sobota, 19 października 2013

NAIL LACQUER

Ostatnio wykazałyście zainteresowane kolorami lakierów do paznokci, które preferuję tej jesieni. W związku z tym uznałam, że jest to fajny pomysł na post. :-) Muszę przyznać, że wybierając stonowane stylizacje oraz minimalistyczne dodatki - nie zdarza mi się zaszaleć z paznokciami. Zazwyczaj stawiam na stonowane kolory, więc odpowiadają mi tegoroczne 'lakierowe' trendy. Wśród najmodniejszych kolorów królują ciemne odcienie: brązowe, szare, burgundowe, granatowe i ciemnozielone.




A jakie są Wasze typy na jesień? :-)

49 komentarzy:

  1. Ja preferuję szarości, ciemną zieleń, grafit i ostatnio spodobały mi się metaliczne kolory, chociaż najczęściej na moich paznokciach królują pastele, bardzo jasne i bardzo wyblakle...

    Zapraszam do siebie:

    stylishbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja preferuję szarości, ciemną zieleń, grafit i ostatnio spodobały mi się metaliczne kolory, chociaż najczęściej na moich paznokciach królują pastele, bardzo jasne i bardzo wyblakle...

    Zapraszam do siebie:

    stylishbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Preferuję na paznokciach raczej stonowane kolory, delikatne beże, jasne róże. Czasami jednak pociągnę paznokcie czymś odważniejszym, chociażby burgundem właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post zrobiony, że tak powiem, na odwal się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, że tak go odebrałaś.

      Usuń
    2. Aniu, a co jest tutaj nadzwyczajnego? Zdjęcia buteleczek z lakierami. Niejednokrotnie udowadniałaś Nam, że jesteś kreatywna i z banalnego, przeciętnego trendu potrafisz zrobić ciekawy post i Nas zachwycić.
      Liczyłam, że będą to chociażby zdjęcia pomalowanych paznokci. Nie zawsze kolor lakieru w butelce jest adekwatny do efektu na paznokciu, a zawsze byłoby to jakieś urozmaicenie.
      Jak dla mnie, to ten post przypomina pierwszy post z kosmetyki do makijażu.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. ja gustuję w kolorach naturalnych, nude itp. Chociaż w lecie zdarzyło mi się zaszaleć z neonami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery z biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kolory :)
    Ja generalnie gustuję w takich bardziej spokojnych kolorach, nude, brązy, jasne szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tej jesieni postawiłam na wszelkie odcienie szarości i butelkową zieleń :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, a na jakie buty postawilas w tym sezonie jesienno-zimowym? Wybralas juz jakies kozaki? Karola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, w tym tygodniu coś kupię. :-)

      Usuń
    2. A po co? przecież masz mnóstwo.

      Usuń
    3. Bo może Ania chce kupić sobie nowe? Co w tym złego?

      Usuń
    4. A czy napisałam, że to coś złego? Pytam: po co?

      Usuń
  10. Mało krzykliwa kolorystyka, stonowana, idealna na jesień, ładna kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje ze pokazesz nam co ciekawego wypatrzylas :)) Karola

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne wnętrze, może ciut więcej zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno ciemne kolory, ale czasem zdarza mi się jeszcze użyć czegoś soczystego :) Gdybym miała wybrać jeden kolor na sezon jesień/zima, na pewno byłoby to ciemne bordo, lakier w kolorze wina :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja lubie wiekszosc kolorow :))) szkoda ze nie dodalas zdjecia z pomalowanymi paznokciami

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie nie lubię tych lakierów Colorama... jesli natomiast chodzi o kolory to klasyczna czerwień, nude a w tym sezonie także lubię bardzo granaty i szarości ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszesz swoją opinię na temat Colorama? Jestem ciekawa jak się rozprowadzają na paznokciu i czy są wytrzymałe. Jesienna paleta kolorów wygląda nieźle, tylko zastanawiam się nad jakością...

      Usuń
  16. Bardziej od lakierów interesowałyby mnie książki, które masz w domu ;) Ale skoro już o lakierach mowa, to ja niezbyt często po nie sięgam. Nie mam żadnej z przedstawionych przez Ciebie barw, ale to głównie dlatego, że jeśli już maluję paznokcie, to robię to najczęściej latem i wybieram żywe, wesołe barwy. W mojej szufladzie najwięcej jest lakierów bezbarwnych, ale mam też beżowy, czerwony, fuksję, koralowy [mój ulubiony], biały i musztardowy.

    Miłego "weekendowania", Aniu :)

    PS. Jestem tak "uzdolniona" kulinarnie, że nawet potrafiłam zepsuć przepis na muffiny. Nie do końca wyszły takie, jakie chciałam. Niepotrzebnie zamieniłam ciemną czekoladę na białą, no i za dużo ciasta nałożyłam do foremek... Następnym razem będę mądrzejsza!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory lakierów do paznokci idealne na jesienną aurę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. a gdzie jest czerwień-bordo? moja kochana klasyka, której u Ciebie brakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za czerwonymi paznokciami u siebie, ale u kogoś mi się podoba. :-)

      Usuń
  19. Jesienią stawiam na grafity i brązy a latem, wiosną i jesienią szaleje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też jesienią będą królowały ciemne odcienie głównie bordo i czerń:)

    OdpowiedzUsuń
  21. W mojej szkole można malować paznokcie tylko na jasne kolory podchodzące pod kolor płytki paznokciowej, więc maluje na różowo, beżowo, czasem na jasno szaro. Za to w weekendy sobie odbijam i maluję na różne żywe kolory :) Ciekawy post, chociaż myślę, że bardzo krótki i mało rozbudowany, ale to tylko moja subiektywna opinia. Miłego wieczoru ;) Emilia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kolorki, ja jednak w okresie jesiennym wracam do czerwieni i bordo...

    Zapraszam do mnie theporcelainbeauty.blogspot.co.uk :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. A skąd ta miseczka, w której trzymasz lakiery?

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu a kiedy post stylizacyjny jakis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:) Bo bardzo lubię tu wchodzic chodz ostatnio nuda się tu wkrada, ale mam nadzieję że nadrobisz;)

      Usuń
  25. Bordo i czerwień as always :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam wszelakie odmiany brązu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. anna podobno piszesz nr z kropką "nr." skrót doktor tez piszesz z kropką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek nie jest nieomylny i każdemu zdarzy się popełnić błąd.
      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  28. Fajne kolorki :) Ja tak uwielbiam malować paznokcie, że nawet jesienią i zimą wybieram bardzo żywe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny post, Aniu, ale trochę krótki. Piękne kolory lakierów u Ciebie:) Ja noszę ostatnio szary kolor 94 Korres i jasnoszary 323 Wibo- mój ukochany, niedrogi, ale genialnie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię szarości, więc na pewno wypróbuję. :-)

      Usuń
  30. Ja zazwyczaj dobieram kolor paznokci pod mój nastrój ;-) A że jesienią podobają mi się głównie brązy, burgundy, szarości i beże, to właśnie te kolory aktualnie na moich pazurkach królują :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Colorama-od niedawna moja miłość... Polecam 103 i 261-piekny granat i prawie czarne bordo. Jakość świetna. pozdr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)