przygnębiać. Nie wiem jak Wy, ale ja z utęsknieniem czekam na śnieg i grudzień, ale póki co - zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie BIG ACTIVE, wygrana na pewno każdemu poprawiłaby humor. :-)

Zasady są bardzo proste:

1. Na landing page konkursu wystarczy odpowiedzieć na trzy proste pytania aby wygrać kod VOD do sekcji Kino z Big Active: http://kinoplex.gazeta.pl/bigactive.

  2. Dodatkowo można grać o  modne nagrody rzeczowe. W tym celu trzeba zrobić zdjęcie z opakowaniem zielonej herbaty Big Active w torebkach i umieścić je na stronie. Jury będzie oceniać kreatywność I nagrodzi najlepsze prace. :-)


W czasie konkursu jury przyzna:
- 4 nagrody główne w postaci iPadów
- 100 koszulek od firmy SHE/S A RIOT
- 100 zielonych parasolek
- 200 ekotoreb od firmy SHE/S A RIOT

Dodatkowo otrzymałam 5 zestawów gadżetów, które są dla Was. Wystarczy, że prześlecie screen lub oryginał zgłoszenia w konkursie BIG ACTIVE. Nagrodzę 5 pierwszych osób, także do dzieła! :-) Dodam jeszcze, że organizator konkursu liczy na Waszą kreatywność. Postarajcie się nas czymś zaskoczyć. Moje zdjęcia z kubkiem herbaty na pewno nie należą do tych oryginalnych, ale może Was czymś zainspirują i zachęcą do wzięcia udziału w zabawie. :-) Konkurs trwa od 22 listopada do 19 grudnia.

Link do konkursu: KLIK. Powodzenia! :-)

38 komentarzy:

  1. Szkoda, że co trzeci wpis na Twoim blogu jest sponsorowany. Jeśli nie masz czasu, ochoty, pomysłów to może zastanów się czy jest dalej sens go prowadzić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogranicz posty sponsorowane. Bo teraz wyglada to jak blog reklamowy i czasami wstawisz cos wlasnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłane! Duże dzięki za informacje o konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również z utęsknieniem czekam na śnieg i święta :)
    Ps. zapraszam do mnie, tym razem wszystko o podkładach i moja kolekcja podkładów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Smaczna herbata? :) Masz jakiś ulubiony smak lub gatunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie przepadałam za herbatami smakowymi i piłam wyłącznie czarną herbatę 'earl grey'. Z czasem zaczęłam pić herbatę zieloną (ulubione smaki to: opuncja z mango i cytryna) i stale szukam tej najlepszej. :-)

      Usuń
  7. Niedawno po raz pierwszy trafiłam na te herbaty [znalazłam je w polskim sklepie w Irlandii] i muszę przyznać, że bardzo przypadły mi do gustu. Wypróbowałam dwie zielone: ekspresową z pomelo i liściastą z owocem pigwy. To był udany wybór :) Jeśli mam ochotę na green tea, to najczęściej sięgam właśnie po Big Active i Twinings. To zdecydowanie moje ulubione firmy. Big Active lubię nie tylko za ciekawy wybór smakowy, ale także za te "przezroczyste" torebki, przez co herbata wydaje się być taka wyszukana i "ekskluzywna".

    Skoro z utęsknieniem czekasz na śnieg, to mam nadzieję, że niedługo do Ciebie dotrze. W Irlandii mieliśmy już pierwsze opady śniegu prawie tydzień temu. Jeszcze tego samego dnia nie było po nich śladu. I w sumie dobrze, bo tubylcy nie są przyzwyczajeni do śniegu, przez co - możesz wierzyć lub nie - kilkucentymetrowa warstwa białego puchu jest w stanie spowodować ogromny chaos: szkoły zostają zamykane, dochodzi do większej ilości kolizji [mało kto ma opony zimowe], zamarzają rury z wodą, odwoływane są loty...

    Ups, znowu się rozpisałam! Wybacz.

