poniedziałek, 14 października 2013

KONKURS

Kochane! Dziś przygotowałam konkurs, w którym możecie wygrać bon o wartości 150$ do wykorzystania w sklepie sheinside.com. Zasady są bardzo proste. Wystarczy, że odpowiecie w komentarzu na pytanie podane wyżej oraz krótko uzasadnicie swój wybór. Nie zapomnijcie podpisać się swoim adresem mailowym, zarejestrować się TUTAJ oraz polubić profil na facebooku: SheInside i annaaaanna.  :-)

Na Wasze zgłoszenia czekam do 21.10.2013 roku.
Powodzenia


- WYNIKI - 
Nagroda główna wędruje do: qucek14@wp.pl, gratuluję! :-)

94 komentarze:

  1. Great giveaway!
    Debora Ferri
    debby_f@hotmail.it

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kominy! nie dość, że dają ciepło to jeszcze są w różnych kolorach :D można zmieniać i dopasowywać je w zależności do nastroju i dzięki takiej niewielkiej zmianie koloru, można zmienić całą stylizacje ;) beata.dama@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój jesienny trend to krata i burgund!
    karolciuniuskaa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, w tym sezonie zakochałam się w kracie :) Kojarzy się z lekkim punkiem, ale spódnica w kratę i szpilki wyglądają bosko i mimo to elegancko. Koszule, spodnie w kratę nadają pewnego streetowego szyku i luzu. Uwielbiam ten trend za jego uniwersalność ;)
    amellia_simona@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym jesiennym trendem jest kapelusz z szerokim rondem.Uważam,za cudowne to,że wracamy do kwintesencji kobiecości jakim dawniej były kapelusze :)

    antidotumK@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny trencz szary komin i obowiązkowo skórzane sztyblety!
    Najciekawsze a zarazem najmodniejsze połączenie an jesień!
    Natala1235@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że zapanowała moda na wszystko co skórzane (zwłaszcza kiedy wykonane są z nich rękawy). Mam dziewczęcy styl, a dobierając do niego ten drapieżny element całość stroju nabiera charakteru. Bo my kobietki przecież takie jesteśmy- z pozoru słodkie i delikatne a kiedy trzeba umiemy pokazać pazurki ;)
    Pozdrawiam

    kinia.k6@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim ulubionym jesiennym trendem w tym roku są buty typu motocyklówki/bikery. Te dobrze dobrane, ze świetnego materiału i z minimalistycznymi zdobieniami pasują niemal do wszystkiego, dodatkowo potrafią odmienić każdy zestaw- z rurkami tworzą zadziorny, rockowy look, a w połączeniu ze spódniczką i trenczem są ciekawą alternatywą dla szpilek. Sprawdzają się rewelacyjnie tej jesieni, zarówno w te słoneczne, jak i bardziej pochmurne dni. Jeśli któraś z Was ich jeszcze nie ma to polecam! timonek1717@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem, idealnym trendem są botki na wysokim słupku, do tego czarne dopasowane spodnie, hakiś fajny płaszczyk najlepiej ze skórzanymi rękawami, ulubiony komin, fajna duża torba no i oczywiście moje długie kręcona włosy !
    Jak dla mnie idealnie !
    Pozdrawiam,
    Kornelia
    korneliaamlynarczyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim jesiennym trendem zdecydowanie jest czarny futrzak z Mosquito zakładany na ramoneskę :) Uwielbiam, czuję się wyjątkowo :)))) aaa i wymarzone kalosze huntery na które czekam!!! Dzięki tym ciuszkom łatwiej polubić jesień :)
    ~Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewelina_muchowska@op.pl

      Usuń
  11. Mój ulubiony trend to bycie sobą. Choć lubię bawić się modą, najbardziej sobie cenię ludzi ubranych, a nie przebranych, spójnych w swoim wizerunku, nie tyle wystylizowanych co wykreowanych przez własną osobowość. Takie podejście do tematu czyni nas ponadczasowymi, nie powielanie kopii, ale noszenie tego co nas wprawia w dobry nastrój, w czym nam wygodnie i co powoduje, ze bije od nas blask. Nawet najmodniejsza rzecz na dwóch różnych osobach, może spowodować 2 różne, zupełnie przeciwne wrażenia. Dopasowujmy modę do siebie, a nie nas do mody. I korzystajmy z wyobraźni, nie bądźmy kolejną kopią i ofiarami kreowanego wizerunku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha, zapomniałam podać maila: ewa.traveller@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Luźny sweter, legginsy skórzane i botki! Ciepło, wygodnie i MODNIE :D
    paulinka25802@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim ulubionym jesiennym trendem są chusty i apaszki, które rewelacyjnie przełamują stonowane ubrania noszone na co dzień. Wystarczy zaopatrzyć się w jakiś ciekawy motyw/wzór i w mgnieniu oka skomponowany strój zyskuje na oryginalności. Warto podkreślić, iż apaszka dodatkowo wzbogaca strój formalny dodając tym samym szyku i elegancji. Chusta natomiast świetnie nadaje się do stylu casual, czyniąc ubiór bardziej swobodnym.

    aga.rapala@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim ulubionym jesiennym trendem są skórzane ubrania i dodatki. Potrafią one dodać odrobinę pazura do każdej, nawet najprostszej stylizacji. Dodatkowo obecnie nosząc czarne bikery czy ramoneskę nie mówimy wokół, że co dopiero zsiadłyśmy z motocykla.

