wtorek, 12 listopada 2013

BACK TO BLACK

Zazwyczaj gdy nie mam czasu na dokładne dobranie kolorów poszczególnych części garderoby w stylizacji - wybieram czerń. Czarny kolor był ulubionym kolorem ponadczasowej ikony mody Coco Chanel i chociaż wybitna projektantka nie żyje od ponad 40 lat - jej styl jest wciąż obecny, a postać Coco inspiruje miliony kobiet na całym świecie. Myślę, ze może być to jeden z wielu argumentów, który potwierdza uniwersalność i klasę tej barwy. ;-)  





bluzka - choies, bryczesy - zara, kamizelka - moodo, torebka - venezia, kalosze - hunter

128 komentarzy:

  1. Great outfit..love the boots!

    hugs
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! I strasznie podobają mi się twoje włosy :) A huntery to moje małe marzenie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają! :-))

      Usuń
  3. Aniu kiedy zrobisz wyprzedasz szafy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiąc szczerze nie planowałam, a co konkretnie Was interesuje? :-)

      Usuń
    2. mnie jakaś kamizelka albo sukienka:) Najlepiej jakbys wystawiła na allllegro bo na google zanim się dowiedziałam jak się kupuje to już ktoś inny mi wykupił:(

      Usuń
    3. Dobrze, pomyślę. :-)

      Usuń
  4. Super stylizacja:) Wracasz do Swojego stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Też ostatnio chodzę na czarno :) Do tego różowa szminka/pomadka.
    Pamiętasz może cenę tych bryczesów? Dawno kupowane?

    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj nie pamiętam...mam je od 3 lat. ;-)

      Usuń
    2. O kurcze! I tak dobrze się trzymają?

      Muszę skoczyć zobaczyć czy teraz są dostępne.

      Patrycja

      Usuń
    3. Tak. :-) Cały czas wyglądają jak nowe. ;-)

      Usuń
  6. mam do Ciebie pytanko, kiedyś pokazywałaś w poście czarną sukienkę z falbanką z VeroMody, nadal ją masz? Jeśli tak to jaki rozmiar i czy jesteś z niej zadowolona? Pytam bo myślę o jej zakupie:) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam. Co prawda miałam ja na sobie tylko 3 razy, ponieważ uważam, ze jest bardzo elegancka, ale jestem z niej zadowolona. :-) Rozmiar - S.

      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    2. a nie myślałaś o sprzedaży jej:P

      Usuń
  7. Wyglądasz, jak zawsze, olśniewająco, ale chciałabym zobaczyć Cię w jakiejś bardziej kolorowej stylizacji :)
    Ps. zapraszam do mnie na recenzję nowości od L'oreal - FIBRALOGY AKTYWATOR GĘSTOŚCI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem. :-)

      Dziękuję i pozdrawiam. :-*

      Usuń
  8. Bardzo lubię czerń, a Ty wyglądasz w niej bardzo stylowo!
    Świetny sweterek + huntery, to sukces gwarantowany!

    Włosy są FANTASTYCZNE!
    pozdrawiam,

    bepretty

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podobają mi się stylizacje gdzie czerń dominuje, ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Podpisuję się pod pierwszym zdaniem :) Kiedy nie wiem co nałożyć, kiedy nie mam czasu, kiedy muszę szybko wyjść - czerń się sprawdza najlepiej i bardzo dobrze się czuję w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw, ja bym tylko buty na obcasy zamieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz, czerń to klasyka - nigdy się nie znudzi!
    Twoje włosy sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. ile kosztowała ta kamizelka?
    karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie pamiętam, ponieważ mam ją od dwóch sezonów co najmniej, ale myślę, że około 100-120 zł.

      Usuń
  14. No i cóż powiedzieć, całość rewelacyjna! Od pięknych włosów, aż po huntery :) Uwielbiam połączenie czerni i szarości, bardzo bezpieczne i klasyczne, a jednocześnie stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. też stawiam na czerń kiedy mi się nie chce myśleć za dużo co na siebie włożyć :)
    poza tym ubranie się na ciemno i wyszczupla i powoduje ,że nabieramy klasy :)))
    bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie zostały zrobione zdjęcia? I kto Ci je robił? :-) Tło świetnie współgra ze stylizacją. :-))

    Zośka

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, włosy przepiękne:)

    http://nnnnatalie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, wiem, że post o pielęgnacji włosów się kiedyś pojawił, ale my z całego serca nalegamy, abyś zaktualizowała swoją włosową rutynę. Pewnie się wiele od tego czasu zmieniło. Prosimy, zamieść chociaż kilka zdań na ten temat, PROSIMYYY♥ ♥ ♥

    Pozdrawiamy Anię i jej piękne włosy cieplutko ;*
    Miłośniczki włosów Ani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo proszę o update na temat włosów:)