    Ciepłe pozdrowienia przesyłam i... życzę smacznej degustacji herbat z Big Active. Jeśli masz swój ulubiony smak, to nie pogniewałabym się, gdybyś mi go zdradziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, miło widzieć Cię po raz kolejny na moim blogu. :-)
      Ta z pomelo mi również smakuje, ale zdecydowanie lepsza jest opuncja z mango, koniecznie wypróbuj. :-)

      Nie mam czego wybaczać! Wręcz przeciwnie - fajnie, że opowiadasz co u Ciebie...a odrobiny śniegu juz się doczekalam. ;-)

      Pozdrawiam ciepło. :-*

      Usuń
    2. Nawet nie wiesz, jak często tu jestem :) Zazwyczaj nie widzisz mnie, bo mam "czapkę niewidkę", czyli nie komentuję ;) Czasem jednak tematyka postów kusi do zostawienia "paru" słów od siebie.

      Opuncja z mango - zapisane. Wiem, czego szukać na sklepowych półkach. Jeśli choć w połowie smakuje tak dobrze, jak brzmi, to moje kubki smakowe będą w niebie :)

      Jest śnieg, jest zabawa! ;) Ach, pamiętam te czasy, kiedy z rodzeństwem toczyłam walki na śnieżki. Albo budowałam igloo. Zima zdecydowanie ma plusy, kiedy patrzy się na nią z dziecięcej perspektywy. Czasami nie dziwię się, że Piotruś Pan nie chciał dorosnąć. Fajnie być dzieckiem. Dopisek małym drukiem: czasami ;)

      Do "sklikania" w przyszłości, Aniu :)

      Usuń
  8. Posty sponsorowane to jedno (znam ich wartość jako podstawę pracy w blogosferze), ale to, że nie zawsze są wyraźnie oznaczone, to drugie. Jako blogerka już dawno temu się wypaliłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wytlumacz po co tu wchodzisz tracąc czas, już nie mówiąc już o czasie poświęconym na zostawnianie komentarza. To jedyny blog który lubie, który oglądam i nie marnuje czasu na blogi, które mnie nie interesują. Zajmoj się prosze czymś ciekawszym i daj się nam, czytelnikom, którzy śledzą blogu Ani, cieszyć tym co ma tu do zaproponowania :-D pozdrawiam :-)

      Usuń
    2. "Zajmuj" oczywiście :-) pierwsze co wskazuje po wybiciu w klawiaturze to "zajmoj" i bez sprawdzenia poszło hehe

      Usuń
    3. Bo ma nadzieje, ze Ania cos z tym zrobi? I ma prawo wurazic wlasne zdanie tak samo jak Ty. Wiec odrobine empatii i pokory prosze :)

      Usuń
    4. Z czym ma coś zrobić jak to jej blog i wielu osobom się podoba ? Apel do dziewczyn, ktore zrzedza, nie wchodźcie tu i nie kazcie zmieniać sie Ani, ona jest bardzo ukształtowana osoba i prowadzi bloga wg swojego uznania, poszukajcie bloga który się Wam podoba:) Tak, żebyście zaglądając na takiego bloga, jak jak wchodząc na bloga Ani mogly cieszyć się :) a nie rozczarowywac.. Agnieszka

      Usuń
    5. I wielu nie podoba? A wczesniej podobal? I maja takie samo prawo do wyrazania swojej opinii jak Ty i reszta osob, ktore pieja zachwytem. Ok, to jej blog, ale gdyby nie liczyla sie z czytelnikami to raczej ustanowila by opcje, w ktorej tylko ona moglaby go ogladac. I jezeli vzytelnicy widza, ze blog zmierza w zlym kierunku ( a niektorzy uwazaja za yo no rosnaca ilosc postow sponsorowanych) to maja prawo wyrazic swoje zdanie. I niekoniecznie musi to byc od razu przejaw zazdrosci, chamstwa i za co tam jeszcze wiekszosc z Was to uwaza. Wybacz, ale wiekszosc z nas nie przyszla tu po to zeby w kazdej notce czytac i swieczkach, herbatach, parasolach czy rowerach.