    k4t4rink4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim ulubionym jesiennym trendem jest kratka... w każdej postaci:)
    agata-gaska4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój ulubiony jesienny trend? Zdecydowanie zestawienia biel-czerń, skórzane/woskowane spodnie oraz burgund. Mój styl nie jest zbyt przeładowany i cenię sobie gładkie materiały, minimalizm w czystej postaci. Noszę dużo czerni i szarości, a burgund czy odcień oberżyny idealnie się z nimi komponuje wydobywając przez to jasność mojej cery ;) Połączenia bieli i czerni nie muszę komentować bo to przecież już nieśmiertelna klasyka jak trencze Burberry czy żakiety Chanel. Jestem wierna swojemu stylowi i nie poddaję się sezonowym szaleństwom, ale przy obecnych jesiennych trendach burgundowo-minimalistyczno-biało-czarnych czuję się jak ryba w wodzie i nareszcie mogę uzupełnić swoją szafę na kilka następnych sezonów :) Pozdrawiam Cię serdecznie Aniu, - Jagoda xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie płaszcz oversize w kolorze szarym bez dodatków! Nie ma nic lepszego, niż mglisty poranek w przytulnym płaszczu!:] asia.kwasniewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uważam że bezapelacyjnym hitem tej jesieni są ubrania z bawełny. Od zawsze kojarzone były z ubraniami sportowymi, bluzami czy spodniami od dresu co nie do końca do mnie trafiało. Sytuacja zmieniła się kiedy trafiłam na bawełniane sukienki, dobre zarówno na uczelnie, jak i bardziej uroczyste okazje, oraz połączenie bawełny z eko-skórką w postaci chociażby narzutek. Wykorzystanie tego niesamowicie wygodnego materiału w stylu casualowym uważam za strzał w dziesiątkę. Połączenie wygody z elegancja-duet idealny :)

    monika.welc@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim ulubionym trendem tej jesieni są rzeczy zrobione z łączonych materiałów, ponieważ tego typu ubrania sprawiają, że stylizacja staje się ciekawa i niebanalna :) mcemilka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój ulubiony jesienny trend... Hmmm :) Prostota i elegancja przełamana nutką jakiegoś żywego koloru...
    Delikatne baleriny bądź kalosze, które zawsze w deszczu noszę :) A do tego spodnie rurki, ramoneska i torebka.
    No i oczywiście element uzupełniający całość: KOMIN :) Ciepły, gruby, kolorowy niezależnie od pogody. Czy to słońce czy to deszcz zawsze w koło szyi warto go mieć :D

    Mail: zielonix@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym co najlepsze w tym sezonie jest brak trendów! Modne jest niemal wszystko i dzięki temu mamy ogromne pole do popisu. Nie lubię być ograniczana "nakazami" typu: teraz nosimy pastele, teraz neony, a teraz przebieramy się w szarobure płaszczydła. Cieszę się, że jednego dnia mogę wskoczyć w barwną suknię z rozkloszowanym dołem w stylu retro-vintage a innego schować się w szerokim swetrze i androgynicznym płaszczu. Dowolność i zmienność rządzą tym sezonem!
    aszarak@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim ulubionym jesiennym trendem, są ubrania w kolorach ciemnej zieleni, burgundu, brązu czy musztardy. Dlaczego? Te kolory najbardziej kojarzą mi się z jesienią. Oczywiście wszystkie muszą być ciepłe, idealne na jesienne wieczory.

    agatajestem@gmail.com
    lubię jako: Agata C.

    OdpowiedzUsuń
  24. Natalia
    nat.mint.girl@gmail.com

    Mój ulubiony trend to kalosze. Jest to jedyna pora roku kiedy je noszę. Wiem, że niektóre dziewczyny potrafią nosić te buty przez cały rok- ja nie :(. Gdy w Polsce nadchodzi ta brzydka deszczowa pora i wszędzie są kałuże, mogę poczuć się jak dziecko. Przeskakuję przez kałuże, lub celowo wchodzę w nie. To szalone, ale sprawia mi to ogromną frajdę! Zazwyczaj noszę trampki i omijam na drodze wszelkie przeszkody, które mogą zniszczyć moje ukochane buciki. Dlatego właśnie uwielbiam kalosze. W dodatku z roku na rok powstają coraz to nowsze i ciekawsze wzory. Dlatego kalosze nie muszą być nudne czarne, czy szare. Można zaszaleć. Takie kolorowe wyglądają swietnie w te szare, pochmurne dni.
    ZDECYDOWANIE MÓJ ULUBIONY TREND <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój ulubiony jesienny trend to militarny płaszcz. Uwielbiam ten styl, a jesienią wygląda jeszcze bardziej efektownie. Przychodzi mi wtedy na myśl Kate Moss i jej genialny styl. Świetnie sprawdzi się z oficerkami/ kaloszami, gruuubym szalikiem i grunge'ową czapką :) W 100% mój styl

    na_tralala@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój ulubiony jesienny trend do kapelusze z dużym rondlem. Zdecydowanie je wole niż czapki. W tym roku pokochałam kolor bordowy i taki jest mój wymarzony kapelusz :) Wyglądają bardzo stylowo i z charakterem.

    szara_parasolka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim ulubionym trendem jesieni jest zdecydowanie KAPELUSZ! Mam jeden ulubiony, który stanowi nieodłączny element moich stylizacji i bez którego nie ruszam się z domu :D Sama nigdy nie pomyślałabym, ani nie wpadła na pomysł aby go kupić – nawet u nikogo z przechodniów nie zauważyłam tej części garderoby. Kapelusz został mi sprezentowany i nosząc go wyglądam ładnie, a do tego spełnia swoją funkcję – chroni przed zimnem. Poza tym serdecznie polecam zaopatrzyć się w to nakrycie głowy, oglądanie się za Wami na ulicy gwarantowane! http://imageshack.us/photo/my-images/11/obgd.jpg/

    e-mail: klaudia_kotowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. moim ulubionym jesiennym trendem są swetry oversize. uwielbiam je, ponieważ nie tylko wyglądają fantastycznie, ale również ogrzewają nas gdy nadchodzą jesienne chłody, w cieplejsze dni mogą nawet zastąpić kurtkę. i jak tu bez nich przetrwać jesień? ;)
    brillants@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie orientuje się za bardzo w trendach, aczkolwiek zauważyłem, że moja Narzeczona przegląda Twojego bloga i bardzo jej się podoba... Piszę bo Ona wstydzi się napisać tutaj w komentarzach, a ja bardzo chciałbym by wygrała, bo to rozpromieniłoby ją na całą jesień.. Najpiękniejszy jesienny trend to uśmiech kobiety...