      Usuń
    2. Dobrze, jak będę miała trochę więcej wolnego czasu - przygotuję taki post. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  19. Anu, a gdzie obiecany wakacyjny filmik? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie filmiki, z których chciałam zmontować jeden przepadły podczas formatowania laptopa. :-/

      Usuń
    2. Szkoda... może kiedyś uda Ci się coś wrzucić ;)

      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. istnieje cos takiego jak odzywskiwanie danych, dobry informatyk w momencie to przywróci:)

      Usuń
  20. Jak ja Ci zazdroszczę tych pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć Aniu, pięknie wyglądasz. Bardzo podoba mi się dzisiejsza stylizacja, w 100% trafia w mój gust. Na początku myślałam, że masz na sobie sweterek, pod który założyłaś czarną koszulę. Dopiero jak weszłam na stronę choies zobaczyłam, że to całość. Bardzo ciekawa bluzka i fajnie się prezentuje. Nie mogę nie wspomnieć o Twoich włosach. Masz na głowie prawdziwy skarb ;) Mają piękny kolor i rozświetlają stylizację :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  22. A będzie taki zbiór zdjęć z całego miesiąca? :)
    Świetne były!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale pod koniec listopada, ponieważ będzie z dwóch miesięcy. ;-)

      Usuń
    2. Oo! :-)) To Aniu, dodaj więcej zdjęć niż zazwyczaj w innych mixach! Zawsze oglądam je z bananem na ustach! :-)))

      Asia

      Usuń
    3. To cudownie, już za się za nimi stęskniłam :)
      Pozdrawiam
      Karolina - stała czytelniczka :)

      Usuń
    4. już czekam na ten miks, yeah:)))) Aniu, czy masz w ostatnim czasie jakąś ulubioną piosenkę, która za Tobą "chodzi"? Napisz, bo jestem ciekawa:)

      Usuń
  23. Anius! juz sie nie moglam doczekac kiedy bedzie post z rozpuszczonymi wlosami!:))) Wyglądasz pieknie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglądasz:) czerń zawsze się sprawdza;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie! Fantastycznie wyglądasz, uwielbiam takie zestawy i kolorki <3 I Twoje włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Szukałam dziś na twoim blogu ale nie znalazłam ile masz lat i co studiujesz? piękne włosy!! maszjakąś technikę układania tak włosów, masz bardzo pocieniowane ze są tak pussyste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 23 lata, studiuję medycynę.
      Włosy zazwyczaj suszę z głową spuszczoną w dół lub układam na grubą, okrągłą szczotkę. :-)

      Usuń
    2. a bez suszenia głowa w dół i modelowania na szczotce jak wyglądają?

      Usuń
  27. A ja bym chciała post o włosach, ale nie tylko o produktach, których używasz ale, ze zdjęciami i z przodu i z tyłu, bo zauważyłam, że masz ciekawie ścięte. Pozatym uważam, że taki post o pielęgnacji i stylizacji jest chyba najbardziej wyczekiwany :) przunajmniej bardziej niż posty o świeczkach.

    Pozdrawiam,
    Nati

    P.S. świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje się pod tym ;-)

      Usuń
  28. śliczna kamizelka i butki;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Włosy masz obłędne! Stylizacja też super, prosta ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam stylizacje z czernią w roli głównej. Fajnie wyszło! Masz przepiękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjnie wyglądasz!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wróciła moja ulubiona kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne włosy!!!!!!:) Cudne zdjęcia, super stylizacja i ten sweterek z melanżem, pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. perfekcyjny zestaw, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dołączam się do poprzedniczek, teraz dużo dziewczyn jest włosomaniaczkami ;) i na pewno post o włosach bardzo by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo, bardzo dlugo mnie tutaj nie bylo. Widze ogromny progress, tak trzymac ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz prześlicznie! :) Również uważam, że czarny kolor jest ponadczasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna stylizacja !
    Bardzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  39. Ach... Te Huntery... Chodzą za mna jak cień ;)) Fajna ta Twoja czerń. No i wlosy! <3 pozdr

    OdpowiedzUsuń
  40. W pierwszej kolejności zobaczyłam piękne włosy, dopiero później zestaw :P bardzo lubię szczególnie jesienią takie zestawy

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje ostatnie odkrycie
    Ja jestem już świadomym konsumentem, a Ty?
    Testujemy tutaj za darmo różne produkty takie jak
    L’oreal, Dr Irena Eris i inne słodkości


    http://testmetoo.com/dolacz-do-nas/?token=b6340c138af3fc7aa72f3007f4aa31e7


    Logujcie się bo uważam że warto każda z nas skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twoje włosy śnią mi się po no nocach, prześliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu, widzę, że na bieżąco akceptujesz komentarze, to dlaczego na nie, nie odpowiadasz? :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. taki ze mnie "niewierny Tomasz" ale nie mogę uwierzyć że na żywo tak prezentują się twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie Ci w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aniu podaj link do posta z wlosami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://annaaaanna.blogspot.com/2011/05/h-i-r.html