      Usuń
    6. Podstawą blogowania jest czytelnik, sposób, w jaki odbiera to, co bloger przekazuje, niezależnie od tego, czy są to treści, czy zdjęcia. Jeśli pisze się "dla siebie" - można pisać pamiętnik, a zdjęcia chować do albumu. Jeśli jednak decyduje się na opisywanie jakiejś części swojego życia publicznie, to trzeba być przygotowanym na krytykę nie tyle samego stylu życia, ale na pewno stylu blogowania. Czemu wchodzę? Bo kiedyś czerpałam z tego bloga dużo inspiracji i widzę zmianę na gorsze, co nie znaczy, że nie liczę jako stała czytelnicza na poprawę jakości :-)

      Usuń
    7. A może autorka krytycznego wpisu "wypaliła się" jako czytelniczka?;) Mam nadzieję, że nie:)

      Usuń
    8. Myślę, że każdy bloger lepiej wyjdzie na czytelniku, który powie mu, że reklam jest za dużo (a widzę, że nie jestem jedyna), niż na takim, który słodzi bez umiaru.

      Usuń
    9. Proponowałabym mniej filozofować i narzekać tylko zajac sie swoim zyciem :) mnie dalej ten blog inspiruje i ciesze sie,ze Ania dalej go prowadzi.I nie ma to nic wspolnego z bezgranicznym uwielbieniem dla tegobloga,tylko akceptacja tego co autorka chce w nim zamieszczac. Ja bym mogla codziennie ogladac stylizacje Ani, wiec tego zawsze bedzie za mało:) Agnieszka

      Usuń
    10. I w tym sek, bo nie ogladasz stylizacjj tylko reklamy. Ale nie.ma to jak byc bezkrytyczna masa, ktora przyjmie wszystko co im sie wcisnie.

      Usuń
    11. Nie ma to jak wiecznie niezadowolona maruda, właśnie napisalam ze nie przyjmuje wszystkiego bezkrytycznie, nie czytasz uważnie :-) pozdrawiam i więcej optymizmu dziewczyno :-) Agnieszka

      Usuń
  9. Aniu, wysyłam screeny zgłoszenia:
    http://zapodaj.net/17431fae6f9fb.jpg.html
    http://zapodaj.net/3d43db7e2d91f.jpg.html

    pozdrawiam!

    magda.kiepas@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a sypana zielona nie moze byc? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie konkursu jest wspomniane o tej w torebkach, więc obawiam się, że sypana odpada...

      Usuń
  11. dann: Jakiej firmy jest kurtka, w której jesteś na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy post stylizacyjny? :-) Miał być w sobotę, najdalej w niedzielę, a tu dalej nic. ;-/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem za tym byś zrobiła mix i prooooszę, jeśli znajdziesz chwilę- zrób post o kosmetykach z benefitu bo jestem bardzo ciekawa-chciałam coś sobie kupić z tej firmy ale wolałabym najpierw uslyszeć opinie na temat poszczególnych produktow:) Ola

    OdpowiedzUsuń
  14. nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Aniu nie myslałas żeby już z tym skończyć skoro już z pół roku nic ciekawego sie tu nie dzieje??? Jak masz robić na odwal się to po co to w ogole robic?? a wchodzę tu bo mam nadzieję na to że postarasz się o coś fajnego a tu lipa:( I nadal czekam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, pomyślę czy się zgłoszę.

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest i nowy post, zapraszam serdecznie;)
    lifearthandmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrób nam te przyjemność i nie czekaj na kolejne wg ciebie ciekawe posty przez kolejne pol roku i tu nie wchodz, skoro nic tu nie znajdujesz. Daj się delektować postami czytelnikom, którzy akceptuja bloga w tej postaci który proponuje Ania :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)