    qcek14@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Ulubiony trend jesieni to zdecydowanie PONCZO! Zawsze modne, wygodne i zawsze świetnie wygląda! W zależności od dodatków, kolorów, wzorów i faktur ponczo to doskonałe dopełnienie zarówno eleganckiego jak i sportowego stroju!

    rogowska_oda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Karolina
    karolina630@onet.eu

    Moim ulubionym jesiennym trendem są biker boots. Nadają każdej stylizacji charakteru. Wyglądają genialne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Od zawsze cenię minimalizm. Prosty ciemny płaszcz lub sweter w połączeniu z wygodnymi sztybletami, moim zdaniem zawsze wygląda dobrze i nie wychodzi z mody. Ciepłym, kolorowym szalikiem, rękawiczkami i czapką można ożywić cały strój, by całość sprawiała wrażenie niewymuszonej elegancji. :)

    mary.lennox.ms@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cenię minimalizm. Prosty, ciemny płaszcz w połączeniu z wygodnymi sztybletami, moim zdaniem zawsze wygląda dobrze. Ciepłymi, kolorowymi dodatkami tj. : czapką, rękawiczkami i szalikiem można ożywić strój, by zachwycał urokiem i niewymuszoną elegancją :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie są nim płaszcze, żakiety i kurtki z dużymi połami! W tym sezonie ten fason jest bardzo modny i niezwykle przypadł mi do gustu! Jest niezwykle kobiecy, dodaje uroku i pewności siebie!
    aleksandra.gorzkowska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cenię minimalizm. Prosty, ciemny płaszcz w połączeniu ze wygodnymi sztybletami, moim zdaniem zawsze wygląda dobrze. Ciepłe, kolorowe dodatki tj:. czapka, rękawiczki i szalik mogą ożywić strój, by zachwycał urokiem i niewymuszoną elegancją. :)

    mary.lennox.ms@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim ulubionym trendem, od wielu sezonów jest skórzana, czarna ramoneska a do tego ogromny,wełniany mięsisty a przede wszystkim cieplutki komin( nie ważne w jakim jest kolorze, wszystkie pasuja idealnie;)). To proste a jakże efektowne połączenie nigdy mi sie nie znudzi!

    iga220@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Moim ulubionym jesiennym trendem są swetry. To dla mnie nieodłączny element jesiennych stylizacji, które mogę łączyć w każdy możliwy sposób. Do workerów, kozaków na słupkach czy w deszczowe dni z kaloszami. Gdy jest chłodno i nie chce się wychodzić z domu, one wspaniale nas ogrzeją w drodze do pracy lub na uczelnię i pomogą schować się w kiepskie dni. Dlatego pragnę uzupełnić swój zapas dzięki SheInside który daje spore możliwości :)

    emilia.rojewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie, moim ulubionym jesiennym trendem są.... CZAPKI ! Te gładkie, plecione, z pomponami, warkoczami, napisami. Do koloru do wyboru. Świetnie dopełniają całość stylizacji i można się nimi cieszyć tylko jesienią i zimą. Super ocieplają zmarznięte główki :)

    linda3.de@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. ja jestem zakochana w bordowych martensach to jest mój trend na ten sezon:)pozdrawiam
    k23kajko@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim ulubionym jesiennym trendem są swetro- sukienki oversize. Wyglądają bardzo seksownie i kobieco w połączeniu z legginsami i długimi kozakami. Lubię taki styl :)

    Kasia
    tam_taram@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ulubiony trend, który w sumie nie jest jeszcze aż tak widoczny na polskich ulicach - kalosze. Są idealne na jesień, ponieważ ta często płata nam figle, ale jest to przede wszystkim okres przejściowy i nie ma co owijać się szalikami, czapami i rękawiczkami, gdy za oknem piękne, złociste słońce, a pod stopami hektolitry kałuż. Zresztą sama możesz coś powiedzieć na ich temat, bo z tego co widziałam - masz swoje niezastąpione Huntery :)

    francikoska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ulubiony trend? To kratka!
    Dla mnie niebywała gratka,
    raz dodaje elegancji,
    raz swobodnej nonszalancji,
    kiedy tańczy przed oczyma,
    chłodny Londyn przypomina,
    Deszcz, co pada tygodniami,
    mgłę pomiędzy ulicami,
    by się myślą tam przenosić,
    to polecam kratkę nosić,
    co pasuje do każdego,
    i starszego i młodszego.
    Czy to spodnie, czy spódnica,
    krata zawsze nas zachwyca!

    praca.maturalna@onet.eu

    Pozdrawiam Aniu serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Strój biegacza :)

    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Strój biegacza :)

    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Super ciuszki
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pełen luz! Szeroka bluza, bądź sweter, woskowane spodnie, ciężkie buty i parka :) O tak! Najwygodniejszy, zwykły, ale efektowny strój. Na wielkie wyjścia zdecydowanie botki na szpilce i piękny rozkloszowany płaszczyk :) Te dwie propozycje ubioru są u mnie jak najbardziej nr 1 :D

    POZDRAWIAM :)
    anka22.03@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. zdecydowanie na jesień wygrywają ogromne swetrzyska połączone z rurkami i workerami, szarości wszelkiej maści - rozweselone kolorowymi dodatkami. Najwygodniejszy zestaw na spacery, do pracy i na zakupy :)
    kolejnym trendem kratka zestawiona z bawełną czyli modnie i wygodnie :)

    magdalena.manaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mój ulubiony jesienny trend to oczywiście płaszczyki i trencze, uwielbiam je za ponadczasowość, klasę i elegancję.
    Pozdrawiam Paulina
    paulinapagacz@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  49. Kamizelki są na topie, zawsze chętnie je zakładam, Pełne futer, z kożuszkami a pod nimi sweter, skórka. Taki zestaw zawsze trendy uzupełniam dodatkami. Grube szale, czapki luźne, duża torba, płaskie buty. To jest zestaw idealny, co dzień piękny choć banalny.