      Usuń
  47. ślicznie ;) huntersy są boskie ;) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jakiego podlkadu i rozu uzywasz do twarzy Aniu??:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład Vichy Dermablend. Bronzer Benefit Hoola. :-)

      Usuń
    2. Czy te podklad nie jest za ciezik do twojej cery

      Usuń
  49. Ślędzę Twoje poczynania juz od tak dawna, więc w końcu wypadałoby się przywitać :)
    Ahoj! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kamizelka z nowej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć Aniu!! Bardzo proszę Cię o pomoc w sprawie prezentu dla mojego Chłopaka. Otóż wiem, że Twoję pomysły są niebanalne i bardzo ciekawe, stąd właśnie mój pomysł, żeby do Ciebie napisać. Totalnie nie wiem co powinnam kupić, wyczerpałam wszystkie pomysły....od razu mówię, że cena nie odgrywa dla mnie żadnej roli, a jakimiś ciekawymi nowiankami także nie pogardzę ;-) Z góry dziękuję za pomoc ;-) Pozdrawiam gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post z propozycjami świątecznych prezentów pojawi się w grudniu, ale jeżeli chcesz - napisz do mnie maila, podpowiem Ci coś. Pozdrawiam. :-)

      Usuń
    2. Napisałam ;-)

      Usuń
  52. jak można być tak ładną? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ach, te Twoje włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Twoje włosy są naprawdę przepiękne...rozmyte tło na zdjęciach tak samo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Obłędnie!

    Powiem Ci Aniu, że długo byłam rozgoryczona faktem, że na Twoim blogu pojawiało się coraz więcej konkursów lub postów sponsorowanych, a co za tym idzie - reklam. Przestałam zaglądać.. Od jakiegoś jednak czasu powróciłam do grona osób odwiedzających stronkę regularnie.. Rób to, co robisz, bo naprawdę tworzysz fajne basic'owe stylizacje na każdą kieszeń (uprzedzając obraźliwe komentarze - nie mówię o ślepym kopiowaniu, a jedynie o zainspirowaniu się zgodnie z możliwościami własnego portfela). Twój blog jest jednym z nielicznych, gdzie można zobaczyć prawdziwą codzienną modę, a nie jedynie stylizacje do zdjęć. Idź w tym kierunku, bo to jest naprawdę niezłe!
    Pozdrawiam Aniu i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  57. no tak, całość byłaby rewelacyjna, gdyby na stopach były inne buty. Za często Cię widzę w kaloszach...fajnie by było tak bardziej na kobieco, z botkiem na słupku chociaż.
    Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie Ci w czerni!

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna bluzka *_*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Aniu a jak po rozstaniu z Krzysiem?? Trzymasz się jakoś???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozstalismy sie. :-*

      Usuń
    2. ale pytanie, spadłam z krzesła;)

      Usuń
    3. kwestia czasu...

      Usuń
    4. Krzysiu byłby głupkiem gdyby zostawił taką laskę! ;) Buziaki Aniu!
      E.

      Usuń
    5. Krzyś takie laski jak Anka ma na pęczki! ;-)) Może w nich spokojnie przebierać. :D :D

      Ola

      Usuń
    6. Może, ale nie chce. :-)

      Pozdrawiamy!

      Usuń
    7. Dziwne refleksje na temat 'przebierania w dziewczynach', moim zdaniem to jest chore, każda para ma swój własny świat i w nim żyje, natomiast ludzie z zewnątrz próbują doszukać się jakiejś rysy na czyimś wizerunku albo- jak w tym przypadku- związku, nieładnie.

      Usuń
    8. widzę oburzenie u Anny

      Usuń
    9. Oburzenie u Ani? No co Ty!

      Usuń
  61. jak ma na imie Twoja bratowa???

    OdpowiedzUsuń
  62. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz, jakbyś miała doklejoną głowę :P
    A włosy jak KRÓL LEW

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądasz idealnie :) Aniu, mam prośbę, mogłabyś polecić mi jakiś dobry lakier do włosów? Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny zestaw, szczególnie podoba mi się bluzka i kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  65. moze nowy post?

    OdpowiedzUsuń
  66. Aniu, zdradzisz skąd zegarek ?

    OdpowiedzUsuń
  67. Ania, super wyglądasz! Masz takie cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  68. włosy masz obłędne!!!

    Pozdrawiam,
    Fit
    ____________________________
    www.fashionbyfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ile czasu studiujesz medycynę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)