    Grębowiec Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Moim ulubionym trendem na jesień, być może nietypowo, jest ubieranie się na cebulkę :) Zimą, kiedy temperatura w ciągu dnia drastycznie się nie zmienia, dodatkowe warstwy są koniecznością. Jesienią mogą być one plusem naszej stylizacji. Zdejmując kolejne warstwy, odświeżamy nasz outfit. Parki, sweterki, ciekawe t-shirty i futrzane kamizelki, a to wszystko jednego dnia! Za to kocham jesień!

    OdpowiedzUsuń
  51. szkoda ze konkurs jest tylko dla tych co mają facebooka....czytam anne od prawie 2 lat a brać udziału w konkursie nie mogę.....

    OdpowiedzUsuń
  52. Moim ulubionym trendem na tę jesień jest wzór w kratkę. Pogoda w kratkę, humor w kratkę... Wpisuje się idealnie prawda?:) Ponadto kraciasta koszula wywołuje u mnie niezmiennie skojarzenie z nieco za dużą, męską koszulą, którą lubię nosić po domu w jesienne wieczory. Zapewnia mi ciepło oraz ciepłe myśli o właścicielu:)

    Pozdrawiam,
    Ania:)

    ania.gorowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Dosta Radnjanska
    radnjanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. fb- Magdalena Jezierska
    madzia3991@interia,eu
    Mój ulubiony trend na jesień ? Swetry z warkoczami, najlepiej bordowe lub kremowe, idealnie komponują się z barwami jesieni

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajne nagrody, ja jeszcze nigdy nic nie wygralam. No oprocz koszuli ze strony Kontor.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  56. A moim must have na jesień są kryjące rajstopy, czarne, brązowe, rude, w kratke, żółte... do tego botki za kostkę czy na obcasie, czy na płaskiej podeszwie... Bo to daje super look, który wystaje z pod płaszcza.
    jolantakowalska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Od kilku sezonów modne są parki. Muszę przyznać, że skradły moje serce. Swoją kupiłam w H&M. Jestem wysoka, więc długość do kolan mi odpowiada. Świetnie sprawdzi się do kaloszy, czy kozaków. Ogrzeje, gdy trzeba i w dodatku świetnie wygląda :) Jest to mój ulubiony trend na jesień.

    Pozdrawiam
    Natalia
    natalia859@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Moje jesienne typy to nic nadzwyczajnego. Upodabniam się do kolorów i aury za oknem. Bezapelacyjnie wygrywa szarość i czerń, przełamana również jednokolorowym dodatkiem. Lubię spacery po lesie, gdy liście szeleszczą pod stopami, więc idealnie spisują się hunterki i przeróżne czapki. Już od jesieni używam zestawu = czapka+szalik+rękawiczki ;) W tym roku przekonałam się do bezrękawników ! HIT tegorocznej jesieni =pikowany bęzrękawnik :)
    ps. dzięki Tobie odkryłam SheInside i jestem zauroczona ich asortymentem ! Właśnie oczekuje na kolejny cieplutki sweter.
    Pozdrawiam :)
    allawillk@wp.pl
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju szaliki, kominy:) W chłodniejsze, jesienne dni, nie wychodzę bez nich z domu. Uwielbiam gdy pięknie pachną ulubionymi perfumami i mogę się w nie wtulić. Poza tym, gdy nadchodzi jesień, workery i botki są niezastąpione wtedy, gdy na dworze ziąb i deszcz:) Obcasy wtedy odchodzą na półkę. Jest wiele elementów modnych tej jesieni, tzw. in, must have, ale ta garderoba, którą wymieniłam, jest dla mnie trendem na każdą jesień, nie tylko tą 2013 roku:)

    Joanna ;)

    asienka141@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Jesienią obowiązkowo buty typu oficerki i wygodna ciepła kurtka. Jako że nie przepadam za płaszczykami, które krępują mi ruchy, to w tym roku wybrałam brązową kurtkę z paroma kieszonkami, wieloma suwakami i drobnymi elementami czyniącymi ją naprawdę oryginalną. No i oczywiście nie zapominajmy o nieodłącznym dzianinowym kominie pod kolor kurtki! Ogólnie stawiam na wygodę, bo jesień nie skłania mnie do specjalnego strojenia się, a jedynie niechęć do wychodzenia z domu -_- Uwielbiam też o tej porze roku cieplutkie sweterki, najlepiej dłuższe, żeby żaden zimny podmuch powietrze nie mógł mnie zaatakować. Ostatnimi czasy chodzi za mną kolor bordowy i skuszę się chyba na rurki lub własnie sweterek w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  61. fhu.szafa@wp.pl

    Inspirują mnie ludzie. Po chwili refleksji strwierdzam, iż mój ulubiony trend tej jesieni (baa- nawet każdej jesieni czy wiosny lub lata- jako, że trend to ponadczasowy) i którego znaleźć niestety nie mogę na ulicach naszych polskiech miast to - uśmiech od ucha do ucha. Ludzie podążają za modą- nie powiem, widać to na pierwszy rzut oka. Stroją się w zwierzęce printy, kraciaste koszule i botki z klamrami, każdego wolnego weekendu wpadają w szał zakupowy, by wyglądać niebanalnie wśród głów tysięcy. Czy tylko mi wydaje się, że nic tak nie dopełnia stroju i choćby najmodniejszych ciuchów z sieciówek dla mas, jak szczery uśmiech do drugiego człowieka? Oraz czy tylko mi wydaje się , że uśmiech i życzliwy zwrot w kierunku innych ludzi to dodatek uniwersalny i zawsze modny, któremu nie potrzeba żadnych aktualnych kolekcji markowych sklepów, a wystarczy cokolwiek , choćby przeleżało w szafie nawet i kilka lat ? Ubrania w pierwotnej wersji zostały stworzone po to, by chronić ludzki organizm przed urazami mechanicznymi. Uśmiech od zawsze był nacechowany emocjami dzielenia się radością, życzliwością i szacunkiem. Jeden zero dla uśmiechu. Niech moje wywody starną się apelem połączonym z nadzieją na modne społeczeństwo: Ludzie ! Odziejcie się w uśmiech ! Odgonicie jesienne i życiowe chmurki nad swoimi głowami. A może ktoś równie modny uśmiechnie się właśnie do Was?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Czy w tym sklepie internetowym płaci się za przesyłkę? I jak dokładniej miałoby wyglądać wykorzystanie bonu? Trzeba byłoby coś wcześniej kupić, żeby wykorzystać bon?
    jola

    OdpowiedzUsuń
  63. Moim ulubionym jesiennym trendem, są luźne, ciepłe swetry, klasyczne jeansy i kalosze :) Uważam, że wygoda podczas zajęć i bieganiu z uczelni na uczelnie jest wręcz wymagana! :)
    Pozdrawiam,
    Paulina
    pau.paul.paula@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Moim "must have" tego sezonu jest skórzana lub skóropodobna ramoneska. Wyglądają niezwykle stylowo i nadają charaktery oraz "pazura".

    kingat@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Mój ulubiony jesienny trend to ta kurteczka http://www.sheinside.com/Khaki-Contrast-Leather-Long-Sleeve-Crop-Jacket-p-144681-cat-1776.html ze wspaniałego sklepu Sheinside .Czemu? Na co dzień spokojna i wrażliwa chcę po założeniu tej kurtki tej jesieni poczuć się jak zadowolona z siebie,pełna szczęścia kobieta.Ta kurtka łączy w sobie ciepło,niewinność i fantastykę.Każdy jesienny spacer-z nią stałby się wymarzoną podróżą w nieznane,gdzie wszystko dookoła widziane byłoby piękne,cudowne,widziane oczami mojej duszy.Ta kurtka to mój ulubiony trend na jesień nie tylko ze względów wizualnych (a jest ona bajeczna) ale także z powodu moim odczuć.Oto ja,jej tej jesieni zaznać choć chwili z nią szczęścia,nosić, pielęgnować.Ile ludzi tyle różnych trendów, gustów.Ja wybrałam tą kurtkę bo jeszcze jej nie mam a już lubię ją.Dzięki niej tej jesieni odżyję,skończy się siedzenie w domu,w czterech ścianach!Chcę takiej zmiany,chcę tą kurtkę na jesień,bo to mój ulubiony jesienny trend w którego wpatruje się jak oczarowana,zakochana...Marzenia .... xxxedytaxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  66. Aniu, mam pytanie. Miałaś jedynie emu czy także uggsy? Czytałam gdzieś, że miałaś 4 pary tego typu obuwia. Możesz powiedzieć, którd modele są najtrwalsze i opłaca się kupić?

    OdpowiedzUsuń
  67. Trend, który skradł moje serce to moda na noszenie kaloszy. Są one bardzo wygodne, praktyczne, w każdą pogodę zapewniają pełen komfort i ich zgrabność niczym nie odbiega od dopasowanych kozaków.

    Magdalena
    czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Przeglądałam trendy jesienne i doszłam do wniosku, że modne jest chyba wszystko :). I to jest właśnie mój ulubiony jesienny trend! To, że bez problemu możemy dobrać odpowiedni kolor do naszej cery, wieku, koloru włosów... Jednemu będzie pasował burgund, innemu soczyste odcienie granatu czy fuksji, ktoś inny zakocha się w czerni i bieli, a już chyba trudno o brunetkę, która nie będzie pięknie wyglądała w szmaragdowym. Skóra pomoże nadać pazura stylizacji, miękkie futerka ogrzeją i dodadzą szyku. Uniwersalna kratka nada się zarówno dla pań dojrzałych i eleganckich, jak i młodych buntowniczek. W tym sezonie można być po prostu sobą! A to jest najważniejsze. Nie przebierać się, a ubierać. Do tego uśmiech, pozytywne nastawienie i już nie trzeba obawiać się jesiennych słot.
    Pozdrawiam! :))))))))))
    mala_jasna@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Tej jesieni,moje życie trendami się mieni.W trendzie na pomarańcz jestem zakochana,taka sukienka w Sheinside jest już wybrana.Czemu?Kolor ten sprawia że się uśmiecham,smutków i kłótni szybko zaniecham.Dzięki dodatkom w tym kolorze,jesień przypominać będzie mi polarną zorzę,czyli będzie dla mnie niezapomniana,taka jesień jedyna będzie mi dana.Pomarańczowa torebka,szalik i rękawice-i już jesienią z uśmiechem wychodzę na ulice.Tej jesieni mój trend ulubiony to żywe kolory i moda na z kijkami chodzenie-taka właśnie jest moja wymarzona jesień.Stawiam na kolor!Bo kocham wyrazistości,tyle w nich piękna i osobowości.Ta jesień stać się lepsza może,jeżeli bon do Sheinside mnie wspomoże.Będę mogła z mym kolorem zaszaleć,oddać się mu w całości i nie patrzeć,że mój portfel do końca miesiąca świeci pustkami… xxxxkicia5xxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  70. Mój ulubiony trend tej jesieni ? Trudno powiedzieć...
    Mam 18 lat, na modzie się zbytnio nie znam, pisarką nie jestem i informatyczką też, co można zobaczyć poniżej :) Cenię sobie wygodę, praktyczność i ciepło :) Nie lubię odważnych kolorów, wyróżniać się z tłumu, lubię połączenie : wygoda + elegancja. Tej jesienni jest wszystko dozwolone, rzeczy nie wymyślne, a właśnie praktyczne i wygodne. Połączenie trendów z kilku poprzednich sezonów.
    Zawsze nie lubiłam jesieni, te grube ubrania i brzydka pogoda, jednak po ostatnich zakupach nic mi nie jest groźne :D.
    Moje ulubione połączenie :
    1) Czerwona koszula w kratę (ponoć czerwień jest seksowna :))
    2) Rozkloszowana czarna spódnica (idealna dla każdego typu sylwetki)
    3) Czarne rajstopy (w nich nasze nogi są smukłe i nie straszny nam mróz)
    4) Czarne botki na koturnie (możemy być atrakcyjne bez obolałych nóg )
    5) Granatowa parka z kapturem na przelotny jesienny deszcz, na futerkowym podszyciu
    6) Komin koloru pudrowego różu, bo zdrowie jest najważniejsze.
    7) Złoty zegarek, nie można się z nim spóźnić...
    8) Duuuża skórzana torba, która pomieści dosłownie wszystko, a dla kobiet, które najczęściej chcą zabrać 1/2 zawartości domu, rzecz niezbędna :) (skórzana - niezniszczalna)
    9) OBOWIĄZKOWO kolorowy kubek termiczny z ciepłą herbatką z cynamonem i miodem.
    I tak możemy wyruszyć w świat, żadna pogoda nam nie straszna, wyglądamy szykownie i co najważniejsze UBRANE, a nie PRZEBRANE.

    P.s pozwoliłam sobie stworzyć mały podgląd tego 'seta', proszę się nie śmiać z jakości, zrobiony w Paincie :))
    http://www.fotoszok.pl/upload/72a8d9a1.jpg
    http://www.fotoszok.pl/upload/72a8d9a1.jpg


    margara95@wp.pl

    Pozdrawiam i życzę ciepłych wieczorów :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Mój ulubiony jesienny trend to kubek z gorącą, zieloną herbatą i wciągająca książka. To pozwala zapomnieć, że za oknem robi się zimno, nieprzyjemnie, pada deszcz i nie daje wpaść w przygnębienie, typowe dla takiej aury. Polecam - sprawdzone! :)
    Pozdrawiam
    anna.korekta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Wszędzie skóra,
    czy to buty, czy czapeczka,
    Skóra węża czy krateczka,
    Pikowana bądź gładziutka
    to dla skóry jest milutka.
    Płaszczyk,bluza, spodnie, dres
    czy to ważne gdzie to jest?
    Czy w pogodę czy na deszcz,
    skóra zawsze dobra jest.
    Na wybiegu czy na mieście,
    trend ten wszechobecny będzie!
    A więc jedną radę sprzedam wam
    uderzajcie do (she)inside!
    :)

    agata.malinowska91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Zdecydowanie zielona parka! Dlaczego? Dlatego że chyba nie ma takiej osoby, której parka by nie pasowała. Poza tym są wspaniałą opcją na jesień - i tę wczesną i późniejszą, gdy mają ciepłe, futerkowe podszycie. :)

    zazozuzy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Mój ulubiony trend tej jesieni to ponadczasowe grube, mięsiste szale, którymi mogę się otulić po same uszy. Ostatnio moje serce skradły szale i kominy w azteckie i geometryczne wzory, które dodają charakteru każdej stylizacji i ożywiają wszystkie jednobarwne jesienne płaszcze, kurtki i swetry. anna.maria.muszynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Kasia
    katarzyna.biedronka@gmail.com

    Moje ulubione trendy:
    1) Pierwszy i najważniejszy to biker boots. Oszalałam na ich punkcie jakieś 4 lata temu i od tamtej pory jako buty zimowe noszę własnie je. Miałam już 3 pary takich kozaków i na tym nie stanę :)
    2) Czapki w stylu grunge. Jestem strasznym zmarźluchem. Ciepła czapka to dla mnie podstawa. Zazwyczaj preferuję te w stonowanych kolorach: szare, czarne czy białe.
    3) Noszenie długich, grubych swetrów z zawiązanym paskiem w pasie. Gdy dodatkowo założymy wysokie kozaki efekt jest nieziemski. Bardzo lubię taki styl. Gdy nie lubimy lub nie mamy ochoty zakładać kurtek, taki zestaw świetnie się nada na nieco mniej chłodne dni ;)
    4) Kalosze! Tu pozwalam sobie na istne szaleństwo. Wszystko co opisałam powyżej jest w stonowanych kolorach. A kalosze muszą być kolorowe. Nosząc je, czuję się jak mała dziewczynka :)
    5) Futrzane kamizelki. Wcześniej nie byłam przekonana do tego trendu. Aż do czasu, kiedy obejrzałam katalog H&M Jesień 2013 i zobaczyłam dziewczynę ubrana w marynarkę w etniczne wzory i narzuconą białą futrzaną kamizelkę. Dodatkowo miała granatowy kapelusik. Zachwycił mnie ten zestaw i postanowiłam kupić własnie tą kamizelkę. Wygląda niezwykle stylowo, a ja czuję się bardzo glamour w niej :)
    5) Ostatnim moim ulubionym trendem są wspomniane powyżej kapelusze. Uwielbiam te z dużym rondlem. Noszę je przez cały rok. Latem słomkowe do ochrony przed słońcem, jesienią do ochrony przed wiatrem :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Szczerze mówiąc, to wszystkie wyznaczone jesienne must have, innym kojarzące się z jesienną porą, noszę także przez cały okrągły rok. Koszula w kratę, cienka parka, biker boots, hipsterskie czapki, mniej hipsterskie czapki, ale ciepłe czapki, kalosze, czy nawet cieplusi sweter zakładam też wiosną, latem, czy zimą. No zimą unikam tej cienkiej parki. :P
    Jedynym trendem który zawsze wybieram jesienią jest godzinna popołudniowa drzemka po powrocie z uczelni, gdy za oknem jest tak szaro, buro i ponuro, a do tego pada i straszy nas wiatr. Śnię wtedy o słońcu, piaskach, piątkach zdobytych na kolejnych kolokwiach. Gdy wstaję czuję się jak młody bóg! Jako orzeźwiony drzemką człowiek mam wrażenie, że ta plucha za oknem minęła, sięgam wtedy po kubek gorącej herbaty z miodem i nie wracam do tej rzeczywistości, która dzieje się na podwórku, zanim nie wyjdę z domu. ;)

    Karola
    charlize.miller@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ciężko powiedzieć jaki jest mój ulubiony jesienny trend. Wszystko zależy od tego, którą nogą wstanę ;) Żądzą mną dwie sprzeczne natury, jedna kobieca, szalona, wyrazista i pewna siebie, stąd bardzo spodobała mi się kolekcja Dolce&Gabbana. Moc kolorów, wzorów, fasonów, kojarzących się z gorącym południowym latem. Koronki, piękne wzorzyste sukienki, obszyte kolorowymi kamieniami, egzotyczna biżuteria. Oczywiście jako trend zaliczam nie tylko ubrania, ale również makijaż, fryzurę i tutaj najbardziej podoba mi się złocisty, rozświetlony subtelny makijaż, który jest odzwierciedleniem pięknych jesiennych kolorów, z lekko zaróżowionymi od "chłodu" :) policzkami. Moja druga strona wygląda trochę mroczniej i tutaj podobają mi się bardzo skórzane elementy garderoby, kraciaste koszule zawiązane wokół bioder, biker boots, oversizowe swetry z grubym warkoczem oraz wyrazista surowa biżuteria. Czerwone usta, przyciągające spojrzenie to druga ja!
    Ewelina
    cafelatte@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Mój jesienny trend to ciepły, miękki szalik. Uwielbiam wtulać twarz w poranny przymrozek i chować się w nocny chłód.Potrafi on dobrze ogrzać a także pięknie wyglądać i dopełniać cały strój.
    Ania
    anija20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Mój ulubiony jesienny trend to przede wszystkim komin ciemnoczerwony albo ciemnozielony, najlepiej gruby, co by naszą szyję chronił od zimna i wiatru ;) Poza tym to długie swetry plus legginsy, jak i pasujące prawie do każdej stylizacji biker boots. Ostatnio też naszą piękną. pogodną jesienią śmigam w litach - wbrew pozorom są bardzo wygodne i nogi ani trochę nie bolą ;). Myślę, że również jesiennym trendem (szczególnie dla zabieganych studentek, takich jak ja) jest duża, skórzana torba, która w swoich czeluściach pomieści tony notatek, książek, długopisów i jak na prawdziwą kobietę przystało - rzeczy, które ZAWSZE mogą się przydać, a w 99% nigdy ich nie użyjemy ;)

    annswi94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Mój ulubiony jesienny trend to bluza z nadrukiem zwierzęcym. Ciepła, miła w dotyku i dająca pełną swobodę ruchów. Idealna na jesiennie mgliste poranki, deszczowe popołudnia i chłodne wieczory. Doskonale oddająca klimat jesieni, podkreślająca mój codzienny look i dodająca mi odrobiny drapieżności. Krótko mówiąc to JESIENNA KRÓLOWA w mojej garderobie !
    E-mail: anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Mój ulubiony jesienny trend to mieszanie kolorów . Wariacje, szaleństwa czyli po prostu im więcej kolorów na siebie założysz tym ciekawiej, tym weselej. W końcu trzeba sobie umilić i rozweselić jak na razie ponurą jesień . I ot tak, cała moja tajemnica :) I jedzenie tyle, na ile ma się ochotę bo szybciej kupię coś na wyprzedaży w rozmiarze XL niż S (żarcik). kochacwszystko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Hmmm.... tak na prawdę nie mam jednego jesiennego trendu . Mam kilka wersji . Wszystko zależy od pogody . Lubie nosić sukienki , dlatego często je zakładam .Moja wersja to kremowa sukienka , a na niej brązowy letni płaszczyk . Do tego botki na obcasiku  A i zapomniałam o szalu który powiewa na jesiennym wietrzyku . Ta wersja jest bardzo kobieca i delikatna , dlatego często ją noszę.
    Następną wersją jest spódnica . Rozkloszowana półdługa spódnica . Ciemne rajstopy , czarne botki na obcasie , do tego czarna bluza oraz czarna krótka kurtka . A żeby nadać jakiś kształt, to do tego dokładam szal przeplatany złotymi akcentami . Ta propozycja prezentuje się przepięknie . Także jest bardzo kobieca . Dlatego nosze ją przeplataną z pierwszym przedstawionym trendem .
    Ale mam takie dni kiedy chciałabym się ubrać trochę luźniej . Lubie uprawiać różne sporty . Dlatego przedstawiam następną wersję  Ciepła szara bluza z kapturem + bordowe spodnie . Do tego możemy ubrać sobie buty na płaskiej podeszwie . No i oczywiście jakaś luźna czapeczka .
    Kuszą mnie ostatnio futerka  Chciałabym spróbować czegoś nowego . Przeglądałam ostatnio przeróżne futra . Mam na oku szarą futrzastą kamizelkę . Pod spodem nosiłabym gruby szary sweter , granatowe spodnie i czarne buty  To idealny strój na wyjścia z przyjaciółkami 
    Ostatni mój trend to czerwona kraciasta koszula , oczywiście rozpięta , pod spodem czarna bluza . Do tego czarne spodnie i buty :) Ewentualnie ciemny komin i czapka . Jest to najluźniejsza moja propozycja która czasami się u mnie pojawia , najczęściej kiedy wychodzę z psem na spacery . Wtedy czuję się pewnie bo wiem, że gdy się bawię z psem nie widać zabrudzeń ;D
    Mogłaby się jeszcze rozpisywać bo pomysłów mam bardzo dużo :) Ale tyle powinno starczyć ;) U mnie kolory powinny być dobierane z myślą. Czasami lubie zaszaleć , ale rzadko mi się to zdarza :D
    e-mail: nocon_marianna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Jestem zdecydowanie domatorem i uwielbiam celebrować wolny czas owinięta kocem z kubkiem gorącej herbaty i dobrą książką lub ciekawym filmem. Szczerze mówiąc w takim właśnie kokonie mogłabym spędzić dni czekając na ciepłą wiosnę. Dlatego też moim ulubiony trendem są wszelkiego rodzaju tkaniny z włóczki, swetry, czapki i szaliki o grubym splocie i wszystko co ciepłe i miłe w dotyku. Uwielbiam się owijać szalami, zakładać na siebie mnóstwo warstw ubrań, bo wtedy czuję, że mimo tego, że muszę się przeciwstawić chłodnej aurze to nadal wyglądam ciekawie i z pomysłem. Poza tym u ludzi tak nonszalancko ubranych zawsze wyczuwam jakąś interesującą nutkę artyzmu. Nie interesują mnie natomiast wszelkie trendy, które dbają tylko o dobry wygląd, bo cóż fajnego w nawet najlepiej ubranej kobiecie jeśli trzęsie się z zimna i szczęka zębami :d ?
    zanka88@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  84. Uwielbiam ten moment kiedy nadchodzi wiosna i w sklepach pojawiają się pastele lub intensywne barwy przypominające błękit nieba lub moją ulubioną soczystą trawę. Jesienią natomiast brakuje mi tej intensywności kolorów, która sprawia, że jedynie na nie patrząc mam wrażenie, że umiem powiedzieć jak pachną... Dlatego też od jakiegoś czasu moim ukochanym trendem jest burgund, który przywołuje mi na myśl czerwone buraki oraz butelkowa zieleń, która jest dla mnie substytutem wiosennej skoszonej trawy. Te dwie barwy pięknie ze sobą współgrają, dopełniają się i sprawiają, że wśród beznamiętnych szarości i brązów jest jeszcze jakaś iskierka, która sprawia, że aż chce się żyć! ewabi66@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  85. E-mail : moniaaa777@gmail.com

    Mój ulubiony jesienny trend to dopasowane rurki w odcieniu głębokiej zieleni połączone z jeansową koszulą ozdabianą świecącymi dżetami, a do tego ciepłe kalosze chroniące moje stopy przed chłodem i jesiennymi deszczami.

    OdpowiedzUsuń
  86. Gdy pachnie na wsi liśćmi palonymi,
    Gdy chłodny wiatr przenika na wskroś,
    Czas się zaprzyjaźnić z parkami ciepłymi,
    Pamiętaj, dla zdrowia grube swetry noś.
    Cudne są długie, jesienne wieczory,
    Gdy ogień w kominku płonie,
    Wtedy po ciepłe sięgam kolory,
    Od wiatru się bordo czy żółtym osłonie.
    I jest też noc, jak granat ciemna,
    Co ciężej wisi nad dachami.
    I jest amarant roziskrzony,
    Gdy słońce zachodzi za chmurami.
    Jest kolor w papilotach gruszek,
    Kolor dojrzałych, krasnych jabłuszek,
    Są piękne astry, dumne chryzantemy,
    Kolory jakie tylko sami wybierzemy!
    Tak barwna jesień się ubiera,
    W swoje kolory nas ubiera,
    Bordo, musztarda, emerald się mieni,
    To najwspanialsze trendy jesieni.

    Serdeczne pozdrowienia z kuchni pachnącej ostatnio pieczonymi jabłkami :)
    kolcia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. E-mail: mikaiwan@gmail.com

    Hmm ulubiony trend jesienny...trudno powiedzieć jest ich dużo. Jesień obfituje w kolory więc wybór jest szeroki. Pełna gama kolorów ...burgund miłość która trwa od zeszłego roku, butelkowa zieleń,szarość towarzysząca już długie lata i królewska czerń. Nie ma już znaczenia czy burgund pojawi się w super ciepłym kominie, i czy butelkowa zieleń będzie przemycona w spódnicy a dopełnieniem będzie czarny płaszcz ( ze skórzanymi rękawami <3 ) Dla mnie są to kolory jesieni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Odpowiedzi
    1. Odpowiedź pewnie na dniach będzie :) Trudno wybrać z takiej masy komentarzy przecież

      Usuń
  89. kiedy możemy się spodziewać wyników?

    OdpowiedzUsuń
  90. no kto wygrał??

    OdpowiedzUsuń
  91. Witaj Aniu:) wkradła Ci się mała pomyłka odnośnie maila zwycięzcy:)

    on napisał maila bez "u"

    Piszę, żeby chłopak się nie rozczarował:)))

    Pozdrawiam, Jolka;)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia. :-)